Ivar komt in vergelijking met Neal veel afstandelijker over, dat is het hem volgens mij.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:40 schreef fayle het volgende:
Onbegrijpelijk dat Ivar naar huis is terwijl Neil door is.
Maar - het bewijst wel dat de jury niet nadenkt over bel-inkomsten, want zonder twijfel zou Ivar meer bellers opleveren dan Neil.
Neil is een jankbak, dat noem ik geen persoonlijkheid...quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:51 schreef Bos81 het volgende:
Neil is inderdaad meer een persoonlijkheid dan de stille Ivar. Dus tja
Ja iddquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:40 schreef fayle het volgende:
Onbegrijpelijk dat Ivar naar huis is terwijl Neil door is.
Maar - het bewijst wel dat de jury niet nadenkt over bel-inkomsten, want zonder twijfel zou Ivar meer bellers opleveren dan Neil.
Ik ben 15quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:49 schreef SHE het volgende:
Ik vind hem zo schattig ! Als ik 15 jaar jonger was dan had ik hem verkering gevraagd
Dat vind ik nou niet heel schattig bij een Nederlanderquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:57 schreef Q_Orianka het volgende:
Ivar heeft zo'n Marokkaanse tongval, echt een schatje
Helemaal op zitten zoekenquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:45 schreef Simoontjuh het volgende:
Op zijn hyves worden de meisjes gek: 5 berichten per minuut ofzo
http://ivarken1.hyves.nl
Geen andere jongen van idols overtreft dit.
Mag hopen dat die teef niet serieus wasquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat vind ik nou niet heel schattig bij een Nederlander
Ja, ergens is het best dom van Idols. Maar goed, hun hadden van te voren ook niet kunnen weten, dat hij het zo goed zou doen bij het publiek. Nee, de jury zette in op Neil.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:16 schreef Simoontjuh het volgende:
Ivar is zo enorm populair geworden na vorige uitzendingen. Hij had zeker veel stemmen opgeleverd. Ik weet nog steeds niet echt de reden waarom hij nou niet door is en neil wel... ze kregen hetzelfde commentaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |