Moet het sowieso 3 weken opnemenquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:29 schreef E.T. het volgende:
gooische vrouwen wordt op maandag om 20.30 herhaald zo te zien
Ik weet ook niet of ik het wel ga opnemen die 3 weken, voor anderhalve euro kan je terugkijken :quote:Op zondag 7 september 2008 17:35 schreef Vivi het volgende:
Ik ga het volgende week missen! En ik kan niet opnemen.
Oh! da's goed om te weten!quote:Op zondag 7 september 2008 17:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik het wel ga opnemen die 3 weken, voor anderhalve euro kan je terugkijken :
http://www.rtl.nl/soaps/gooischevrouwen/home/index.xml
Die bloopers
Tippiwan heeft op de trouwdag van Evert en Willemijn een bom geadresseerd aan alle vier de dames. Ik denk dat Willemijn aan de gevolgen daarvan is overleden..quote:Op zondag 7 september 2008 21:31 schreef Ymke het volgende:
Heb gemist waar aan Willemijn is overleden
Ja he, daar moest ik ook steeds aan denken.quote:Op zondag 7 september 2008 22:49 schreef Aventura het volgende:
Wel een grimmige aflevering zeg...Ook omdat je weet over de echte sterfgevallen.
Ja dat vond ik ook, maar bedacht me toen dat ze natuurlijk wat nieuwe verhaallijnen moeten opstarten. Het zal volgende keer vast weer wat beter zijn.quote:Op zondag 7 september 2008 22:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond het leuk, maar toch iets minder dan alle vorige afleveringen. Kan natuurlijk komen doordat het nu nog niet lekker liep tussen de drie dames. De scenes waren ook bizar kort allemaal, zo werd nergens wat dieper op ingegaan. En had inderdad wel iets willen zien van Tippi Wan die gepakt werd enzo.
Derek de Lint?quote:Op maandag 8 september 2008 21:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe heet de acteur die de psychiater speelt waar dirkjebij op de bank ligt?
jeweetzeluufffquote:
Is me eigenlijk niet opgevallen nee.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:02 schreef joep.t het volgende:
Valt het jullie ook niet op dat de decors en interieurs veel goedkoper ogen?
wonen waar je moeder dood gevallen is en je aupair je kind stal lijkt me ook niet plezant, dus verhuizen is dan een goeie optiequote:Op zondag 14 september 2008 19:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ohja inderdaad.. wel vaag dan idd dat ze er geen verdere uitleg over geven. Misschien omdat het minder goed met Martins carriere ging en dat ze kleiner moesten gaan wonen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vinden jullie het wel spannend?Happiness never comes in the way that we imagine.
Oke, nou daar kan ik nog weinig over zeggen. Ik was al bang dat het om Sletvana of dat vrouwtje uit de hockeywinkel gingquote:Op maandag 15 september 2008 18:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
De hondenfluisteraar.
Ja, even een anti-climax. Maar misschien hebben ze ervoor gekozen haar rustig te introduceren. Svetlana vind ik een leuke aanvulling, al zal die wel geen lang leven beschoren zijn, nu Evert ietwat teleurgesteld was dat zijn zoon met haar aanrommelde.quote:Op maandag 15 september 2008 18:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
De hondenfluisteraar.
Ik kreeg ineens een irritante brainwave, maar als de voorspelbaarheid zich voortzet zal het waarschijnlijk toch zoiets worden: Evert is alleen, met de honden van Willemijn, hondenfluisteraar komt in contact met de honden van Evert en dus Evert, ze worden verliefd en voilá, nieuwe Gooische vrouw. Uiteraard eerst wat ongemakkelijk protest van de drie andere dames, maar aan het einde sluiten ze haar in de armen en het hart.quote:Op maandag 15 september 2008 18:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Oh, is de hondenfluisteraar de nieuwe Gooische Vrouw?
Wat mij betreft één van de dragende karakters in de serie. Ik vind Linda de Mol met die akteur die Martin Morero speelt het slechtst...moet ook zelden om ze lachen (behalve om de kleding van de Mol dan ) ze hadden daar echt iemand anders voor moeten nemen.quote:Op maandag 15 september 2008 21:36 schreef gimme.shelter het volgende:
Dat hoop ik toch niet!!
Ik mis Wiilemijn!!
Vind hem een topacteur, die deze rol lekker over the top speelt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh, ik vind Martin juist het grappigste karakter uit de serie, minstens even grappig als Willemijn.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik moet al lachen als Martin gewoon ergens in de verte in beeld staat.![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik moet al lachen als Martin gewoon ergens in de verte in beeld staat.![]()
Klinkt logisch, had alleen zelf graag een andere wending gezien, en niet weer: kijk die vrouwtjes toch eens soppen op iedere nieuwe vrijgezelquote:Op woensdag 17 september 2008 13:48 schreef MadGuy het volgende:
Van Anouk begrijp ik het wel; die wil alles met een hartslag. Cheryl had naar haar idee wat goed te maken met Evert en de kinderen, ze probeerde haar schuld af te kopen omdat Willemijn vermoord is door Tippi Wan, die zij in huis had genomen nadat Anouk haar eruit had gegooid. En Claire wilde vooral haar eigen eenzaamheid doorbreken, zeker nu haar dochter ook het huis uit is.
die hondentrainster....daar zie ik nog niets in.quote:Op zondag 21 september 2008 21:44 schreef Vivi het volgende:
Leuke aflevering, elke scene had wel iets grappigs.
Jawel, dat is zo'n ingehouden gefrustreerdequote:Op zondag 21 september 2008 21:59 schreef computergirl het volgende:
[..]
die hondentrainster....daar zie ik nog niets in.
Ik heb geloof ik gelijk, voorspelbaar.quote:Op maandag 15 september 2008 19:54 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik kreeg ineens een irritante brainwave, maar als de voorspelbaarheid zich voortzet zal het waarschijnlijk toch zoiets worden: Evert is alleen, met de honden van Willemijn, hondenfluisteraar komt in contact met de honden van Evert en dus Evert, ze worden verliefd en voilá, nieuwe Gooische vrouw. Uiteraard eerst wat ongemakkelijk protest van de drie andere dames, maar aan het einde sluiten ze haar in de armen en het hart.
Zo.
Ja, je had inderdaad gelijk!quote:Op woensdag 24 september 2008 13:23 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik gelijk, voorspelbaar.
Overigens heb ik wel weer gelachen om Martin, toen hij over zijn ogen begon bij dr. Rossi: "Mijn ogen draaien helemaal weg, drie keer in de rondte... van je hopsasa..."
Briljant ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 september 2008 21:10 schreef Bluezz het volgende:
Sletvana
Ik vind het nu alweer leuk. Alleen die reclame
Wat is dat dan?quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zou wel tof zijn, dan koop ik 'm zeker. Moet ook nog steeds dat andere Gooische Vrouwen boek lezen.
Besteld.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:45 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]
En kijk eens aan![]()
Boek: Gooische Vrouwen, hoe het begon - Sabine van den Eynde
zou wel leuk zijn als uiteindelijk Joost vermoord wordt in de badkuip, uit zelfverdedigingquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:20 schreef Downer het volgende:
Wat een engerd die Joost, gatver, heul dramatisch die poort in beeld ook met die verzuipgeluiden![]()
Benieuwd naar volgende week!
Ja maar nog niet! We hebben wel een krankzinnige nodig in de serie.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:56 schreef computergirl het volgende:
[..]
zou wel leuk zijn als uiteindelijk Joost vermoord wordt in de badkuip, uit zelfverdediging
Oh?quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:06 schreef Oblivion het volgende:
Was een droom...
Althans nu ik er over nadenk is het wel een hele vreemde wending...
Ja beetje vaag idd, verder toffe aflevering weerquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:06 schreef Oblivion het volgende:
Was een droom...
Althans nu ik er over nadenk is het wel een hele vreemde wending...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |