Volgens mij heb je het misquote:Op zondag 25 november 2007 13:16 schreef Fir3fly het volgende:
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij zag ik "Ivaq" op z'n naambordje staan.
Hij was vroeger denk ik zelf ook fan en de andere 2 kende hij zeker nietquote:Op zondag 25 november 2007 15:27 schreef Greys het volgende:
Ik vond het echt zo schattig van hem dat hij die meisjes Spice Girls liet kiezen, zonder te mokken
quote:Op zondag 4 november 2007 15:24 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nou ja, een adonis is dit volgens mij niet en jim ook niet
Dat is inderdaad wel jammer, maar daar lijken heel veel Nederlanders last van te hebbenquote:Op maandag 26 november 2007 01:28 schreef Together het volgende:
Wel een leuke gozer, jammer dat hij steeds de "th" uitspreekt als een "f".
Jarig geweest misschien?quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Op z'n hyves staat dat ie 16 is!
Ik meen te herinneren dat ik in de preview van 2 weken geleden had gezien dat ie tijdens een optreden wegliep, en dat Gordon hier nogal boos over werd (wat logisch is als je het mij vraagt). Ik denk dat Goirdon hem hier dus op aansprak, en vandaar misschien de tranen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik zag in de preview traantjes bij 'm ... ik mag toch niet hopen dat ie exit gaat
hmmzzz slim opgemerkt.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:12 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
Ik meen te herinneren dat ik in de preview van 2 weken geleden had gezien dat ie tijdens een optreden wegliep, en dat Gordon hier nogal boos over werd (wat logisch is als je het mij vraagt). Ik denk dat Goirdon hem hier dus op aansprak, en vandaar misschien de tranen.
Het zou natuurlijk wel kunnen dat hij door zijn eigen gedrag niet door zou gaan...
Hij is dan vermoedelijk exit!quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:12 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
Ik meen te herinneren dat ik in de preview van 2 weken geleden had gezien dat ie tijdens een optreden wegliep, en dat Gordon hier nogal boos over werd (wat logisch is als je het mij vraagt). Ik denk dat Goirdon hem hier dus op aansprak, en vandaar misschien de tranen.
Het zou natuurlijk wel kunnen dat hij door zijn eigen gedrag niet door zou gaan...
Ja, ik geloof dat een vriendin van mij, juist zei dat het een reclame-lokkertje was, zoals wel is meer neergezet word in een preview/reclame dat het lijkt alsof iemand niet door gaat of juist wel, terwijl het tegenovergestelde waar blijkt.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:12 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:15 schreef BVO het volgende:
Hij had idd direct doorgemoeten.
Als je drie keer je tekst vergeet vind ik het niet terecht hoor.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:37 schreef BVO het volgende:
Heel terecht imo!
Wat een kort door de bocht reactie zeg, over domheid gesprokenquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:37 schreef liefie_ het volgende:
Wat een dom jong
Als je al geen teksten kunt leren ga dan maar gewoon achter de kassa hoor
Sorry heb ik je beledigd omdat je van het zelfde niveau bent?quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wat een kort door de bocht reactie zeg, over domheid gesproken
Alleen vorige week niet.quote:
Binnen drie uur een tekst leren is niet makkelijk, zeker niet als er ook nog flink wat zenuwen bijkomem.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:37 schreef liefie_ het volgende:
Wat een dom jong
Als je al geen teksten kunt leren ga dan maar gewoon achter de kassa hoor
Komop zeg, die eerste zin, and when the rain began to falls, die kan je toch wel onthouden, 1 zinnetje maar en die weet hij al niet.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Binnen drie uur een tekst leren is niet makkelijk, zeker niet als er ook nog flink wat zenuwen bijkomem.
Maar toch vind ik dat de jury wat harder had mogen zijn en hem naar huis had moeten sturen. Want hij stond er ook als een zoutzak bij.
Maar ook snap ik wel dat ze gaan twijfelen, Ivar heeft gewoon potentie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |