abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54316219
Volgt> [COS#2767] Waar iedereen elkaar ontwijkt.

Sjon de Mol heeft contact gezocht met deze man hieronder om Huub en Brian door het land heen
te laten gaan om te gaan zingen samen.
Hij geeft aan dat DGK er meschien een goede naam van krijgt ( aan over houd )
Allebij een liedje apart en een liedje samen. ( niet hun eigen lied dus )

pi_54316234
Heerlijk hè hoe blij LIeke voor Huub is!!!
pi_54316247
Ik vind het niet eerlijk aldus Lieke!!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2007 @ 14:15:30 #4
135305 beequeen
Lost.
pi_54316249
Lekker snel DB

En ja hoor, Lieke begint weer te zeiken dat ze het niet eerlijk vindt........pffffff.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54316263
Maar als het morgen is dat hij naar Gemert moet, dan mist hij Joris.
  vrijdag 2 november 2007 @ 14:16:45 #6
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_54316289
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:15 schreef avonne het volgende:
Volgens Brian krijgt een persoon 1600 euro voor zo'n optreden.

Lijkt me toch eerder 200 euro, of niet? Max.
Zo'n dubbele act met Huub en Brian kun je wel voor 2000 euri wegzetten.
Dat is 400 euri voor het geluid, 200 euri voor het boekingskantoor, en dan
blijft er rond de 1400 euri over voor Huub en Brian.
pi_54316290
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:15 schreef petraa het volgende:
Maar als het morgen is dat hij naar Gemert moet, dan mist hij Joris.
Hij zegt net dat hij denkt dat het volgende week zaterdag is.
pi_54316292
Lieke kan het niet hebben ze is weer is jaloers op Huub dat hij naar buiten mag en zei niet.

Huub gaat bellen en geef het aan dan.
pi_54316302
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 13:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub stelt voor de opbrengst naar een goed doel te doen "Het brengt toch niet zo veel op"
Manager : "Juist, het is maar 6 weken, dus zal het niet veel meer dan 500.000 euro opbrengen"

Huub trekt toch even bleek weg .......
sure...alsof die singles 100.000 exemplaren gaan verkopen
Ze mogen blij zijn als die 2 singles samen 1000 x verkopen.

Nu de focus weer op Huub&Brian komt te liggen is het dus overduidelijk dat Wifebeater geen sanctie gaat krijgen, want dan moet heel de verhaal lijn om die singles de vuilnisbak in...
  vrijdag 2 november 2007 @ 14:17:14 #10
168951 STAP01
body and brain
pi_54316305
Lieke Lieke Lieke!! Als zij het zou mogen doen zou ze ook niet mekkeren!
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_54316316
Wel grappig eigenlijk. Afgelopen weken kon je zien hoevel werk en moeite Luc heeft om ergens een podium te vinden. Nu hebben Huub en Brian een CD-tje. En dan loopt eenvoudig Ludo Voeten binnen "Ja, ik werd gisteren gebeld door JdM en ........ nou en maandag gaat de mailing de deur uit."
Keep the Sunny Side Up
pi_54316323
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:15 schreef petraa het volgende:
Ik vind het niet eerlijk aldus Lieke!!
kan ik me voorstellen, het is ook niet eerlijk, eerlijk zou zijn als ze met hun eigen single gaan toeren, nu is het alleen maar promotie van dgk.
pi_54316326
Lieke: "Leuk "
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_54316335
ben benieuwd naar het optreden
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_54316366
http://www.time-out.nl/default.asp?oid=41

voor wie Brian helemaal niks meer gunt
  vrijdag 2 november 2007 @ 14:19:46 #16
168951 STAP01
body and brain
pi_54316369
Bob's Saloon! Uitgeest is cooooool!!!
pi_54316375
Als Lieke er niet tegen kan dan kan ze altijd morgen nog mee naar huis gaan.
pi_54316376
weer geweldig gevonden van het hokje, Huub is allang blij met een keertje naar buiten en zal nu heus niet gaan zeuren dat hij vindt dat Brian nog een sanctie moet krijgen. Huub is dus inderdaad zo te lijmen en blijft niet echt meer principieel.
pi_54316381
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:16 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke kan het niet hebben ze is weer is jaloers op Huub dat hij naar buiten mag en zei niet.

Huub gaat bellen en geef het aan dan.
Vind ik ook niks gek, die 2 mogen nu gewoon elk weekend min of meer stappen.
  vrijdag 2 november 2007 @ 14:20:38 #20
168951 STAP01
body and brain
pi_54316390
Ik denk dat Lieke zo gaat klagen bij Jaap!
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2007 @ 14:21:03 #21
135305 beequeen
Lost.
pi_54316400
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:17 schreef Verida het volgende:

[..]

kan ik me voorstellen, het is ook niet eerlijk, eerlijk zou zijn als ze met hun eigen single gaan toeren, nu is het alleen maar promotie van dgk.
Het een kun je toch niet los zien van het ander?
― Mark Twain
pi_54316404
Huub "het gaat niet om de nummers, het gaat om onze gezichten."
pi_54316408
Wat Lieke nou allemaal zeg daar geloof ik geen zak meer van of het wel oprecht gemeent is.
  vrijdag 2 november 2007 @ 14:21:25 #24
168951 STAP01
body and brain
pi_54316410
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:20 schreef mootie het volgende:

[..]

Vind ik ook niks gek, die 2 mogen nu gewoon elk weekend min of meer stappen.
Ja, dat is ook niet eerlijk! Of er moeten meer dingen voor de anderen komen.
pi_54316430
Lieke is gewoon een zuur wijf...tijd dat ze d'r koffers gaat pakken.
pi_54316442
Oh, daar is Dennis. Is hij nog een beetje jaloers? Baalt dat hij de belangrijke Ludo Voeten mis is gelopen?

Iemand?
pi_54316460
pi_54316516
H: Ik ben single, ik heb een single, dus ik ga ook alle vruchten ervan plukken
L: Nou loop lekker je lul achterna
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_54316518
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:20 schreef STAP01 het volgende:
Ik denk dat Lieke zo gaat klagen bij Jaap!
van mij mag ze

Blokken die hap!!
pi_54316527
pi_54316538
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:19 schreef avonne het volgende:
http://www.time-out.nl/default.asp?oid=41

voor wie Brian helemaal niks meer gunt
Heb jij al gemaild ?
  vrijdag 2 november 2007 @ 14:26:06 #32
168951 STAP01
body and brain
pi_54316562
Luc zal ook nog wel langskomen die dagen. Dan kunnen ze dit nummer gezamelijk doen! Dat is wel mooi!
pi_54316563
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:24 schreef Scandalous het volgende:
H: Ik ben single, ik heb een single, dus ik ga ook alle vruchten ervan plukken
L: Nou loop lekker je lul achterna
Zei hij dat? Wat tactvol... not
pi_54316572
Hoe vind Dennix het?
Dit was toch een doel van hem?
Goedemorgen :W
pi_54316573
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:24 schreef Dreamboy het volgende:
Huub ik ga lekker door het land heen.
Lieke ja loop lekker je lul achterna.

Ze loopt zo weg wat een K.U.T wijf zeg
Luister toch eens een keer. Hij had het erover dat hij single is en meiden kan ballen in de kleedkamer.
Dan is de opmerking van Lieke ineens weer heel begrijpelijk.
pi_54316576
Tjonge jonge wat laat Lieke zich nu kennen zeg!!! Niet eens een béétje blij kunnen zijn voor Huub..
  Moderator vrijdag 2 november 2007 @ 14:26:54 #37
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_54316587
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:22 schreef T-lex het volgende:
Lieke is gewoon een zuur wijf...tijd dat ze d'r koffers gaat pakken.
Mee eens, irritante betweetster met misplaatst superioriteitsgevoel.
Ze heeft ook zo'n "nu kijk ik intelligent"-blik die ze op kan zetten, brrrr..
En tóch.... heeft ze gewoon gelijk dat het nogal een kado is wat Brian en Huub hier krijgen.
Het is zó lekker, zó bevrijdend, om even uit de villa te mogen. En zij mogen dat dan weken achter elkaar. Speltechnisch is dat héél oneerlijk.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_54316602
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:24 schreef avonne het volgende:

[..]

van mij mag ze

Blokken die hap!!
laat de redactie niet gebeuren

dit is promotie voor de gouden kooi
pi_54316604
Lieke moet gewoon hetzelfde gaan praten....ik ga lekker sexen als ik eventjes het huis uit ben,ga ik er lekker even van genieten

kijken of huubje dan nog zo'n smile op zijn gezicht tovert

[ Bericht 0% gewijzigd door riri op 02-11-2007 15:27:14 ]
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54316606
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:26 schreef mootie het volgende:

[..]

Luister toch eens een keer. Hij had het erover dat hij single is en meiden kan ballen in de kleedkamer.Dan is de opmerking van Lieke ineens weer heel begrijpelijk.
Zou ik ook gezegd hebben als er iemand tegenover me zit met zo'n zuur gezicht die me helemaal niets meer gunt.
pi_54316619
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:26 schreef Clank het volgende:
Tjonge jonge wat laat Lieke zich nu kennen zeg!!! Niet eens een béétje blij kunnen zijn voor Huub..
Ze heeft allang wat positieve dingen er over gezegd. Dat meneer ex nou weer moet zeggen dat hij dan groupies kan neuken..... logisch dat ze dat niet leuk vindt.
pi_54316620
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:25 schreef petraa het volgende:

[..]

Heb jij al gemaild ?
nog niet. Ik bezin me nog op een geïnspireerde tekst.

Maar ik ga het zeker doen. Die klootzak van een Brian krijgt weer een beloning en een uitje, zonder dat iemand Boe of Bah er tegen zegt.

Lijden moet hij.
  vrijdag 2 november 2007 @ 14:28:03 #43
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54316623
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:20 schreef Verida het volgende:
weer geweldig gevonden van het hokje, Huub is allang blij met een keertje naar buiten en zal nu heus niet gaan zeuren dat hij vindt dat Brian nog een sanctie moet krijgen. Huub is dus inderdaad zo te lijmen en blijft niet echt meer principieel.
Heel slim uitgedokterd inderdaad. Dat Huub niet echt meer principieel blijft, kan ik me wel indenken. Je krijgt toch nul op rekest en daar worden je principes erg murw door geslagen, denk ik. Wat moet je dan? De poort uitlopen omdat regels met voeten worden getreden? Dan ben je nog verder van huis.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 2 november 2007 @ 14:28:57 #44
168951 STAP01
body and brain
pi_54316651
Het zou eerlijker zijn als ze elk optreden iemand mee mogen nemen.
pi_54316660
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:26 schreef Clank het volgende:
ze is heel blij voor hem...het is de toon waarop hij praat....toon van weinig respekt naar vrouwen en zeker naar iemand waar net de relatie mee is verbroken
  Moderator vrijdag 2 november 2007 @ 14:29:38 #46
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_54316677
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:27 schreef Rotterdammert het volgende:

[..]

laat de redactie niet gebeuren

dit is promotie voor de gouden kooi
Wij weten niet beter dan dat Fons van Westerloo helemaal niet blij is met het programma, en het dit jaar nog wil beëindigen. Toch merkwaardig, dat er dan nu nog een relatief omvangrijke publiciteitscampagne wordt opgezet.
Saillant is het daarom, dat dit initiatief van John de Mol komt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_54316698
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:27 schreef mootie het volgende:

[..]

Ze heeft allang wat positieve dingen er over gezegd. Dat meneer ex nou weer moet zeggen dat hij dan groupies kan neuken..... logisch dat ze dat niet leuk vindt.
Wat voor positieve dingen dan?? 'Leuk' met het gezicht van 30 dagen onweer?!!
pi_54316710
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:26 schreef avonne het volgende:

[..]

Zei hij dat? Wat tactvol... not
wat een kloothommel zeg, wat wil hij nou, dat Lieke hem op haar knietjes vraagt om dat niet te doen.
Groot gelijk dat ze daar wegloopt als hij zo gaat praten

go lieke
blokken die hap en gaan voor de winst
pi_54316728
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:26 schreef Gert het volgende:

[..]
En tóch.... heeft ze gewoon gelijk dat het nogal een kado is wat Brian en Huub hier krijgen.
Het is zó lekker, zó bevrijdend, om even uit de villa te mogen. En zij mogen dat dan weken achter elkaar. Speltechnisch is dat héél oneerlijk.
Kado...NEE.
Hier is naartoe gewerkt...zo heeft vooral Brian veel tijd erin gestoken met die hele Rap lessen enzo, die is er al maanden mee bezig.
Als we het dan over Kado'tjes hebben dan weet ik er nog wel eentje. Dat "spinning" van Lieke. Daar was niks aan vooraf gegaan. En een stemming was er ook niet voor nodig. Dan praat je over een kado'tje.
pi_54316736
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Heel slim uitgedokterd inderdaad. Dat Huub niet echt meer principieel blijft, kan ik me wel indenken. Je krijgt toch nul op rekest en daar worden je principes erg murw door geslagen, denk ik. Wat moet je dan? De poort uitlopen omdat regels met voeten worden getreden? Dan ben je nog verder van huis.
Iemand zei dat er een stemming voor zou komen? Is dit zeker?
Dan staat Huub daar met zijn uitspraak dat hij ook alles voor zichzelf zou blokken.
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2007 @ 14:32:35 #51
135305 beequeen
Lost.
pi_54316747
D neemt een bescheiden bordje eten.

― Mark Twain
pi_54316755
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:29 schreef Gert het volgende:
Wij weten niet beter dan dat Fons van Westerloo helemaal niet blij is met het programma, en het dit jaar nog wil beëindigen. Toch merkwaardig, dat er dan nu nog een relatief omvangrijke publiciteitscampagne wordt opgezet.
Hij heeft inderdaad gezegd dat het in december gaat stoppen, maar Fons lult wel vaker uit z`n nek. En aangezien ik nog steeds niets over een 'voorselectie' voor de nieuwe BigBrother gehoord hebt begin ik toch te geloven dat DGK volgend jaar gewoon doorgaat...
  vrijdag 2 november 2007 @ 14:33:02 #53
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54316759
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:31 schreef T-lex het volgende:
Kado...NEE.
Hier is naartoe gewerkt...zo heeft vooral Brian veel tijd erin gestoken met die hele Rap lessen enzo, die is er al maanden mee bezig.
Als we het dan over Kado'tjes hebben dan weet ik er nog wel eentje. Dat "spinning" van Lieke. Daar was niks aan vooraf gegaan. En een stemming was er ook niet voor nodig. Dan praat je over een kado'tje.
Net als dat tennissen van Brian, recentelijk.
pi_54316805
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:26 schreef Gert het volgende:

[..]

Mee eens, irritante betweetster met misplaatst superioriteitsgevoel.
Ze heeft ook zo'n "nu kijk ik intelligent"-blik die ze op kan zetten, brrrr..
Speltechnisch kun je ook stellen dat het niet eerlijk is dat Huub en Brian (en Amanda) veel langer in DGK zitten dan de anderen om voor min of meer dezelfde prijs in aanmerking te komen.
pi_54316813
quote:

[..]

Kado...NEE.
Hou toch op, 5 keer een uurtje rapgedoe, dat is alles wat onze grote rapper er voor gedaan heeft. Hij was nog te beroerd om te oefenen tussen de lessen door.
Probeer mij niet wijs te maken dat Brian hier hard voor gewerkt heeft, dan lach ik je keihard in je gezicht uit.
Lieke ging spinnen, Brian ging tennissen, Dennis ging voetballen...... wat is je punt?
pi_54316815
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:29 schreef riri het volgende:

[..]

ze is heel blij voor hem...het is de toon waarop hij praat....toon van weinig respekt naar vrouwen en zeker naar iemand waar net de relatie mee is verbroken
Ja héél blij
Huub had het liefst een rondedansje gemaakt.. net als toen met Sylvia.. maar Lieke denkt alleen aan wat zij niet krijgt. Mij valt vooral op de toon waarop Lieke praat.. ijzig.

Dat het niet eerlijk is dat Huub en Brian nu naar buiten kunnen voor optredens.. daar ben ik het natuurlijk wel mee eens. Maar daar moet de rest dan maar wat aan proberen te doen.
pi_54316817
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:27 schreef riri het volgende:
Lieke moet gewoon hetzelfde gaan praten....ik ga lekker sexen als ik eventjes het huis uit ben,ga ik er lekker even van genieten

kijken of huubje dan nog zo\'n smile op zijn gezicht tovert
Dit heeft gewoon met gisteren te maken wat Syl en Eric vertelde tegen hem dat hij Lieke en Jaap in de gaten moest houden dat ze niet te veel bonden samen.
Huub vertrouwt Lieke gewoon niet.
pi_54316819
En voor iemand die eergisteren nog zijn vriendin met haar hoofd 3 x tegen de douchewand heeft gebeukt is het toch een leuk cadeau....geen sanctie maar een uitje als beloning daarvoor....ja,heel eerlijk....bravo

niet eerlijk dus...het klopt allemaal van geen kant
Ik kan me heel goed voorstellen waarom Lieke dingen niet eerlijk vindt gaan.....als streamer zie je hoe oneerlijk het spel gespeeld wordt laat staan als je erin zit
pi_54316831
Afijn, redactie laat hun groffe fout maar voortbestaan, Brian nog steeds niet exit? Wel een beloning, lekker uit! Caramba.
pi_54316841
Middag iedereen, ff tussen werk en lippen door

Lieke is weer eens niet blij? Jeetje ze moet is ophouden met zeuren, ik ben benieuwd hoe hoog ze as popu staat. Ze heeft de hele tijd mee gereden op het s6 van Huub. Dan moet ze zelf iets verzinnen waar ze fans mee binnen haalt. Nee doe mij Silvia maar, die kon tenminste relativeren en meegeinen met Huub.
Huub is zo'n mannetje wat weer single is en los kan gaan op de vrouwen die zich aan hem aanbieden. Als Lieke daar problemen mee heeft had ze in eerste instantie niks met hem moeten beginnen.

Mannen zijn nou eenmaal jagers en sommige vrouwen houden daar van. Ben zelf een Vtje maar als het je niet bevalt dat zoek je zelf toch wat anders!!
pi_54316862
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:35 schreef Dreamboy het volgende:

[..]

Dit heeft gewoon met gisteren te maken wat Syl en Eric vertelde tegen hem dat hij Lieke en Jaap in de gaten moest houden dat ze niet te veel bonden samen.
Huub vertrouwde haar veel te veel. Hij moet haar het vertrouwen teruggeven dat hij van Lieke ontvangt en dat is bitter weinig.
pi_54316867
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:27 schreef Clank het volgende:

[..]

Zou ik ook gezegd hebben als er iemand tegenover me zit met zo'n zuur gezicht die me helemaal niets meer gunt.
zo zag ik het ook.
effe lekker terug bitchen, zou ik ook doen.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  Moderator vrijdag 2 november 2007 @ 14:37:46 #63
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_54316877
quote:

[..]

Kado...NEE.
Mwah, het mogen opnemen van die singles was óók al een kadootje.
Ze deden dat niet tegen hun zin of zo.
pi_54316887
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:20 schreef Verida het volgende:
ho, ho, ho...... ze wisten ruim een week geleden al dat ze naar buiten mochten hiervoor

Daarbij is Lieke behoorlijk hypocriet, want in eerste instantie wilde wel graag mee met Brian zijn singel (totdat Huub aangaf, dat hij dat niet leuk vond) en nu Huub weg mag, gaat ze moeilijk doen
pi_54316904
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:36 schreef Sheel het volgende:

Lieke is weer eens niet blij? Jeetje ze moet is ophouden met zeuren, ik ben benieuwd hoe hoog ze as popu staat. Ze heeft de hele tijd mee gereden op het s6 van Huub. Dan moet ze zelf iets verzinnen waar ze fans mee binnen haalt. Nee doe mij Silvia maar, die kon tenminste relativeren en meegeinen met Huub.
Huub is zo'n mannetje wat weer single is en los kan gaan op de vrouwen die zich aan hem aanbieden. Als Lieke daar problemen mee heeft had ze in eerste instantie niks met hem moeten beginnen.

Mannen zijn nou eenmaal jagers en sommige vrouwen houden daar van. Ben zelf een Vtje maar als het je niet bevalt dat zoek je zelf toch wat anders!!
Haar slachtofferrolletje is ze al verloren en ze heeft in de tussentijd al laten zien dat ze net zo lelijk kan zijn als haar vermeende aanranders (dan denk ik aan het Dennis-bash moment).
  vrijdag 2 november 2007 @ 14:38:55 #66
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54316905
quote:
13:59 - Bloed, zweet en tranen

Francine, de columniste is nog niet de Villa uit of de volgende gast staat al weer te wachten. Het is Ludo van Total Rocket management/boekingskantoor die voor Brian en Huub langskomt voor de promotie van hun nieuwe single. “Mooie auto!”, merkt Huub op. “Ja en hij is betaald ook”, zegt Ludo “Bent u net terug van vakantie?”, vraagt Brian. “Nee ik woon om de paar weken in Spanje vandaar”, legt Henry uit. “Jullie gaan dus zingen?”, steekt Ludo van wal. “Onze singles zijn te downloaden via Youtube en ik ben al meer dan 10 000 keer gedownload”, glundert Brian. “Ik heb idee om voor jullie optreden ieder elkaars nummer te laten aankondigen en om daarnaast nog een duet met jullie samen op te nemen. Welk nummer lijkt jullie leuk om te zingen?”, vraagt de producer. “Bloed, zweet en tranen”, zegt Brian direct. “Toen ik je zag van Hero”, vindt Huub wel passend. Niet vechten hè jongens!
Heeft meneer Voeten last van een identiteitscrisis?
pi_54316906
Lieke zit te balen.
pi_54316925
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:37 schreef miesy het volgende:

[..]

zo zag ik het ook.
effe lekker terug bitchen, zou ik ook doen.
+1
  Moderator vrijdag 2 november 2007 @ 14:39:54 #69
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_54316931
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:34 schreef tipsch het volgende:

[..]

Speltechnisch kun je ook stellen dat het niet eerlijk is dat Huub en Brian (en Amanda) veel langer in DGK zitten dan de anderen om voor min of meer dezelfde prijs in aanmerking te komen.
En zo zijn er nog wel wat zaken te verzinnen die niet eerlijk zijn.
Maar dit neemt niet weg dat wekenlang de villa uit mogen om de gevierde jongen uit te hangen in discotheken, een vét kado is.
pi_54316948
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:29 schreef Gert het volgende:

[..]

Hoe saillant als je weet dat beide plaatjes zijn uitgebracht bij de uitgeverij van JdM ?
Keep the Sunny Side Up
pi_54316950
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:35 schreef Dreamboy het volgende:

[..]

Hij vertrouwt haar wel...heeft hij meerdere keren uitgesproken....gisteren na het bezoek heeft hij tegen Lieke gezegd dat Sylvia en Eric hem heel veel insideinformatie hadden gegeven en dat hij die informatie zeeft....in informatie waar hij wat aan kan hebben en in informatie waarbij hij weet dat een buitenstaander het anders ziet dan als iemand die zelf in het huis woont....daarbij gaf hij aan dat hij Lieke vertrouwt
pi_54316963
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:39 schreef Gert het volgende:

[..]

En zo zijn er nog wel wat zaken te verzinnen die niet eerlijk zijn.
Maar dit neemt niet weg dat wekenlang de villa uit mogen om de gevierde jongen uit te hangen in discotheken, een vét kado is.
En exposure voor DGK, een tegemoetkoming naar "de fans"
pi_54316978
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:34 schreef mootie het volgende:

[..]

Hou toch op, 5 keer een uurtje rapgedoe, dat is alles wat onze grote rapper er voor gedaan heeft. Hij was nog te beroerd om te oefenen tussen de lessen door.
Probeer mij niet wijs te maken dat Brian hier hard voor gewerkt heeft, dan lach ik je keihard in je gezicht uit.
Lieke ging spinnen, Brian ging tennissen, Dennis ging voetballen...... wat is je punt?
Dat DIT geen kado'tje is voor Brian.
Oefenen/lessen volgen, plaat opnemen, uitbrengen en optreden.
Logisch rijtje lijkt me, en ja ik noem dat loon na werken.

M'n andere punt is dat Lieke niet zo moet janken en gewoon d'r koffers moet pakken.
En als je het daar niet mee eens bent...prima. Lachse hé!
pi_54316979
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:35 schreef riri het volgende:
En voor iemand die eergisteren nog zijn vriendin met haar hoofd 3 x tegen de douchewand heeft gebeukt is het toch een leuk cadeau....geen sanctie maar een uitje als beloning daarvoor....ja,heel eerlijk....bravo

niet eerlijk dus...het klopt allemaal van geen kant
Ik kan me heel goed voorstellen waarom Lieke dingen niet eerlijk vindt gaan.....als streamer zie je hoe oneerlijk het spel gespeeld wordt laat staan als je erin zit
Precies.
En gisteren vroeg Huub nog aan Lieke om te kijken of Brian niet in de slaapkamer was zodat Huub hem niet tegen zou komen omdat het anders een confrontatie zou zijn.
Mond vol over wat voor een klootzak Brian was dat hij Lieke ook al eens had geslagen.

En nu...? Huub mag optreden, en weg zijn die grieven. Dan zal Lieke ook wel het gevoel hebben "nou, dus ik ben alleen handig als het jou uitkomt"

edit: ik bedoel - het team voornemen om Brian aan te pakken is voor vandaag ook weer van de baan, en misschien voor langere tijd

[ Bericht 6% gewijzigd door avonne op 02-11-2007 14:47:33 ]
pi_54317023
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:32 schreef avonne het volgende:

[..]

Iemand zei dat er een stemming voor zou komen? Is dit zeker?
Dan staat Huub daar met zijn uitspraak dat hij ook alles voor zichzelf zou blokken.
als je daar brian ook mee hebt vind ik het wel een hele mooie actie.
als amanda het dan als eerste zou blocken zou dat echt een giller zijn!
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_54317025
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:38 schreef tipsch het volgende:

[..]

Haar slachtofferrolletje is ze al verloren en ze heeft in de tussentijd al laten zien dat ze net zo lelijk kan zijn als haar vermeende aanranders (dan denk ik aan het Dennis-bash moment).
Het aanrand incident was iid verschrikkelijk, maar als je het niet eens bent met de buren over dit voorval (wat ik zou zijn!) dan stapte ik zelf wel op. Je laat je gvd toch niet zo behandelen?! Na die klap van Brian net zo....... Hoeveel eigenwaarde heb je dan? Ze was toch zo zelfstandig? Van Amanda snap ik het wel, die heeft verder niks, maar van Lieke snap ik het niet.
Dat ze daarom nou zit te zeuren en zanikken, nee opzouten Lieke, geloofwaardig ben je voor mij heel lang niet meer.
  vrijdag 2 november 2007 @ 14:46:42 #77
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54317065
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:44 schreef miesy het volgende:
als je daar brian ook mee hebt vind ik het wel een hele mooie actie.
als amanda het dan als eerste zou blocken zou dat echt een giller zijn!
Ik verwacht hier geen stemming voor, hoor. Brian zou eens de dupe kunnen worden, God forbid!
pi_54317072
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:42 schreef avonne het volgende:

[..]

Precies.
En gisteren vroeg Huub nog aan Lieke om te kijken of Brian niet in de slaapkamer was zodat Huub hem niet tegen zou komen omdat het anders een confrontatie zou zijn.
Mond vol over wat voor een klootzak Brian was dat hij Lieke ook al eens had geslagen.

En nu...? Huub mag optreden, en weg zijn die grieven. Dan zal Lieke ook wel het gevoel hebben "nou, dus ik ben alleen handig als het jou uitkomt"
Helemaal als je dan als dooddoener nog te horen krijgt dat hij nu lekker single is en wat hij in de kleedkamers van plan is te gaan doen
  Moderator vrijdag 2 november 2007 @ 14:47:14 #79
184769 crew  Deisyy
pi_54317078
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:36 schreef Sheel het volgende:

Stoere praat, ik ben benieuwd hoe jij zelf zou reageren als degene met wie je een paar dagen geleden een relatie hebt beëindigd tegen je zou zeggen dat hij er nu lekker op los zal gaan met andere vrouwen. Ik vind het ronduit onbeschoft.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator vrijdag 2 november 2007 @ 14:47:16 #80
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_54317079
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Hoe saillant als je weet dat beide plaatjes zijn uitgebracht bij de uitgeverij van JdM ?
Dat versterkt het alleen maar.
John de Mol heeft wellicht contractuele mogelijkheden om DGK te blijven promoten en daarvoor de bewoners in te mogen zetten, terwijl Fons het liefst ziet dat het programma een kwijnend bestaan lijdt en straks zonder slag of stoot van de buis gehaald kan worden.
pi_54317101
quote:

[..]

Precies.

Precies, Brian heeft zijn woede nu al een paar keer tegen Lieke gericht [ paardenbak en eergisteren slaapkamer]
tot woede van Huub ,maar die gaat vervolgens nu wel doodleuk een duetje uitzoeken met die eikel en heeft de grootste lol met hem. Lijkt me voor Lieke moeilijk te verkroppen.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_54317112
quote:

[..]

Precies.

Voor mij zegt het wel iets over de persoon Huub....je vriendin extra dissen met opmerkingen over sexen met groupies terwijl je net zelf de relatie hebt beeindigt.....als je een toffe persoon bent ga je dat er niet extra inwrijven...vindt hem erg onkies daarin....en die lach nadat ze uit de chill is iets waar hij trots op moet zijn....not

huub praat zoals het hem het beste uitkomt....het is qua gevoel....ik ik ik....erg op zichzelf gericht
pi_54317134
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:04 schreef Rens_Wilders het volgende:
Nou als Brian hier in een plaatselijke disco komt optreden kom ik zeker... om hem in een dronken bui onder te kotsen
En ik pis erna jou kotst er wel af
pi_54317143
Dus, waar we nog altijd wachten op de EXIT van Brian.
pi_54317146
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:47 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Stoere praat, ik ben benieuwd hoe jij zelf zou reageren als degene met wie je een paar dagen geleden een relatie hebt beëindigd tegen je zou zeggen dat hij er nu lekker op los zal gaan met andere vrouwen. Ik vind het ronduit onbeschoft.
same here....vindt het beschamend zoals hij er ook nog om lacht...ff een ander nog op d'r hart trappen
pi_54317181
iemand enig idee wat Huub 2 dagen geleden gezegd had dat tegenstrijdig is met wat hij nu zegt?
Huub vindt het komisch.
  Moderator vrijdag 2 november 2007 @ 14:52:10 #87
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_54317185
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:42 schreef T-lex het volgende:

[..]

Dat DIT geen kado'tje is voor Brian.
Oefenen/lessen volgen, plaat opnemen, uitbrengen en optreden.
Logisch rijtje lijkt me, en ja ik noem dat loon na werken.
Ik vind dat juist een heel ónlogisch rijtje, voor iemand die aan een spel meedoet waarin hij "oneindig is opgesloten in luxe".

Jij doet het een beetje voorkomen alsof Brian zware arbeid heeft moeten verrichten en als dank voor al dat ongemak nu een presentje verdiend heeft. Terwijl hij het opnemen en uitbrengen van die single natuurlijk al fantastisch vindt en daar dolgraag aan mee wilde werken.
Meneer wil in de spotlights, hij vindt dat hij de wereld wat te bieden heeft.
  vrijdag 2 november 2007 @ 14:52:16 #88
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54317187
Lieke is boos, ze zegt dat het niets met boosheid te maken heeft maar een verkeerde inschatting van haar karakter - Huub doet iets niet goed
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_54317189
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:48 schreef 2live het volgende:

[..]

Precies, Brian heeft zijn woede nu al een paar keer tegen Lieke gericht [ paardenbak en eergisteren slaapkamer]
tot woede van Huub ,maar die gaat vervolgens nu wel doodleuk een duetje uitzoeken met die eikel en heeft de grootste lol met hem. Lijkt me voor Lieke moeilijk te verkroppen.
Ach hou toch op. Lieke geilde helemaal op toen Brian haar vorige week vroeg of ze ook mee gaat naar zijn optredens. Toen had ze er opeens wel oren naar. Ze weet zelf niet wat ze wil.

Ze wordt met de dag zuurder.
pi_54317201
Gaan jullie eens wat nuttigs doen.
Van VOL:
Voor wie zin heeft om te bellen naar RTL voor Exit Brian
tel. 035 - 671 84 09.
Ze schijnen al heel vaak gebeld te zijn en moeten nog om de tafel.
Hangplek voor vrije gedachten
pi_54317225
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:53 schreef Lady-night het volgende:
Van VOL:
tel. 035 - 671 84 09.
Allemachtig Volgende week zondag mogen op Brian's EXIT rekenen?
pi_54317228
Jaapie vindt het goed voor de show wat Huub gaat doen.
pi_54317233
Huub vertelt Nadia dat Lieke over the piss is.
Hij vindt het erg grappig.
pi_54317239
Jaap is dus wel blij voor Huub. Hij vindt het top voor de show en voor Huub.
pi_54317244
Was toch gewoon als grap bedoeld wat Huub zei Ik vond het wel grappig, vooral omdat ze het hem niet gunt.
En brian zou nog gewoon exit kunnen, hij moet toch een jaar lang klaar staan voor de Gouden Kooi.
Dus een exit hoeft het optreden van hem samen met Huub niet te beletten.
Zou wel zuur voor hem zijn
  Moderator vrijdag 2 november 2007 @ 14:55:19 #96
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_54317245
quote:
Van VOL:
tel. 035 - 671 84 09.
Ah, is de bel-,mail- en en faxbrigade weer heroïsch werk aan het verrichten?
pi_54317249
Hoezo je tegenstanders ammunitie geven en je teammaat afvallen?
pi_54317253
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:50 schreef tipsch het volgende:
Dus, waar we nog altijd wachten op de EXIT van Brian.
Gaat niet gebeuren, anders moeten die singles en de bijbehorende verhaaltjes voor de TV uitzendingen gecancelled worden. Het maximale haalbare is dat ie een waarschuwing + boete gaat krijgen, maar zelfs dat betwijfel ik. Je vriendin keihard in elkaar beuken is immers minder erg dan met een oorbelletje gooien...
pi_54317271
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:54 schreef avonne het volgende:
Hij zei ook dat hij er een grapje over maakte.. maar ja.. humor is niet Lieke's sterkste kant.
pi_54317275
En straks gaat Huub natuurlijk weer Lieke aanraken en zoenen, en boos worden dat ze dat niet goed vindt.
pi_54317287
quote:
Ik vind het ook best grappig, hoewel zuurpruim Lieke niet veel langer m'n LCD moet bevuilen anders ga ik haar met rotte tomaten bekogelen.
  vrijdag 2 november 2007 @ 14:57:09 #102
168951 STAP01
body and brain
pi_54317299
quote:
Vind ik wel erg lullig! Die Naad springt er maar al te graag op in! Niet erg tactvol van Huub.
pi_54317306
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:52 schreef schatje het volgende:

[..]

Ach hou toch op. Lieke geilde helemaal op toen Brian haar vorige week vroeg of ze ook mee gaat naar zijn optredens. Toen had ze er opeens wel oren naar. Ze weet zelf niet wat ze wil.

Ze wordt met de dag zuurder.
precies, toen zat ze er ook niet mee of dat misschien is niet zo eerlijk zou kunnen zijn voor een ander.
nu is dat natuurlijk wel een issue.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_54317308
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:55 schreef avonne het volgende:
Dat is idd een stomme zet!
pi_54317313
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:47 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Tuurlijk das niet leuk, dan weet je toch hoe het zit? Je jankt en baalt voor een bepaalde tijd maar dan weet je dat het voor hem niks voorstelde! Maar om nou zo te lopen zanikken....... Lieke trok Huub niet meer, zij wou er al eerder een eind aan maken. Als je nou nog niet weet dat "sommige" mannen zo zijn.....
Ik werk al jaren in de uitgaanswereld, en ik zie dingen die niet voor het daglicht bestemd zijn, maar ik gun het de kerel niet dat ze mij ervan zien balen!!! Maar ja iedere vrouw is anders!
pi_54317317
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:56 schreef Clank het volgende:

[..]

Hij zei ook dat hij er een grapje over maakte.. maar ja.. humor is niet Lieke's sterkste kant.
O, omdat Huub het zegt is het grappig.

sorry
  vrijdag 2 november 2007 @ 14:58:12 #107
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_54317328
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:55 schreef avonne het volgende:
Volgens mij heeft Huub moeite om bij een eventuele stemming Lieke weg te stemmen. Daarom doet hij er alles aan om te zorgen dat ze zelf wegloopt.
Keep the Sunny Side Up
pi_54317354
quote:

[..]

Over welk grapje is ze nu boos? Over groupies ballen?
Go hard or go home
  Moderator vrijdag 2 november 2007 @ 14:59:28 #109
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_54317355
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:57 schreef avonne het volgende:

[..]

sorry
O, omdat die zure muts er niet tegen kan, is het niet grappig.
  Moderator vrijdag 2 november 2007 @ 14:59:36 #110
184769 crew  Deisyy
pi_54317360
quote:

[..]

misschien wel niet of het grapje was helemaal niet leuk.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 2 november 2007 @ 14:59:58 #111
168951 STAP01
body and brain
pi_54317370
Ik heb trouwens nog wel een goed doel voor Huub en Brain!

"Help Stap de winter door"
pi_54317382
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:52 schreef avonne het volgende:
iemand enig idee wat Huub 2 dagen geleden gezegd had dat tegenstrijdig is met wat hij nu zegt?
Huub vindt het komisch.
gaat vast over het singel zijn en groupies in de kleedkamer
pi_54317388
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:59 schreef Deisyy het volgende:

[..]

misschien wel niet of het grapje was helemaal niet leuk.
Och dan zegt zuurpruimpje dat toch gewoon.
pi_54317391
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:59 schreef STAP01 het volgende:

Dan word ik wel je pennigmeester.
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:01:05 #115
168951 STAP01
body and brain
pi_54317396
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:59 schreef noekje het volgende:

[..]

Over welk grapje is ze nu boos? Over groupies ballen?
Wie laat zich daar in godsnaam voor lenen!
Als ze er al de tijd voor krijgen!
pi_54317400
Iedereen op de bank ?
Reality is nothing but a collective hunch.
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:01:37 #117
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54317409
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:59 schreef STAP01 het volgende:

Nee joh, dat geld moet allemaal naar de zielige loverboys van Aruba. Of naar de alleenstaande moeders die te oud zijn om beschermd te worden door deze liefdesknapen.
pi_54317418
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:57 schreef avonne het volgende:

[..]

sorry
ik vond het ook wel grappig
Ben ik nu slecht
pi_54317424
Wat kijkt Brian lekker relaxed
pi_54317428
Mag ik even vragen of dit de beloning is voor het laten sneuvelen van 2 glazen deuren met gevaar voor omstanders en het kapot voetballen van een glas naar Dennis
het onder de douche zetten van je vriendin en met haar kop ergens tegenaan slaan?
Nou bedankt Febo wat een erge straf!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik had 'm zelf niet erger kunnen bedenken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Flens is een Manipulerend Kutwijf.
pi_54317438
Krijgen we dan nu eindelijk Brian's EXIT?
pi_54317448
Het spel wat in dit huis gespeeld wordt is geen spel maar is één grote geregisseerde farce....
deze mensen worden gebruikt en gekneed om naar te pijpen te dansen van de hoge heren die aan de verkoop van dit programma veel geld willen verdienen...
Dat brian zijn vriendin in elkaar beukt is iets wat ze dus maar snel wegstoppen want het hoort niet in het script wat ze al uitgeschreven hebben thuis.

naar mijn idee kweekt men in dit huis alleen maar zieke mensen die straks als ze eruit zijn grote moeite zullen hebben om zich weer aan te passen in de gewone wereld...
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:03:43 #123
168951 STAP01
body and brain
pi_54317454
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee joh, dat geld moet allemaal naar de zielige loverboys van Aruba. Of naar de alleenstaande moeders die te oud zijn om beschermd te worden door deze liefdesknapen.
Ik ben wel alleenstaand! Niet te oud en hoef niet beschermd te worden tegen Brains.
geldt dat ook?
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:03:48 #124
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54317455
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:02 schreef trettie het volgende:
Mag ik even vragen of dit de beloning is voor het laten sneuvelen van 2 glazen deuren met gevaar voor omstanders en het kapot voetballen van een glas naar Dennis
het onder de douche zetten van je vriendin en met haar kop ergens tegenaan slaan?
Nou bedankt Febo wat een erge straf!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik had 'm zelf niet erger kunnen bedenken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Adem in ... en adem uit.
Je doet er niets aan en je hart moet nog langer mee dan vandaag .
pi_54317458
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:57 schreef Sheel het volgende:

[..]

Tuurlijk das niet leuk, dan weet je toch hoe het zit? Je jankt en baalt voor een bepaalde tijd maar dan weet je dat het voor hem niks voorstelde! Maar om nou zo te lopen zanikken....... Lieke trok Huub niet meer, zij wou er al eerder een eind aan maken. Als je nou nog niet weet dat "sommige" mannen zo zijn.....
Ik werk al jaren in de uitgaanswereld, en ik zie dingen die niet voor het daglicht bestemd zijn, maar ik gun het de kerel niet dat ze mij ervan zien balen!!! Maar ja iedere vrouw is anders!
het gaat mij niet zo zeer om liefdesverdriet of zo.
Huub is helemaal van het plan afgestapt om Brian aan te pakken. Dat was toch de bedoeling van het team?
En de "oprechte woede" van Huub over dat Brian Lieke had geslagen is helemaal een leugen geweest.

"Eerlijke Huub" bestaat niet. Opportunist als een kind zo blij met het vooruitzicht om juichende fans voor zich te zien staan.
pi_54317460
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Huub moeite om bij een eventuele stemming Lieke weg te stemmen. Daarom doet hij er alles aan om te zorgen dat ze zelf wegloopt.
Ik denk dat wat sylvia en Eric zeiden over het gesprek tussen Lieke en Jaap hard is aangekomen bij Huub.
pi_54317465
pi_54317474
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:03 schreef tipsch het volgende:
Krijgen we dan nu eindelijk Brian's EXIT?
Ik hoop het
(en heb ik dan mazzel, ben net naar huis gestuurd vanwege een stroomstoring op de zaak )
pi_54317498
Filmpjes van de kalender
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:05:47 #130
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_54317500
quote:
Van VOL:
tel. 035 - 671 84 09.
Volgens mij haal je de concepten van BB en DGK door elkaar.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:06:15 #131
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54317512
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:03 schreef STAP01 het volgende:
Ik ben wel alleenstaand! Niet te oud en hoef niet beschermd te worden tegen Brains.
geldt dat ook?
Dóór Brian en andere liefdesknapen beschermd worden. Vanuit de idee dat de enige goede liefde, harde liefde is. Als je dat idee onderschrijft, verklaar ik hierbij het STAP01 noodfonds voor geopend.
pi_54317527
OMFG .... wat een verschrikkelijk slecht, stom, belachelijk filmpje

het moest toch een sjieke kalender worden?
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:07:22 #133
bright side of life
pi_54317536
Het sukkeltje met ballen .......

Keep the Sunny Side Up
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:07:51 #134
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_54317543
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:59 schreef Gert het volgende:

[..]

O, omdat die zure muts er niet tegen kan, is het niet grappig.
... is nog nooit grappig geweest...

Wat een leven heb je dan - niet blij kunnen zijn met wat je hebt, en alleen ontevreden over wat je niet hebt.

Oh ja, dat geldt voor de meesten daar, natuurlijk.
pi_54317568
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:03 schreef avonne het volgende:

[..]

Huub is helemaal van het plan afgestapt om Brian aan te pakken. Dat was toch de bedoeling van het team?
En de "oprechte woede" van Huub over dat Brian Lieke had geslagen is helemaal een leugen geweest.

"Eerlijke Huub" bestaat niet. Opportunist als een kind zo blij met het vooruitzicht om juichende fans voor zich te zien staan.
Psies, dat bedoel ik nou........... zo was Huub voor Lieke, toen vonden mensen hem leuk, zo is Huub nog steeds, zo vinden mensen hem leuk. Huub is het met veel dingen niet eens wat de buren besloten, maar om zo lang mogelijk in de kooi te blijven speelt hij volgens de spelregels van de buren.
Denk dat hij daarom het wel lang kan volhouden in de villa en Lieke kan dat niet.
De akties en reacties van Huub zijn soms leuk maar ook zo F irritant, maar Huub komt er mee weg. Dat is een "gave" van hem, zo zie ik het
pi_54317571
quote:

[..]

Hoe kom je er toch bij dat Huub helemaal van het plan is afgestapt om Brian aan te pakken. Mogen er niet meerdere processen tegelijk lopen? Sterker nog, is het niet juist heel handig om naar iemand toe te groeien om informatie te verkrijgen om die informatie vervolgens tegen diegene te gebruiken?
pi_54317595
waar is lieke ?
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_54317601
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:03 schreef riri het volgende:
Het spel wat in dit huis gespeeld wordt is geen spel maar is één grote geregisseerde farce....
deze mensen worden gebruikt en gekneed om naar te pijpen te dansen van de hoge heren die aan de verkoop van dit programma veel geld willen verdienen...
Dat brian zijn vriendin in elkaar beukt is iets wat ze dus maar snel wegstoppen want het hoort niet in het script wat ze al uitgeschreven hebben thuis.

naar mijn idee kweekt men in dit huis alleen maar zieke mensen die straks als ze eruit zijn grote moeite zullen hebben om zich weer aan te passen in de gewone wereld...
Kweekt men zieke mensen ? Volgens mij waren ze al gestoord toen ze er in stapte
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_54317604
Jaap doet niet mee in het filmpje? Soms lijkt het alsof hij er niet eens meer in zit, in die kooi.
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:10:29 #140
168951 STAP01
body and brain
pi_54317605
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dóór Brian en andere liefdesknapen beschermd worden. Vanuit de idee dat de enige goede liefde, harde liefde is. Als je dat idee onderschrijft, verklaar ik hierbij het STAP01 noodfonds voor geopend.
pi_54317619
Amanda: Lieke topless hahahah
het water roept
pi_54317623
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:10 schreef Nomrc2 het volgende:
waar is lieke ?
Janken bij de Febo omdat Huub zijn plaatje mag promoten.
pi_54317635
Amanda en Brian lachen om de video die ze net gezien hebben.
Brian: Ik ben blij met onze videoclip.. onze videoclip is cool.
pi_54317639
Was dat alles
pi_54317645
Maar, dat was dus nog steeds geen exit voor Brian. Waar we verder wachten op Brian's EXIT.
pi_54317652
Ja tuurlijk Amanda....Lieke was niet topless...ze had een huidkleurige bh aan...dus spreek haar er straks maar op aan dan zul je horen dat je zoals altijd weer veel te snel bent met je uitlatingen
pi_54317655
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:08 schreef Sheel het volgende:

[..]

Psies, dat bedoel ik nou........... zo was Huub voor Lieke, toen vonden mensen hem leuk, zo is Huub nog steeds, zo vinden mensen hem leuk. Huub is het met veel dingen niet eens wat de buren besloten, maar om zo lang mogelijk in de kooi te blijven speelt hij volgens de spelregels van de buren.
Denk dat hij daarom het wel lang kan volhouden in de villa en Lieke kan dat niet.
De akties en reacties van Huub zijn soms leuk maar ook zo F irritant, maar Huub komt er mee weg. Dat is een "gave" van hem, zo zie ik het
en ik zie het als volgt"
de enige gave die die gozer heeft is alles recht te lullen wat krom is
pi_54317657
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:10 schreef Scandalous het volgende:
Jaap doet niet mee in het filmpje? Soms lijkt het alsof hij er niet eens meer in zit, in die kooi.
De kalender is een project van Huub, Lieke, Nadia en Dennis.
Brian en Amanda zaten ook niet in dit filmpje.
pi_54317670
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:09 schreef tipsch het volgende:

[..]

Hoe kom je er toch bij dat Huub helemaal van het plan is afgestapt om Brian aan te pakken. Mogen er niet meerdere processen tegelijk lopen?
Eergisteren was het "morgen"
Gisteren was het "morgen"

Zou hij werkelijk de confrontatie met Brian zoeken (om hem een exit aan te smeren) als dit er mee op het spel staat?
Place your bets...
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:14:05 #150
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_54317675
Wat een onzin dat filmpje. En hij liep bij mij out of sync.
pi_54317680
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:11 schreef schatje het volgende:

[..]

ok maar ik denk dat er wel wat meer speelt
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2007 @ 15:14:18 #152
135305 beequeen
Lost.
pi_54317681
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:10 schreef Scandalous het volgende:
Het was een projectje van Lieke, Huub,D en A.

Ik vond het wel vreemd die Lieke er niet bij was om de filmpjes te bekijken.
― Mark Twain
pi_54317690
quote:

[..]

Held Huub heeft totaal geen last van ook maar enige vorm van bescheidenheid. Ik vindt het eigenlijk wel grappig, zo een mannetje die denkt dat hij iets geweldigs heeft gedaan.
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_54317692
Als Huub de keuze had van optreden of Brian exit, dan ging Brian volgens mij exit, maar helaas heeft hij die keuze niet.
Zou hij dan het aftreden moeten afwijzen??
Groot gelijk dat hij er blij mee is.
pi_54317703
Het zou leuk zijn, redactie, wanneer jullie Amanda eens instrueren om Lieke erop aan te spreken (waar Huub bij is) dat Lieke een zuurpruim richting Huub is.
pi_54317704

pi_54317707
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:12 schreef tipsch het volgende:
Maar, dat was dus nog steeds geen exit voor Brian. Waar we verder wachten op Brian's EXIT.
Ik wacht met je mee
En gezien het gespannen gezicht van Brian net heb ik idee dat er ook werkelijk nog wat kan komen.
pi_54317708
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:12 schreef tipsch het volgende:
als DGK is afgelopen is Brian wel exit
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:15:23 #159
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54317709
quote:
Van VOL:
tel. 035 - 671 84 09.
Mailen naar kim.koppenol@rtl.nl

Kim Koppenol manager communicatie bij RTL
Kim Koppenol is met ingang van 21 maart officieel benoemd tot manager interne & externe communicatie van RTL Nederland. Onder haar verantwoordelijkheid vallen de verschillende communicatiedisciplines, zoals persvoorlichting, marketing communicatie, corporate en interne communicatie en creatie geïntegreerd tot een centrale afdeling communicatie.

Kim Koppenol rapporteert rechtstreeks aan de CEO van RTL Nederland, Fons van Westerloo. Voorheen was de 37 jarige Kim Koppenol hoofd van de persdienst van RTL Nederland, waaraan zij sinds 2000 leiding gaf. [Radio.NL]

Als het toch saai blijft op de streams en de exit van Brian NIET gaat gebeuren..........

pi_54317711
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:13 schreef Clank het volgende:

[..]

De kalender is een project van Huub, Lieke, Nadia en Dennis.
Brian en Amanda zaten ook niet in dit filmpje.
Oh ja idd, niet eens opgemerkt
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:17:28 #161
bright side of life
pi_54317751
Voor de afwisseling 3 flinke vette haringen ...... Waarom ook niet !

Keep the Sunny Side Up
pi_54317765
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:15 schreef tipsch het volgende:
Het zou leuk zijn, redactie, wanneer jullie Amanda eens instrueren om Lieke erop aan te spreken (waar Huub bij is) dat Lieke een zuurpruim richting Huub is.
Goed idee ja.

En ook als ze het allemaal oh zo oneerlijk vindt waarom ze dan wel graag mee wil naar de optredens van Brian.
pi_54317773
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:14 schreef blomst het volgende:
Als Huub de keuze had van optreden of Brian exit, dan ging Brian volgens mij exit, maar helaas heeft hij die keuze niet.
Zou hij dan het aftreden moeten afwijzen??
Groot gelijk dat hij er blij mee is.
Hij is blij terwijl het spel niet gespeeld kan worden?
Raar. Wil hij het spel wel spelen? Waarom heeft hij dan een team?
Gaat het woord van de Febo boven de spelregels?
Is de strategie van Huub om met Jaap en Lieke een team te vormen? Of vormt hij een team met de Febo?

Ik denk dat Lieke wel eens zou concluderen dat Huub geen teamspeler is.
pi_54317793
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:15 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Ik wacht met je mee
En gezien het gespannen gezicht van Brian net heb ik idee dat er ook werkelijk nog wat kan komen.
Wat wat? Die gozert moet straks gewoon EXIT. Hij heeft ook weekend, zullen we maar zeggen.
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:19:35 #165
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_54317812
Brrrrrrr wat klinkt dat toch altijd smerig als Japio zit te eten !!
pi_54317815
btw in het gesprekt met onze ludo heeft huub toch wel gevraagt of lieke ook mee mocht
zou je toch denken na z'n gezeur over dat ze braian's plaatje zou willen promoten

of is onze eerlijke huub dat spontaan vergeten ?
pi_54317820
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:12 schreef Nomrc2 het volgende:

[..]

en ik zie het als volgt"
de enige gave die die gozer heeft is alles recht te lullen wat krom is
Oke dan zo kan je het ook zien, wekt het sympathie bij je op of niet......... hou je der van of niet......
That's the question
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:22:10 #168
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_54317865
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:19 schreef dgk_fan het volgende:
Brrrrrrr wat klinkt dat toch altijd smerig als Japio zit te eten !!
Nee het knauwen op ijs van Dennis is gezellig om te horen.
pi_54317878
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:11 schreef schatje het volgende:

[..]

Pas op de bank tijdens een stemming zei ze zelfs nog dat Huub al zijn dingen niet door waren gegaan.

En nu loopt ze zo te zeuren.
Hij er wel uit en zei niet.
pi_54317885
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:18 schreef avonne het volgende:

[..]

Is de strategie van Huub om met Jaap en Lieke een team te vormen? Of vormt hij een team met de Febo?

Dat zou wel de allerdomste conclusie van Lieke zijn. Ik zie dat toch echt zo dat Lieke absoluut geen teamspeler is. Ze valt Huub in z'n gezicht en achter zn rug om af. Het is bovendien niet voor niets dat Lieke met de groep al HELEMAAL NIET kan meekomen.
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:23:34 #171
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_54317894
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:22 schreef arneaux het volgende:

[..]

Nee het knauwen op ijs van Dennis is gezellig om te horen.
Daar krijg ik, in tegenstelling tot bij Jaap, juist MEER eetlust van !!
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2007 @ 15:23:36 #172
135305 beequeen
Lost.
pi_54317896
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:19 schreef Nomrc2 het volgende:
btw in het gesprekt met onze ludo heeft huub toch wel gevraagt of lieke ook mee mocht
zou je toch denken na z'n gezeur over dat ze braian's plaatje zou willen promoten

of is onze eerlijke huub dat spontaan vergeten ?
Foutje, het was Brian die begon over zijn achtergrondkoordje, A/L/N.
― Mark Twain
pi_54317912
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:14 schreef beequeen het volgende:

[..]

Het was een projectje van Lieke, Huub,D en A.

Ik vond het wel vreemd die Lieke er niet bij was om de filmpjes te bekijken.
die keek gewoon achter mee.
pi_54317929
quote:

[..]

Gelukkig is Lieke een hele goede teamspeler!
Die zijn toch al weken geen team meer. Ze geven de tegenstanders alleen maar voer en dat doen ze allebei. Van de week maakten ze een afspraak over de stemming en toch probeert Lieke er toch wat uit te slepen waardoor het alsnog zijn kracht verloor.
Zij zijn geen team, dat waren ze alleen toen ze écht elkaar maar hadden maar dat was dus noodgedwongen. Nu zij uit de wind worden gehouden blijken ze opeens helemaal niet samen te kunnen werken en daar zijn ze allebei debet aan. Ze zouden het beter doen als tegenstanders van elkaar.
Go hard or go home
pi_54317940
Wat is het saai zeg
pi_54317942
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:15 schreef tipsch het volgende:
Ja laat die grootbek nog meer zeggen en zie je niet hoe vrolijk zij erbij zit op dit moment?????
  Moderator vrijdag 2 november 2007 @ 15:27:11 #177
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_54317977
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:07 schreef dieenebart het volgende:

[..]

... is nog nooit grappig geweest...
Humor en Lieke..... nee.
Maar ook daar hebben er wel meer last van in die villa, al verschillen smaken natuurlijk.
pi_54317989
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:22 schreef Dreamboy het volgende:

[..]

Pas op de bank tijdens een stemming zei ze zelfs nog dat Huub al zijn dingen niet door waren gegaan.

En nu loopt ze zo te zeuren.
Hij er wel uit en zei niet.
hij heeft zeker 3 uur aan haar kop lopen zeiken dat ze ZIJN plaatje moest promoten en dat het maar belachelijk was dat zij in de clip van brian zat, ect
en dan niet ff aan oom ludo vragen of lieke en jaap ook meemogen om z'n plaatje te promoten

hoezo hypcriet ?
persoonlijk zou ik hem een doodschop geven
pi_54318015
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:25 schreef trettie het volgende:

[..]

Ja laat die grootbek nog meer zeggen en zie je niet hoe vrolijk zij erbij zit op dit moment?????
Het zijn mogelijk haar laatste uurtjes voor een écht vrij weekend.
pi_54318037
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:27 schreef Nomrc2 het volgende:

[..]

hij heeft zeker 3 uur aan haar kop lopen zeiken dat ze ZIJN plaatje moest promoten en dat het maar belachelijk was dat zij in de clip van brian zat, ect
en dan niet ff aan oom ludo vragen of lieke en jaap ook meemogen om z'n plaatje te promoten

hoezo hypcriet ?
persoonlijk zou ik hem een doodschop geven
Daat had je EXIT gemoeten, net zoals Brian nu.
pi_54318040
Dit ziet er niet uit zeg.
pi_54318057
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:29 schreef tipsch het volgende:

[..]

Het zijn mogelijk haar laatste uurtjes voor een écht vrij weekend.
Dat is te mooi om waar te zijn, maar wij wachten af nog steeds.
pi_54318074
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:23 schreef tipsch het volgende:

[..]

Dat zou wel de allerdomste conclusie van Lieke zijn. Ik zie dat toch echt zo dat Lieke absoluut geen teamspeler is. Ze valt Huub in z'n gezicht en achter zn rug om af. Het is bovendien niet voor niets dat Lieke met de groep al HELEMAAL NIET kan meekomen.
Dit is dus het eenzijdige beeld van 'n typische Huubfan. Waar jij Lieke hier van beticht doet Huub werkelijk exact hetzelfde.
pi_54318083
quote:

[..]

Het spel spelen als het nodig is en het leuk hebben als het kan, dat is de manier

Lieke is ook niet een teamspeelster hoor, in een team is het meestal mogelijk om samen te werken en toch jezelf laten zien, Lieke wil alles van te voren afspreken, en ze valt vaak genoeg ook Huub af in de groep.
Het is jammer dat ze haar gevoelens voor Huub en het spel niet kan scheiden.
pi_54318091
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:30 schreef tipsch het volgende:

[..]

Daat had je EXIT gemoeten, net zoals Brian nu.
ik zit niet in de villa
maar als een vriend me zo zou naaien
kan hij/zij het wel shaken
pi_54318117
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:32 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dit is dus het eenzijdige beeld van 'n typische Huubfan. Waar jij Lieke hier van beticht doet Huub werkelijk exact hetzelfde.
maar het knappe van huub is dat het altijd lijkt alsof de andere schuldig is en niet hij
pi_54318119
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:32 schreef Taurus het volgende:

[..]

Da's niet waar, maar laat de Lieke enthousiasten haar maar als teamspelers verdedigen.
pi_54318133
Ik zal er niet raar van opkijken als morgen Joris niet komt,omdat Huub weer iets gezegt heeft wat er weer niet in ging en dat ze het nu aan het regelen is.
pi_54318134
Als Lieke morgen mee wil moet ze vandaag wel haar 24.00uur aanvragen.
pi_54318141
Zowel Huub als Lieke maken fouten, doordat er teveel iritaties tussen hun tweeen zit.... krijg meer het gevoel ze kunnen niet met en niet zonder elkaar.

Huub heeft een ego, door wordt je knetter van... dus soms begrijp ik Lieke wel...
Maar Lieke is zo een enorme zeur........ dus soms begrijp ik Huub wel
pi_54318155
Amanda begint zich echt steeds meer de gedragen als een baby he
En Brian behandeld haar ook steeds meer als een baby
Echt niet om aan te horen als die 2 met elkaar praten
pi_54318184
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:35 schreef tipsch het volgende:

[..]

Da's niet waar, maar laat de Lieke enthousiasten haar maar als teamspelers verdedigen.
ben geen lieke fan
maar simpel huub zit nog niet thuis
pi_54318187
pi_54318195
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:35 schreef blomst het volgende:
Als Lieke morgen mee wil moet ze vandaag wel haar 24.00uur aanvragen.
Waarom ? Als je zelf opstapt dan krijg je je borg toch niet terug. Ik denk ook niet dat ik dan netjes op m'n 24 uur zou wachten. En misschien is ze dat nu achter wel aan het regelen, je weet het niet.
pi_54318222
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:38 schreef Nomrc2 het volgende:

[..]

ben geen lieke fan
maar simpel huub zit nog niet thuis
Ik noemde het woord fan niet, maar goed. Ik ben geen Huub fan, maar wel behoorlijk klaar met Lieke.
pi_54318227
Volgens mij is Lieke iemand in een realtie die al begint te zeuren als je een kwartier later thuis komt van het sporten dan normaal.
pi_54318239
nix probeert z'n mannelijkheid te tonen aan nadia
pi_54318246
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:36 schreef Desii het volgende:
Zowel Huub als Lieke maken fouten, doordat er teveel iritaties tussen hun tweeen zit.... krijg meer het gevoel ze kunnen niet met en niet zonder elkaar.

Huub heeft een ego, door wordt je knetter van... dus soms begrijp ik Lieke wel...
Maar Lieke is zo een enorme zeur........ dus soms begrijp ik Huub wel
Ik denk dat het ego van Lieke groter is dan dat van Huub. Hij durft tenminste de fout bij zichzelf te zoeken en ook toe te geven. Dat mis ik bij Lieke. In dat gesprek met Anita was het ook voornamelijk Huub dit en dat.
pi_54318252
Dennis doet stoer. dgk_fan, gaat het nog?
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:41:28 #200
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_54318258
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:41 schreef tipsch het volgende:
De bank begint al weer aardig nat te worden hier !!!
pi_54318276
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:41 schreef dgk_fan het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je wel, je zit weer te soppen.
pi_54318284
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:40 schreef blomst het volgende:
Volgens mij is Lieke iemand in een realtie die al begint te zeuren als je een kwartier later thuis komt van het sporten dan normaal.
Het is een meisje die denkt dat je een man kunt kneden naar jouw maatstaven. Zo naïef.
pi_54318303
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:40 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik denk dat het ego van Lieke groter is dan dat van Huub. Hij durft tenminste de fout bij zichzelf te zoeken en ook toe te geven. Dat mis ik bij Lieke. In dat gesprek met Anita was het ook voornamelijk Huub dit en dat.
klopt........
ik bedoel dat botte..... die kut-opmerkingen van hem, met die gemene nasmaak (maar weet niet hoe te omschrijven, dus heb er maar ego van gemaakt)
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:43:41 #204
17676 NG
98% sausage
pi_54318310
Niet te geloven, Amanda trekt een broekje aan wat net niet haar billen kan bedekken... "Dit broekje is eigenlijk te groot.. Vind ik stooohoooom"

pi_54318320
Nadia en nix over dat het bashen van nix minder wordt.
Nadia, maar wat ga je doen dan ? Ga je nu iets doen dan ?
Ja tuurlijk, zegt nix.
Nou ja, zo natuurlijk is dat niet zegt Nadia
Maar ik wil nu eerste even wachten wat ze met Brian, zegt nix.
Nadia bekijkt bedenkelijk en schud haar hoofd
pi_54318336
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:39 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ik noemde het woord fan niet, maar goed. Ik ben geen Huub fan, maar wel behoorlijk klaar met Lieke.
Nee maar er zijn mensen die één keer per dag duidelijk willen maken dat als je Lieke niet moet je een typische Huubgroupie bent zonder enig relativeringsvermogen. Dan moet je een grip enzo krijgen.
Get a grip, tipsch!
Go hard or go home
pi_54318361
omg het zal eens niet.
N: Vind je het niet raar dat je niet meer bent gebasht?
D:Nee ik zei toch, dat gaat over, dat houden ze niet vol. laat maar komen
N:Maar ga jij ook nog wat doen?
D:Tuurlijk
N:ZO natuurlijk vind ik dat niet
D: Ik ben aan het afwachten wat ze met Brian gaan doen. en de gastspelerrrrrr

pi_54318369
Ik begin geleuven, dat st. schijnheiligheid Brian zonder boetes/exit verder mag......

te associaal voor woorden
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:46:33 #209
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_54318385
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:42 schreef tipsch het volgende:

[..]

Zie je wel, je zit weer te soppen.
En ik moet NU naar een verjaardag Houden jullie een beetje mijn Skattie in de gaten ?
Hoor ik vanavond wel weer hoe het met hem gaat.............*zwaaaai*
pi_54318393
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:42 schreef schatje het volgende:

[..]

Het is een meisje die denkt dat je een man kunt kneden naar jouw maatstaven. Zo naïef.
was al duidelijk toen ze nog niet eens bewoner daar was.
daar kon huub zich toen al kwaad over maken.
snap dan ook eigenlijk niet wat ze van huub en deze relatie verwacht had.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_54318411
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:45 schreef Desii het volgende:
Ik begin geleuven, dat st. schijnheiligheid Brian zonder boetes/exit verder mag......

te associaal voor woorden
Ik vind dat Huub mag eisen dat zijn boete voor het gooien van een oorbel teruggedraaid moet worden. Dit is toch niet normaal !
pi_54318426
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:41 schreef tipsch het volgende:
Dennis die salsa probeert te dansen is misschien het gayste wat ik heb gezien
pi_54318427
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:35 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ik ben nog redelijk objectief, ik wil dat Huub wint maar ik zie gelukkig nog wel zijn 'flaws', en ik vind dat Lieke ook bewondering verdient. Maar omdat het niet meer goed gaat tussen H&L waarvan ik vind dat ze daar beiden 'schuldig' aan zijn, lees ik hier pure walging voor Lieke, constant.

Dingen worden echt belachelijk geinterpreteerd, altijd op zo'n manier dat Huub niets gedaan heeft het valt echt op hoor.
pi_54318429
Jaap, ik haat ze ook hoor
pi_54318433
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:44 schreef noekje het volgende:

[..]

Nee maar er zijn mensen die één keer per dag duidelijk willen maken dat als je Lieke niet moet je een typische Huubgroupie bent zonder enig relativeringsvermogen. Dan moet je een grip enzo krijgen.
Get a grip, tipsch!
wokee, zo zit dat. Verdedigen heeft geen zin meer.
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:50:14 #216
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_54318477
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:48 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik ben nog redelijk objectief, ik wil dat Huub wint maar ik zie gelukkig nog wel zijn 'flaws', en ik vind dat Lieke ook bewondering verdient. Maar omdat het niet meer goed gaat tussen H&L waarvan ik vind dat ze daar beiden 'schuldig' aan zijn, lees ik hier pure walging voor Lieke, constant.

Dingen worden echt belachelijk geinterpreteerd, altijd op zo'n manier dat Huub niets gedaan heeft het valt echt op hoor.
Agree, toch wat hier vaak plaatsvind: tomeloze enthousiasme voor 1 persoon en wat de rest ook doet, ze zijn altijd fout. maar goed, wie weet komt er wel spanning in het huis nu .
put
your
clothes
on!
pi_54318480
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:44 schreef noekje het volgende:

[..]

Get a grip, tipsch!
Ach kom nou, het lijkt me geen toeval dat Huub overal mee weg komt en de rest niet. Get real, laat ik het dan zo zeggen.
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:51:20 #218
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_54318498
Zeikt die Lieke weer eens
Morgen is toch haar halfjaardag? Kan ze gelijk mee met haar familie
pi_54318504
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:39 schreef tipsch het volgende:

[..]

dat had eerst ook
maar ik heb het vage vermoeden dat huub haar behoorlijk "genaaid" heeft
waarschijnlijk heeft hij haar verteld dat hij helemaal klaar is met brian, ect
en de volgende dag wil meneer zelfs een liefdes duet met de gozer zingen
denk dat ze moe wordt van iemand die z'n principes heel snel opzij zet als er wat voor hem inzit
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:53:42 #220
130524 Sonique
occasional streamer
pi_54318553
quote:

[..]

Dat is ook zo.

En zeker als je weet dat ze er met z'n tweeen besloten hebben om de relatie in de pauze stand te zetten...

Dat Huub en Brian door het land gaan om de single te promoten, is natuurlijk belachelijk, en al helemaal voor Brian die er nu al helemaal voor spek en bonen bij zit. Ik begin er ondertussen in te geloven dat de winaar al vast staat van DGK, en dat is Brian (met als slap excuus 'omdat hij het langste erin zit).

Dit programma heet de gouden KOOI, en niet het gouden PLATFORM...

Maar goed, alles om nog de laatste slaatjes eruit te kunnen slaan natuurlijk. Beetje jammer dat Huub daarin mee gaat. (en dat is ook z'n zwakke punt meteen)
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:54:23 #221
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54318566
Joh! Het was helemaal geen knal, al dan niet met bloempot van Amanda die Brian's lip zo deed opzwellen. het is een doodnormale koortslip:
quote:
15:37 - Mopperkont Brian

Brian staat voor de spiegel twijfelend naar zijn koortslip te kijken. Hij negeert de waarschuwingen van Amanda om er niet aan te zitten. “Gelukkig herstelt je lip het snelst, omdat er speeksel bijzit”, zegt ze tegen haar vriendje. “Niet zo zeiken tegen mij”, reageert de Antilliaan geïrriteerd. Maar de blondine trekt zich niets aan van zijn gemopper. “Nadia, kijk eens, Brian heeft een strakke boxer aan!”, roept ze door de Villa. Haar vriendin komt er meteen aangerend om de boxer te keuren. De dames trekken zich helemaal niks aan van jouw chagrijnige bui, Brian!
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:55:46 #222
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54318602
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:45 schreef Scandalous het volgende:
omg het zal eens niet.
N: Vind je het niet raar dat je niet meer bent gebasht?
D:Nee ik zei toch, dat gaat over, dat houden ze niet vol. laat maar komen
N:Maar ga jij ook nog wat doen?
D:Tuurlijk
N:ZO natuurlijk vind ik dat niet
D: Ik ben aan het afwachten wat ze met Brian gaan doen. en de gastspelerrrrrr

Het sfeertje van afwachten hangt wel in de villa
Gisteren zei Huub, dat hij Brian zou gaan confronteren met zijn gejank, niks gebeurd.
Men praat nauwelijks met elkaar en bij Brian en Amanda komt er alleen nog maar koetsjiekoetaal uit
pi_54318604
quote:

[..]

niemand is perfect en beiden hebben ook mooie kanten,
en lieke bewonder ik ook, maar ik kan me ook echt flink aan haar irriteren.
morgen doet ze misschien weer iets bewonderings waardig,
waar het het dan weer over zullen hebben
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_54318606
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:54 schreef Copycat het volgende:
Joh! Het was helemaal geen knal, al dan niet met bloempot van Amanda die Brian's lip zo deed opzwellen. het is een doodnormale koortslip:
[..]
Hoe krijgen ze het verzonnen
pi_54318622
quote:
[..]
Dit is echt niet te geloven!! Te walgelijk voor woorden..
pi_54318628
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:50 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ach kom nou, het lijkt me geen toeval dat Huub overal mee weg komt en de rest niet. Get real, laat ik het dan zo zeggen.
Ook goed.

Voorlopig lijkt maar één iemand overal mee weg te komen en dat is Brian. Ik voel weer bijna de drang om een lijstje te maken.
Go hard or go home
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:56:54 #227
130524 Sonique
occasional streamer
pi_54318631
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:55 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Hoe krijgen ze het verzonnen
Vertel, ik heb wat gemist?
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:57:54 #228
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54318656
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:56 schreef Sonique het volgende:

Mijn laatste post met VV-quote.
pi_54318665
quote:
[..]
Nou jaaaaaaa......
Go hard or go home
pi_54318668
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:56 schreef Sonique het volgende:

[..]

Dat de "koortslip" van Brian in het echt een scheur in z'n lip is, aangericht door Amanda met ws. een bloempot
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:58:52 #231
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54318671
quote:
Joh! Het was helemaal geen knal, al dan niet met bloempot van Amanda die Brian's lip zo deed opzwellen. EEN KOORTSLIP!
[..]
Het wordt steeds zieliger bij die lafbekken van de Febo, what a shitlode of sorry people
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:59:13 #232
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_54318684
Dus Amanda heeft Brian een koortslip geslagen. .
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:59:34 #233
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54318694
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:59 schreef arneaux het volgende:
Dus Amanda heeft Brian een koortslip geslagen. .
LOL
pi_54318712
En ik zat net al te denken. Je kunt het fysiek geweld nu ook openlijk zien aan de lip van Brian. Hoe gaan ze dat verbloemen in de uitzendingen. Nou, zo dus
pi_54318724
Brian en Huub die zes weken lang gaan optreden buiten de kooi past zeker niet in het spel.
voor de promotie van de kooi hadden ze ook wel zes weken lang steeds een ander tweetal kunnen laten optreden.Zingen kunnen ze daar alle 7 niet.
pi_54318737
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:34 schreef Nomrc2 het volgende:

[..]

maar het knappe van huub is dat het altijd lijkt alsof de andere schuldig is en niet hij
Vanaf het eerste moment dat Lieke de chill in kwam met de opmerking 'vertel'.. heeft ze geen ogenblik ook maar iets uitgestraald van dat ze écht blij voor Huub was dat hij deze kans kreeg. In deze cos kun je ook de reacites terug lezen hoe er met verbazing gereageerd werd op Lieke's houding.
Dus daar heeft Huub helemaal niets voor hoeven doen.. dat heeft ze alleen aan zichzelf te danken.
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:01:53 #237
130524 Sonique
occasional streamer
pi_54318748
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:58 schreef Dark het volgende:

[..]

Het wordt steeds zieliger bij die lafbekken van de Febo, what a shitlode of sorry people
*shitload
pi_54318749
Wat worden die twee beschermd zeg
pi_54318782
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:58 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Dat de "koortslip" van Brian in het echt een scheur in z'n lip is, aangericht door Amanda met ws. een bloempot
Speculaties...

Eerst slaat Brian Amanda tegen de douchewand (3x), blijkt later dat hij haar vast had, was glad en ze gleden uit en vielen tegen de wand. (soort sandwich)

Dan nu weer de bloempot. Terwijl het eerst slaan en later een botsing tussen de mond van Amanda (losse tand) en de mond van Brian (gescheurde lip) was.
pi_54318790
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:58 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

amanda zei toch gisteren zelf dat ze met haar tand tegen brian zijn mond stoote..
toen ze zo freakte over haar losse tand..

(kopstoot?)

er waren geen streamlocks, dus waarom nu net doen alsof het een simpele koortslip is?
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:04:39 #241
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54318803
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:00 schreef Kaleddis het volgende:
En ik zat net al te denken. Je kunt het fysiek geweld nu ook openlijk zien aan de lip van Brian. Hoe gaan ze dat verbloemen in de uitzendingen. Nou, zo dus
"Ondanks dat Brian enorm veel last heeft van zijn plots op komen zetten koortslip, is hij toch nog zo lief zijn vriendinnetje Amanda onder de douche te helpen, wanneer ze te veel heeft gedronken. Als hij de volgende dag huilend van de pijn aan zijn lip de kapsalon binnenwandelt, is Amanda er dan ook als de kippen bij haar lieve vriendje een troostende schouder te bieden. Ze is zo geschrokken van de tranen van de doorgaans zo stoere Antilliaan, dat het niet lang duurt eer de waterlanders ook over haar wangen biggelen."
pi_54318812
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:03 schreef T-lex het volgende:

[..]

Speculaties...

Eerst slaat Brian Amanda tegen de douchewand (3x), blijkt later dat hij haar vast had, was glad en ze gleden uit en vielen tegen de wand. (soort sandwich)

Dan nu weer de bloempot. Terwijl het eerst slaan en later een botsing tussen de mond van Amanda (losse tand) en de mond van Brian (gescheurde lip) was.
Bloempot.. werd gezegd door Nadia en Huub die over dat voorval aan het praten waren, dus geen speculaties..
pi_54318822
quote:

[..]

Speculaties...

Nog zoiets inderdaad. Ook het hele 'script'-gebeuren wat hier rondloopt is gebaseerd op niets anders dan speculaties. Mensen willen graag het programma en de gebeurtenissen spannender maken dan ze zijn, lijkt het. Veel fokkers zijn sowieso sterk in complottheorien en dat soort ongein.
pi_54318824
quote:

[..]

Speculaties...

Waarom denk je dat er waarschijnlijk staat ? Ik weet het ook niet, maar dit is wat ik uit de opmerkingen heb kunnen opmaken.
pi_54318852
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:01 schreef Clank het volgende:

[..]

Vanaf het eerste moment dat Lieke de chill in kwam met de opmerking 'vertel'.. heeft ze geen ogenblik ook maar iets uitgestraald van dat ze écht blij voor Huub was dat hij deze kans kreeg. In deze cos kun je ook de reacites terug lezen hoe er met verbazing gereageerd werd op Lieke's houding.
Dus daar heeft Huub helemaal niets voor hoeven doen.. dat heeft ze alleen aan zichzelf te danken.
nogmaals hij gaat met door hem zo gehaate brian een liefdes duetje zingen
en is ff vergeten aan ludo te vragen of lieke met hem meemocht op tour

hoezo matennaaier ?
pi_54318879
quote:

[..]

Bewondering moet ze verdienen. Naar mijn mening zat ze alwéér fout en laat ze daarop tot grote ergernis ook weer haar rolletje als actief zwijger zien.
Huub geeft Lieke eenvoudig terug wat hij van haar ontvangt, volstrekt logisch.
pi_54318880
De bewoners hebben gisteren zelf verteld wat er is gebeurd.
Go hard or go home
pi_54318899
Ik lach! Zag net een post op Vol van iemand die klaagde over gisteravond, zo veel off topic, het was net FOK!

Wacht, ik lach niet, ik lig dubbel!
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:10:02 #249
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54318932
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:08 schreef mootie het volgende:
Ik lach! Zag net een post op Vol van iemand die klaagde over gisteravond, zo veel off topic, het was net FOK!

In die DGK slowchat daar? Die altijd bol staat van de kwaaltjes, pijntjes en groetjes?
pi_54318958
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

In die DGK slowchat daar? Die altijd bol staat van de kwaaltjes, pijntjes en groetjes?
En zieke katten en achterneven
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:13:18 #251
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_54318990
Waarom zou je überhaubt VOL lezen?
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2007 @ 16:13:26 #252
135305 beequeen
Lost.
pi_54318993
quote:
Jeeeeez, het moet niet gekker worden. Ik moet er van ellende gewoon om lachen inmiddels.
― Mark Twain
pi_54318996
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:08 schreef mootie het volgende:

Wat is daar dan off-topic? Ze zijn wel retesnel daar, Danny.
pi_54318997
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik vermoed zelf dat diegene een beetje discussie ziet als off-topic
pi_54319005
Kan Brian niet per ongeluk 1 keertje de boksbal missen
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:15:04 #256
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54319019
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:13 schreef arneaux het volgende:
De streamverslagen daar zijn altijd wel okay, en als FOK! er weer eens uitligt is de SC daar een redelijk alternatief, ondanks alle kuchjes en kwaaltjes.
pi_54319037
quote:

[..]

pi_54319041
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:13 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik vermoed zelf dat diegene een beetje discussie ziet als off-topic
Ik dacht even dat alles daar gewoon VOL moest, maakt niet uit hoe. Vroeger dacht ik dat het een fora was voor een of andere extreem rechtse beweging, waar ik maar beter niet kon komen. Tegendeel is gebleken, wat een heerlijke gastvrijheid daar.
pi_54319055
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:13 schreef arneaux het volgende:
Omdat je daar tenminste nog een beetje kunt rellen
pi_54319074
pi_54319109
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:14 schreef Kaleddis het volgende:
Kan Brian niet per ongeluk 1 keertje de boksbal missen
Hoe graag die ook zou willen...
die kijkt wel uit...dan gaan ze op al die fora weer om een exit zeuren.
pi_54319136
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:06 schreef Nomrc2 het volgende:

[..]

nogmaals hij gaat met door hem zo gehaate brian een liefdes duetje zingen
en is ff vergeten aan ludo te vragen of lieke met hem meemocht op tour

hoezo matennaaier ?
Huub 'haat' Brian niet... ja in het spel is het zijn tegenstander. Dat ze de kans krijgen om te gaan optreden is ws het idee van JdM himselluf die daar gisteren Ludo Voeten nog persoonlijk over gebeld heeft. Brian en Huub zitten beide lang genoeg in de show om van deze gelegenheid te gaan genieten.. en elkaar op dat moment even niet meer als tegenstanders te zien.
Ludo Voeten gaf al aan dat het niet de bedoeling was om anderen mee te nemen.. dus Lieke meenemen 'on tour' zat er gewoon niet in. (En ik denk ook niet dat Lieke de feestvreugde zou verhogen als ze mee zou gaan. )
'k zie hier weinig matennaaierigs in.
  Moderator vrijdag 2 november 2007 @ 16:24:28 #263
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_54319198
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:13 schreef tipsch het volgende:

[..]

Wat is daar dan off-topic? Ze zijn wel retesnel daar, Danny.
Hier ook even off topic: als maar genoeg mensen die helemaal lopen te glijen op dat gewéldige, warme, gastvrije, leuke vol, daar nu ook eens blíjven, dan wordt het hier vanzelf ook weer sneller.
pi_54319234
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:24 schreef Gert het volgende:

[..]

Hier ook even off topic: als maar genoeg mensen die helemaal lopen te glijen op dat gewéldige, warme, gastvrije, leuke vol, daar nu ook eens blíjven, dan wordt het hier vanzelf ook weer sneller.
Is dat het? Hebben we het eigenlijk te gezellig hier?
pi_54319256
Lieke is wel lang achter zeg. Ze mist er zelfs Carlos door (en dat vind ze altijd geweldig)
Ow daar is ze al. Huub vraagt of ze weg gaat....
pi_54319279
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:20 schreef T-lex het volgende:

[..]

Hoe graag die ook zou willen...
die kijkt wel uit...dan gaan ze op al die fora weer om een exit zeuren.
hij heeft zichzelf in het verleden al een paar flinke tikken verkocht.
deden we toen ook niet moeilijk over
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:28:13 #267
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_54319281
Tjezus is Lieke nou al weer aan het ouwerothoeren?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2007 @ 16:28:18 #268
135305 beequeen
Lost.
pi_54319282
Lieke is terug maar wil niet praten met Huub, alweer niet.

Hij vraagt of ze morgen weggaat, maar ze zegt van niet.
― Mark Twain
pi_54319293
lieke gaat morgen dus naar huis zoals wij al dachten
pi_54319304
Huub vraagt aan Lieke wat er is.. Lieke wil niets zeggen.
Huub zegt: Ik maak me kapot zorgen.. ik wil graag weten wat er met je is.. ga je weg morgen??
Lieke zegt van niet.. ze wil met rust gelaten worden.
Huub: Heb je je 24 uur aan gevraagd?
pi_54319323
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:21 schreef Clank het volgende:

[..]

Huub 'haat' Brian niet... ja in het spel is het zijn tegenstander. Dat ze de kans krijgen om te gaan optreden is ws het idee van JdM himselluf die daar gisteren Ludo Voeten nog persoonlijk over gebeld heeft. Brian en Huub zitten beide lang genoeg in de show om van deze gelegenheid te gaan genieten.. en elkaar op dat moment even niet meer als tegenstanders te zien.
Ludo Voeten gaf al aan dat het niet de bedoeling was om anderen mee te nemen.. dus Lieke meenemen 'on tour' zat er gewoon niet in. (En ik denk ook niet dat Lieke de feestvreugde zou verhogen als ze mee zou gaan. )
'k zie hier weinig matennaaierigs in.
laat maar
de feiten blijven dat huub kwaad was op br omdat hij lieke weer geschopt had en dat hij aan haar kop heeft lopen zeuren dat ze mee moest om zijn plaatje te promoten
dat hij de ballen niet heeft om tegen de redactie in tegaan ach
tja
huub ,marktkoopman en uberoportunist

just een mening
enough
pi_54319349
Is het morgen niet, dan is het wel heel snel daarna dat Lieke weggaat. Die trekt het echt niet meer daar.
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:31:33 #273
38396 mazaru
pi_54319354
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:28 schreef fredfik het volgende:
Heel jammer dat ze eerder weg gaat dan Nix en Nada, maar ik zal haar niet missen
pi_54319361
Laat Lieke eens lekker naar huis gaan .
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:31:44 #275
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_54319362
Als ze met rust gelaten wil worden, gaat ze maar naar huis
pi_54319364
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:28 schreef fredfik het volgende:
Samen met Brian dan, mag ik aannemen.
pi_54319393
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:29 schreef Clank het volgende:
Huub vraagt aan Lieke wat er is.. Lieke wil niets zeggen.
Huub zegt: Ik maak me kapot zorgen.. ik wil graag weten wat er met je is.. ga je weg morgen??
Lieke zegt van niet.. ze wil met rust gelaten worden.
Huub: Heb je je 24 uur aan gevraagd?
oeps onze hubert wordt een beetje bang
zou het wel grappig vinden als lieke zou opstappen
zij is de enige in die villa die buiten direct kan beginnen met cashen (bigtime)
pi_54319401
Huub: Volgens mij hebben we een probleem met Lieke.. ik denk dat ze weggaat..
Jaap: Morgen?
Huub vertelt dat Lieke een dubbele sessie bij Anita heeft gehad en met een betraand gezicht terug komt. Dat ze niet met hem wil praten.
pi_54319408
Huub: ze wil een vriendschap met me maar ze weet niet of dat kan. Het lag niet aan de groupie-opmerking.
Go hard or go home
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:34:19 #280
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_54319409
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:31 schreef tipsch het volgende:

[..]

Samen met Brian dan, mag ik aannemen.

En mogen ze dan als speeltje Nadia meenemen??!!!
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:34:20 #281
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54319410
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:33 schreef Nomrc2 het volgende:
oeps onze hubert wordt een beetje bang
zou het wel grappig vinden als lieke zou opstappen
zij is de enige in die villa die buiten direct kan beginnen met cashen (bigtime)
Waarmee kan Lieke volgens jou als enige bigtime cashen buiten de villa?
pi_54319435
Huub vroeg of ze haar 24 uurs had aangevraagd.. in eerste instantie had ze nee gezegd maar in tweede instantie dat ze er over nadacht.
pi_54319452
Huub heeft het niet moeilijk met het feit dat Lieke zou vertrekken ivm het spel, maar wel dat ze zich nu zo rot voelt en hij er niet voor haar kan zijn.
pi_54319455
Mooi politiek correct praatje van Huub.
Dag Lieke!
Go hard or go home
pi_54319465
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:34 schreef noekje het volgende:
Huub: ze wil een vriendschap met me maar ze weet niet of dat kan. Het lag niet aan de groupie-opmerking.
Ze kan het toch ook met Jaap die haar zo begluurde tijdens het douchen?
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:37:42 #286
38396 mazaru
pi_54319498
Bijdewee, is dit Fok op zijn snelst?
pi_54319543
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waarmee kan Lieke volgens jou als enige bigtime cashen buiten de villa?
dieetboekje
combi met sport sessies
kollumpje in de viva om de boel te promoten
ik noem maar een paar dingetjes
als ze het een beetje slim aanpakt kan ze daar een hoop poen mee verdienen waarvan geen cent naar talpa gaat omdat ze die dingen voor de kooi ook al deed
pi_54319560
Lieke had gisteren nog tegen Jaap gezegd dat ze na haar halfjaardag 'hard-ball' ging spelen.
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2007 @ 16:40:29 #289
135305 beequeen
Lost.
pi_54319564
Ik begrijp Huub wel. Niet met hem willen praten met wel 2 sessies met die kut Anita die haar in de Anger Managementcursus keihard liet vallen.
― Mark Twain
pi_54319591
Jaap ziet het wel goed.
Go hard or go home
pi_54319609
Goedemiddag allemaal. Na maanden van meelezen hier wil ik toch (voorzichtig en bescheiden) af en toe mijn gedachten over één en ander neerzetten. Heb me tot nu toe steeds in kunnen houden, maar na dit laatste voorval met Brian lukte het me niet meer...Ik zie alle afleidingsmanoeuvres en vóel dat er helemaal niets gebeurt met "douche-gate" en ik ben daar zo woest om! Zit daar nu niemand in die redactie die een daad durft te stellen of is het toch echt waar dat we in Brian de gedoodverfde winnaar hebben? Ik mag ook graag Lobasca en Nachtzuster en Copy-cat lezen, trouwens de meesten hier zijn me net zo vertrouwd als mijn "echte" vrienden.....
Door wrijving ontstaat glans
pi_54319616
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:40 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp Huub wel. Niet met hem willen praten met wel 2 sessies met die kut Anita die haar in de Anger Managementcursus keihard liet vallen.
Kan er mee te maken hebben dat gesprekken met Anita off-stream zijn.
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2007 @ 16:43:55 #293
135305 beequeen
Lost.
pi_54319650
@beroepslurker, welkom en post gezellig mee.

Van de FEBO begrijpen wij ook niets hoor maar het gaat wel om de nieuwe Messias natuurlijk.

[ Bericht 44% gewijzigd door beequeen op 02-11-2007 16:49:10 ]
― Mark Twain
pi_54319690
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:42 schreef beroepslurker het volgende:
Goedemiddag allemaal. Na maanden van meelezen hier wil ik toch (voorzichtig en bescheiden) af en toe mijn gedachten over één en ander neerzetten. Heb me tot nu toe steeds in kunnen houden, maar na dit laatste voorval met Brian lukte het me niet meer...Ik zie alle afleidingsmanoeuvres en vóel dat er helemaal niets gebeurt met "douche-gate" en ik ben daar zo woest om! Zit daar nu niemand in die redactie die een daad durft te stellen of is het toch echt waar dat we in Brian de gedoodverfde winnaar hebben? Ik mag ook graag Lobasca en Nachtzuster en Copy-cat lezen, trouwens de meesten hier zijn me net zo vertrouwd als mijn "echte" vrienden.....
welkom
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2007 @ 16:46:26 #295
135305 beequeen
Lost.
pi_54319706
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:42 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Kan er mee te maken hebben dat gesprekken met Anita off-stream zijn.
Zou kunnen maar dat is natuurlijk niet de opzet van het spel. Als het moeilijk wordt je verschuilen achter een gesprek met de psycholoog, dat moet je ook kunnen uiten in het spel en dan helemaal niet direct je bed induiken zonder Huub enige opheldering te verschaffen.
― Mark Twain
pi_54319722
quote:
er zijn er vele die net als jou zich groen en geel ergeren aan het niks-doen van de febo... als het gaat om Heilige Brain. ..........
pi_54319735
Lieke had gistermiddag/avond het gesprek met Anita al aangevraagd. Jaap stelt voor om Lieke nu te laten slapen en later met z'n drieën te gaan praten.
Huub lijkt zich oprecht zorgen te maken om Lieke.
pi_54319771
Huub weet niet waarom het Lieke tegenvalt in DGK, ze praat daar niet over
het water roept
pi_54319786
Jaap: Als mijn pa doodgaat dan moet de productie het maar regelen. Die gaan er maar heen. Die gaan maar naar de notaris. Ik ga het huis niet uit. Ik wil geld winnen.

Zo dan!
Go hard or go home
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:49:38 #300
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54319797
quote:

Wees welkom! En blijf vooral je gedachtes hier neerzetten!
pi_54319807
Huub: Ik denk dat Lieke heel veel van morgen af laat hangen. Kijk er niet raar van op als ze wel haar 24 uurs heeft aangevraagd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')