eens. dat zal ook wel de overweging zijn geweest.quote:Op zondag 9 december 2007 11:52 schreef klark het volgende:
[..]
inderdaad, nog 1 of 2 jaartjes wachten.
volgens mij, als de jury dit nou terugziet, hebben ze wel spijt van gehad dat ze ipv ivar neil hebben doorgelaten.quote:Op zondag 9 december 2007 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Hij heeft het in het theater dan wel verpest na die chorusline maar toch heeft ie veel meer potentie dan die jankerd van een NeilOnbegrijpelijk dat de jury als het tussen die 2 gaat dan toch voor Neil kiest
Maar goed, gezien zijn theaterprestaties had ie het ook niet verdiend eigenlijk...er waren betere dan Neil en Ivar
hij heeft zijn 15 'jonge lentes' of fame gehad.quote:Op zondag 9 december 2007 22:53 schreef Grulez het volgende:
[..]
eens. dat zal ook wel de overweging zijn geweest.
Maar over 1 a 2 jaar mag ie zeker nog eens terugkomen.quote:
hij schijnt ook zelf zijn eigen liedjes te schrijven, die heeft volgens mij idols niet meer nodig.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:50 schreef klark het volgende:
hij heeft een website www.ivarmusic.nl maar de foto's die er op staan zijn nogal een afknapper vind ik (hoewel hijz elf heeeel tevreden is, en de fotograaf zelfs aanraad) de youtube videos staan er op. en zijn slechtgefotografeerde glim-smile
ivar speelt tenminste niet in musicals.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hij schijnt ook zelf zijn eigen liedjes te schrijven, die heeft volgens mij idols niet meer nodig.
grappig, zijn website adres lijkt op die van jim: jimmusic.nl
zouden ze bij idols eigenlijk toch verwacht hebben dat hij verder zou komen?
dat zou zomaar kunnen ja...quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:56 schreef robert2006 het volgende:
kans was groot dat hij verrassend goed zou presteren, de jury heeft er volgens mij ook spijt van
die kans was groot geweest jaquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:36 schreef Magics het volgende:
Ik miste Ivar vanavond. Hij was ongetwijfeld de beste jongen van de avond geweest.
jim praat tenminste niet met zo'n belachelijk accentje.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:44 schreef klark het volgende:
[..]
ivar speelt tenminste niet in musicals.
ach, het is een stijl van zingen, net als andere stijlen, wel eluk juist als blanke jongens 'zwart' proberen te zingen (ik snap de associaties met marok niet zo trowuens) . eminem deed toch ook of hij een zwarte rapper was??quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:50 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
jim praat tenminste niet met zo'n belachelijk accentje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |