Jeeeeez, het moet niet gekker worden. Ik moet er van ellende gewoon om lachen inmiddels.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:54 schreef Copycat het volgende:
Joh! Het was helemaal geen knal, al dan niet met bloempot van Amanda die Brian's lip zo deed opzwellen. het is een doodnormale koortslip:
Wat is daar dan off-topic?quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:08 schreef mootie het volgende:
Ik lach! Zag net een post op Vol van iemand die klaagde over gisteravond, zo veel off topic, het was net FOK!
Wacht, ik lach niet, ik lig dubbel!
Ik vermoed zelf dat diegene een beetje discussie ziet als off-topicquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
In die DGK slowchat daar? Die altijd bol staat van de kwaaltjes, pijntjes en groetjes?![]()
De streamverslagen daar zijn altijd wel okay, en als FOK! er weer eens uitligt is de SC daar een redelijk alternatief, ondanks alle kuchjes en kwaaltjes.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:13 schreef arneaux het volgende:
Waarom zou je überhaubt VOL lezen?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:48 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik ben nog redelijk objectief, ik wil dat Huub wint maar ik zie gelukkig nog wel zijn 'flaws', en ik vind dat Lieke ook bewondering verdient. Maar omdat het niet meer goed gaat tussen H&L waarvan ik vind dat ze daar beiden 'schuldig' aan zijn, lees ik hier pure walging voor Lieke, constant.
Dingen worden echt belachelijk geinterpreteerd, altijd op zo'n manier dat Huub niets gedaan heefthet valt echt op hoor.
Ik dacht even dat alles daar gewoon VOL moest, maakt niet uit hoe. Vroeger dacht ik dat het een fora was voor een of andere extreem rechtse beweging, waar ik maar beter niet kon komen. Tegendeel is gebleken, wat een heerlijke gastvrijheid daar.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vermoed zelf dat diegene een beetje discussie ziet als off-topic![]()
Omdat je daar tenminste nog een beetje kunt rellenquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:13 schreef arneaux het volgende:
Waarom zou je überhaubt VOL lezen?
Hoe graag die ook zou willen...quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:14 schreef Kaleddis het volgende:
Kan Brian niet per ongeluk 1 keertje de boksbal missen![]()
Huub 'haat' Brian niet... ja in het spel is het zijn tegenstander. Dat ze de kans krijgen om te gaan optreden is ws het idee van JdM himselluf die daar gisteren Ludo Voeten nog persoonlijk over gebeld heeft. Brian en Huub zitten beide lang genoeg in de show om van deze gelegenheid te gaan genieten.. en elkaar op dat moment even niet meer als tegenstanders te zien.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:06 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nogmaals hij gaat met door hem zo gehaate brian een liefdes duetje zingen
en is ff vergeten aan ludo te vragen of lieke met hem meemocht op tour
hoezo matennaaier ?
Hier ook even off topic: als maar genoeg mensen die helemaal lopen te glijen op dat gewéldige, warme, gastvrije, leuke vol, daar nu ook eens blíjven, dan wordt het hier vanzelf ook weer sneller.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat is daar dan off-topic?Ze zijn wel retesnel daar, Danny.
![]()
Is dat het?quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier ook even off topic: als maar genoeg mensen die helemaal lopen te glijen op dat gewéldige, warme, gastvrije, leuke vol, daar nu ook eens blíjven, dan wordt het hier vanzelf ook weer sneller.![]()
hij heeft zichzelf in het verleden al een paar flinke tikken verkocht.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:20 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hoe graag die ook zou willen...![]()
die kijkt wel uit...dan gaan ze op al die fora weer om een exit zeuren.![]()
![]()
laat maarquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:21 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub 'haat' Brian niet... ja in het spel is het zijn tegenstander. Dat ze de kans krijgen om te gaan optreden is ws het idee van JdM himselluf die daar gisteren Ludo Voeten nog persoonlijk over gebeld heeft. Brian en Huub zitten beide lang genoeg in de show om van deze gelegenheid te gaan genieten.. en elkaar op dat moment even niet meer als tegenstanders te zien.
Ludo Voeten gaf al aan dat het niet de bedoeling was om anderen mee te nemen.. dus Lieke meenemen 'on tour' zat er gewoon niet in. (En ik denk ook niet dat Lieke de feestvreugde zou verhogen als ze mee zou gaan.)
'k zie hier weinig matennaaierigs in.
Heel jammer dat ze eerder weg gaat dan Nix en Nada, maar ik zal haar niet missenquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:28 schreef fredfik het volgende:
lieke gaat morgen dus naar huis zoals wij al dachten
Samen met Brian dan, mag ik aannemen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:28 schreef fredfik het volgende:
lieke gaat morgen dus naar huis zoals wij al dachten
oeps onze hubert wordt een beetje bangquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:29 schreef Clank het volgende:
Huub vraagt aan Lieke wat er is.. Lieke wil niets zeggen.
Huub zegt: Ik maak me kapot zorgen.. ik wil graag weten wat er met je is.. ga je weg morgen??
Lieke zegt van niet.. ze wil met rust gelaten worden.
Huub: Heb je je 24 uur aan gevraagd?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Samen met Brian dan, mag ik aannemen.
Waarmee kan Lieke volgens jou als enige bigtime cashen buiten de villa?quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:33 schreef Nomrc2 het volgende:
oeps onze hubert wordt een beetje bang
zou het wel grappig vinden als lieke zou opstappen
zij is de enige in die villa die buiten direct kan beginnen met cashen (bigtime)
Ze kan het toch ook met Jaap die haar zo begluurde tijdens het douchen?quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:34 schreef noekje het volgende:
Huub: ze wil een vriendschap met me maar ze weet niet of dat kan. Het lag niet aan de groupie-opmerking.
dieetboekjequote:Op vrijdag 2 november 2007 16:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarmee kan Lieke volgens jou als enige bigtime cashen buiten de villa?
Kan er mee te maken hebben dat gesprekken met Anita off-stream zijn.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:40 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp Huub wel. Niet met hem willen praten met wel 2 sessies met die kut Anita die haar in de Anger Managementcursus keihard liet vallen.
welkomquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:42 schreef beroepslurker het volgende:
Goedemiddag allemaal. Na maanden van meelezen hier wil ik toch (voorzichtig en bescheiden) af en toe mijn gedachten over één en ander neerzetten. Heb me tot nu toe steeds in kunnen houden, maar na dit laatste voorval met Brian lukte het me niet meer...Ik zie alle afleidingsmanoeuvres en vóel dat er helemaal niets gebeurt met "douche-gate" en ik ben daar zo woest om! Zit daar nu niemand in die redactie die een daad durft te stellen of is het toch echt waar dat we in Brian de gedoodverfde winnaar hebben? Ik mag ook graag Lobasca en Nachtzuster en Copy-cat lezen, trouwens de meesten hier zijn me net zo vertrouwd als mijn "echte" vrienden.....
Zou kunnen maar dat is natuurlijk niet de opzet van het spel. Als het moeilijk wordt je verschuilen achter een gesprek met de psycholoog, dat moet je ook kunnen uiten in het spel en dan helemaal niet direct je bed induiken zonder Huub enige opheldering te verschaffen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kan er mee te maken hebben dat gesprekken met Anita off-stream zijn.
er zijn er vele die net als jou zich groen en geel ergeren aan het niks-doen van de febo... als het gaat om Heilige Brain.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:42 schreef beroepslurker het volgende:
Goedemiddag allemaal. Na maanden van meelezen hier wil ik toch (voorzichtig en bescheiden) af en toe mijn gedachten over één en ander neerzetten. Heb me tot nu toe steeds in kunnen houden, maar na dit laatste voorval met Brian lukte het me niet meer...Ik zie alle afleidingsmanoeuvres en vóel dat er helemaal niets gebeurt met "douche-gate" en ik ben daar zo woest om! Zit daar nu niemand in die redactie die een daad durft te stellen of is het toch echt waar dat we in Brian de gedoodverfde winnaar hebben? Ik mag ook graag Lobasca en Nachtzuster en Copy-cat lezen, trouwens de meesten hier zijn me net zo vertrouwd als mijn "echte" vrienden.....
quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:42 schreef beroepslurker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |