Zo'n dubbele act met Huub en Brian kun je wel voor 2000 euri wegzetten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:15 schreef avonne het volgende:
Volgens Brian krijgt een persoon 1600 euro voor zo'n optreden.
Lijkt me toch eerder 200 euro, of niet? Max.
Hij zegt net dat hij denkt dat het volgende week zaterdag is.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:15 schreef petraa het volgende:
Maar als het morgen is dat hij naar Gemert moet, dan mist hij Joris.
sure...alsof die singles 100.000 exemplaren gaan verkopenquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub stelt voor de opbrengst naar een goed doel te doen "Het brengt toch niet zo veel op"
Manager : "Juist, het is maar 6 weken, dus zal het niet veel meer dan 500.000 euro opbrengen"
Huub trekt toch even bleek weg .......
kan ik me voorstellen, het is ook niet eerlijk, eerlijk zou zijn als ze met hun eigen single gaan toeren, nu is het alleen maar promotie van dgk.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:15 schreef petraa het volgende:
Ik vind het niet eerlijk aldus Lieke!!
Vind ik ook niks gek, die 2 mogen nu gewoon elk weekend min of meer stappen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:16 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke kan het niet hebben ze is weer is jaloers op Huub dat hij naar buiten mag en zei niet.
Huub gaat bellen en geef het aan dan.
Het een kun je toch niet los zien van het ander?quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:17 schreef Verida het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen, het is ook niet eerlijk, eerlijk zou zijn als ze met hun eigen single gaan toeren, nu is het alleen maar promotie van dgk.
![]()
Ja, dat is ook niet eerlijk! Of er moeten meer dingen voor de anderen komen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Vind ik ook niks gek, die 2 mogen nu gewoon elk weekend min of meer stappen.
van mij mag zequote:Op vrijdag 2 november 2007 14:20 schreef STAP01 het volgende:
Ik denk dat Lieke zo gaat klagen bij Jaap!
quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:19 schreef avonne het volgende:
http://www.time-out.nl/default.asp?oid=41
voor wie Brian helemaal niks meer gunt
Zei hij dat? Wat tactvol... notquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:24 schreef Scandalous het volgende:
H: Ik ben single, ik heb een single, dus ik ga ook alle vruchten ervan plukken
L: Nou loop lekker je lul achterna
Luister toch eens een keer. Hij had het erover dat hij single is en meiden kan ballen in de kleedkamer.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:24 schreef Dreamboy het volgende:
Huub ik ga lekker door het land heen.
Lieke ja loop lekker je lul achterna.
Ze loopt zo weg wat een K.U.T wijf zeg
Mee eens, irritante betweetster met misplaatst superioriteitsgevoel.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:22 schreef T-lex het volgende:
Lieke is gewoon een zuur wijf...tijd dat ze d'r koffers gaat pakken.![]()
Zou ik ook gezegd hebben als er iemand tegenover me zit met zo'n zuur gezicht die me helemaal niets meer gunt.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Luister toch eens een keer. Hij had het erover dat hij single is en meiden kan ballen in de kleedkamer.Dan is de opmerking van Lieke ineens weer heel begrijpelijk.
Ze heeft allang wat positieve dingen er over gezegd. Dat meneer ex nou weer moet zeggen dat hij dan groupies kan neuken..... logisch dat ze dat niet leuk vindt.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:26 schreef Clank het volgende:
Tjonge jonge wat laat Lieke zich nu kennen zeg!!! Niet eens een béétje blij kunnen zijn voor Huub..
nog niet. Ik bezin me nog op een geïnspireerde tekst.quote:
Heel slim uitgedokterd inderdaad. Dat Huub niet echt meer principieel blijft, kan ik me wel indenken. Je krijgt toch nul op rekest en daar worden je principes erg murw door geslagen, denk ik. Wat moet je dan? De poort uitlopen omdat regels met voeten worden getreden? Dan ben je nog verder van huis.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:20 schreef Verida het volgende:
weer geweldig gevonden van het hokje, Huub is allang blij met een keertje naar buiten en zal nu heus niet gaan zeuren dat hij vindt dat Brian nog een sanctie moet krijgen. Huub is dus inderdaad zo te lijmen en blijft niet echt meer principieel.
ze is heel blij voor hem...het is de toon waarop hij praat....toon van weinig respekt naar vrouwen en zeker naar iemand waar net de relatie mee is verbrokenquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:26 schreef Clank het volgende:
Tjonge jonge wat laat Lieke zich nu kennen zeg!!! Niet eens een béétje blij kunnen zijn voor Huub..
Wij weten niet beter dan dat Fons van Westerloo helemaal niet blij is met het programma, en het dit jaar nog wil beëindigen. Toch merkwaardig, dat er dan nu nog een relatief omvangrijke publiciteitscampagne wordt opgezet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:27 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
laat de redactie niet gebeuren
dit is promotie voor de gouden kooi
Wat voor positieve dingen dan?? 'Leuk' met het gezicht van 30 dagen onweer?!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft allang wat positieve dingen er over gezegd. Dat meneer ex nou weer moet zeggen dat hij dan groupies kan neuken..... logisch dat ze dat niet leuk vindt.
wat een kloothommel zeg, wat wil hij nou, dat Lieke hem op haar knietjes vraagt om dat niet te doen.quote:
Kado...NEE.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:26 schreef Gert het volgende:
[..]
En tóch.... heeft ze gewoon gelijk dat het nogal een kado is wat Brian en Huub hier krijgen.
Het is zó lekker, zó bevrijdend, om even uit de villa te mogen. En zij mogen dat dan weken achter elkaar. Speltechnisch is dat héél oneerlijk.
Iemand zei dat er een stemming voor zou komen? Is dit zeker?quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heel slim uitgedokterd inderdaad. Dat Huub niet echt meer principieel blijft, kan ik me wel indenken. Je krijgt toch nul op rekest en daar worden je principes erg murw door geslagen, denk ik. Wat moet je dan? De poort uitlopen omdat regels met voeten worden getreden? Dan ben je nog verder van huis.
Hij heeft inderdaad gezegd dat het in december gaat stoppen, maar Fons lult wel vaker uit z`n nek. En aangezien ik nog steeds niets over een 'voorselectie' voor de nieuwe BigBrother gehoord hebt begin ik toch te geloven dat DGK volgend jaar gewoon doorgaat...quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:29 schreef Gert het volgende:
Wij weten niet beter dan dat Fons van Westerloo helemaal niet blij is met het programma, en het dit jaar nog wil beëindigen. Toch merkwaardig, dat er dan nu nog een relatief omvangrijke publiciteitscampagne wordt opgezet.
Saillant is het daarom, dat dit initiatief van John de Mol komt.
Net als dat tennissen van Brian, recentelijk.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:31 schreef T-lex het volgende:
Kado...NEE.![]()
Hier is naartoe gewerkt...zo heeft vooral Brian veel tijd erin gestoken met die hele Rap lessen enzo, die is er al maanden mee bezig.
Als we het dan over Kado'tjes hebben dan weet ik er nog wel eentje. Dat "spinning" van Lieke.Daar was niks aan vooraf gegaan. En een stemming was er ook niet voor nodig. Dan praat je over een kado'tje.
![]()
Speltechnisch kun je ook stellen dat het niet eerlijk is dat Huub en Brian (en Amanda) veel langer in DGK zitten dan de anderen om voor min of meer dezelfde prijs in aanmerking te komen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens, irritante betweetster met misplaatst superioriteitsgevoel.
Ze heeft ook zo'n "nu kijk ik intelligent"-blik die ze op kan zetten, brrrr..
En tóch.... heeft ze gewoon gelijk dat het nogal een kado is wat Brian en Huub hier krijgen.
Het is zó lekker, zó bevrijdend, om even uit de villa te mogen. En zij mogen dat dan weken achter elkaar. Speltechnisch is dat héél oneerlijk.
Hou toch op, 5 keer een uurtje rapgedoe, dat is alles wat onze grote rapper er voor gedaan heeft. Hij was nog te beroerd om te oefenen tussen de lessen door.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:31 schreef T-lex het volgende:
[..]
Kado...NEE.![]()
Hier is naartoe gewerkt...zo heeft vooral Brian veel tijd erin gestoken met die hele Rap lessen enzo, die is er al maanden mee bezig.
Als we het dan over Kado'tjes hebben dan weet ik er nog wel eentje. Dat "spinning" van Lieke.Daar was niks aan vooraf gegaan. En een stemming was er ook niet voor nodig. Dan praat je over een kado'tje.
![]()
Ja héél blijquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:29 schreef riri het volgende:
[..]
ze is heel blij voor hem...het is de toon waarop hij praat....toon van weinig respekt naar vrouwen en zeker naar iemand waar net de relatie mee is verbroken
Dit heeft gewoon met gisteren te maken wat Syl en Eric vertelde tegen hem dat hij Lieke en Jaap in de gaten moest houden dat ze niet te veel bonden samen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:27 schreef riri het volgende:
Lieke moet gewoon hetzelfde gaan praten....ik ga lekker sexen als ik eventjes het huis uit ben,ga ik er lekker even van genieten
kijken of huubje dan nog zo\'n smile op zijn gezicht tovert
Huub vertrouwde haar veel te veel. Hij moet haar het vertrouwen teruggeven dat hij van Lieke ontvangt en dat is bitter weinig.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:35 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Dit heeft gewoon met gisteren te maken wat Syl en Eric vertelde tegen hem dat hij Lieke en Jaap in de gaten moest houden dat ze niet te veel bonden samen.
Huub vertrouwt Lieke gewoon niet.
zo zag ik het ook.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:27 schreef Clank het volgende:
[..]
Zou ik ook gezegd hebben als er iemand tegenover me zit met zo'n zuur gezicht die me helemaal niets meer gunt.
Mwah, het mogen opnemen van die singles was óók al een kadootje.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:31 schreef T-lex het volgende:
[..]
Kado...NEE.![]()
![]()
ho, ho, ho...... ze wisten ruim een week geleden al dat ze naar buiten mochten hiervoorquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:20 schreef Verida het volgende:
weer geweldig gevonden van het hokje, Huub is allang blij met een keertje naar buiten en zal nu heus niet gaan zeuren dat hij vindt dat Brian nog een sanctie moet krijgen. Huub is dus inderdaad zo te lijmen en blijft niet echt meer principieel.
Haar slachtofferrolletje is ze al verloren en ze heeft in de tussentijd al laten zien dat ze net zo lelijk kan zijn als haar vermeende aanranders (dan denk ik aan het Dennis-bash moment).quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:36 schreef Sheel het volgende:
Middag iedereen, ff tussen werk en lippen door![]()
Lieke is weer eens niet blij? Jeetje ze moet is ophouden met zeuren, ik ben benieuwd hoe hoog ze as popu staat. Ze heeft de hele tijd mee gereden op het s6 van Huub. Dan moet ze zelf iets verzinnen waar ze fans mee binnen haalt. Nee doe mij Silvia maar, die kon tenminste relativeren en meegeinen met Huub.
Huub is zo'n mannetje wat weer single is en los kan gaan op de vrouwen die zich aan hem aanbieden. Als Lieke daar problemen mee heeft had ze in eerste instantie niks met hem moeten beginnen.
Mannen zijn nou eenmaal jagers en sommige vrouwen houden daar van. Ben zelf een Vtje maar als het je niet bevalt dat zoek je zelf toch wat anders!!
Heeft meneer Voeten last van een identiteitscrisis?quote:13:59 - Bloed, zweet en tranen
Francine, de columniste is nog niet de Villa uit of de volgende gast staat al weer te wachten. Het is Ludo van Total Rocket management/boekingskantoor die voor Brian en Huub langskomt voor de promotie van hun nieuwe single. “Mooie auto!”, merkt Huub op. “Ja en hij is betaald ook”, zegt Ludo “Bent u net terug van vakantie?”, vraagt Brian. “Nee ik woon om de paar weken in Spanje vandaar”, legt Henry uit. “Jullie gaan dus zingen?”, steekt Ludo van wal. “Onze singles zijn te downloaden via Youtube en ik ben al meer dan 10 000 keer gedownload”, glundert Brian. “Ik heb idee om voor jullie optreden ieder elkaars nummer te laten aankondigen en om daarnaast nog een duet met jullie samen op te nemen. Welk nummer lijkt jullie leuk om te zingen?”, vraagt de producer. “Bloed, zweet en tranen”, zegt Brian direct. “Toen ik je zag van Hero”, vindt Huub wel passend. Niet vechten hè jongens!
+1quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:37 schreef miesy het volgende:
[..]
zo zag ik het ook.
effe lekker terug bitchen, zou ik ook doen.
En zo zijn er nog wel wat zaken te verzinnen die niet eerlijk zijn.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Speltechnisch kun je ook stellen dat het niet eerlijk is dat Huub en Brian (en Amanda) veel langer in DGK zitten dan de anderen om voor min of meer dezelfde prijs in aanmerking te komen.
Hoe saillant als je weet dat beide plaatjes zijn uitgebracht bij de uitgeverij van JdM ?quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Wij weten niet beter dan dat Fons van Westerloo helemaal niet blij is met het programma, en het dit jaar nog wil beëindigen. Toch merkwaardig, dat er dan nu nog een relatief omvangrijke publiciteitscampagne wordt opgezet.
Saillant is het daarom, dat dit initiatief van John de Mol komt.
Hij vertrouwt haar wel...heeft hij meerdere keren uitgesproken....gisteren na het bezoek heeft hij tegen Lieke gezegd dat Sylvia en Eric hem heel veel insideinformatie hadden gegeven en dat hij die informatie zeeft....in informatie waar hij wat aan kan hebben en in informatie waarbij hij weet dat een buitenstaander het anders ziet dan als iemand die zelf in het huis woont....daarbij gaf hij aan dat hij Lieke vertrouwtquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:35 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Dit heeft gewoon met gisteren te maken wat Syl en Eric vertelde tegen hem dat hij Lieke en Jaap in de gaten moest houden dat ze niet te veel bonden samen.
Huub vertrouwt Lieke gewoon niet.
En exposure voor DGK, een tegemoetkoming naar "de fans"quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:39 schreef Gert het volgende:
[..]
En zo zijn er nog wel wat zaken te verzinnen die niet eerlijk zijn.
Maar dit neemt niet weg dat wekenlang de villa uit mogen om de gevierde jongen uit te hangen in discotheken, een vét kado is.
Dat DIT geen kado'tje is voor Brian.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Hou toch op, 5 keer een uurtje rapgedoe, dat is alles wat onze grote rapper er voor gedaan heeft. Hij was nog te beroerd om te oefenen tussen de lessen door.
Probeer mij niet wijs te maken dat Brian hier hard voor gewerkt heeft, dan lach ik je keihard in je gezicht uit.
Lieke ging spinnen, Brian ging tennissen, Dennis ging voetballen...... wat is je punt?
Precies.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:35 schreef riri het volgende:
En voor iemand die eergisteren nog zijn vriendin met haar hoofd 3 x tegen de douchewand heeft gebeukt is het toch een leuk cadeau....geen sanctie maar een uitje als beloning daarvoor....ja,heel eerlijk....bravo
niet eerlijk dus...het klopt allemaal van geen kant
Ik kan me heel goed voorstellen waarom Lieke dingen niet eerlijk vindt gaan.....als streamer zie je hoe oneerlijk het spel gespeeld wordt laat staan als je erin zit
als je daar brian ook mee hebt vind ik het wel een hele mooie actie.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:32 schreef avonne het volgende:
[..]
Iemand zei dat er een stemming voor zou komen? Is dit zeker?
Dan staat Huub daar met zijn uitspraak dat hij ook alles voor zichzelf zou blokken.
Het aanrand incident was iid verschrikkelijk, maar als je het niet eens bent met de buren over dit voorval (wat ik zou zijn!) dan stapte ik zelf wel op. Je laat je gvd toch niet zo behandelen?! Na die klap van Brian net zo....... Hoeveel eigenwaarde heb je dan? Ze was toch zo zelfstandig? Van Amanda snap ik het wel, die heeft verder niks, maar van Lieke snap ik het niet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Haar slachtofferrolletje is ze al verloren en ze heeft in de tussentijd al laten zien dat ze net zo lelijk kan zijn als haar vermeende aanranders (dan denk ik aan het Dennis-bash moment).
Ik verwacht hier geen stemming voor, hoor. Brian zou eens de dupe kunnen worden, God forbid!quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:44 schreef miesy het volgende:
als je daar brian ook mee hebt vind ik het wel een hele mooie actie.
als amanda het dan als eerste zou blocken zou dat echt een giller zijn!
Helemaal als je dan als dooddoener nog te horen krijgt dat hij nu lekker single is en wat hij in de kleedkamers van plan is te gaan doenquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:42 schreef avonne het volgende:
[..]
Precies.
En gisteren vroeg Huub nog aan Lieke om te kijken of Brian niet in de slaapkamer was zodat Huub hem niet tegen zou komen omdat het anders een confrontatie zou zijn.
Mond vol over wat voor een klootzak Brian was dat hij Lieke ook al eens had geslagen.
En nu...? Huub mag optreden, en weg zijn die grieven. Dan zal Lieke ook wel het gevoel hebben "nou, dus ik ben alleen handig als het jou uitkomt"
Stoere praat, ik ben benieuwd hoe jij zelf zou reageren als degene met wie je een paar dagen geleden een relatie hebt beëindigd tegen je zou zeggen dat hij er nu lekker op los zal gaan met andere vrouwen. Ik vind het ronduit onbeschoft.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:36 schreef Sheel het volgende:
Middag iedereen, ff tussen werk en lippen door![]()
Lieke is weer eens niet blij? Jeetje ze moet is ophouden met zeuren, ik ben benieuwd hoe hoog ze as popu staat. Ze heeft de hele tijd mee gereden op het s6 van Huub. Dan moet ze zelf iets verzinnen waar ze fans mee binnen haalt. Nee doe mij Silvia maar, die kon tenminste relativeren en meegeinen met Huub.
Huub is zo'n mannetje wat weer single is en los kan gaan op de vrouwen die zich aan hem aanbieden. Als Lieke daar problemen mee heeft had ze in eerste instantie niks met hem moeten beginnen.
Mannen zijn nou eenmaal jagers en sommige vrouwen houden daar van. Ben zelf een Vtje maar als het je niet bevalt dat zoek je zelf toch wat anders!!
Dat versterkt het alleen maar.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoe saillant als je weet dat beide plaatjes zijn uitgebracht bij de uitgeverij van JdM ?
Precies, Brian heeft zijn woede nu al een paar keer tegen Lieke gericht [ paardenbak en eergisteren slaapkamer]quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:42 schreef avonne het volgende:
[..]
Precies.
En gisteren vroeg Huub nog aan Lieke om te kijken of Brian niet in de slaapkamer was zodat Huub hem niet tegen zou komen omdat het anders een confrontatie zou zijn.
Mond vol over wat voor een klootzak Brian was dat hij Lieke ook al eens had geslagen.
En nu...? Huub mag optreden, en weg zijn die grieven. Dan zal Lieke ook wel het gevoel hebben "nou, dus ik ben alleen handig als het jou uitkomt"
Voor mij zegt het wel iets over de persoon Huub....je vriendin extra dissen met opmerkingen over sexen met groupies terwijl je net zelf de relatie hebt beeindigt.....als je een toffe persoon bent ga je dat er niet extra inwrijven...vindt hem erg onkies daarin....en die lach nadat ze uit de chill is iets waar hij trots op moet zijn....notquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:42 schreef avonne het volgende:
[..]
Precies.
En ik pis erna jou kotst er wel afquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:04 schreef Rens_Wilders het volgende:
Nou als Brian hier in een plaatselijke disco komt optreden kom ik zeker... om hem in een dronken bui onder te kotsen![]()
same here....vindt het beschamend zoals hij er ook nog om lacht...ff een ander nog op d'r hart trappenquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stoere praat, ik ben benieuwd hoe jij zelf zou reageren als degene met wie je een paar dagen geleden een relatie hebt beëindigd tegen je zou zeggen dat hij er nu lekker op los zal gaan met andere vrouwen. Ik vind het ronduit onbeschoft.
Ik vind dat juist een heel ónlogisch rijtje, voor iemand die aan een spel meedoet waarin hij "oneindig is opgesloten in luxe".quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:42 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat DIT geen kado'tje is voor Brian.![]()
Oefenen/lessen volgen, plaat opnemen, uitbrengen en optreden.
Logisch rijtje lijkt me, en ja ik noem dat loon na werken.![]()
Ach hou toch op. Lieke geilde helemaal op toen Brian haar vorige week vroeg of ze ook mee gaat naar zijn optredens. Toen had ze er opeens wel oren naar. Ze weet zelf niet wat ze wil.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:48 schreef 2live het volgende:
[..]
Precies, Brian heeft zijn woede nu al een paar keer tegen Lieke gericht [ paardenbak en eergisteren slaapkamer]
tot woede van Huub ,maar die gaat vervolgens nu wel doodleuk een duetje uitzoeken met die eikel en heeft de grootste lol met hem. Lijkt me voor Lieke moeilijk te verkroppen.
Allemachtigquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:53 schreef Lady-night het volgende:
Gaan jullie eens wat nuttigs doen.![]()
Van VOL:
Voor wie zin heeft om te bellen naar RTL voor Exit Brian
tel. 035 - 671 84 09.
Ze schijnen al heel vaak gebeld te zijn en moeten nog om de tafel.
Ah, is de bel-,mail- en en faxbrigade weer heroïsch werk aan het verrichten?quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:53 schreef Lady-night het volgende:
Van VOL:
tel. 035 - 671 84 09.
Gaat niet gebeuren, anders moeten die singles en de bijbehorende verhaaltjes voor de TV uitzendingen gecancelled worden. Het maximale haalbare is dat ie een waarschuwing + boete gaat krijgen, maar zelfs dat betwijfel ik. Je vriendin keihard in elkaar beuken is immers minder erg dan met een oorbelletje gooien...quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:50 schreef tipsch het volgende:
Dus, waar we nog altijd wachten op de EXIT van Brian.
Hij zei ook dat hij er een grapje over maakte.. maar ja.. humor is niet Lieke's sterkste kant.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:54 schreef avonne het volgende:
Huub vertelt Nadia dat Lieke over the piss is.
Hij vindt het erg grappig.
Ik vind het ook best grappig, hoewel zuurpruim Lieke niet veel langer m'n LCD moet bevuilen anders ga ik haar met rotte tomaten bekogelen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:54 schreef avonne het volgende:
Vind ik wel erg lullig! Die Naad springt er maar al te graag op in! Niet erg tactvol van Huub.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:54 schreef avonne het volgende:
precies, toen zat ze er ook niet mee of dat misschien is niet zo eerlijk zou kunnen zijn voor een ander.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Ach hou toch op. Lieke geilde helemaal op toen Brian haar vorige week vroeg of ze ook mee gaat naar zijn optredens. Toen had ze er opeens wel oren naar. Ze weet zelf niet wat ze wil.
Ze wordt met de dag zuurder.
Dat is idd een stomme zet!quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:55 schreef avonne het volgende:
Hoezo je tegenstanders ammunitie geven en je teammaat afvallen?
Tuurlijk das niet leuk, dan weet je toch hoe het zit? Je jankt en baalt voor een bepaalde tijd maar dan weet je dat het voor hem niks voorstelde! Maar om nou zo te lopen zanikken....... Lieke trok Huub niet meer, zij wou er al eerder een eind aan maken. Als je nou nog niet weet dat "sommige" mannen zo zijn.....quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stoere praat, ik ben benieuwd hoe jij zelf zou reageren als degene met wie je een paar dagen geleden een relatie hebt beëindigd tegen je zou zeggen dat hij er nu lekker op los zal gaan met andere vrouwen. Ik vind het ronduit onbeschoft.
O, omdat Huub het zegt is het grappig.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:56 schreef Clank het volgende:
[..]
Hij zei ook dat hij er een grapje over maakte.. maar ja.. humor is niet Lieke's sterkste kant.
Volgens mij heeft Huub moeite om bij een eventuele stemming Lieke weg te stemmen. Daarom doet hij er alles aan om te zorgen dat ze zelf wegloopt.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:55 schreef avonne het volgende:
Hoezo je tegenstanders ammunitie geven en je teammaat afvallen?
Over welk grapje is ze nu boos? Over groupies ballen?quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:56 schreef Clank het volgende:
[..]
Hij zei ook dat hij er een grapje over maakte.. maar ja.. humor is niet Lieke's sterkste kant.
O, omdat die zure muts er niet tegen kan, is het niet grappig.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:57 schreef avonne het volgende:
[..]
O, omdat Huub het zegt is het grappig.
sorry
misschien wel niet of het grapje was helemaal niet leuk.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:56 schreef Clank het volgende:
[..]
gaat vast over het singel zijn en groupies in de kleedkamerquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:52 schreef avonne het volgende:
iemand enig idee wat Huub 2 dagen geleden gezegd had dat tegenstrijdig is met wat hij nu zegt?
Huub vindt het komisch.
Och dan zegt zuurpruimpje dat toch gewoon.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
misschien wel niet of het grapje was helemaal niet leuk.
Dan word ik wel je pennigmeester.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:59 schreef STAP01 het volgende:
Ik heb trouwens nog wel een goed doel voor Huub en Brain!
"Help Stap de winter door"
Wie laat zich daar in godsnaam voor lenen!quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Over welk grapje is ze nu boos? Over groupies ballen?
Nee joh, dat geld moet allemaal naar de zielige loverboys van Aruba. Of naar de alleenstaande moeders die te oud zijn om beschermd te worden door deze liefdesknapen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:59 schreef STAP01 het volgende:
Ik heb trouwens nog wel een goed doel voor Huub en Brain!
"Help Stap de winter door"
ik vond het ook wel grappigquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:57 schreef avonne het volgende:
[..]
O, omdat Huub het zegt is het grappig.
sorry
Ik ben wel alleenstaand! Niet te oud en hoef niet beschermd te worden tegen Brains.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee joh, dat geld moet allemaal naar de zielige loverboys van Aruba. Of naar de alleenstaande moeders die te oud zijn om beschermd te worden door deze liefdesknapen.
Adem in ... en adem uit.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:02 schreef trettie het volgende:
Mag ik even vragen of dit de beloning is voor het laten sneuvelen van 2 glazen deuren met gevaar voor omstanders en het kapot voetballen van een glas naar Dennis
het onder de douche zetten van je vriendin en met haar kop ergens tegenaan slaan?
Nou bedankt Febo wat een erge straf!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik had 'm zelf niet erger kunnen bedenken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
het gaat mij niet zo zeer om liefdesverdriet of zo.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:57 schreef Sheel het volgende:
[..]
Tuurlijk das niet leuk, dan weet je toch hoe het zit? Je jankt en baalt voor een bepaalde tijd maar dan weet je dat het voor hem niks voorstelde! Maar om nou zo te lopen zanikken....... Lieke trok Huub niet meer, zij wou er al eerder een eind aan maken. Als je nou nog niet weet dat "sommige" mannen zo zijn.....
Ik werk al jaren in de uitgaanswereld, en ik zie dingen die niet voor het daglicht bestemd zijn, maar ik gun het de kerel niet dat ze mij ervan zien balen!!! Maar ja iedere vrouw is anders!
Ik denk dat wat sylvia en Eric zeiden over het gesprek tussen Lieke en Jaap hard is aangekomen bij Huub.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Huub moeite om bij een eventuele stemming Lieke weg te stemmen. Daarom doet hij er alles aan om te zorgen dat ze zelf wegloopt.
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:03 schreef tipsch het volgende:
Krijgen we dan nu eindelijk Brian's EXIT?![]()
Volgens mij haal je de concepten van BB en DGK door elkaar.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:53 schreef Lady-night het volgende:
Van VOL:
tel. 035 - 671 84 09.
Dóór Brian en andere liefdesknapen beschermd worden. Vanuit de idee dat de enige goede liefde, harde liefde is. Als je dat idee onderschrijft, verklaar ik hierbij het STAP01 noodfonds voor geopend.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:03 schreef STAP01 het volgende:
Ik ben wel alleenstaand! Niet te oud en hoef niet beschermd te worden tegen Brains.
geldt dat ook?
... is nog nooit grappig geweest...quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:59 schreef Gert het volgende:
[..]
O, omdat die zure muts er niet tegen kan, is het niet grappig.
Psies, dat bedoel ik nou........... zo was Huub voor Lieke, toen vonden mensen hem leuk, zo is Huub nog steeds, zo vinden mensen hem leuk. Huub is het met veel dingen niet eens wat de buren besloten, maar om zo lang mogelijk in de kooi te blijven speelt hij volgens de spelregels van de buren.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:03 schreef avonne het volgende:
[..]
het gaat mij niet zo zeer om liefdesverdriet of zo.
Huub is helemaal van het plan afgestapt om Brian aan te pakken. Dat was toch de bedoeling van het team?
En de "oprechte woede" van Huub over dat Brian Lieke had geslagen is helemaal een leugen geweest.
"Eerlijke Huub" bestaat niet. Opportunist als een kind zo blij met het vooruitzicht om juichende fans voor zich te zien staan.
Hoe kom je er toch bij dat Huub helemaal van het plan is afgestapt om Brian aan te pakken. Mogen er niet meerdere processen tegelijk lopen? Sterker nog, is het niet juist heel handig om naar iemand toe te groeien om informatie te verkrijgen om die informatie vervolgens tegen diegene te gebruiken?quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:03 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub is helemaal van het plan afgestapt om Brian aan te pakken. Dat was toch de bedoeling van het team?
En de "oprechte woede" van Huub over dat Brian Lieke had geslagen is helemaal een leugen geweest.
"Eerlijke Huub" bestaat niet. Opportunist als een kind zo blij met het vooruitzicht om juichende fans voor zich te zien staan.
Kweekt men zieke mensen ? Volgens mij waren ze al gestoord toen ze er in staptequote:Op vrijdag 2 november 2007 15:03 schreef riri het volgende:
Het spel wat in dit huis gespeeld wordt is geen spel maar is één grote geregisseerde farce....
deze mensen worden gebruikt en gekneed om naar te pijpen te dansen van de hoge heren die aan de verkoop van dit programma veel geld willen verdienen...
Dat brian zijn vriendin in elkaar beukt is iets wat ze dus maar snel wegstoppen want het hoort niet in het script wat ze al uitgeschreven hebben thuis.
naar mijn idee kweekt men in dit huis alleen maar zieke mensen die straks als ze eruit zijn grote moeite zullen hebben om zich weer aan te passen in de gewone wereld...
quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dóór Brian en andere liefdesknapen beschermd worden. Vanuit de idee dat de enige goede liefde, harde liefde is. Als je dat idee onderschrijft, verklaar ik hierbij het STAP01 noodfonds voor geopend.
Janken bij de Febo omdat Huub zijn plaatje mag promoten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:10 schreef Nomrc2 het volgende:
waar is lieke ?
en ik zie het als volgt"quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:08 schreef Sheel het volgende:
[..]
Psies, dat bedoel ik nou........... zo was Huub voor Lieke, toen vonden mensen hem leuk, zo is Huub nog steeds, zo vinden mensen hem leuk. Huub is het met veel dingen niet eens wat de buren besloten, maar om zo lang mogelijk in de kooi te blijven speelt hij volgens de spelregels van de buren.
Denk dat hij daarom het wel lang kan volhouden in de villa en Lieke kan dat niet.
De akties en reacties van Huub zijn soms leuk maar ook zo F irritant, maar Huub komt er mee weg. Dat is een "gave" van hem, zo zie ik het![]()
De kalender is een project van Huub, Lieke, Nadia en Dennis.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:10 schreef Scandalous het volgende:
Jaap doet niet mee in het filmpje? Soms lijkt het alsof hij er niet eens meer in zit, in die kooi.
Eergisteren was het "morgen"quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoe kom je er toch bij dat Huub helemaal van het plan is afgestapt om Brian aan te pakken. Mogen er niet meerdere processen tegelijk lopen?
ok maar ik denk dat er wel wat meer speeltquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Janken bij de Febo omdat Huub zijn plaatje mag promoten.
Het was een projectje van Lieke, Huub,D en A.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:10 schreef Scandalous het volgende:
Jaap doet niet mee in het filmpje? Soms lijkt het alsof hij er niet eens meer in zit, in die kooi.
Held Huub heeft totaal geen last van ook maar enige vorm van bescheidenheid. Ik vindt het eigenlijk wel grappig, zo een mannetje die denkt dat hij iets geweldigs heeft gedaan.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:03 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik wacht met je meequote:Op vrijdag 2 november 2007 15:12 schreef tipsch het volgende:
Maar, dat was dus nog steeds geen exit voor Brian. Waar we verder wachten op Brian's EXIT.
als DGK is afgelopen is Brian wel exitquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:12 schreef tipsch het volgende:
Maar, dat was dus nog steeds geen exit voor Brian. Waar we verder wachten op Brian's EXIT.
Mailen naar kim.koppenol@rtl.nlquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:53 schreef Lady-night het volgende:
Van VOL:
tel. 035 - 671 84 09.
Oh ja idd, niet eens opgemerktquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:13 schreef Clank het volgende:
[..]
De kalender is een project van Huub, Lieke, Nadia en Dennis.
Brian en Amanda zaten ook niet in dit filmpje.
Goed idee ja.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:15 schreef tipsch het volgende:
Het zou leuk zijn, redactie, wanneer jullie Amanda eens instrueren om Lieke erop aan te spreken (waar Huub bij is) dat Lieke een zuurpruim richting Huub is.
Hij is blij terwijl het spel niet gespeeld kan worden?quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:14 schreef blomst het volgende:
Als Huub de keuze had van optreden of Brian exit, dan ging Brian volgens mij exit, maar helaas heeft hij die keuze niet.
Zou hij dan het aftreden moeten afwijzen??
Groot gelijk dat hij er blij mee is.
Wat wat?quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:15 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik wacht met je mee![]()
En gezien het gespannen gezicht van Brian net heb ik idee dat er ook werkelijk nog wat kan komen.![]()
Oke dan zo kan je het ook zien, wekt het sympathie bij je op of niet......... hou je der van of niet......quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:12 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
en ik zie het als volgt"
de enige gave die die gozer heeft is alles recht te lullen wat krom is
Nee het knauwen op ijs van Dennis is gezellig om te horen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:19 schreef dgk_fan het volgende:
Brrrrrrr wat klinkt dat toch altijd smerig als Japio zit te eten !!
Pas op de bank tijdens een stemming zei ze zelfs nog dat Huub al zijn dingen niet door waren gegaan.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Janken bij de Febo omdat Huub zijn plaatje mag promoten.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:18 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij is blij terwijl het spel niet gespeeld kan worden?
Raar. Wil hij het spel wel spelen? Waarom heeft hij dan een team?
Gaat het woord van de Febo boven de spelregels?
Is de strategie van Huub om met Jaap en Lieke een team te vormen? Of vormt hij een team met de Febo?
Ik denk dat Lieke wel eens zou concluderen dat Huub geen teamspeler is.
Daar krijg ik, in tegenstelling tot bij Jaap, juist MEER eetlust van !!quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nee het knauwen op ijs van Dennis is gezellig om te horen.
Foutje, het was Brian die begon over zijn achtergrondkoordje, A/L/N.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:19 schreef Nomrc2 het volgende:
btw in het gesprekt met onze ludo heeft huub toch wel gevraagt of lieke ook mee mocht
zou je toch denken na z'n gezeur over dat ze braian's plaatje zou willen promoten
of is onze eerlijke huub dat spontaan vergeten ?
die keek gewoon achter mee.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het was een projectje van Lieke, Huub,D en A.
Ik vond het wel vreemd die Lieke er niet bij was om de filmpjes te bekijken.
Gelukkig is Lieke een hele goede teamspeler!quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:18 schreef avonne het volgende:
[..]
Is de strategie van Huub om met Jaap en Lieke een team te vormen? Of vormt hij een team met de Febo?
Ja laat die grootbek nog meer zeggen en zie je niet hoe vrolijk zij erbij zit op dit moment?????quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:15 schreef tipsch het volgende:
Het zou leuk zijn, redactie, wanneer jullie Amanda eens instrueren om Lieke erop aan te spreken (waar Huub bij is) dat Lieke een zuurpruim richting Huub is.
Humor en Lieke..... nee.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
... is nog nooit grappig geweest...
hij heeft zeker 3 uur aan haar kop lopen zeiken dat ze ZIJN plaatje moest promoten en dat het maar belachelijk was dat zij in de clip van brian zat, ectquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:22 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Pas op de bank tijdens een stemming zei ze zelfs nog dat Huub al zijn dingen niet door waren gegaan.
En nu loopt ze zo te zeuren.
Hij er wel uit en zei niet.
Het zijn mogelijk haar laatste uurtjes voor een écht vrij weekend.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:25 schreef trettie het volgende:
[..]
Ja laat die grootbek nog meer zeggen en zie je niet hoe vrolijk zij erbij zit op dit moment?????
Daat had je EXIT gemoeten, net zoals Brian nu.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:27 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
hij heeft zeker 3 uur aan haar kop lopen zeiken dat ze ZIJN plaatje moest promoten en dat het maar belachelijk was dat zij in de clip van brian zat, ect
en dan niet ff aan oom ludo vragen of lieke en jaap ook meemogen om z'n plaatje te promoten
hoezo hypcriet ?
persoonlijk zou ik hem een doodschop geven
Dat is te mooi om waar te zijn, maar wij wachten af nog steeds.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het zijn mogelijk haar laatste uurtjes voor een écht vrij weekend.![]()
Dit is dus het eenzijdige beeld van 'n typische Huubfan. Waar jij Lieke hier van beticht doet Huub werkelijk exact hetzelfde.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat zou wel de allerdomste conclusie van Lieke zijn. Ik zie dat toch echt zo dat Lieke absoluut geen teamspeler is. Ze valt Huub in z'n gezicht en achter zn rug om af. Het is bovendien niet voor niets dat Lieke met de groep al HELEMAAL NIET kan meekomen.
Het spel spelen als het nodig is en het leuk hebben als het kan, dat is de manierquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:18 schreef avonne het volgende:
[..]
ik zit niet in de villaquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daat had je EXIT gemoeten, net zoals Brian nu.![]()
maar het knappe van huub is dat het altijd lijkt alsof de andere schuldig is en niet hijquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:32 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dit is dus het eenzijdige beeld van 'n typische Huubfan. Waar jij Lieke hier van beticht doet Huub werkelijk exact hetzelfde.![]()
Da's niet waar, maar laat de Lieke enthousiasten haar maar als teamspelers verdedigen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:32 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dit is dus het eenzijdige beeld van 'n typische Huubfan. Waar jij Lieke hier van beticht doet Huub werkelijk exact hetzelfde.![]()
ben geen lieke fanquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Da's niet waar, maar laat de Lieke enthousiasten haar maar als teamspelers verdedigen.![]()
Waarom ? Als je zelf opstapt dan krijg je je borg toch niet terug. Ik denk ook niet dat ik dan netjes op m'n 24 uur zou wachten. En misschien is ze dat nu achter wel aan het regelen, je weet het niet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:35 schreef blomst het volgende:
Als Lieke morgen mee wil moet ze vandaag wel haar 24.00uur aanvragen.
Ik noemde het woord fan niet, maar goed. Ik ben geen Huub fan, maar wel behoorlijk klaar met Lieke.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:38 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ben geen lieke fan
maar simpel huub zit nog niet thuis
Ik denk dat het ego van Lieke groter is dan dat van Huub. Hij durft tenminste de fout bij zichzelf te zoeken en ook toe te geven. Dat mis ik bij Lieke. In dat gesprek met Anita was het ook voornamelijk Huub dit en dat.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:36 schreef Desii het volgende:
Zowel Huub als Lieke maken fouten, doordat er teveel iritaties tussen hun tweeen zit.... krijg meer het gevoel ze kunnen niet met en niet zonder elkaar.
Huub heeft een ego, door wordt je knetter van... dus soms begrijp ik Lieke wel...
Maar Lieke is zo een enorme zeur........ dus soms begrijp ik Huub wel![]()
De bank begint al weer aardig nat te worden hier !!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:41 schreef tipsch het volgende:
Dennis doet stoer.dgk_fan, gaat het nog?
![]()
Het is een meisje die denkt dat je een man kunt kneden naar jouw maatstaven. Zo naïef.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:40 schreef blomst het volgende:
Volgens mij is Lieke iemand in een realtie die al begint te zeuren als je een kwartier later thuis komt van het sporten dan normaal.
klopt........quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk dat het ego van Lieke groter is dan dat van Huub. Hij durft tenminste de fout bij zichzelf te zoeken en ook toe te geven. Dat mis ik bij Lieke. In dat gesprek met Anita was het ook voornamelijk Huub dit en dat.
Nee maar er zijn mensen die één keer per dag duidelijk willen maken dat als je Lieke niet moet je een typische Huubgroupie bent zonder enig relativeringsvermogen. Dan moet je een grip enzo krijgen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik noemde het woord fan niet, maar goed. Ik ben geen Huub fan, maar wel behoorlijk klaar met Lieke.![]()
![]()
![]()
En ik moet NU naar een verjaardagquote:
was al duidelijk toen ze nog niet eens bewoner daar was.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Het is een meisje die denkt dat je een man kunt kneden naar jouw maatstaven. Zo naïef.
Ik vind dat Huub mag eisen dat zijn boete voor het gooien van een oorbel teruggedraaid moet worden. Dit is toch niet normaal !quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:45 schreef Desii het volgende:
Ik begin geleuven, dat st. schijnheiligheid Brian zonder boetes/exit verder mag......
te associaal voor woorden
Dennis die salsa probeert te dansen is misschien het gayste wat ik heb gezienquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:41 schreef tipsch het volgende:
Dennis doet stoer.dgk_fan, gaat het nog?
![]()
Ik ben nog redelijk objectief, ik wil dat Huub wint maar ik zie gelukkig nog wel zijn 'flaws', en ik vind dat Lieke ook bewondering verdient. Maar omdat het niet meer goed gaat tussen H&L waarvan ik vind dat ze daar beiden 'schuldig' aan zijn, lees ik hier pure walging voor Lieke, constant.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Da's niet waar, maar laat de Lieke enthousiasten haar maar als teamspelers verdedigen.![]()
wokee, zo zit dat.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee maar er zijn mensen die één keer per dag duidelijk willen maken dat als je Lieke niet moet je een typische Huubgroupie bent zonder enig relativeringsvermogen. Dan moet je een grip enzo krijgen.
Get a grip, tipsch!![]()
Agree, toch wat hier vaak plaatsvind: tomeloze enthousiasme voor 1 persoon en wat de rest ook doet, ze zijn altijd fout. maar goed, wie weet komt er wel spanning in het huis nuquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:48 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik ben nog redelijk objectief, ik wil dat Huub wint maar ik zie gelukkig nog wel zijn 'flaws', en ik vind dat Lieke ook bewondering verdient. Maar omdat het niet meer goed gaat tussen H&L waarvan ik vind dat ze daar beiden 'schuldig' aan zijn, lees ik hier pure walging voor Lieke, constant.
Dingen worden echt belachelijk geinterpreteerd, altijd op zo'n manier dat Huub niets gedaan heefthet valt echt op hoor.
Ach kom nou, het lijkt me geen toeval dat Huub overal mee weg komt en de rest niet. Get real, laat ik het dan zo zeggen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee maar er zijn mensen die één keer per dag duidelijk willen maken dat als je Lieke niet moet je een typische Huubgroupie bent zonder enig relativeringsvermogen. Dan moet je een grip enzo krijgen.
Get a grip, tipsch!![]()
dat had eerst ookquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik noemde het woord fan niet, maar goed. Ik ben geen Huub fan, maar wel behoorlijk klaar met Lieke.![]()
![]()
![]()
Dat is ook zo.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:48 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik ben nog redelijk objectief, ik wil dat Huub wint maar ik zie gelukkig nog wel zijn 'flaws', en ik vind dat Lieke ook bewondering verdient. Maar omdat het niet meer goed gaat tussen H&L waarvan ik vind dat ze daar beiden 'schuldig' aan zijn, lees ik hier pure walging voor Lieke, constant.
Dingen worden echt belachelijk geinterpreteerd, altijd op zo'n manier dat Huub niets gedaan heefthet valt echt op hoor.
quote:15:37 - Mopperkont Brian
Brian staat voor de spiegel twijfelend naar zijn koortslip te kijken. Hij negeert de waarschuwingen van Amanda om er niet aan te zitten. “Gelukkig herstelt je lip het snelst, omdat er speeksel bijzit”, zegt ze tegen haar vriendje. “Niet zo zeiken tegen mij”, reageert de Antilliaan geïrriteerd. Maar de blondine trekt zich niets aan van zijn gemopper. “Nadia, kijk eens, Brian heeft een strakke boxer aan!”, roept ze door de Villa. Haar vriendin komt er meteen aangerend om de boxer te keuren. De dames trekken zich helemaal niks aan van jouw chagrijnige bui, Brian!
Het sfeertje van afwachten hangt wel in de villaquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:45 schreef Scandalous het volgende:
omg het zal eens niet.
N: Vind je het niet raar dat je niet meer bent gebasht?
D:Nee ik zei toch, dat gaat over, dat houden ze niet vol. laat maar komen
N:Maar ga jij ook nog wat doen?
D:Tuurlijk
N:ZO natuurlijk vind ik dat niet
D: Ik ben aan het afwachten wat ze met Brian gaan doen. en de gastspelerrrrrr
![]()
niemand is perfect en beiden hebben ook mooie kanten,quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:48 schreef Taurus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:54 schreef Copycat het volgende:
Joh! Het was helemaal geen knal, al dan niet met bloempot van Amanda die Brian's lip zo deed opzwellen. het is een doodnormale koortslip:
[..]
Dit is echt niet te geloven!! Te walgelijk voor woorden..quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:54 schreef Copycat het volgende:
Joh! Het was helemaal geen knal, al dan niet met bloempot van Amanda die Brian's lip zo deed opzwellen. het is een doodnormale koortslip:
[..]
Ook goed.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:50 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ach kom nou, het lijkt me geen toeval dat Huub overal mee weg komt en de rest niet. Get real, laat ik het dan zo zeggen.
Mijn laatste post met VV-quote.quote:
Nou jaaaaaaa......quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat de "koortslip" van Brian in het echt een scheur in z'n lip is, aangericht door Amanda met ws. een bloempotquote:
Het wordt steeds zieliger bij die lafbekken van de Febo, what a shitlode of sorry peoplequote:Op vrijdag 2 november 2007 15:54 schreef Copycat het volgende:
Joh! Het was helemaal geen knal, al dan niet met bloempot van Amanda die Brian's lip zo deed opzwellen. EEN KOORTSLIP!
[..]
LOLquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:59 schreef arneaux het volgende:
Dus Amanda heeft Brian een koortslip geslagen..
Vanaf het eerste moment dat Lieke de chill in kwam met de opmerking 'vertel'.. heeft ze geen ogenblik ook maar iets uitgestraald van dat ze écht blij voor Huub was dat hij deze kans kreeg. In deze cos kun je ook de reacites terug lezen hoe er met verbazing gereageerd werd op Lieke's houding.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:34 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
maar het knappe van huub is dat het altijd lijkt alsof de andere schuldig is en niet hij
*shitloadquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:58 schreef Dark het volgende:
[..]
Het wordt steeds zieliger bij die lafbekken van de Febo, what a shitlode of sorry people![]()
Speculaties...quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat de "koortslip" van Brian in het echt een scheur in z'n lip is, aangericht door Amanda met ws. een bloempot![]()
amanda zei toch gisteren zelf dat ze met haar tand tegen brian zijn mond stoote..quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat de "koortslip" van Brian in het echt een scheur in z'n lip is, aangericht door Amanda met ws. een bloempot![]()
"Ondanks dat Brian enorm veel last heeft van zijn plots op komen zetten koortslip, is hij toch nog zo lief zijn vriendinnetje Amanda onder de douche te helpen, wanneer ze te veel heeft gedronken. Als hij de volgende dag huilend van de pijn aan zijn lip de kapsalon binnenwandelt, is Amanda er dan ook als de kippen bij haar lieve vriendje een troostende schouder te bieden. Ze is zo geschrokken van de tranen van de doorgaans zo stoere Antilliaan, dat het niet lang duurt eer de waterlanders ook over haar wangen biggelen."quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:00 schreef Kaleddis het volgende:
En ik zat net al te denken. Je kunt het fysiek geweld nu ook openlijk zien aan de lip van Brian. Hoe gaan ze dat verbloemen in de uitzendingen. Nou, zo dus![]()
Bloempot.. werd gezegd door Nadia en Huub die over dat voorval aan het praten waren, dus geen speculaties..quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:03 schreef T-lex het volgende:
[..]
Speculaties...![]()
Eerst slaat Brian Amanda tegen de douchewand (3x), blijkt later dat hij haar vast had, was glad en ze gleden uit en vielen tegen de wand. (soort sandwich)
Dan nu weer de bloempot. Terwijl het eerst slaan en later een botsing tussen de mond van Amanda (losse tand) en de mond van Brian (gescheurde lip) was.
Nog zoiets inderdaad. Ook het hele 'script'-gebeuren wat hier rondloopt is gebaseerd op niets anders dan speculaties. Mensen willen graag het programma en de gebeurtenissen spannender maken dan ze zijn, lijkt het. Veel fokkers zijn sowieso sterk in complottheorien en dat soort ongein.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:03 schreef T-lex het volgende:
[..]
Speculaties...![]()
Eerst slaat Brian Amanda tegen de douchewand (3x), blijkt later dat hij haar vast had, was glad en ze gleden uit en vielen tegen de wand. (soort sandwich)
Dan nu weer de bloempot. Terwijl het eerst slaan en later een botsing tussen de mond van Amanda (losse tand) en de mond van Brian (gescheurde lip) was.
Waarom denk je dat er waarschijnlijk staat ? Ik weet het ook niet, maar dit is wat ik uit de opmerkingen heb kunnen opmaken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:03 schreef T-lex het volgende:
[..]
Speculaties...![]()
nogmaals hij gaat met door hem zo gehaate brian een liefdes duetje zingenquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:01 schreef Clank het volgende:
[..]
Vanaf het eerste moment dat Lieke de chill in kwam met de opmerking 'vertel'.. heeft ze geen ogenblik ook maar iets uitgestraald van dat ze écht blij voor Huub was dat hij deze kans kreeg. In deze cos kun je ook de reacites terug lezen hoe er met verbazing gereageerd werd op Lieke's houding.
Dus daar heeft Huub helemaal niets voor hoeven doen.. dat heeft ze alleen aan zichzelf te danken.
Bewondering moet ze verdienen. Naar mijn mening zat ze alwéér fout en laat ze daarop tot grote ergernis ook weer haar rolletje als actief zwijger zien.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:48 schreef Taurus het volgende:
[..]
In die DGK slowchat daar? Die altijd bol staat van de kwaaltjes, pijntjes en groetjes?quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:08 schreef mootie het volgende:
Ik lach! Zag net een post op Vol van iemand die klaagde over gisteravond, zo veel off topic, het was net FOK!
Wacht, ik lach niet, ik lig dubbel!
En zieke katten en achternevenquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
In die DGK slowchat daar? Die altijd bol staat van de kwaaltjes, pijntjes en groetjes?![]()
Jeeeeez, het moet niet gekker worden. Ik moet er van ellende gewoon om lachen inmiddels.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:54 schreef Copycat het volgende:
Wat is daar dan off-topic?quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:08 schreef mootie het volgende:
Ik lach! Zag net een post op Vol van iemand die klaagde over gisteravond, zo veel off topic, het was net FOK!
Wacht, ik lach niet, ik lig dubbel!
Ik vermoed zelf dat diegene een beetje discussie ziet als off-topicquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
In die DGK slowchat daar? Die altijd bol staat van de kwaaltjes, pijntjes en groetjes?![]()
De streamverslagen daar zijn altijd wel okay, en als FOK! er weer eens uitligt is de SC daar een redelijk alternatief, ondanks alle kuchjes en kwaaltjes.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:13 schreef arneaux het volgende:
Waarom zou je überhaubt VOL lezen?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:48 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik dacht even dat alles daar gewoon VOL moest, maakt niet uit hoe. Vroeger dacht ik dat het een fora was voor een of andere extreem rechtse beweging, waar ik maar beter niet kon komen. Tegendeel is gebleken, wat een heerlijke gastvrijheid daar.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vermoed zelf dat diegene een beetje discussie ziet als off-topic![]()
Omdat je daar tenminste nog een beetje kunt rellenquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:13 schreef arneaux het volgende:
Waarom zou je überhaubt VOL lezen?
Hoe graag die ook zou willen...quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:14 schreef Kaleddis het volgende:
Kan Brian niet per ongeluk 1 keertje de boksbal missen![]()
Huub 'haat' Brian niet... ja in het spel is het zijn tegenstander. Dat ze de kans krijgen om te gaan optreden is ws het idee van JdM himselluf die daar gisteren Ludo Voeten nog persoonlijk over gebeld heeft. Brian en Huub zitten beide lang genoeg in de show om van deze gelegenheid te gaan genieten.. en elkaar op dat moment even niet meer als tegenstanders te zien.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:06 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nogmaals hij gaat met door hem zo gehaate brian een liefdes duetje zingen
en is ff vergeten aan ludo te vragen of lieke met hem meemocht op tour
hoezo matennaaier ?
Hier ook even off topic: als maar genoeg mensen die helemaal lopen te glijen op dat gewéldige, warme, gastvrije, leuke vol, daar nu ook eens blíjven, dan wordt het hier vanzelf ook weer sneller.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat is daar dan off-topic?Ze zijn wel retesnel daar, Danny.
![]()
Is dat het?quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier ook even off topic: als maar genoeg mensen die helemaal lopen te glijen op dat gewéldige, warme, gastvrije, leuke vol, daar nu ook eens blíjven, dan wordt het hier vanzelf ook weer sneller.![]()
hij heeft zichzelf in het verleden al een paar flinke tikken verkocht.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:20 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hoe graag die ook zou willen...![]()
die kijkt wel uit...dan gaan ze op al die fora weer om een exit zeuren.![]()
![]()
laat maarquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:21 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub 'haat' Brian niet... ja in het spel is het zijn tegenstander. Dat ze de kans krijgen om te gaan optreden is ws het idee van JdM himselluf die daar gisteren Ludo Voeten nog persoonlijk over gebeld heeft. Brian en Huub zitten beide lang genoeg in de show om van deze gelegenheid te gaan genieten.. en elkaar op dat moment even niet meer als tegenstanders te zien.
Ludo Voeten gaf al aan dat het niet de bedoeling was om anderen mee te nemen.. dus Lieke meenemen 'on tour' zat er gewoon niet in. (En ik denk ook niet dat Lieke de feestvreugde zou verhogen als ze mee zou gaan.)
'k zie hier weinig matennaaierigs in.
Heel jammer dat ze eerder weg gaat dan Nix en Nada, maar ik zal haar niet missenquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:28 schreef fredfik het volgende:
lieke gaat morgen dus naar huis zoals wij al dachten
Samen met Brian dan, mag ik aannemen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:28 schreef fredfik het volgende:
lieke gaat morgen dus naar huis zoals wij al dachten
oeps onze hubert wordt een beetje bangquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:29 schreef Clank het volgende:
Huub vraagt aan Lieke wat er is.. Lieke wil niets zeggen.
Huub zegt: Ik maak me kapot zorgen.. ik wil graag weten wat er met je is.. ga je weg morgen??
Lieke zegt van niet.. ze wil met rust gelaten worden.
Huub: Heb je je 24 uur aan gevraagd?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Samen met Brian dan, mag ik aannemen.
Waarmee kan Lieke volgens jou als enige bigtime cashen buiten de villa?quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:33 schreef Nomrc2 het volgende:
oeps onze hubert wordt een beetje bang
zou het wel grappig vinden als lieke zou opstappen
zij is de enige in die villa die buiten direct kan beginnen met cashen (bigtime)
Ze kan het toch ook met Jaap die haar zo begluurde tijdens het douchen?quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:34 schreef noekje het volgende:
Huub: ze wil een vriendschap met me maar ze weet niet of dat kan. Het lag niet aan de groupie-opmerking.
dieetboekjequote:Op vrijdag 2 november 2007 16:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarmee kan Lieke volgens jou als enige bigtime cashen buiten de villa?
Kan er mee te maken hebben dat gesprekken met Anita off-stream zijn.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:40 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp Huub wel. Niet met hem willen praten met wel 2 sessies met die kut Anita die haar in de Anger Managementcursus keihard liet vallen.
welkomquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:42 schreef beroepslurker het volgende:
Goedemiddag allemaal. Na maanden van meelezen hier wil ik toch (voorzichtig en bescheiden) af en toe mijn gedachten over één en ander neerzetten. Heb me tot nu toe steeds in kunnen houden, maar na dit laatste voorval met Brian lukte het me niet meer...Ik zie alle afleidingsmanoeuvres en vóel dat er helemaal niets gebeurt met "douche-gate" en ik ben daar zo woest om! Zit daar nu niemand in die redactie die een daad durft te stellen of is het toch echt waar dat we in Brian de gedoodverfde winnaar hebben? Ik mag ook graag Lobasca en Nachtzuster en Copy-cat lezen, trouwens de meesten hier zijn me net zo vertrouwd als mijn "echte" vrienden.....
Zou kunnen maar dat is natuurlijk niet de opzet van het spel. Als het moeilijk wordt je verschuilen achter een gesprek met de psycholoog, dat moet je ook kunnen uiten in het spel en dan helemaal niet direct je bed induiken zonder Huub enige opheldering te verschaffen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kan er mee te maken hebben dat gesprekken met Anita off-stream zijn.
er zijn er vele die net als jou zich groen en geel ergeren aan het niks-doen van de febo... als het gaat om Heilige Brain.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:42 schreef beroepslurker het volgende:
Goedemiddag allemaal. Na maanden van meelezen hier wil ik toch (voorzichtig en bescheiden) af en toe mijn gedachten over één en ander neerzetten. Heb me tot nu toe steeds in kunnen houden, maar na dit laatste voorval met Brian lukte het me niet meer...Ik zie alle afleidingsmanoeuvres en vóel dat er helemaal niets gebeurt met "douche-gate" en ik ben daar zo woest om! Zit daar nu niemand in die redactie die een daad durft te stellen of is het toch echt waar dat we in Brian de gedoodverfde winnaar hebben? Ik mag ook graag Lobasca en Nachtzuster en Copy-cat lezen, trouwens de meesten hier zijn me net zo vertrouwd als mijn "echte" vrienden.....
quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:42 schreef beroepslurker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |