abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54318276
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:41 schreef dgk_fan het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je wel, je zit weer te soppen.
pi_54318284
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:40 schreef blomst het volgende:
Volgens mij is Lieke iemand in een realtie die al begint te zeuren als je een kwartier later thuis komt van het sporten dan normaal.
Het is een meisje die denkt dat je een man kunt kneden naar jouw maatstaven. Zo naïef.
pi_54318303
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:40 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik denk dat het ego van Lieke groter is dan dat van Huub. Hij durft tenminste de fout bij zichzelf te zoeken en ook toe te geven. Dat mis ik bij Lieke. In dat gesprek met Anita was het ook voornamelijk Huub dit en dat.
klopt........
ik bedoel dat botte..... die kut-opmerkingen van hem, met die gemene nasmaak (maar weet niet hoe te omschrijven, dus heb er maar ego van gemaakt)
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:43:41 #204
17676 NG
98% sausage
pi_54318310
Niet te geloven, Amanda trekt een broekje aan wat net niet haar billen kan bedekken... "Dit broekje is eigenlijk te groot.. Vind ik stooohoooom"

pi_54318320
Nadia en nix over dat het bashen van nix minder wordt.
Nadia, maar wat ga je doen dan ? Ga je nu iets doen dan ?
Ja tuurlijk, zegt nix.
Nou ja, zo natuurlijk is dat niet zegt Nadia
Maar ik wil nu eerste even wachten wat ze met Brian, zegt nix.
Nadia bekijkt bedenkelijk en schud haar hoofd
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_54318336
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:39 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ik noemde het woord fan niet, maar goed. Ik ben geen Huub fan, maar wel behoorlijk klaar met Lieke.
Nee maar er zijn mensen die één keer per dag duidelijk willen maken dat als je Lieke niet moet je een typische Huubgroupie bent zonder enig relativeringsvermogen. Dan moet je een grip enzo krijgen.
Get a grip, tipsch!
Go hard or go home
pi_54318361
omg het zal eens niet.
N: Vind je het niet raar dat je niet meer bent gebasht?
D:Nee ik zei toch, dat gaat over, dat houden ze niet vol. laat maar komen
N:Maar ga jij ook nog wat doen?
D:Tuurlijk
N:ZO natuurlijk vind ik dat niet
D: Ik ben aan het afwachten wat ze met Brian gaan doen. en de gastspelerrrrrr

"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_54318369
Ik begin geleuven, dat st. schijnheiligheid Brian zonder boetes/exit verder mag......

te associaal voor woorden
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:46:33 #209
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_54318385
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:42 schreef tipsch het volgende:

[..]

Zie je wel, je zit weer te soppen.
En ik moet NU naar een verjaardag Houden jullie een beetje mijn Skattie in de gaten ?
Hoor ik vanavond wel weer hoe het met hem gaat.............*zwaaaai*
pi_54318393
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:42 schreef schatje het volgende:

[..]

Het is een meisje die denkt dat je een man kunt kneden naar jouw maatstaven. Zo naïef.
was al duidelijk toen ze nog niet eens bewoner daar was.
daar kon huub zich toen al kwaad over maken.
snap dan ook eigenlijk niet wat ze van huub en deze relatie verwacht had.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_54318411
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:45 schreef Desii het volgende:
Ik begin geleuven, dat st. schijnheiligheid Brian zonder boetes/exit verder mag......

te associaal voor woorden
Ik vind dat Huub mag eisen dat zijn boete voor het gooien van een oorbel teruggedraaid moet worden. Dit is toch niet normaal !
pi_54318426
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:41 schreef tipsch het volgende:
Dennis doet stoer. dgk_fan, gaat het nog?
Dennis die salsa probeert te dansen is misschien het gayste wat ik heb gezien
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_54318427
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:35 schreef tipsch het volgende:

[..]

Da's niet waar, maar laat de Lieke enthousiasten haar maar als teamspelers verdedigen.
Ik ben nog redelijk objectief, ik wil dat Huub wint maar ik zie gelukkig nog wel zijn 'flaws', en ik vind dat Lieke ook bewondering verdient. Maar omdat het niet meer goed gaat tussen H&L waarvan ik vind dat ze daar beiden 'schuldig' aan zijn, lees ik hier pure walging voor Lieke, constant.

Dingen worden echt belachelijk geinterpreteerd, altijd op zo'n manier dat Huub niets gedaan heeft het valt echt op hoor.
pi_54318429
Jaap, ik haat ze ook hoor
pi_54318433
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:44 schreef noekje het volgende:

[..]

Nee maar er zijn mensen die één keer per dag duidelijk willen maken dat als je Lieke niet moet je een typische Huubgroupie bent zonder enig relativeringsvermogen. Dan moet je een grip enzo krijgen.
Get a grip, tipsch!
wokee, zo zit dat. Verdedigen heeft geen zin meer.
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:50:14 #216
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_54318477
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:48 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik ben nog redelijk objectief, ik wil dat Huub wint maar ik zie gelukkig nog wel zijn 'flaws', en ik vind dat Lieke ook bewondering verdient. Maar omdat het niet meer goed gaat tussen H&L waarvan ik vind dat ze daar beiden 'schuldig' aan zijn, lees ik hier pure walging voor Lieke, constant.

Dingen worden echt belachelijk geinterpreteerd, altijd op zo'n manier dat Huub niets gedaan heeft het valt echt op hoor.
Agree, toch wat hier vaak plaatsvind: tomeloze enthousiasme voor 1 persoon en wat de rest ook doet, ze zijn altijd fout. maar goed, wie weet komt er wel spanning in het huis nu .
put
your
clothes
on!
pi_54318480
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:44 schreef noekje het volgende:

[..]

Get a grip, tipsch!
Ach kom nou, het lijkt me geen toeval dat Huub overal mee weg komt en de rest niet. Get real, laat ik het dan zo zeggen.
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:51:20 #218
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_54318498
Zeikt die Lieke weer eens
Morgen is toch haar halfjaardag? Kan ze gelijk mee met haar familie
pi_54318504
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:39 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ik noemde het woord fan niet, maar goed. Ik ben geen Huub fan, maar wel behoorlijk klaar met Lieke.
dat had eerst ook
maar ik heb het vage vermoeden dat huub haar behoorlijk "genaaid" heeft
waarschijnlijk heeft hij haar verteld dat hij helemaal klaar is met brian, ect
en de volgende dag wil meneer zelfs een liefdes duet met de gozer zingen
denk dat ze moe wordt van iemand die z'n principes heel snel opzij zet als er wat voor hem inzit
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:53:42 #220
130524 Sonique
occasional streamer
pi_54318553
quote:

[..]

Dat is ook zo.

En zeker als je weet dat ze er met z'n tweeen besloten hebben om de relatie in de pauze stand te zetten...

Dat Huub en Brian door het land gaan om de single te promoten, is natuurlijk belachelijk, en al helemaal voor Brian die er nu al helemaal voor spek en bonen bij zit. Ik begin er ondertussen in te geloven dat de winaar al vast staat van DGK, en dat is Brian (met als slap excuus 'omdat hij het langste erin zit).

Dit programma heet de gouden KOOI, en niet het gouden PLATFORM...

Maar goed, alles om nog de laatste slaatjes eruit te kunnen slaan natuurlijk. Beetje jammer dat Huub daarin mee gaat. (en dat is ook z'n zwakke punt meteen)
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:54:23 #221
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54318566
Joh! Het was helemaal geen knal, al dan niet met bloempot van Amanda die Brian's lip zo deed opzwellen. het is een doodnormale koortslip:
quote:
15:37 - Mopperkont Brian

Brian staat voor de spiegel twijfelend naar zijn koortslip te kijken. Hij negeert de waarschuwingen van Amanda om er niet aan te zitten. “Gelukkig herstelt je lip het snelst, omdat er speeksel bijzit”, zegt ze tegen haar vriendje. “Niet zo zeiken tegen mij”, reageert de Antilliaan geïrriteerd. Maar de blondine trekt zich niets aan van zijn gemopper. “Nadia, kijk eens, Brian heeft een strakke boxer aan!”, roept ze door de Villa. Haar vriendin komt er meteen aangerend om de boxer te keuren. De dames trekken zich helemaal niks aan van jouw chagrijnige bui, Brian!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:55:46 #222
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54318602
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:45 schreef Scandalous het volgende:
omg het zal eens niet.
N: Vind je het niet raar dat je niet meer bent gebasht?
D:Nee ik zei toch, dat gaat over, dat houden ze niet vol. laat maar komen
N:Maar ga jij ook nog wat doen?
D:Tuurlijk
N:ZO natuurlijk vind ik dat niet
D: Ik ben aan het afwachten wat ze met Brian gaan doen. en de gastspelerrrrrr

Het sfeertje van afwachten hangt wel in de villa
Gisteren zei Huub, dat hij Brian zou gaan confronteren met zijn gejank, niks gebeurd.
Men praat nauwelijks met elkaar en bij Brian en Amanda komt er alleen nog maar koetsjiekoetaal uit
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_54318604
quote:

[..]

niemand is perfect en beiden hebben ook mooie kanten,
en lieke bewonder ik ook, maar ik kan me ook echt flink aan haar irriteren.
morgen doet ze misschien weer iets bewonderings waardig,
waar het het dan weer over zullen hebben
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_54318606
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:54 schreef Copycat het volgende:
Joh! Het was helemaal geen knal, al dan niet met bloempot van Amanda die Brian's lip zo deed opzwellen. het is een doodnormale koortslip:
[..]
Hoe krijgen ze het verzonnen
pi_54318622
quote:
[..]
Dit is echt niet te geloven!! Te walgelijk voor woorden..
pi_54318628
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:50 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ach kom nou, het lijkt me geen toeval dat Huub overal mee weg komt en de rest niet. Get real, laat ik het dan zo zeggen.
Ook goed.

Voorlopig lijkt maar één iemand overal mee weg te komen en dat is Brian. Ik voel weer bijna de drang om een lijstje te maken.
Go hard or go home
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:56:54 #227
130524 Sonique
occasional streamer
pi_54318631
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:55 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Hoe krijgen ze het verzonnen
Vertel, ik heb wat gemist?
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:57:54 #228
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54318656
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:56 schreef Sonique het volgende:

Mijn laatste post met VV-quote.
pi_54318665
quote:
[..]
Nou jaaaaaaa......
Go hard or go home
pi_54318668
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:56 schreef Sonique het volgende:

[..]

Dat de "koortslip" van Brian in het echt een scheur in z'n lip is, aangericht door Amanda met ws. een bloempot
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:58:52 #231
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54318671
quote:
Joh! Het was helemaal geen knal, al dan niet met bloempot van Amanda die Brian's lip zo deed opzwellen. EEN KOORTSLIP!
[..]
Het wordt steeds zieliger bij die lafbekken van de Febo, what a shitlode of sorry people
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:59:13 #232
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_54318684
Dus Amanda heeft Brian een koortslip geslagen. .
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:59:34 #233
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54318694
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:59 schreef arneaux het volgende:
Dus Amanda heeft Brian een koortslip geslagen. .
LOL
pi_54318712
En ik zat net al te denken. Je kunt het fysiek geweld nu ook openlijk zien aan de lip van Brian. Hoe gaan ze dat verbloemen in de uitzendingen. Nou, zo dus
pi_54318724
Brian en Huub die zes weken lang gaan optreden buiten de kooi past zeker niet in het spel.
voor de promotie van de kooi hadden ze ook wel zes weken lang steeds een ander tweetal kunnen laten optreden.Zingen kunnen ze daar alle 7 niet.
Goedemorgen :W
pi_54318737
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:34 schreef Nomrc2 het volgende:

[..]

maar het knappe van huub is dat het altijd lijkt alsof de andere schuldig is en niet hij
Vanaf het eerste moment dat Lieke de chill in kwam met de opmerking 'vertel'.. heeft ze geen ogenblik ook maar iets uitgestraald van dat ze écht blij voor Huub was dat hij deze kans kreeg. In deze cos kun je ook de reacites terug lezen hoe er met verbazing gereageerd werd op Lieke's houding.
Dus daar heeft Huub helemaal niets voor hoeven doen.. dat heeft ze alleen aan zichzelf te danken.
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:01:53 #237
130524 Sonique
occasional streamer
pi_54318748
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:58 schreef Dark het volgende:

[..]

Het wordt steeds zieliger bij die lafbekken van de Febo, what a shitlode of sorry people
*shitload
pi_54318749
Wat worden die twee beschermd zeg
pi_54318782
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:58 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Dat de "koortslip" van Brian in het echt een scheur in z'n lip is, aangericht door Amanda met ws. een bloempot
Speculaties...

Eerst slaat Brian Amanda tegen de douchewand (3x), blijkt later dat hij haar vast had, was glad en ze gleden uit en vielen tegen de wand. (soort sandwich)

Dan nu weer de bloempot. Terwijl het eerst slaan en later een botsing tussen de mond van Amanda (losse tand) en de mond van Brian (gescheurde lip) was.
pi_54318790
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:58 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

amanda zei toch gisteren zelf dat ze met haar tand tegen brian zijn mond stoote..
toen ze zo freakte over haar losse tand..

(kopstoot?)

er waren geen streamlocks, dus waarom nu net doen alsof het een simpele koortslip is?
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:04:39 #241
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54318803
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:00 schreef Kaleddis het volgende:
En ik zat net al te denken. Je kunt het fysiek geweld nu ook openlijk zien aan de lip van Brian. Hoe gaan ze dat verbloemen in de uitzendingen. Nou, zo dus
"Ondanks dat Brian enorm veel last heeft van zijn plots op komen zetten koortslip, is hij toch nog zo lief zijn vriendinnetje Amanda onder de douche te helpen, wanneer ze te veel heeft gedronken. Als hij de volgende dag huilend van de pijn aan zijn lip de kapsalon binnenwandelt, is Amanda er dan ook als de kippen bij haar lieve vriendje een troostende schouder te bieden. Ze is zo geschrokken van de tranen van de doorgaans zo stoere Antilliaan, dat het niet lang duurt eer de waterlanders ook over haar wangen biggelen."
pi_54318812
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:03 schreef T-lex het volgende:

[..]

Speculaties...

Eerst slaat Brian Amanda tegen de douchewand (3x), blijkt later dat hij haar vast had, was glad en ze gleden uit en vielen tegen de wand. (soort sandwich)

Dan nu weer de bloempot. Terwijl het eerst slaan en later een botsing tussen de mond van Amanda (losse tand) en de mond van Brian (gescheurde lip) was.
Bloempot.. werd gezegd door Nadia en Huub die over dat voorval aan het praten waren, dus geen speculaties..
pi_54318822
quote:

[..]

Speculaties...

Nog zoiets inderdaad. Ook het hele 'script'-gebeuren wat hier rondloopt is gebaseerd op niets anders dan speculaties. Mensen willen graag het programma en de gebeurtenissen spannender maken dan ze zijn, lijkt het. Veel fokkers zijn sowieso sterk in complottheorien en dat soort ongein.
pi_54318824
quote:

[..]

Speculaties...

Waarom denk je dat er waarschijnlijk staat ? Ik weet het ook niet, maar dit is wat ik uit de opmerkingen heb kunnen opmaken.
pi_54318852
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:01 schreef Clank het volgende:

[..]

Vanaf het eerste moment dat Lieke de chill in kwam met de opmerking 'vertel'.. heeft ze geen ogenblik ook maar iets uitgestraald van dat ze écht blij voor Huub was dat hij deze kans kreeg. In deze cos kun je ook de reacites terug lezen hoe er met verbazing gereageerd werd op Lieke's houding.
Dus daar heeft Huub helemaal niets voor hoeven doen.. dat heeft ze alleen aan zichzelf te danken.
nogmaals hij gaat met door hem zo gehaate brian een liefdes duetje zingen
en is ff vergeten aan ludo te vragen of lieke met hem meemocht op tour

hoezo matennaaier ?
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_54318879
quote:

[..]

Bewondering moet ze verdienen. Naar mijn mening zat ze alwéér fout en laat ze daarop tot grote ergernis ook weer haar rolletje als actief zwijger zien.
Huub geeft Lieke eenvoudig terug wat hij van haar ontvangt, volstrekt logisch.
pi_54318880
De bewoners hebben gisteren zelf verteld wat er is gebeurd.
Go hard or go home
pi_54318899
Ik lach! Zag net een post op Vol van iemand die klaagde over gisteravond, zo veel off topic, het was net FOK!

Wacht, ik lach niet, ik lig dubbel!
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:10:02 #249
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54318932
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:08 schreef mootie het volgende:
Ik lach! Zag net een post op Vol van iemand die klaagde over gisteravond, zo veel off topic, het was net FOK!

Wacht, ik lach niet, ik lig dubbel!
In die DGK slowchat daar? Die altijd bol staat van de kwaaltjes, pijntjes en groetjes?
pi_54318958
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

In die DGK slowchat daar? Die altijd bol staat van de kwaaltjes, pijntjes en groetjes?
En zieke katten en achterneven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')