Helemaal op zitten zoekenquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:45 schreef Simoontjuh het volgende:
Op zijn hyves worden de meisjes gek: 5 berichten per minuut ofzo
http://ivarken1.hyves.nl
Geen andere jongen van idols overtreft dit.
Mag hopen dat die teef niet serieus wasquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat vind ik nou niet heel schattig bij een Nederlander
Ja, ergens is het best dom van Idols. Maar goed, hun hadden van te voren ook niet kunnen weten, dat hij het zo goed zou doen bij het publiek. Nee, de jury zette in op Neil.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:16 schreef Simoontjuh het volgende:
Ivar is zo enorm populair geworden na vorige uitzendingen. Hij had zeker veel stemmen opgeleverd. Ik weet nog steeds niet echt de reden waarom hij nou niet door is en neil wel... ze kregen hetzelfde commentaar.
moest hij dan net zoals neil aan de lopende band huilen, haha. die neil is echt wel een huilebalk.quote:Op zondag 9 december 2007 10:57 schreef Chr0nicle het volgende:
Ik vond die Ivar maar een irritante kop/uitstraling hebben. Daarnaast kwam hij erg deaud over, alsof ie geen emotie had.
Sluit me daar helemaal bij aan. Kan ook niks schattigs ontdekken aan die zombie.quote:Op zondag 9 december 2007 10:57 schreef Chr0nicle het volgende:
Ik vond die Ivar maar een irritante kop/uitstraling hebben. Daarnaast kwam hij erg deaud over, alsof ie geen emotie had. En als je het, zoals eerder al gezegd, ook nog presteerd om 3x achter elkaar je tekst te vergeten dan verdien je niet beter dan op te tiefen.
inderdaad, nog 1 of 2 jaartjes wachten.quote:Op zondag 9 december 2007 11:04 schreef happyme28 het volgende:
Hij kan het volgende keer gewoon nog eens proberen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |