Moet het sowieso 3 weken opnemenquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:29 schreef E.T. het volgende:
gooische vrouwen wordt op maandag om 20.30 herhaald zo te zien
Ik weet ook niet of ik het wel ga opnemen die 3 weken, voor anderhalve euro kan je terugkijken :quote:Op zondag 7 september 2008 17:35 schreef Vivi het volgende:
Ik ga het volgende week missen! En ik kan niet opnemen.
Oh! da's goed om te weten!quote:Op zondag 7 september 2008 17:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik het wel ga opnemen die 3 weken, voor anderhalve euro kan je terugkijken :
http://www.rtl.nl/soaps/gooischevrouwen/home/index.xml
Die bloopers
Tippiwan heeft op de trouwdag van Evert en Willemijn een bom geadresseerd aan alle vier de dames. Ik denk dat Willemijn aan de gevolgen daarvan is overleden..quote:Op zondag 7 september 2008 21:31 schreef Ymke het volgende:
Heb gemist waar aan Willemijn is overleden
Ja he, daar moest ik ook steeds aan denken.quote:Op zondag 7 september 2008 22:49 schreef Aventura het volgende:
Wel een grimmige aflevering zeg...Ook omdat je weet over de echte sterfgevallen.
Ja dat vond ik ook, maar bedacht me toen dat ze natuurlijk wat nieuwe verhaallijnen moeten opstarten. Het zal volgende keer vast weer wat beter zijn.quote:Op zondag 7 september 2008 22:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond het leuk, maar toch iets minder dan alle vorige afleveringen. Kan natuurlijk komen doordat het nu nog niet lekker liep tussen de drie dames. De scenes waren ook bizar kort allemaal, zo werd nergens wat dieper op ingegaan. En had inderdad wel iets willen zien van Tippi Wan die gepakt werd enzo.
Derek de Lint?quote:Op maandag 8 september 2008 21:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe heet de acteur die de psychiater speelt waar dirkjebij op de bank ligt?
jeweetzeluufffquote:
Is me eigenlijk niet opgevallen nee.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:02 schreef joep.t het volgende:
Valt het jullie ook niet op dat de decors en interieurs veel goedkoper ogen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |