Dat je er nog geen topic over hebt geopend.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:03 schreef Together het volgende:
Zijn zang was wel aardig, maar zijn uitspraak vrij belabberd.
X6 avatarquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:42 schreef Woelli het volgende:
Had verwacht dat hij heel vals zong, maar wat een stem.
Qua uiterlijk vond ik hem er jong uit zien, maar net wat de jury zei als die ontspant en lacht ziet die er ouder oud
Ik dacht inderdaad exact hetzelfde!quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:06 schreef Bos81 het volgende:
TOen ie daar zat dacht ik. Dat is echt weer zo iemand die denkt dat hij kan zingen, maar het totaal niet kan.
Maar hij heeft me wel verrast, Terecht door dus.
Zijn auditie.quote:Op zondag 4 november 2007 13:05 schreef sbientje het volgende:
waarom staat zijn auditie niet bij de filmpjes!
je bent alweer aan het lobbyen voor meest behulpzame user zie ik!quote:
nou ja, een adonis is dit volgens mij niet en jim ook niet, maar marketing-technisch is het gewoon beter om een mannelijk idol te hebben dan een vrouwelijik idol en des te jonger des te dichter hij bij zijn doelgroep staatquote:Op zondag 4 november 2007 15:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Als het maar jong en een beetje goed uitziend is wordt het gelijk als 'een nieuwe Jim' bestempeld. Mogen ze willen, de kwaliteiten van Jim worden natuurlijk nooit overtroffen.
Dat idee had ik dus oook, ik wou bijna zappen totdat hij dus wel kon zingen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:06 schreef Bos81 het volgende:
TOen ie daar zat dacht ik. Dat is echt weer zo iemand die denkt dat hij kan zingen, maar het totaal niet kan.
Maar hij heeft me wel verrast, Terecht door dus.
zingt hij allang?quote:Op zondag 4 november 2007 23:08 schreef Egamer het volgende:
Whehehe grappig.Ik ken Ivar zeer goed, persoonlijk.
Aardige jongen, soms wat stilletjes maar zingen kan ie wel.
Hij zong regelmatig voordat hij meedeed aan Idols, het is zijn hobby.quote:
hij lijkt me ook in dagelijks leven wel stilletjes, weet neit waaromquote:Op maandag 5 november 2007 14:30 schreef Egamer het volgende:
[..]
Hij zong regelmatig voordat hij meedeed aan Idols, het is zijn hobby.
Dat vond ik ook. Hij behoorde na de audities al tot mijn favorieten, maar na gisteren eigenlijk nog meer.quote:Op zondag 25 november 2007 12:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij was echt super. En hij kwam ook al veel leuker over.
quote:Op zondag 25 november 2007 12:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij was echt super. En hij kwam ook al veel leuker over.
ja dat was erg grappig iddquote:Op zondag 25 november 2007 12:32 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Hij kwam
over, ook toen er een nummer gekozen moest worden (the spicegirls
), maakte het hem helemaal niks uit welk nummer, klasse vind ik dat
Volgens mij heb je het misquote:Op zondag 25 november 2007 13:16 schreef Fir3fly het volgende:
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij zag ik "Ivaq" op z'n naambordje staan.
Hij was vroeger denk ik zelf ook fan en de andere 2 kende hij zeker nietquote:Op zondag 25 november 2007 15:27 schreef Greys het volgende:
Ik vond het echt zo schattig van hem dat hij die meisjes Spice Girls liet kiezen, zonder te mokken
quote:Op zondag 4 november 2007 15:24 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nou ja, een adonis is dit volgens mij niet en jim ook niet
Dat is inderdaad wel jammer, maar daar lijken heel veel Nederlanders last van te hebbenquote:Op maandag 26 november 2007 01:28 schreef Together het volgende:
Wel een leuke gozer, jammer dat hij steeds de "th" uitspreekt als een "f".
Jarig geweest misschien?quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Op z'n hyves staat dat ie 16 is!
Ik meen te herinneren dat ik in de preview van 2 weken geleden had gezien dat ie tijdens een optreden wegliep, en dat Gordon hier nogal boos over werd (wat logisch is als je het mij vraagt). Ik denk dat Goirdon hem hier dus op aansprak, en vandaar misschien de tranen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik zag in de preview traantjes bij 'm ... ik mag toch niet hopen dat ie exit gaat
hmmzzz slim opgemerkt.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:12 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
Ik meen te herinneren dat ik in de preview van 2 weken geleden had gezien dat ie tijdens een optreden wegliep, en dat Gordon hier nogal boos over werd (wat logisch is als je het mij vraagt). Ik denk dat Goirdon hem hier dus op aansprak, en vandaar misschien de tranen.
Het zou natuurlijk wel kunnen dat hij door zijn eigen gedrag niet door zou gaan...
Hij is dan vermoedelijk exit!quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:12 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
Ik meen te herinneren dat ik in de preview van 2 weken geleden had gezien dat ie tijdens een optreden wegliep, en dat Gordon hier nogal boos over werd (wat logisch is als je het mij vraagt). Ik denk dat Goirdon hem hier dus op aansprak, en vandaar misschien de tranen.
Het zou natuurlijk wel kunnen dat hij door zijn eigen gedrag niet door zou gaan...
Ja, ik geloof dat een vriendin van mij, juist zei dat het een reclame-lokkertje was, zoals wel is meer neergezet word in een preview/reclame dat het lijkt alsof iemand niet door gaat of juist wel, terwijl het tegenovergestelde waar blijkt.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:12 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:15 schreef BVO het volgende:
Hij had idd direct doorgemoeten.
Als je drie keer je tekst vergeet vind ik het niet terecht hoor.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:37 schreef BVO het volgende:
Heel terecht imo!
Wat een kort door de bocht reactie zeg, over domheid gesprokenquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:37 schreef liefie_ het volgende:
Wat een dom jong
Als je al geen teksten kunt leren ga dan maar gewoon achter de kassa hoor
Sorry heb ik je beledigd omdat je van het zelfde niveau bent?quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wat een kort door de bocht reactie zeg, over domheid gesproken
Alleen vorige week niet.quote:
Binnen drie uur een tekst leren is niet makkelijk, zeker niet als er ook nog flink wat zenuwen bijkomem.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:37 schreef liefie_ het volgende:
Wat een dom jong
Als je al geen teksten kunt leren ga dan maar gewoon achter de kassa hoor
Komop zeg, die eerste zin, and when the rain began to falls, die kan je toch wel onthouden, 1 zinnetje maar en die weet hij al niet.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Binnen drie uur een tekst leren is niet makkelijk, zeker niet als er ook nog flink wat zenuwen bijkomem.
Maar toch vind ik dat de jury wat harder had mogen zijn en hem naar huis had moeten sturen. Want hij stond er ook als een zoutzak bij.
Maar ook snap ik wel dat ze gaan twijfelen, Ivar heeft gewoon potentie
Ten eerste zijn het bekende nummersquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Binnen drie uur een tekst leren is niet makkelijk, zeker niet als er ook nog flink wat zenuwen bijkomem.
Maar toch vind ik dat de jury wat harder had mogen zijn en hem naar huis had moeten sturen. Want hij stond er ook als een zoutzak bij.
Maar ook snap ik wel dat ze gaan twijfelen, Ivar heeft gewoon potentie
And when the rain begins to fall..quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:48 schreef -SG- het volgende:
[..]
Komop zeg, die eerste zin, and when the rain began to falls, die kan je toch wel onthouden, 1 zinnetje maar en die weet hij al niet.
Meestal irriteer mij aan jou posts, maar je spreekt hier gewoon keu hard de waarheid.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ten eerste zijn het bekende nummers
Ten tweede zijn ze niet eens zo lastig qua tekst
En ten derde je mag toch wel iets verwachten van iemand die die business in wil
Ik kan me voorstellen dat hij als zestienjarig jochie dat nummer niet kendequote:Op zaterdag 1 december 2007 21:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ten eerste zijn het bekende nummers
Ten tweede zijn ze niet eens zo lastig qua tekst
En ten derde je mag toch wel iets verwachten van iemand die die business in wil
Ze hoeven nog geen minuut te zingen of zo! Met een partner!!! Die de tekst op zn rug heeft!!!!quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat hij als zestienjarig jochie dat nummer niet kende
Lastig niet, maar wel binnen zo'n kort tijdsbestek. Mij was het ook niet gelukt om in die tijd de tekst te leren.
met punt drie ben ik het eens.
Dan kunnen ze de tussenrondes gelijk afschaffen en hem in de finale zetten.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:47 schreef Kickmaster het volgende:
[..]
Die jongen zingt zo mooi. Verdient het om door te gaan.
Meisje (alhoewel ik dat betwijfel) laten we de discussie over de hoogtes van niveau's maar niet gaan voeren. Dat kleine beetje zelfvertrouwen dat je nu probeert uit te stralen moet je vooral koesteren.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Sorry heb ik je beledigd omdat je van het zelfde niveau bent?
Dat spijt me dan enorm
Ik denk ook dat dit eigenlijk puur om de 'spannende televisie' en om het opwekken van discussies onder de mensen voor de komende week is bedoeld. En dat z'n doodvonnis voor de laatste ronde allang is getekend. Die jongen zou doorgaan, hoe dan ook. Het rode-draad-verhaal van de theaterronde.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Die jongen mazzelt zo verschrikkelijk. Hij blijkt er gewoon nog totaal niet aan toe te zijn, dat gaan we ook volgende week weer zien. Hele rare beslissing van de jury. Z'n prestaties uit het verleden worden wel heel erg hoog aangeslagen, te hoog.
Begrijp me niet verkeerd ik vind ook dat hij op basis van vandaag flink heeft gemazzeld, dat staat ook in een eerdere post.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ze hoeven nog geen minuut te zingen of zo! Met een partner!!! Die de tekst op zn rug heeft!!!!
Jeetje hoeveel woorden zouden het zijn?
Als je dat niet kunt leren dan ben je gewoon echt dom!!!!
Zenuwen of geen zenuwen, die horen er bij als je artiest word
Ik kijk geen idools dus ik hoor nu voor het eerst dat ie al vaker zn tekst vergeet... Ik vond dit al een aanfluiting, 3 keer kan gewoon echt echt echt niet
Klopt, voor een heel groot gedeelte stond het zeker al vast wie er door zou gaan en wie niet. Anders zouden ze nooit zo makkelijk aan die 30 komen. Stel je voor dat iedereen kei hard faalt en dat ze de eerst 10 groepen hadden weggestemd. Moesten ze dan de laatste 10 automatisch door laten gaan omdat er anders te weinig over zouden blijven? Natuurlijk niet, dus het is televisie televisie jinglequote:Op zaterdag 1 december 2007 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dit eigenlijk puur om de 'spannende televisie' en om het opwekken van discussies onder de mensen voor de komende week is bedoeld. En dat z'n doodvonnis voor de laatste ronde allang is getekend. Die jongen zou doorgaan, hoe dan ook. Het rode-draad-verhaal van de theaterronde.
Dat doen ze toch in feite ook!quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze de tussenrondes gelijk afschaffen en hem in de finale zetten.
die 3rde kans was omdat hij 2 keer moest zingen natuurlijk... kleine zelfoverschatting maar wat een lekkere tv dramaquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:07 schreef bb-millie het volgende:Ivar
![]()
Ik begrijp alleen niet waarom hij een tweede (en derde) kans krijgt, wanneer ze hem toch nog wel laten blijven
Hoho, vond Roxy (die in die rolstoel) ook wel best vernieuwend, hoor, denk dat ze heus wel een boel smsjes binnen had weten te slepen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:44 schreef robert2006 het volgende:
die ivar is echt wel muzikaal, op youtube kun je hem zien zingen waarbij hij gitaar speelt.
hij had denk ik gewoon een kutdag en deze liedjes zijn gewoon niet zijn stijl.
een belangrijke reden waarom de jury hem inderdaad doorlaat is dat hij commercieel natuurlijk veel interessanter is dan dat dikke meisje of die in de rolstoel
quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:48 schreef Re het volgende:
[..]
die 3rde kans was omdat hij 2 keer moest zingen natuurlijk... kleine zelfoverschatting maar wat een lekkere tv drama
dat zal al in het voorstukje geloof ikquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:50 schreef bb-millie het volgende:
. Hoop dat ie volgende week wel iets van ....eh... tekst zingt.
Hoezo niet? Roxy is meer dan alleen maar een rolstoel, hoor!quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:52 schreef robert2006 het volgende:
[quote]Op zaterdag 1 december 2007 22:50 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Hoho, vond Roxy (die in die rolstoel) ook wel best vernieuwend, hoor, denk dat ze heus wel een boel smsjes binnen had weten te slepen.
kom op, al die meiden van 12/13 jaar die gaan toch geen poster van een meisje in een rolstoel boven hun bed hangen.
idols is gewoon een super-commercieel concept
huhuquote:
is ook zo, maar hoeveel artiesten in een rolstoel ken je die bij het grote publiek bekend zijn?quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:55 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Roxy is meer dan alleen maar een rolstoel, hoor!
Wil die storyline nu wel eens zien bij een Bollie-die-op-me-oma-lijkt of een Roxy met der prachtige koppie in der rolstoel.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:56 schreef Re het volgende:
[..]
huhu
de knul heeft heus wel talent, beetje kneden en klaarstomen voor het sms publiek en dan hebben ze een winnaar... perfecte storyline toch
Het is zo dat ik wel denk te begrijpen hoe dat Idols in elkaar steekt, wou alleen dat Idols ook wist hoe ik (Idolsfan die best bereid is om te smsen, maar dan niet weer naar een kloon van een van de jaren ervoor) in elkaar steekquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:59 schreef robert2006 het volgende:
[..]
is ook zo, maar hoeveel artiesten in een rolstoel ken je die bij het grote publiek bekend zijn?
idols is echt 1 hele grote marketing-molen met natuurlijk wat soapy ingredienten.
er is met al die drama's vandaag ook flink geknipt en geplakt natuurlijk
Brendaquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:00 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Wil die storyline nu wel eens zien bij een Bollie-die-op-me-oma-lijkt of een Roxy met der prachtige koppie in der rolstoel.. Die broekies hebben we nu wel eens een keer gezien, hoor, in die vorige shows
.
Hoeveel talent heb je nodig om 10 regels tekst te onthouden?quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:10 schreef Greys het volgende:
Ik denk ook dat er in Ivar veel meer talent schuilt dan in Roxanne. Of ze nou lief is of niet
quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:59 schreef robert2006 het volgende:
[..]
is ook zo, maar hoeveel artiesten in een rolstoel ken je die bij het grote publiek bekend zijn?
dat heeft geen flikker met talent te maken...quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:15 schreef QCC het volgende:
[..]
Hoeveel talent heb je nodig om 10 regels tekst te onthouden?
Dat vind ik dus ookquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:16 schreef Re het volgende:
[..]
dat heeft geen flikker met talent te maken...
Het ging over 'bij het grote publiek bekend', als er werd gevraagd een rolstoeler op te noemen waarvan je denkt "jah, beschuitje eten, dat wil ik wel", dan had ik 'm nooit gepost.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:19 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, zijn foto zit in de school-agenda van de bakvissen geplakt, sure
Met hersencapaciteit dan?quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:16 schreef Re het volgende:
[..]
dat heeft geen flikker met talent te maken...
ook niet, kwestie van sneeuwbal effect, zenuwen, stress, niets mis mee maar moet wel eruitgetrained wordenquote:
dat gaat je nog goed tegenvallen denk ik, neem een onbekend nummer gooi er wat stress tegenaan en je hebt een dramaquote:Ik zou zelf nooit meedoen aan Idols, kan ook überhaupt niet zingen, maar geef me een melodietje en de tekst en ik kan ieder liedje na 2x horen wel opdreunen. Als hij na 3 uur oefenen nog geen 3 volledige zinnen eruit kan persen dan is het toch wel erg treurig met hem gesteld.
Maargoed, blijkbaar ziet de jury iets in hem, een tweede Jimmetje ofzo..
ik denk dat de jury dit o.a. gezien heeft en dit bewijst dat hij uiteraard wel dat hij muzikaal isquote:Op zondag 2 december 2007 04:43 schreef tong80 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=V-87bnivXlU
Fucking goed
Nu weten we ook meteen waarom hij er zo hulpeloos bij staat op dat grote podium... hij heeft geen gitaar in zijn handen en meteen weet hij zich geen houding meer te gevenquote:Op zondag 2 december 2007 04:43 schreef tong80 het volgende:
Fucking goed
Ik vind dit eerlijk gezegd niet zo fantastisch, vooral die eerstequote:Op zondag 2 december 2007 03:49 schreef Simoontjuh het volgende:
kijk/beluister dit maar eens:
http://www.youtube.com/watch?v=fxLsi4_8sJc
http://www.youtube.com/watch?v=YdHcoEnPY_4:):)
Goed dat hij door is. Hij heeft het verdiend 14.gifquote:Ivar heeft het volgende op fok gepresteerd:Een leuke auditie gedaan Woorden vergeten bij de trio-ronde Van het podium gelopen en zijn mede kandidaten in de steek gelaten Tot twee keer toe een liedje When The Rain Begins to fall totaal verkloot en daarbij mijn duetpartner bijna in de war gebracht Gorden heeft mij doorgelaten om de andere jury leden te kloten
Heel simpel.... sms-inkomstenquote:Op zondag 2 december 2007 11:58 schreef TheVulture het volgende:
Op basis van zijn auditie en chorusline was ie verdiend door, gisteren was niet zo best. Maar ik snap dus niet waarom hij wél een kans krijgt en Jennifer niet
Daar gaat het niet om. Het gaat ten koste van iemand anders zijn of haar kans om te shinen.quote:Op zondag 2 december 2007 15:24 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat we gewoon even moeten afwachten tot volgende week, kijken wat hij ons dan brengt.
Als hij de sterren van de hemel zingt in zijn eentje weer, dan had de jury dus gelijk. En anders valt hij vanzelf door de mand
sorry maar als iemand zijn tekst niet kan onthouden ga je daar echt geen geld mee verdienen... ik hoop heel erg dat ie zich herpakt maar op basis van gisteren (3 compleet gefaalde optredens) had ie gewoon exit gemoeten... zijn auditie en chorusline waren dan wel weer sterk...quote:Op zondag 2 december 2007 16:14 schreef robert2006 het volgende:
idols is gewoon een tv-format waar geld uit moet komen,
in ivar zagen/zien ze naw meer geld in dan in menig ander kandidaat die is afgevallen, het gaat al bijzonder slecht met de muziekindustrie en diegene die ze een contract aanbieden moet ook geld binnenhalen
Als ik in de jury zat zou ik óók kiezen voor iemand waar ik veel potentie in zou zien als idol (vooral gezien de doelgroep kan hij dat echt worden!) en dan kan een ander tien keer zijn tekst wel onthouden... als daar niet zoveel in zit als in een jongen als deze, dan was de tekst onthouden (nog) even niet zo belangrijk voor me. Dus ik kan in de beslissing van de jury wel mee gaanquote:Op zondag 2 december 2007 16:06 schreef TheVulture het volgende:
Ja ik heb nu die beide duo's nog eens teruggezien maar als je hier mee verder komt... eigenlijk kun je het als jury niet maken ten opzichte van mensen die wel hun tekst hebben onthouden
hey doe effe rustig..quote:Op zondag 2 december 2007 17:53 schreef robert2006 het volgende:
wat een geklaag en gezeur zeg, gewoon idols kijken, niet meer/niet minder.
er staat tot op zekere hoogte volgens mij al vast wie ze in de liveshows willen hebben, en ik denk dat de kans groot is dat ivar daar ook bij is, of je het leuk vindt of niet.
in ieder geval heeft idols al bereikt dat het weer veel discussies oplevert
ik heb het ook niet over jou persoonlijk, maar algemeen, er wordt nu geklaagd bij het leven waarom bepaalde personen wel door en anderen niet, geloof me, de jury heeft er meer kijk op dan wij. daarnaast is idols niet alleen maar zang (het is zelfs minder dan we zouden verwachten) maar het totale pakket wat bekeken wordtquote:Op zondag 2 december 2007 17:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hey doe effe rustig..
heb ik gezegd dat ik het erg vind?
Ja, en het leuke van dit forum is dus dat wij onze mening daarover kunnen geven.quote:Op zondag 2 december 2007 17:59 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik heb het ook niet over jou persoonlijk, maar algemeen, er wordt nu geklaagd bij het leven waarom bepaalde personen wel door en anderen niet, geloof me, de jury heeft er meer kijk op dan wij. daarnaast is idols niet alleen maar zang (het is zelfs minder dan we zouden verwachten) maar het totale pakket wat bekeken wordt
Ik wilde het net zeggenquote:Op zondag 2 december 2007 18:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, en het leuke van dit forum is dus dat wij onze mening daarover kunnen geven.
Er wordt inderdaad gekeken naar het totaalpakket. Daarom ben ik ook blij dat Ivar wel een bruisend optreden geeft, een lekker uitgesproken persoonlijkheid heeft en zo goed weet te prestreren onder druk. Tjonge, wat een rasartiest.quote:Op zondag 2 december 2007 17:59 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik heb het ook niet over jou persoonlijk, maar algemeen, er wordt nu geklaagd bij het leven waarom bepaalde personen wel door en anderen niet, geloof me, de jury heeft er meer kijk op dan wij. daarnaast is idols niet alleen maar zang (het is zelfs minder dan we zouden verwachten) maar het totale pakket wat bekeken wordt
Wat een contrast met zijn Idols optredenquote:Op zondag 2 december 2007 19:18 schreef vicarinatutu het volgende:
wat een super youtube filmpjes van 'm
ik ben fan
Ik snap wat je bedoeld. Maar er zijn ook andere deelnemers van 15 jaar. Die presteren ook gewoon, zonder dicht te klappen.quote:Op zondag 2 december 2007 22:17 schreef flugeltje het volgende:
Vergeten we hier niet met z'n allen dat ie pas 15 is, je MOET daar ineens presteren. Ergens wel logisch dat ie dichtklapt... Hopen dat het een volgende keer beter gaat.
Dit dus. Terecht dat ze hem nog een kans geven. Zijn stem klinkt zo prettig en met wat training is zijn podiumvrees zo verdwenen. Kijk eens terug hoe eerdere Idols ook als bange muizen op het podium stonden, inmiddels kunnen zij ook echt entertainen.quote:Op zondag 2 december 2007 17:34 schreef BVO het volgende:
Wat een gezeik zeg. Luister die filmpjes en je hoort dat hij een topstem heeft én muzikaal is. Hij ziet er goed uit, heeft iets unieks en komt sympathiek over. Dat hij dan door gebrek aan ervaring even dichtslaat kan je hem echt niet zo afrekenen, hij hoort bij de beste 5 mannelijke kandidaten!
Welk een voorspellend bericht. Ik moet een religie gaan beginnen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:20 schreef soylent het volgende:
Ik heb zoiets van kom over een paar jaar maar terug, een beetje teruggetrokken, hij gooide niet echt alle registers open, maar wie weet?
En er zijn mensen die wél van chocoladevla houden en mensen die níet van chocoladevla houden.quote:Op zondag 2 december 2007 22:20 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld. Maar er zijn ook andere deelnemers van 15 jaar. Die presteren ook gewoon, zonder dicht te klappen.
Klopt ookquote:Op zondag 2 december 2007 22:20 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld. Maar er zijn ook andere deelnemers van 15 jaar. Die presteren ook gewoon, zonder dicht te klappen.
Maar als Idol moet je dat wel kunnenquote:Op zondag 2 december 2007 22:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En er zijn mensen die wél van chocoladevla houden en mensen die níet van chocoladevla houden.
Met andere woorden, niet iedereen reageert hetzelfde op die druk.
Hoeveel kansen moet iemand krijgen! Deze hele uitzending heeft hij letterlijk 4 woorden gezongen, waarvan 1 keer 'nananana', en de helft van de tijd was hij absent.quote:Op zondag 2 december 2007 22:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ie een volgende keer weer struikelt is het volgens mij gewoon exit.
Precies, en hoe komt dat...? Hij staat daar in een vertrouwde omgeving en is daar blijkbaar gevoelig voor.quote:Op zondag 2 december 2007 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een contrast met zijn Idols optreden
absoluut, maar is idols ook niet juist bedoeld om sterren te ontdekken? Te zien wie het wellicht in zich heeft en ruwe stenen te slijpen tot mooie diamanten? Mensen die al áf zijn hebben idols niet meer nodig...quote:Op zondag 2 december 2007 22:24 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar als Idol moet je dat wel kunnen
Klopt, maar hij is [nog geen] Idol. Bij de workshops worden ook aan dit soort zaken gewerkt en kan hij zich er overheen zetten kan hij heel ver komen. Lukt dat niet, tsja, dan wordt hij weggestuurd en kan hij efkes een paar jaar goed oefenen en dan alsnog doorstoten.quote:Op zondag 2 december 2007 22:24 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar als Idol moet je dat wel kunnen
Dát dus!quote:Op zondag 2 december 2007 22:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Klopt, maar hij is [nog geen] Idol. Bij de workshops worden ook aan dit soort zaken gewerkt en kan hij zich er overheen zetten kan hij heel ver komen. Lukt dat niet, tsja, dan wordt hij weggestuurd en kan hij efkes een paar jaar goed oefenen en dan alsnog doorstoten.
Er is deze editie alleen een pre-liveshow waarin ze van 18 naar 12 gaanquote:Op zondag 2 december 2007 22:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Klopt, maar hij is [nog geen] Idol. Bij de workshops worden ook aan dit soort zaken gewerkt en kan hij zich er overheen zetten kan hij heel ver komen. Lukt dat niet, tsja, dan wordt hij weggestuurd en kan hij efkes een paar jaar goed oefenen en dan alsnog doorstoten.
Ik geloof niet dat je zoiets in 1 ronde kan leren en zeker niet de eerste keer wanneer het ook publiek bij is.quote:Op zondag 2 december 2007 22:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dan ben jij denk ik ook van de leeftijd van Ivar, of heb ik het mis?quote:Op zondag 2 december 2007 22:28 schreef robert2006 het volgende:
vreemd dat veel mensen het raar vinden dat hij het liedje niet herkent, het schijnt een klassieker te zijn, maar ik ken het ook niet.
nee, wordt binnenkort 19quote:Op maandag 3 december 2007 09:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan ben jij denk ik ook van de leeftijd van Ivar, of heb ik het mis?
Daar kan je van vinden wat je vind maar die kon prima zijn teksten onthouden en nu weet ik toevallig dat Jim wandelende muziek encyclopedie is. Die kent vreselijk veel nummers uit zijn hoofd.quote:Op zondag 2 december 2007 17:32 schreef Together het volgende:
[..]
Toch grappig dat een Jim-fan dit zegt.
Inderdaad. Okay, er moesten er 30 door. Maar er waren al veel eerder betere kandidaten afgevallen.quote:Op maandag 3 december 2007 14:50 schreef amaranta het volgende:
Heeeel erg onterecht!
Sorry, maar echt knettergoed kan ik dat niet noemen. Ja voor een jongen van 15 is dat goed. Maar bij Idols moet je dat gegeven even buiten beschouwing laten. Een jonge leeftijd moet niet gaan leiden tot een mildere beoordeling.quote:Op zondag 2 december 2007 03:49 schreef Simoontjuh het volgende:
kijk/beluister dit maar eens:
http://www.youtube.com/watch?v=fxLsi4_8sJc
http://www.youtube.com/watch?v=YdHcoEnPY_4:):)
Nou, ik kon er ook geen touw aan vast knopen, maar dacht zoiets te lezenquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat was geen Maroon 5, al kom ik zo ook niet op welk nummer het wel is.
Ivar komt in vergelijking met Neal veel afstandelijker over, dat is het hem volgens mij.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:40 schreef fayle het volgende:
Onbegrijpelijk dat Ivar naar huis is terwijl Neil door is.
Maar - het bewijst wel dat de jury niet nadenkt over bel-inkomsten, want zonder twijfel zou Ivar meer bellers opleveren dan Neil.
Neil is een jankbak, dat noem ik geen persoonlijkheid...quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:51 schreef Bos81 het volgende:
Neil is inderdaad meer een persoonlijkheid dan de stille Ivar. Dus tja
Ja iddquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:40 schreef fayle het volgende:
Onbegrijpelijk dat Ivar naar huis is terwijl Neil door is.
Maar - het bewijst wel dat de jury niet nadenkt over bel-inkomsten, want zonder twijfel zou Ivar meer bellers opleveren dan Neil.
Ik ben 15quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:49 schreef SHE het volgende:
Ik vind hem zo schattig ! Als ik 15 jaar jonger was dan had ik hem verkering gevraagd
Dat vind ik nou niet heel schattig bij een Nederlanderquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:57 schreef Q_Orianka het volgende:
Ivar heeft zo'n Marokkaanse tongval, echt een schatje
Helemaal op zitten zoekenquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:45 schreef Simoontjuh het volgende:
Op zijn hyves worden de meisjes gek: 5 berichten per minuut ofzo
http://ivarken1.hyves.nl
Geen andere jongen van idols overtreft dit.
Mag hopen dat die teef niet serieus wasquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat vind ik nou niet heel schattig bij een Nederlander
Ja, ergens is het best dom van Idols. Maar goed, hun hadden van te voren ook niet kunnen weten, dat hij het zo goed zou doen bij het publiek. Nee, de jury zette in op Neil.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:16 schreef Simoontjuh het volgende:
Ivar is zo enorm populair geworden na vorige uitzendingen. Hij had zeker veel stemmen opgeleverd. Ik weet nog steeds niet echt de reden waarom hij nou niet door is en neil wel... ze kregen hetzelfde commentaar.
moest hij dan net zoals neil aan de lopende band huilen, haha. die neil is echt wel een huilebalk.quote:Op zondag 9 december 2007 10:57 schreef Chr0nicle het volgende:
Ik vond die Ivar maar een irritante kop/uitstraling hebben. Daarnaast kwam hij erg deaud over, alsof ie geen emotie had.
Sluit me daar helemaal bij aan. Kan ook niks schattigs ontdekken aan die zombie.quote:Op zondag 9 december 2007 10:57 schreef Chr0nicle het volgende:
Ik vond die Ivar maar een irritante kop/uitstraling hebben. Daarnaast kwam hij erg deaud over, alsof ie geen emotie had. En als je het, zoals eerder al gezegd, ook nog presteerd om 3x achter elkaar je tekst te vergeten dan verdien je niet beter dan op te tiefen.
inderdaad, nog 1 of 2 jaartjes wachten.quote:Op zondag 9 december 2007 11:04 schreef happyme28 het volgende:
Hij kan het volgende keer gewoon nog eens proberen.
eens. dat zal ook wel de overweging zijn geweest.quote:Op zondag 9 december 2007 11:52 schreef klark het volgende:
[..]
inderdaad, nog 1 of 2 jaartjes wachten.
volgens mij, als de jury dit nou terugziet, hebben ze wel spijt van gehad dat ze ipv ivar neil hebben doorgelaten.quote:Op zondag 9 december 2007 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Hij heeft het in het theater dan wel verpest na die chorusline maar toch heeft ie veel meer potentie dan die jankerd van een NeilOnbegrijpelijk dat de jury als het tussen die 2 gaat dan toch voor Neil kiest
Maar goed, gezien zijn theaterprestaties had ie het ook niet verdiend eigenlijk...er waren betere dan Neil en Ivar
hij heeft zijn 15 'jonge lentes' of fame gehad.quote:Op zondag 9 december 2007 22:53 schreef Grulez het volgende:
[..]
eens. dat zal ook wel de overweging zijn geweest.
Maar over 1 a 2 jaar mag ie zeker nog eens terugkomen.quote:
hij schijnt ook zelf zijn eigen liedjes te schrijven, die heeft volgens mij idols niet meer nodig.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:50 schreef klark het volgende:
hij heeft een website www.ivarmusic.nl maar de foto's die er op staan zijn nogal een afknapper vind ik (hoewel hijz elf heeeel tevreden is, en de fotograaf zelfs aanraad) de youtube videos staan er op. en zijn slechtgefotografeerde glim-smile
ivar speelt tenminste niet in musicals.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hij schijnt ook zelf zijn eigen liedjes te schrijven, die heeft volgens mij idols niet meer nodig.
grappig, zijn website adres lijkt op die van jim: jimmusic.nl
zouden ze bij idols eigenlijk toch verwacht hebben dat hij verder zou komen?
dat zou zomaar kunnen ja...quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:56 schreef robert2006 het volgende:
kans was groot dat hij verrassend goed zou presteren, de jury heeft er volgens mij ook spijt van
die kans was groot geweest jaquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:36 schreef Magics het volgende:
Ik miste Ivar vanavond. Hij was ongetwijfeld de beste jongen van de avond geweest.
jim praat tenminste niet met zo'n belachelijk accentje.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:44 schreef klark het volgende:
[..]
ivar speelt tenminste niet in musicals.
ach, het is een stijl van zingen, net als andere stijlen, wel eluk juist als blanke jongens 'zwart' proberen te zingen (ik snap de associaties met marok niet zo trowuens) . eminem deed toch ook of hij een zwarte rapper was??quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:50 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
jim praat tenminste niet met zo'n belachelijk accentje.
zingen? het gaat over zijn accent als ie praat. die ivar praat alsof ie een marokkaan is, hoe kan het dan dat je de associaties niet snapt. en eminem rapt trouwens niet eens alsof ie 'black' is, maar klinkt gewoon normaal.quote:Op zondag 23 december 2007 10:38 schreef klark het volgende:
[..]
ach, het is een stijl van zingen, net als andere stijlen, wel eluk juist als blanke jongens 'zwart' proberen te zingen (ik snap de associaties met marok niet zo trowuens) . eminem deed toch ook of hij een zwarte rapper was??
Je denkt toch niet dat ie binnen een week een tekst uit zijn hoofd kan leren?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:53 schreef fayle het volgende:
Als je nu de deerniswekkende kwaliteit van de jongens ziet (muv Nigel hoewel die vanavond niet echt denderend was), had ik wel willen zien of Ivar niet beter had gepresteerd dan de rest (van de mannen).
hahaquote:Op zondag 23 december 2007 12:26 schreef klark het volgende:
hier nog 1 keer
het ziet er uit als een overlijdingsbericht tho.
http://ie.youtube.com/watch?v=GmQy2hTxe80
requiem for ivar
Leave Jamie16 alone!!quote:Op zondag 23 december 2007 12:26 schreef klark het volgende:
hier nog 1 keer
requiem for ivar
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:36 schreef Magics het volgende:
Ik miste Ivar vanavond. Hij was ongetwijfeld de beste jongen van de avond geweest.
quote:Op zondag 23 december 2007 12:26 schreef klark het volgende:
hier nog 1 keer
requiem for ivar
yikes! emo! wat doe je!!!!????quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:49 schreef Syb.ren het volgende:
Ivar met 'lang' haar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |