Dat je er nog geen topic over hebt geopend.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:03 schreef Together het volgende:
Zijn zang was wel aardig, maar zijn uitspraak vrij belabberd.
X6 avatarquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:42 schreef Woelli het volgende:
Had verwacht dat hij heel vals zong, maar wat een stem.
Qua uiterlijk vond ik hem er jong uit zien, maar net wat de jury zei als die ontspant en lacht ziet die er ouder oud
Ik dacht inderdaad exact hetzelfde!quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:06 schreef Bos81 het volgende:
TOen ie daar zat dacht ik. Dat is echt weer zo iemand die denkt dat hij kan zingen, maar het totaal niet kan.
Maar hij heeft me wel verrast, Terecht door dus.
Zijn auditie.quote:Op zondag 4 november 2007 13:05 schreef sbientje het volgende:
waarom staat zijn auditie niet bij de filmpjes!
je bent alweer aan het lobbyen voor meest behulpzame user zie ik!quote:
nou ja, een adonis is dit volgens mij niet en jim ook niet, maar marketing-technisch is het gewoon beter om een mannelijk idol te hebben dan een vrouwelijik idol en des te jonger des te dichter hij bij zijn doelgroep staatquote:Op zondag 4 november 2007 15:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Als het maar jong en een beetje goed uitziend is wordt het gelijk als 'een nieuwe Jim' bestempeld. Mogen ze willen, de kwaliteiten van Jim worden natuurlijk nooit overtroffen.
Dat idee had ik dus oook, ik wou bijna zappen totdat hij dus wel kon zingen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:06 schreef Bos81 het volgende:
TOen ie daar zat dacht ik. Dat is echt weer zo iemand die denkt dat hij kan zingen, maar het totaal niet kan.
Maar hij heeft me wel verrast, Terecht door dus.
zingt hij allang?quote:Op zondag 4 november 2007 23:08 schreef Egamer het volgende:
Whehehe grappig.Ik ken Ivar zeer goed, persoonlijk.
Aardige jongen, soms wat stilletjes maar zingen kan ie wel.
Hij zong regelmatig voordat hij meedeed aan Idols, het is zijn hobby.quote:
hij lijkt me ook in dagelijks leven wel stilletjes, weet neit waaromquote:Op maandag 5 november 2007 14:30 schreef Egamer het volgende:
[..]
Hij zong regelmatig voordat hij meedeed aan Idols, het is zijn hobby.
Dat vond ik ook. Hij behoorde na de audities al tot mijn favorieten, maar na gisteren eigenlijk nog meer.quote:Op zondag 25 november 2007 12:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij was echt super. En hij kwam ook al veel leuker over.
quote:Op zondag 25 november 2007 12:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij was echt super. En hij kwam ook al veel leuker over.
ja dat was erg grappig iddquote:Op zondag 25 november 2007 12:32 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Hij kwam
over, ook toen er een nummer gekozen moest worden (the spicegirls
), maakte het hem helemaal niks uit welk nummer, klasse vind ik dat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |