Jeeeeez, het moet niet gekker worden. Ik moet er van ellende gewoon om lachen inmiddels.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:54 schreef Copycat het volgende:
Joh! Het was helemaal geen knal, al dan niet met bloempot van Amanda die Brian's lip zo deed opzwellen. het is een doodnormale koortslip:
Wat is daar dan off-topic?quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:08 schreef mootie het volgende:
Ik lach! Zag net een post op Vol van iemand die klaagde over gisteravond, zo veel off topic, het was net FOK!
Wacht, ik lach niet, ik lig dubbel!
Ik vermoed zelf dat diegene een beetje discussie ziet als off-topicquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
In die DGK slowchat daar? Die altijd bol staat van de kwaaltjes, pijntjes en groetjes?![]()
De streamverslagen daar zijn altijd wel okay, en als FOK! er weer eens uitligt is de SC daar een redelijk alternatief, ondanks alle kuchjes en kwaaltjes.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:13 schreef arneaux het volgende:
Waarom zou je überhaubt VOL lezen?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:48 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik ben nog redelijk objectief, ik wil dat Huub wint maar ik zie gelukkig nog wel zijn 'flaws', en ik vind dat Lieke ook bewondering verdient. Maar omdat het niet meer goed gaat tussen H&L waarvan ik vind dat ze daar beiden 'schuldig' aan zijn, lees ik hier pure walging voor Lieke, constant.
Dingen worden echt belachelijk geinterpreteerd, altijd op zo'n manier dat Huub niets gedaan heefthet valt echt op hoor.
Ik dacht even dat alles daar gewoon VOL moest, maakt niet uit hoe. Vroeger dacht ik dat het een fora was voor een of andere extreem rechtse beweging, waar ik maar beter niet kon komen. Tegendeel is gebleken, wat een heerlijke gastvrijheid daar.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vermoed zelf dat diegene een beetje discussie ziet als off-topic![]()
Omdat je daar tenminste nog een beetje kunt rellenquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:13 schreef arneaux het volgende:
Waarom zou je überhaubt VOL lezen?
Hoe graag die ook zou willen...quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:14 schreef Kaleddis het volgende:
Kan Brian niet per ongeluk 1 keertje de boksbal missen![]()
Huub 'haat' Brian niet... ja in het spel is het zijn tegenstander. Dat ze de kans krijgen om te gaan optreden is ws het idee van JdM himselluf die daar gisteren Ludo Voeten nog persoonlijk over gebeld heeft. Brian en Huub zitten beide lang genoeg in de show om van deze gelegenheid te gaan genieten.. en elkaar op dat moment even niet meer als tegenstanders te zien.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:06 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nogmaals hij gaat met door hem zo gehaate brian een liefdes duetje zingen
en is ff vergeten aan ludo te vragen of lieke met hem meemocht op tour
hoezo matennaaier ?
Hier ook even off topic: als maar genoeg mensen die helemaal lopen te glijen op dat gewéldige, warme, gastvrije, leuke vol, daar nu ook eens blíjven, dan wordt het hier vanzelf ook weer sneller.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat is daar dan off-topic?Ze zijn wel retesnel daar, Danny.
![]()
Is dat het?quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier ook even off topic: als maar genoeg mensen die helemaal lopen te glijen op dat gewéldige, warme, gastvrije, leuke vol, daar nu ook eens blíjven, dan wordt het hier vanzelf ook weer sneller.![]()
hij heeft zichzelf in het verleden al een paar flinke tikken verkocht.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:20 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hoe graag die ook zou willen...![]()
die kijkt wel uit...dan gaan ze op al die fora weer om een exit zeuren.![]()
![]()
laat maarquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:21 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub 'haat' Brian niet... ja in het spel is het zijn tegenstander. Dat ze de kans krijgen om te gaan optreden is ws het idee van JdM himselluf die daar gisteren Ludo Voeten nog persoonlijk over gebeld heeft. Brian en Huub zitten beide lang genoeg in de show om van deze gelegenheid te gaan genieten.. en elkaar op dat moment even niet meer als tegenstanders te zien.
Ludo Voeten gaf al aan dat het niet de bedoeling was om anderen mee te nemen.. dus Lieke meenemen 'on tour' zat er gewoon niet in. (En ik denk ook niet dat Lieke de feestvreugde zou verhogen als ze mee zou gaan.)
'k zie hier weinig matennaaierigs in.
Heel jammer dat ze eerder weg gaat dan Nix en Nada, maar ik zal haar niet missenquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:28 schreef fredfik het volgende:
lieke gaat morgen dus naar huis zoals wij al dachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |