Ja, en het leuke van dit forum is dus dat wij onze mening daarover kunnen geven.quote:Op zondag 2 december 2007 17:59 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik heb het ook niet over jou persoonlijk, maar algemeen, er wordt nu geklaagd bij het leven waarom bepaalde personen wel door en anderen niet, geloof me, de jury heeft er meer kijk op dan wij. daarnaast is idols niet alleen maar zang (het is zelfs minder dan we zouden verwachten) maar het totale pakket wat bekeken wordt
Ik wilde het net zeggenquote:Op zondag 2 december 2007 18:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, en het leuke van dit forum is dus dat wij onze mening daarover kunnen geven.
Er wordt inderdaad gekeken naar het totaalpakket. Daarom ben ik ook blij dat Ivar wel een bruisend optreden geeft, een lekker uitgesproken persoonlijkheid heeft en zo goed weet te prestreren onder druk. Tjonge, wat een rasartiest.quote:Op zondag 2 december 2007 17:59 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik heb het ook niet over jou persoonlijk, maar algemeen, er wordt nu geklaagd bij het leven waarom bepaalde personen wel door en anderen niet, geloof me, de jury heeft er meer kijk op dan wij. daarnaast is idols niet alleen maar zang (het is zelfs minder dan we zouden verwachten) maar het totale pakket wat bekeken wordt
Wat een contrast met zijn Idols optredenquote:Op zondag 2 december 2007 19:18 schreef vicarinatutu het volgende:
wat een super youtube filmpjes van 'm
ik ben fan
Ik snap wat je bedoeld. Maar er zijn ook andere deelnemers van 15 jaar. Die presteren ook gewoon, zonder dicht te klappen.quote:Op zondag 2 december 2007 22:17 schreef flugeltje het volgende:
Vergeten we hier niet met z'n allen dat ie pas 15 is, je MOET daar ineens presteren. Ergens wel logisch dat ie dichtklapt... Hopen dat het een volgende keer beter gaat.
Dit dus. Terecht dat ze hem nog een kans geven. Zijn stem klinkt zo prettig en met wat training is zijn podiumvrees zo verdwenen. Kijk eens terug hoe eerdere Idols ook als bange muizen op het podium stonden, inmiddels kunnen zij ook echt entertainen.quote:Op zondag 2 december 2007 17:34 schreef BVO het volgende:
Wat een gezeik zeg. Luister die filmpjes en je hoort dat hij een topstem heeft én muzikaal is. Hij ziet er goed uit, heeft iets unieks en komt sympathiek over. Dat hij dan door gebrek aan ervaring even dichtslaat kan je hem echt niet zo afrekenen, hij hoort bij de beste 5 mannelijke kandidaten!
Welk een voorspellend bericht. Ik moet een religie gaan beginnen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:20 schreef soylent het volgende:
Ik heb zoiets van kom over een paar jaar maar terug, een beetje teruggetrokken, hij gooide niet echt alle registers open, maar wie weet?
En er zijn mensen die wél van chocoladevla houden en mensen die níet van chocoladevla houden.quote:Op zondag 2 december 2007 22:20 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld. Maar er zijn ook andere deelnemers van 15 jaar. Die presteren ook gewoon, zonder dicht te klappen.
Klopt ookquote:Op zondag 2 december 2007 22:20 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld. Maar er zijn ook andere deelnemers van 15 jaar. Die presteren ook gewoon, zonder dicht te klappen.
Maar als Idol moet je dat wel kunnenquote:Op zondag 2 december 2007 22:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En er zijn mensen die wél van chocoladevla houden en mensen die níet van chocoladevla houden.
Met andere woorden, niet iedereen reageert hetzelfde op die druk.
Hoeveel kansen moet iemand krijgen! Deze hele uitzending heeft hij letterlijk 4 woorden gezongen, waarvan 1 keer 'nananana', en de helft van de tijd was hij absent.quote:Op zondag 2 december 2007 22:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ie een volgende keer weer struikelt is het volgens mij gewoon exit.
Precies, en hoe komt dat...? Hij staat daar in een vertrouwde omgeving en is daar blijkbaar gevoelig voor.quote:Op zondag 2 december 2007 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een contrast met zijn Idols optreden
absoluut, maar is idols ook niet juist bedoeld om sterren te ontdekken? Te zien wie het wellicht in zich heeft en ruwe stenen te slijpen tot mooie diamanten? Mensen die al áf zijn hebben idols niet meer nodig...quote:Op zondag 2 december 2007 22:24 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar als Idol moet je dat wel kunnen
Klopt, maar hij is [nog geen] Idol. Bij de workshops worden ook aan dit soort zaken gewerkt en kan hij zich er overheen zetten kan hij heel ver komen. Lukt dat niet, tsja, dan wordt hij weggestuurd en kan hij efkes een paar jaar goed oefenen en dan alsnog doorstoten.quote:Op zondag 2 december 2007 22:24 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar als Idol moet je dat wel kunnen
Dát dus!quote:Op zondag 2 december 2007 22:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Klopt, maar hij is [nog geen] Idol. Bij de workshops worden ook aan dit soort zaken gewerkt en kan hij zich er overheen zetten kan hij heel ver komen. Lukt dat niet, tsja, dan wordt hij weggestuurd en kan hij efkes een paar jaar goed oefenen en dan alsnog doorstoten.
Er is deze editie alleen een pre-liveshow waarin ze van 18 naar 12 gaanquote:Op zondag 2 december 2007 22:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Klopt, maar hij is [nog geen] Idol. Bij de workshops worden ook aan dit soort zaken gewerkt en kan hij zich er overheen zetten kan hij heel ver komen. Lukt dat niet, tsja, dan wordt hij weggestuurd en kan hij efkes een paar jaar goed oefenen en dan alsnog doorstoten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |