abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54319364
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:28 schreef fredfik het volgende:
lieke gaat morgen dus naar huis zoals wij al dachten
Samen met Brian dan, mag ik aannemen.
pi_54319393
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:29 schreef Clank het volgende:
Huub vraagt aan Lieke wat er is.. Lieke wil niets zeggen.
Huub zegt: Ik maak me kapot zorgen.. ik wil graag weten wat er met je is.. ga je weg morgen??
Lieke zegt van niet.. ze wil met rust gelaten worden.
Huub: Heb je je 24 uur aan gevraagd?
oeps onze hubert wordt een beetje bang
zou het wel grappig vinden als lieke zou opstappen
zij is de enige in die villa die buiten direct kan beginnen met cashen (bigtime)
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_54319401
Huub: Volgens mij hebben we een probleem met Lieke.. ik denk dat ze weggaat..
Jaap: Morgen?
Huub vertelt dat Lieke een dubbele sessie bij Anita heeft gehad en met een betraand gezicht terug komt. Dat ze niet met hem wil praten.
pi_54319408
Huub: ze wil een vriendschap met me maar ze weet niet of dat kan. Het lag niet aan de groupie-opmerking.
Go hard or go home
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:34:19 #280
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_54319409
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:31 schreef tipsch het volgende:

[..]

Samen met Brian dan, mag ik aannemen.

En mogen ze dan als speeltje Nadia meenemen??!!!
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:34:20 #281
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54319410
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:33 schreef Nomrc2 het volgende:
oeps onze hubert wordt een beetje bang
zou het wel grappig vinden als lieke zou opstappen
zij is de enige in die villa die buiten direct kan beginnen met cashen (bigtime)
Waarmee kan Lieke volgens jou als enige bigtime cashen buiten de villa?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54319435
Huub vroeg of ze haar 24 uurs had aangevraagd.. in eerste instantie had ze nee gezegd maar in tweede instantie dat ze er over nadacht.
pi_54319452
Huub heeft het niet moeilijk met het feit dat Lieke zou vertrekken ivm het spel, maar wel dat ze zich nu zo rot voelt en hij er niet voor haar kan zijn.
pi_54319455
Mooi politiek correct praatje van Huub.
Dag Lieke!
Go hard or go home
pi_54319465
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:34 schreef noekje het volgende:
Huub: ze wil een vriendschap met me maar ze weet niet of dat kan. Het lag niet aan de groupie-opmerking.
Ze kan het toch ook met Jaap die haar zo begluurde tijdens het douchen?
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:37:42 #286
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_54319498
Bijdewee, is dit Fok op zijn snelst?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_54319543
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waarmee kan Lieke volgens jou als enige bigtime cashen buiten de villa?
dieetboekje
combi met sport sessies
kollumpje in de viva om de boel te promoten
ik noem maar een paar dingetjes
als ze het een beetje slim aanpakt kan ze daar een hoop poen mee verdienen waarvan geen cent naar talpa gaat omdat ze die dingen voor de kooi ook al deed
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_54319560
Lieke had gisteren nog tegen Jaap gezegd dat ze na haar halfjaardag 'hard-ball' ging spelen.
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2007 @ 16:40:29 #289
135305 beequeen
Lost.
pi_54319564
Ik begrijp Huub wel. Niet met hem willen praten met wel 2 sessies met die kut Anita die haar in de Anger Managementcursus keihard liet vallen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54319591
Jaap ziet het wel goed.
Go hard or go home
pi_54319609
Goedemiddag allemaal. Na maanden van meelezen hier wil ik toch (voorzichtig en bescheiden) af en toe mijn gedachten over één en ander neerzetten. Heb me tot nu toe steeds in kunnen houden, maar na dit laatste voorval met Brian lukte het me niet meer...Ik zie alle afleidingsmanoeuvres en vóel dat er helemaal niets gebeurt met "douche-gate" en ik ben daar zo woest om! Zit daar nu niemand in die redactie die een daad durft te stellen of is het toch echt waar dat we in Brian de gedoodverfde winnaar hebben? Ik mag ook graag Lobasca en Nachtzuster en Copy-cat lezen, trouwens de meesten hier zijn me net zo vertrouwd als mijn "echte" vrienden.....
Door wrijving ontstaat glans
pi_54319616
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:40 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp Huub wel. Niet met hem willen praten met wel 2 sessies met die kut Anita die haar in de Anger Managementcursus keihard liet vallen.
Kan er mee te maken hebben dat gesprekken met Anita off-stream zijn.
Reality is nothing but a collective hunch.
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2007 @ 16:43:55 #293
135305 beequeen
Lost.
pi_54319650
@beroepslurker, welkom en post gezellig mee.

Van de FEBO begrijpen wij ook niets hoor maar het gaat wel om de nieuwe Messias natuurlijk.

[ Bericht 44% gewijzigd door beequeen op 02-11-2007 16:49:10 ]
― Mark Twain
pi_54319690
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:42 schreef beroepslurker het volgende:
Goedemiddag allemaal. Na maanden van meelezen hier wil ik toch (voorzichtig en bescheiden) af en toe mijn gedachten over één en ander neerzetten. Heb me tot nu toe steeds in kunnen houden, maar na dit laatste voorval met Brian lukte het me niet meer...Ik zie alle afleidingsmanoeuvres en vóel dat er helemaal niets gebeurt met "douche-gate" en ik ben daar zo woest om! Zit daar nu niemand in die redactie die een daad durft te stellen of is het toch echt waar dat we in Brian de gedoodverfde winnaar hebben? Ik mag ook graag Lobasca en Nachtzuster en Copy-cat lezen, trouwens de meesten hier zijn me net zo vertrouwd als mijn "echte" vrienden.....
welkom
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2007 @ 16:46:26 #295
135305 beequeen
Lost.
pi_54319706
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:42 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Kan er mee te maken hebben dat gesprekken met Anita off-stream zijn.
Zou kunnen maar dat is natuurlijk niet de opzet van het spel. Als het moeilijk wordt je verschuilen achter een gesprek met de psycholoog, dat moet je ook kunnen uiten in het spel en dan helemaal niet direct je bed induiken zonder Huub enige opheldering te verschaffen.
― Mark Twain
pi_54319722
quote:
er zijn er vele die net als jou zich groen en geel ergeren aan het niks-doen van de febo... als het gaat om Heilige Brain. ..........
pi_54319735
Lieke had gistermiddag/avond het gesprek met Anita al aangevraagd. Jaap stelt voor om Lieke nu te laten slapen en later met z'n drieën te gaan praten.
Huub lijkt zich oprecht zorgen te maken om Lieke.
pi_54319771
Huub weet niet waarom het Lieke tegenvalt in DGK, ze praat daar niet over
het water roept
pi_54319786
Jaap: Als mijn pa doodgaat dan moet de productie het maar regelen. Die gaan er maar heen. Die gaan maar naar de notaris. Ik ga het huis niet uit. Ik wil geld winnen.

Zo dan!
Go hard or go home
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:49:38 #300
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54319797
quote:

Wees welkom! En blijf vooral je gedachtes hier neerzetten!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')