abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 2 december 2007 @ 09:23:37 #151
163650 Greys
pi_54984576
quote:
Nu weten we ook meteen waarom hij er zo hulpeloos bij staat op dat grote podium... hij heeft geen gitaar in zijn handen en meteen weet hij zich geen houding meer te geven

Hij is goed
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 2 december 2007 @ 09:41:40 #152
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_54984648
quote:
Ik vind dit eerlijk gezegd niet zo fantastisch, vooral die eerste maar goed hij is ook pas 15 jaar. Maar ben niet overtuigd van zijn 'performance'. Ben zeer benieuwd naar volgende week.
  zondag 2 december 2007 @ 09:45:34 #153
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_54984666
Dat je een aardig deuntje op youtube kan zingen boeit niet.

Het gaat erom dat je tijdens het programma de jury weet te overtuigen, anders heeft het hele programma geen nut, dan kun je net zo goed alle voorrondes eruit gooien en meteen met de liveshows beginnen, want de keuze van de jury is toch niet gebasseerd op wat ze zien.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_54985942
quote:
Ivar heeft het volgende op fok gepresteerd:
  • Een leuke auditie gedaan
  • Woorden vergeten bij de trio-ronde
  • Van het podium gelopen en zijn mede kandidaten in de steek gelaten
  • Tot twee keer toe een liedje When The Rain Begins to fall totaal verkloot en daarbij mijn duetpartner bijna in de war gebracht
  • Gorden heeft mij doorgelaten om de andere jury leden te kloten
  • Goed dat hij door is. Hij heeft het verdiend 14.gif
    A little bit hateful
    pi_54986013
    Op basis van zijn auditie en chorusline was ie verdiend door, gisteren was niet zo best. Maar ik snap dus niet waarom hij wél een kans krijgt en Jennifer niet
    Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
    Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
      zondag 2 december 2007 @ 12:08:21 #156
    1571 marky
    Heerlijk.... sleur
    pi_54986185
    quote:
    Op zondag 2 december 2007 11:58 schreef TheVulture het volgende:
    Op basis van zijn auditie en chorusline was ie verdiend door, gisteren was niet zo best. Maar ik snap dus niet waarom hij wél een kans krijgt en Jennifer niet
    Heel simpel.... sms-inkomsten
      zondag 2 december 2007 @ 12:24:21 #157
    192856 -SG-
    PSV Eindhoven!
    pi_54986506
    Nou ik die filmpjes heb gezien heb ik mijn mening toch iets veranderd, maar wat hier al gezegt werd; het is niet netjes om van het podium te lopen en tot 3 keer toe je tekst vergeten gaat ook iets te ver. Misschien moet hij nog 1 jaartje wachten en wint hij volgend jaar met gemak idols 5.
    A little knowledge is a dangerous thing.
      zondag 2 december 2007 @ 13:11:31 #158
    1571 marky
    Heerlijk.... sleur
    pi_54987944
    Wat hij moet doen is eerst engels leren want als je enig benul had van wat je zingt dan weet je dat the rain begins to FALL

Ook moet hij wat doen aan zijn muzikale kennis. Wat voor kut nummer het ook is, dit soort nummers zijn een soort klassiekers en die moet je gewoon kennen.
    pi_54988771
    Belachelijk dat hij door is.

Verschillende keren je tekst vergeten, van het podium aflopen en dan toch nog een ronde verder komen. Onbegrijpelijk.

De jury had hem gewoon naar huis moeten sturen.
    Blijkbaar kan hij het (nog) niet, volgend jaar beter zou ik zeggen.
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 2 december 2007 @ 15:24:24 #160
    163650 Greys
    pi_54991160
    Ik denk dat we gewoon even moeten afwachten tot volgende week, kijken wat hij ons dan brengt.
    Als hij de sterren van de hemel zingt in zijn eentje weer, dan had de jury dus gelijk. En anders valt hij vanzelf door de mand
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_54991586
    quote:
    Op zondag 2 december 2007 15:24 schreef Greys het volgende:
    Ik denk dat we gewoon even moeten afwachten tot volgende week, kijken wat hij ons dan brengt.
    Als hij de sterren van de hemel zingt in zijn eentje weer, dan had de jury dus gelijk. En anders valt hij vanzelf door de mand
    Daar gaat het niet om. Het gaat ten koste van iemand anders zijn of haar kans om te shinen.
    A little bit hateful
    pi_54992270
    Ja ik heb nu die beide duo's nog eens teruggezien maar als je hier mee verder komt... eigenlijk kun je het als jury niet maken ten opzichte van mensen die wel hun tekst hebben onthouden
    pi_54992489
    idols is gewoon een tv-format waar geld uit moet komen,
    in ivar zagen/zien ze naw meer geld in dan in menig ander kandidaat die is afgevallen, het gaat al bijzonder slecht met de muziekindustrie en diegene die ze een contract aanbieden moet ook geld binnenhalen
    pi_54992622
    quote:
    Op zondag 2 december 2007 16:14 schreef robert2006 het volgende:
    idols is gewoon een tv-format waar geld uit moet komen,
    in ivar zagen/zien ze naw meer geld in dan in menig ander kandidaat die is afgevallen, het gaat al bijzonder slecht met de muziekindustrie en diegene die ze een contract aanbieden moet ook geld binnenhalen
    sorry maar als iemand zijn tekst niet kan onthouden ga je daar echt geen geld mee verdienen... ik hoop heel erg dat ie zich herpakt maar op basis van gisteren (3 compleet gefaalde optredens) had ie gewoon exit gemoeten... zijn auditie en chorusline waren dan wel weer sterk...
    pi_54992678
    Het is wel lullig voor die andere.. maar waarom zouden ze hem wegsturen als ze echt iets in hem zien en ook hebben gehoord dat hij t wél kan. Hij heeft gewoon iets en het is zonde om hem dan weg te sturen. Het lijkt me wel dat er meer aan de hand was dan dat hij alleen geen teksten kan onthouden. Als je niet eens de titel meer weet..

Daarbij is hij zo schattig!

pi_54993433
    Die sloeg gewoon volledig dicht leek het wel
    Wat mij betreft had ie weg gemogen.
    Denkt nog even na over de reden waarom Harm er vorig jaar uit is gezet

"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
    pi_54993525
    Ik ben pissig dat hij door is:|
    pi_54994377
    quote:
    Op zondag 2 december 2007 12:08 schreef marky het volgende:

[..]

Heel simpel.... sms-inkomsten
    Toch grappig dat een Jim-fan dit zegt.
      zondag 2 december 2007 @ 17:34:19 #169
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_54994427
    Wat een gezeik zeg. Luister die filmpjes en je hoort dat hij een topstem heeft én muzikaal is. Hij ziet er goed uit, heeft iets unieks en komt sympathiek over. Dat hij dan door gebrek aan ervaring even dichtslaat kan je hem echt niet zo afrekenen, hij hoort bij de beste 5 mannelijke kandidaten!
    La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
    pi_54994556
    Tja, lullig voor de anderen. Maar IK vind het in ieder geval niet erg dat ie door is . Leuk zelfs, aangezien ik hem best goed vind. En een blackout kan iedereen jammer genoeg iedereen overkomen. De huilies die daardoor zijn IQ er bij gaan betrekken zijn zelf volgens mij niet zo bijster slim.
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 2 december 2007 @ 17:42:15 #171
    163650 Greys
    pi_54994612
    quote:
    Op zondag 2 december 2007 16:06 schreef TheVulture het volgende:
    Ja ik heb nu die beide duo's nog eens teruggezien maar als je hier mee verder komt... eigenlijk kun je het als jury niet maken ten opzichte van mensen die wel hun tekst hebben onthouden
    Als ik in de jury zat zou ik óók kiezen voor iemand waar ik veel potentie in zou zien als idol (vooral gezien de doelgroep kan hij dat echt worden!) en dan kan een ander tien keer zijn tekst wel onthouden... als daar niet zoveel in zit als in een jongen als deze, dan was de tekst onthouden (nog) even niet zo belangrijk voor me. Dus ik kan in de beslissing van de jury wel mee gaan
    (Niet wat betreft die ene goeie van die zusjes, maar da's weer een ander verhaal ).
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_54994656
    Ach jah... Harm 2... straks met de Liveshows neuriet hij het hele liedje mee en dan wordt hij zelfs winnaar! Hebben we ook nog niet gehad toch
    pi_54994865
    wat een geklaag en gezeur zeg, gewoon idols kijken, niet meer/niet minder.
    er staat tot op zekere hoogte volgens mij al vast wie ze in de liveshows willen hebben, en ik denk dat de kans groot is dat ivar daar ook bij is, of je het leuk vindt of niet.
    in ieder geval heeft idols al bereikt dat het weer veel discussies oplevert
    pi_54994885
    quote:
    Op zondag 2 december 2007 17:53 schreef robert2006 het volgende:
    wat een geklaag en gezeur zeg, gewoon idols kijken, niet meer/niet minder.
    er staat tot op zekere hoogte volgens mij al vast wie ze in de liveshows willen hebben, en ik denk dat de kans groot is dat ivar daar ook bij is, of je het leuk vindt of niet.
    in ieder geval heeft idols al bereikt dat het weer veel discussies oplevert
    hey doe effe rustig..

heb ik gezegd dat ik het erg vind?
    pi_54994986
    quote:
    Op zondag 2 december 2007 17:54 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

hey doe effe rustig..

heb ik gezegd dat ik het erg vind?
    ik heb het ook niet over jou persoonlijk, maar algemeen, er wordt nu geklaagd bij het leven waarom bepaalde personen wel door en anderen niet, geloof me, de jury heeft er meer kijk op dan wij. daarnaast is idols niet alleen maar zang (het is zelfs minder dan we zouden verwachten) maar het totale pakket wat bekeken wordt
      zondag 2 december 2007 @ 18:02:55 #176
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_54995049
    quote:
    Op zondag 2 december 2007 17:59 schreef robert2006 het volgende:

[..]

ik heb het ook niet over jou persoonlijk, maar algemeen, er wordt nu geklaagd bij het leven waarom bepaalde personen wel door en anderen niet, geloof me, de jury heeft er meer kijk op dan wij. daarnaast is idols niet alleen maar zang (het is zelfs minder dan we zouden verwachten) maar het totale pakket wat bekeken wordt
    Ja, en het leuke van dit forum is dus dat wij onze mening daarover kunnen geven.
    pi_54995080
    quote:
    Op zondag 2 december 2007 18:02 schreef BVO het volgende:

[..]

Ja, en het leuke van dit forum is dus dat wij onze mening daarover kunnen geven.
    Ik wilde het net zeggen
    pi_54995351
    Mooi dat hij ondanks alles toch is doorgelaten. Ik snap best dat je binnen 10 minuten je niet meer kan herpakken om alsnog perfect dat nummer te zingen. Wel had hij in ieder geval dat briefje kunnen gebruiken op de rug van die andere gast.
    pi_54995608
    Het is ook wel te prijzen dat ie twee keer wilde zingen, het backfirede alleen behoorlijk zeg maar.. en als ie dan gewoon zijn mond zou houden maar hij brengt die tweede gast echt helemaal van de wijs
    pi_54996730
    wat een super youtube filmpjes van 'm

ik ben fan
      zondag 2 december 2007 @ 19:55:35 #181
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_54997616
    quote:
    Op zondag 2 december 2007 17:59 schreef robert2006 het volgende:

[..]

Er wordt inderdaad gekeken naar het totaalpakket. Daarom ben ik ook blij dat Ivar wel een bruisend optreden geeft, een lekker uitgesproken persoonlijkheid heeft en zo goed weet te prestreren onder druk. Tjonge, wat een rasartiest.
    Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
    Hoogachtend,
    Erik.
    pi_54997718
    Op die filmpjes is hij echt wel goed ja . Maar hij lijkt nogal last te hebben van podiumvrees.
    pi_54997778
    Leuke foto's trouwens.
      Trouwste user 2022 zondag 2 december 2007 @ 20:07:02 #184
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_54997932
    quote:
    Op zondag 2 december 2007 19:18 schreef vicarinatutu het volgende:
    wat een super youtube filmpjes van 'm

ik ben fan
    Wat een contrast met zijn Idols optreden

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
      zondag 2 december 2007 @ 20:09:10 #185
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_54997995
    Oh, en ik moet toch echt zeggen dat ik me niet kan voorstellen dat je een tekst na een paar uur niet uit je hoofd kent ! Dat is gewoon slecht. het ligt er niet aan dat hij een black-out had, want hij kende het van tevoren ookal niet.

Als je een nummer toch constant hoort en meezingt (of alleen hoort), en dat zou ik daar zeker doen, dan is het toch onmogelijk dat je het dan nog niet kent. Zelfs het refrein niet. het gaat er bij mij gewoon niet in en had daarom dus echt al lang naar huis gemoeten, mooi stemgeluid of niet.
    Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
    Hoogachtend,
    Erik.
      zondag 2 december 2007 @ 22:16:16 #186
    109180 Woelli
    you make the girls go wild
    pi_55001717
    Ik blijf hem leuk vinden en als die podiumvrees heeft mag die daar snel aan gaan werken!
    Want ik zie hem graag terug in de liveshows.
      zondag 2 december 2007 @ 22:17:50 #187
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_55001783
    Vergeten we hier niet met z'n allen dat ie pas 15 is, je MOET daar ineens presteren. Ergens wel logisch dat ie dichtklapt... Hopen dat het een volgende keer beter gaat.

Beter was misschien geweest om hem een jaartje later terug te vragen. De stem heeft ie wel, de uitstraling ook, maar emotioneel gezien is hij blijkbaar nog niet klaar voor het grote werk... Aan de andere kant, hier staat een knul van 15 met een volwassen stem die nog helemaal te vormen is. De droom van iedere producer...
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
      zondag 2 december 2007 @ 22:20:09 #188
    109180 Woelli
    pi_55001873
    quote:
    Op zondag 2 december 2007 22:17 schreef flugeltje het volgende:
    Vergeten we hier niet met z'n allen dat ie pas 15 is, je MOET daar ineens presteren. Ergens wel logisch dat ie dichtklapt... Hopen dat het een volgende keer beter gaat.
    Ik snap wat je bedoeld. Maar er zijn ook andere deelnemers van 15 jaar. Die presteren ook gewoon, zonder dicht te klappen.
    pi_55001930
    quote:
    Op zondag 2 december 2007 17:34 schreef BVO het volgende:
    Wat een gezeik zeg. Luister die filmpjes en je hoort dat hij een topstem heeft én muzikaal is. Hij ziet er goed uit, heeft iets unieks en komt sympathiek over. Dat hij dan door gebrek aan ervaring even dichtslaat kan je hem echt niet zo afrekenen, hij hoort bij de beste 5 mannelijke kandidaten!
    Dit dus. Terecht dat ze hem nog een kans geven. Zijn stem klinkt zo prettig en met wat training is zijn podiumvrees zo verdwenen. Kijk eens terug hoe eerdere Idols ook als bange muizen op het podium stonden, inmiddels kunnen zij ook echt entertainen. .

Ivar. .
    Echte liefde!
    En ik zag dat het goed was.
      zondag 2 december 2007 @ 22:22:09 #190
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_55001949
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 22:20 schreef soylent het volgende:
    Ik heb zoiets van kom over een paar jaar maar terug, een beetje teruggetrokken, hij gooide niet echt alle registers open, maar wie weet?
    Welk een voorspellend bericht. Ik moet een religie gaan beginnen.

Over twee jaar weer meedoen, en dan wel zingen alsjeblieft. Dit kan toch niet. Verspilling van m'n tijd als TV-kijker. De jury klaagt al en die worden er nog voor betaald.

En verder heb ik er skeit aan dat er betere kandidaten niet door zijn gegaan, en dat zal ik hem niet vergeven.
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
    pi_55001973
    quote:
    Op zondag 2 december 2007 22:20 schreef Woelli het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoeld. Maar er zijn ook andere deelnemers van 15 jaar. Die presteren ook gewoon, zonder dicht te klappen.
    En er zijn mensen die wél van chocoladevla houden en mensen die níet van chocoladevla houden.
    Met andere woorden, niet iedereen reageert hetzelfde op die druk.
    Echte liefde!
      zondag 2 december 2007 @ 22:23:27 #192
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_55002000
    quote:
    Op zondag 2 december 2007 22:20 schreef Woelli het volgende:

[..]

Klopt ook

Ik vind alleen dat er nu wat hard geoordeeld wordt over zo'n jonge knul. Ik geef alleen aan dat het voor iemand van 15 waarschijnlijk nóg een stuk enger is dan voor iemand van 20 of 25...

Als ie een volgende keer weer struikelt is het volgens mij gewoon exit.
      zondag 2 december 2007 @ 22:24:29 #193
    109180 Woelli
    pi_55002041
    quote:
    Op zondag 2 december 2007 22:22 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

En er zijn mensen die wél van chocoladevla houden en mensen die níet van chocoladevla houden.
    Met andere woorden, niet iedereen reageert hetzelfde op die druk.
    Maar als Idol moet je dat wel kunnen
      Trouwste user 2022 zondag 2 december 2007 @ 22:25:09 #194
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_55002066
    Dan moet ie niet meedoen en zich inschrijven bij Kinderen voor Kinderen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
      zondag 2 december 2007 @ 22:25:31 #195
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_55002086
    quote:
    Op zondag 2 december 2007 22:23 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Als ie een volgende keer weer struikelt is het volgens mij gewoon exit.
    Hoeveel kansen moet iemand krijgen! Deze hele uitzending heeft hij letterlijk 4 woorden gezongen, waarvan 1 keer 'nananana', en de helft van de tijd was hij absent. Belachelijk, het spijt me voor hem, maar hij had echt een paar jaartjes moeten wachten.
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      zondag 2 december 2007 @ 22:25:36 #196
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_55002093
    quote:
    Op zondag 2 december 2007 20:07 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wat een contrast met zijn Idols optreden

Precies, en hoe komt dat...? Hij staat daar in een vertrouwde omgeving en is daar blijkbaar gevoelig voor.
    Geef hem het vertrouwen - zoals ze gisteren deden - en de volgende keer betaalt hij ze wellicht dubbel zo hard terug. Misschien ook niet nee, maar liever zo'n gok dan iemand door laten gaan die vlees noch vis is en waar gen rek in zit.
      zondag 2 december 2007 @ 22:25:48 #197
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_55002100
    quote:
    Op zondag 2 december 2007 22:24 schreef Woelli het volgende:

[..]

absoluut, maar is idols ook niet juist bedoeld om sterren te ontdekken? Te zien wie het wellicht in zich heeft en ruwe stenen te slijpen tot mooie diamanten? Mensen die al áf zijn hebben idols niet meer nodig...
    pi_55002120
    quote:
    Op zondag 2 december 2007 22:24 schreef Woelli het volgende:

[..]

Klopt, maar hij is [nog geen] Idol. Bij de workshops worden ook aan dit soort zaken gewerkt en kan hij zich er overheen zetten kan hij heel ver komen. Lukt dat niet, tsja, dan wordt hij weggestuurd en kan hij efkes een paar jaar goed oefenen en dan alsnog doorstoten.
    Echte liefde!
      zondag 2 december 2007 @ 22:27:40 #199
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_55002162
    quote:
    Op zondag 2 december 2007 22:26 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Klopt, maar hij is [nog geen] Idol. Bij de workshops worden ook aan dit soort zaken gewerkt en kan hij zich er overheen zetten kan hij heel ver komen. Lukt dat niet, tsja, dan wordt hij weggestuurd en kan hij efkes een paar jaar goed oefenen en dan alsnog doorstoten.
    Dát dus!
      zondag 2 december 2007 @ 22:28:03 #200
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_55002176
    quote:
    Op zondag 2 december 2007 22:26 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Er is deze editie alleen een pre-liveshow waarin ze van 18 naar 12 gaan . Maar misschien krijgen ze die workshops wel nog gewoon ja.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')