Ten eerste zijn het bekende nummersquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Binnen drie uur een tekst leren is niet makkelijk, zeker niet als er ook nog flink wat zenuwen bijkomem.
Maar toch vind ik dat de jury wat harder had mogen zijn en hem naar huis had moeten sturen. Want hij stond er ook als een zoutzak bij.
Maar ook snap ik wel dat ze gaan twijfelen, Ivar heeft gewoon potentie
And when the rain begins to fall..quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:48 schreef -SG- het volgende:
[..]
Komop zeg, die eerste zin, and when the rain began to falls, die kan je toch wel onthouden, 1 zinnetje maar en die weet hij al niet.
Meestal irriteer mij aan jou posts, maar je spreekt hier gewoon keu hard de waarheid.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ten eerste zijn het bekende nummers
Ten tweede zijn ze niet eens zo lastig qua tekst
En ten derde je mag toch wel iets verwachten van iemand die die business in wil
Ik kan me voorstellen dat hij als zestienjarig jochie dat nummer niet kendequote:Op zaterdag 1 december 2007 21:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ten eerste zijn het bekende nummers
Ten tweede zijn ze niet eens zo lastig qua tekst
En ten derde je mag toch wel iets verwachten van iemand die die business in wil
Ze hoeven nog geen minuut te zingen of zo! Met een partner!!! Die de tekst op zn rug heeft!!!!quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat hij als zestienjarig jochie dat nummer niet kende
Lastig niet, maar wel binnen zo'n kort tijdsbestek. Mij was het ook niet gelukt om in die tijd de tekst te leren.
met punt drie ben ik het eens.
Dan kunnen ze de tussenrondes gelijk afschaffen en hem in de finale zetten.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:47 schreef Kickmaster het volgende:
[..]
Die jongen zingt zo mooi. Verdient het om door te gaan.
Meisje (alhoewel ik dat betwijfel) laten we de discussie over de hoogtes van niveau's maar niet gaan voeren. Dat kleine beetje zelfvertrouwen dat je nu probeert uit te stralen moet je vooral koesteren.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Sorry heb ik je beledigd omdat je van het zelfde niveau bent?
Dat spijt me dan enorm
Ik denk ook dat dit eigenlijk puur om de 'spannende televisie' en om het opwekken van discussies onder de mensen voor de komende week is bedoeld. En dat z'n doodvonnis voor de laatste ronde allang is getekend. Die jongen zou doorgaan, hoe dan ook. Het rode-draad-verhaal van de theaterronde.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Die jongen mazzelt zo verschrikkelijk. Hij blijkt er gewoon nog totaal niet aan toe te zijn, dat gaan we ook volgende week weer zien. Hele rare beslissing van de jury. Z'n prestaties uit het verleden worden wel heel erg hoog aangeslagen, te hoog.
Begrijp me niet verkeerd ik vind ook dat hij op basis van vandaag flink heeft gemazzeld, dat staat ook in een eerdere post.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ze hoeven nog geen minuut te zingen of zo! Met een partner!!! Die de tekst op zn rug heeft!!!!
Jeetje hoeveel woorden zouden het zijn?
Als je dat niet kunt leren dan ben je gewoon echt dom!!!!
Zenuwen of geen zenuwen, die horen er bij als je artiest word
Ik kijk geen idools dus ik hoor nu voor het eerst dat ie al vaker zn tekst vergeet... Ik vond dit al een aanfluiting, 3 keer kan gewoon echt echt echt niet
Klopt, voor een heel groot gedeelte stond het zeker al vast wie er door zou gaan en wie niet. Anders zouden ze nooit zo makkelijk aan die 30 komen. Stel je voor dat iedereen kei hard faalt en dat ze de eerst 10 groepen hadden weggestemd. Moesten ze dan de laatste 10 automatisch door laten gaan omdat er anders te weinig over zouden blijven? Natuurlijk niet, dus het is televisie televisie jinglequote:Op zaterdag 1 december 2007 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dit eigenlijk puur om de 'spannende televisie' en om het opwekken van discussies onder de mensen voor de komende week is bedoeld. En dat z'n doodvonnis voor de laatste ronde allang is getekend. Die jongen zou doorgaan, hoe dan ook. Het rode-draad-verhaal van de theaterronde.
Dat doen ze toch in feite ook!quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze de tussenrondes gelijk afschaffen en hem in de finale zetten.
die 3rde kans was omdat hij 2 keer moest zingen natuurlijk... kleine zelfoverschatting maar wat een lekkere tv dramaquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:07 schreef bb-millie het volgende:Ivar
![]()
Ik begrijp alleen niet waarom hij een tweede (en derde) kans krijgt, wanneer ze hem toch nog wel laten blijven
Hoho, vond Roxy (die in die rolstoel) ook wel best vernieuwend, hoor, denk dat ze heus wel een boel smsjes binnen had weten te slepen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:44 schreef robert2006 het volgende:
die ivar is echt wel muzikaal, op youtube kun je hem zien zingen waarbij hij gitaar speelt.
hij had denk ik gewoon een kutdag en deze liedjes zijn gewoon niet zijn stijl.
een belangrijke reden waarom de jury hem inderdaad doorlaat is dat hij commercieel natuurlijk veel interessanter is dan dat dikke meisje of die in de rolstoel
quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:48 schreef Re het volgende:
[..]
die 3rde kans was omdat hij 2 keer moest zingen natuurlijk... kleine zelfoverschatting maar wat een lekkere tv drama
dat zal al in het voorstukje geloof ikquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:50 schreef bb-millie het volgende:
. Hoop dat ie volgende week wel iets van ....eh... tekst zingt.
Hoezo niet? Roxy is meer dan alleen maar een rolstoel, hoor!quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:52 schreef robert2006 het volgende:
[quote]Op zaterdag 1 december 2007 22:50 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Hoho, vond Roxy (die in die rolstoel) ook wel best vernieuwend, hoor, denk dat ze heus wel een boel smsjes binnen had weten te slepen.
kom op, al die meiden van 12/13 jaar die gaan toch geen poster van een meisje in een rolstoel boven hun bed hangen.
idols is gewoon een super-commercieel concept
huhuquote:
is ook zo, maar hoeveel artiesten in een rolstoel ken je die bij het grote publiek bekend zijn?quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:55 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Roxy is meer dan alleen maar een rolstoel, hoor!
Wil die storyline nu wel eens zien bij een Bollie-die-op-me-oma-lijkt of een Roxy met der prachtige koppie in der rolstoel.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:56 schreef Re het volgende:
[..]
huhu
de knul heeft heus wel talent, beetje kneden en klaarstomen voor het sms publiek en dan hebben ze een winnaar... perfecte storyline toch
Het is zo dat ik wel denk te begrijpen hoe dat Idols in elkaar steekt, wou alleen dat Idols ook wist hoe ik (Idolsfan die best bereid is om te smsen, maar dan niet weer naar een kloon van een van de jaren ervoor) in elkaar steekquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:59 schreef robert2006 het volgende:
[..]
is ook zo, maar hoeveel artiesten in een rolstoel ken je die bij het grote publiek bekend zijn?
idols is echt 1 hele grote marketing-molen met natuurlijk wat soapy ingredienten.
er is met al die drama's vandaag ook flink geknipt en geplakt natuurlijk
Brendaquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:00 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Wil die storyline nu wel eens zien bij een Bollie-die-op-me-oma-lijkt of een Roxy met der prachtige koppie in der rolstoel.. Die broekies hebben we nu wel eens een keer gezien, hoor, in die vorige shows
.
Hoeveel talent heb je nodig om 10 regels tekst te onthouden?quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:10 schreef Greys het volgende:
Ik denk ook dat er in Ivar veel meer talent schuilt dan in Roxanne. Of ze nou lief is of niet
quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:59 schreef robert2006 het volgende:
[..]
is ook zo, maar hoeveel artiesten in een rolstoel ken je die bij het grote publiek bekend zijn?
dat heeft geen flikker met talent te maken...quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:15 schreef QCC het volgende:
[..]
Hoeveel talent heb je nodig om 10 regels tekst te onthouden?
Dat vind ik dus ookquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:16 schreef Re het volgende:
[..]
dat heeft geen flikker met talent te maken...
Het ging over 'bij het grote publiek bekend', als er werd gevraagd een rolstoeler op te noemen waarvan je denkt "jah, beschuitje eten, dat wil ik wel", dan had ik 'm nooit gepost.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:19 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, zijn foto zit in de school-agenda van de bakvissen geplakt, sure
Met hersencapaciteit dan?quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:16 schreef Re het volgende:
[..]
dat heeft geen flikker met talent te maken...
ook niet, kwestie van sneeuwbal effect, zenuwen, stress, niets mis mee maar moet wel eruitgetrained wordenquote:
dat gaat je nog goed tegenvallen denk ik, neem een onbekend nummer gooi er wat stress tegenaan en je hebt een dramaquote:Ik zou zelf nooit meedoen aan Idols, kan ook überhaupt niet zingen, maar geef me een melodietje en de tekst en ik kan ieder liedje na 2x horen wel opdreunen. Als hij na 3 uur oefenen nog geen 3 volledige zinnen eruit kan persen dan is het toch wel erg treurig met hem gesteld.
Maargoed, blijkbaar ziet de jury iets in hem, een tweede Jimmetje ofzo..
ik denk dat de jury dit o.a. gezien heeft en dit bewijst dat hij uiteraard wel dat hij muzikaal isquote:Op zondag 2 december 2007 04:43 schreef tong80 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=V-87bnivXlU
Fucking goed
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |