Samen met Brian dan, mag ik aannemen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:28 schreef fredfik het volgende:
lieke gaat morgen dus naar huis zoals wij al dachten
oeps onze hubert wordt een beetje bangquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:29 schreef Clank het volgende:
Huub vraagt aan Lieke wat er is.. Lieke wil niets zeggen.
Huub zegt: Ik maak me kapot zorgen.. ik wil graag weten wat er met je is.. ga je weg morgen??
Lieke zegt van niet.. ze wil met rust gelaten worden.
Huub: Heb je je 24 uur aan gevraagd?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Samen met Brian dan, mag ik aannemen.
Waarmee kan Lieke volgens jou als enige bigtime cashen buiten de villa?quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:33 schreef Nomrc2 het volgende:
oeps onze hubert wordt een beetje bang
zou het wel grappig vinden als lieke zou opstappen
zij is de enige in die villa die buiten direct kan beginnen met cashen (bigtime)
Ze kan het toch ook met Jaap die haar zo begluurde tijdens het douchen?quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:34 schreef noekje het volgende:
Huub: ze wil een vriendschap met me maar ze weet niet of dat kan. Het lag niet aan de groupie-opmerking.
dieetboekjequote:Op vrijdag 2 november 2007 16:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarmee kan Lieke volgens jou als enige bigtime cashen buiten de villa?
Kan er mee te maken hebben dat gesprekken met Anita off-stream zijn.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:40 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp Huub wel. Niet met hem willen praten met wel 2 sessies met die kut Anita die haar in de Anger Managementcursus keihard liet vallen.
welkomquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:42 schreef beroepslurker het volgende:
Goedemiddag allemaal. Na maanden van meelezen hier wil ik toch (voorzichtig en bescheiden) af en toe mijn gedachten over één en ander neerzetten. Heb me tot nu toe steeds in kunnen houden, maar na dit laatste voorval met Brian lukte het me niet meer...Ik zie alle afleidingsmanoeuvres en vóel dat er helemaal niets gebeurt met "douche-gate" en ik ben daar zo woest om! Zit daar nu niemand in die redactie die een daad durft te stellen of is het toch echt waar dat we in Brian de gedoodverfde winnaar hebben? Ik mag ook graag Lobasca en Nachtzuster en Copy-cat lezen, trouwens de meesten hier zijn me net zo vertrouwd als mijn "echte" vrienden.....
Zou kunnen maar dat is natuurlijk niet de opzet van het spel. Als het moeilijk wordt je verschuilen achter een gesprek met de psycholoog, dat moet je ook kunnen uiten in het spel en dan helemaal niet direct je bed induiken zonder Huub enige opheldering te verschaffen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kan er mee te maken hebben dat gesprekken met Anita off-stream zijn.
er zijn er vele die net als jou zich groen en geel ergeren aan het niks-doen van de febo... als het gaat om Heilige Brain.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:42 schreef beroepslurker het volgende:
Goedemiddag allemaal. Na maanden van meelezen hier wil ik toch (voorzichtig en bescheiden) af en toe mijn gedachten over één en ander neerzetten. Heb me tot nu toe steeds in kunnen houden, maar na dit laatste voorval met Brian lukte het me niet meer...Ik zie alle afleidingsmanoeuvres en vóel dat er helemaal niets gebeurt met "douche-gate" en ik ben daar zo woest om! Zit daar nu niemand in die redactie die een daad durft te stellen of is het toch echt waar dat we in Brian de gedoodverfde winnaar hebben? Ik mag ook graag Lobasca en Nachtzuster en Copy-cat lezen, trouwens de meesten hier zijn me net zo vertrouwd als mijn "echte" vrienden.....
quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:42 schreef beroepslurker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |