Ik geloof niet dat je zoiets in 1 ronde kan leren en zeker niet de eerste keer wanneer het ook publiek bij is.quote:Op zondag 2 december 2007 22:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Klopt, maar hij is [nog geen] Idol. Bij de workshops worden ook aan dit soort zaken gewerkt en kan hij zich er overheen zetten kan hij heel ver komen. Lukt dat niet, tsja, dan wordt hij weggestuurd en kan hij efkes een paar jaar goed oefenen en dan alsnog doorstoten.
Dan ben jij denk ik ook van de leeftijd van Ivar, of heb ik het mis?quote:Op zondag 2 december 2007 22:28 schreef robert2006 het volgende:
vreemd dat veel mensen het raar vinden dat hij het liedje niet herkent, het schijnt een klassieker te zijn, maar ik ken het ook niet.
nee, wordt binnenkort 19quote:Op maandag 3 december 2007 09:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan ben jij denk ik ook van de leeftijd van Ivar, of heb ik het mis?
Daar kan je van vinden wat je vind maar die kon prima zijn teksten onthouden en nu weet ik toevallig dat Jim wandelende muziek encyclopedie is. Die kent vreselijk veel nummers uit zijn hoofd.quote:Op zondag 2 december 2007 17:32 schreef Together het volgende:
[..]
Toch grappig dat een Jim-fan dit zegt.
Inderdaad. Okay, er moesten er 30 door. Maar er waren al veel eerder betere kandidaten afgevallen.quote:Op maandag 3 december 2007 14:50 schreef amaranta het volgende:
Heeeel erg onterecht!
Sorry, maar echt knettergoed kan ik dat niet noemen. Ja voor een jongen van 15 is dat goed. Maar bij Idols moet je dat gegeven even buiten beschouwing laten. Een jonge leeftijd moet niet gaan leiden tot een mildere beoordeling.quote:Op zondag 2 december 2007 03:49 schreef Simoontjuh het volgende:
kijk/beluister dit maar eens:
http://www.youtube.com/watch?v=fxLsi4_8sJc
http://www.youtube.com/watch?v=V-87bnivXlU
http://www.youtube.com/watch?v=YdHcoEnPY_4:):)
Nou, ik kon er ook geen touw aan vast knopen, maar dacht zoiets te lezenquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat was geen Maroon 5, al kom ik zo ook niet op welk nummer het wel is.
Ivar komt in vergelijking met Neal veel afstandelijker over, dat is het hem volgens mij.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:40 schreef fayle het volgende:
Onbegrijpelijk dat Ivar naar huis is terwijl Neil door is.
Maar - het bewijst wel dat de jury niet nadenkt over bel-inkomsten, want zonder twijfel zou Ivar meer bellers opleveren dan Neil.
Neil is een jankbak, dat noem ik geen persoonlijkheid...quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:51 schreef Bos81 het volgende:
Neil is inderdaad meer een persoonlijkheid dan de stille Ivar. Dus tja
Ja iddquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:40 schreef fayle het volgende:
Onbegrijpelijk dat Ivar naar huis is terwijl Neil door is.
Maar - het bewijst wel dat de jury niet nadenkt over bel-inkomsten, want zonder twijfel zou Ivar meer bellers opleveren dan Neil.
Ik ben 15quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:49 schreef SHE het volgende:
Ik vind hem zo schattig ! Als ik 15 jaar jonger was dan had ik hem verkering gevraagd
Dat vind ik nou niet heel schattig bij een Nederlanderquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:57 schreef Q_Orianka het volgende:
Ivar heeft zo'n Marokkaanse tongval, echt een schatje
Helemaal op zitten zoekenquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:45 schreef Simoontjuh het volgende:
Op zijn hyves worden de meisjes gek: 5 berichten per minuut ofzo
http://ivarken1.hyves.nl
Geen andere jongen van idols overtreft dit.
Mag hopen dat die teef niet serieus wasquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat vind ik nou niet heel schattig bij een Nederlander
Ja, ergens is het best dom van Idols. Maar goed, hun hadden van te voren ook niet kunnen weten, dat hij het zo goed zou doen bij het publiek. Nee, de jury zette in op Neil.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:16 schreef Simoontjuh het volgende:
Ivar is zo enorm populair geworden na vorige uitzendingen. Hij had zeker veel stemmen opgeleverd. Ik weet nog steeds niet echt de reden waarom hij nou niet door is en neil wel... ze kregen hetzelfde commentaar.
moest hij dan net zoals neil aan de lopende band huilen, haha. die neil is echt wel een huilebalk.quote:Op zondag 9 december 2007 10:57 schreef Chr0nicle het volgende:
Ik vond die Ivar maar een irritante kop/uitstraling hebben. Daarnaast kwam hij erg deaud over, alsof ie geen emotie had.
Sluit me daar helemaal bij aan. Kan ook niks schattigs ontdekken aan die zombie.quote:Op zondag 9 december 2007 10:57 schreef Chr0nicle het volgende:
Ik vond die Ivar maar een irritante kop/uitstraling hebben. Daarnaast kwam hij erg deaud over, alsof ie geen emotie had. En als je het, zoals eerder al gezegd, ook nog presteerd om 3x achter elkaar je tekst te vergeten dan verdien je niet beter dan op te tiefen.
inderdaad, nog 1 of 2 jaartjes wachten.quote:Op zondag 9 december 2007 11:04 schreef happyme28 het volgende:
Hij kan het volgende keer gewoon nog eens proberen.
eens. dat zal ook wel de overweging zijn geweest.quote:Op zondag 9 december 2007 11:52 schreef klark het volgende:
[..]
inderdaad, nog 1 of 2 jaartjes wachten.
volgens mij, als de jury dit nou terugziet, hebben ze wel spijt van gehad dat ze ipv ivar neil hebben doorgelaten.quote:Op zondag 9 december 2007 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Hij heeft het in het theater dan wel verpest na die chorusline maar toch heeft ie veel meer potentie dan die jankerd van een NeilOnbegrijpelijk dat de jury als het tussen die 2 gaat dan toch voor Neil kiest
Maar goed, gezien zijn theaterprestaties had ie het ook niet verdiend eigenlijk...er waren betere dan Neil en Ivar
hij heeft zijn 15 'jonge lentes' of fame gehad.quote:Op zondag 9 december 2007 22:53 schreef Grulez het volgende:
[..]
eens. dat zal ook wel de overweging zijn geweest.
Maar over 1 a 2 jaar mag ie zeker nog eens terugkomen.quote:
hij schijnt ook zelf zijn eigen liedjes te schrijven, die heeft volgens mij idols niet meer nodig.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:50 schreef klark het volgende:
hij heeft een website www.ivarmusic.nl maar de foto's die er op staan zijn nogal een afknapper vind ik (hoewel hijz elf heeeel tevreden is, en de fotograaf zelfs aanraad) de youtube videos staan er op. en zijn slechtgefotografeerde glim-smile
ivar speelt tenminste niet in musicals.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hij schijnt ook zelf zijn eigen liedjes te schrijven, die heeft volgens mij idols niet meer nodig.
grappig, zijn website adres lijkt op die van jim: jimmusic.nl
zouden ze bij idols eigenlijk toch verwacht hebben dat hij verder zou komen?
dat zou zomaar kunnen ja...quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:56 schreef robert2006 het volgende:
kans was groot dat hij verrassend goed zou presteren, de jury heeft er volgens mij ook spijt van
die kans was groot geweest jaquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:36 schreef Magics het volgende:
Ik miste Ivar vanavond. Hij was ongetwijfeld de beste jongen van de avond geweest.
jim praat tenminste niet met zo'n belachelijk accentje.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:44 schreef klark het volgende:
[..]
ivar speelt tenminste niet in musicals.
ach, het is een stijl van zingen, net als andere stijlen, wel eluk juist als blanke jongens 'zwart' proberen te zingen (ik snap de associaties met marok niet zo trowuens) . eminem deed toch ook of hij een zwarte rapper was??quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:50 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
jim praat tenminste niet met zo'n belachelijk accentje.
zingen? het gaat over zijn accent als ie praat. die ivar praat alsof ie een marokkaan is, hoe kan het dan dat je de associaties niet snapt. en eminem rapt trouwens niet eens alsof ie 'black' is, maar klinkt gewoon normaal.quote:Op zondag 23 december 2007 10:38 schreef klark het volgende:
[..]
ach, het is een stijl van zingen, net als andere stijlen, wel eluk juist als blanke jongens 'zwart' proberen te zingen (ik snap de associaties met marok niet zo trowuens) . eminem deed toch ook of hij een zwarte rapper was??
Je denkt toch niet dat ie binnen een week een tekst uit zijn hoofd kan leren?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:53 schreef fayle het volgende:
Als je nu de deerniswekkende kwaliteit van de jongens ziet (muv Nigel hoewel die vanavond niet echt denderend was), had ik wel willen zien of Ivar niet beter had gepresteerd dan de rest (van de mannen).
hahaquote:Op zondag 23 december 2007 12:26 schreef klark het volgende:
hier nog 1 keer
het ziet er uit als een overlijdingsbericht tho.
http://ie.youtube.com/watch?v=GmQy2hTxe80
requiem for ivar
Leave Jamie16 alone!!quote:Op zondag 23 december 2007 12:26 schreef klark het volgende:
hier nog 1 keer
requiem for ivar
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:36 schreef Magics het volgende:
Ik miste Ivar vanavond. Hij was ongetwijfeld de beste jongen van de avond geweest.
quote:Op zondag 23 december 2007 12:26 schreef klark het volgende:
hier nog 1 keer
requiem for ivar
yikes! emo! wat doe je!!!!????quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:49 schreef Syb.ren het volgende:
Ivar met 'lang' haar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |