Het is een meisje die denkt dat je een man kunt kneden naar jouw maatstaven. Zo naïef.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:40 schreef blomst het volgende:
Volgens mij is Lieke iemand in een realtie die al begint te zeuren als je een kwartier later thuis komt van het sporten dan normaal.
klopt........quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk dat het ego van Lieke groter is dan dat van Huub. Hij durft tenminste de fout bij zichzelf te zoeken en ook toe te geven. Dat mis ik bij Lieke. In dat gesprek met Anita was het ook voornamelijk Huub dit en dat.
Nee maar er zijn mensen die één keer per dag duidelijk willen maken dat als je Lieke niet moet je een typische Huubgroupie bent zonder enig relativeringsvermogen. Dan moet je een grip enzo krijgen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik noemde het woord fan niet, maar goed. Ik ben geen Huub fan, maar wel behoorlijk klaar met Lieke.![]()
![]()
![]()
En ik moet NU naar een verjaardagquote:
was al duidelijk toen ze nog niet eens bewoner daar was.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Het is een meisje die denkt dat je een man kunt kneden naar jouw maatstaven. Zo naïef.
Ik vind dat Huub mag eisen dat zijn boete voor het gooien van een oorbel teruggedraaid moet worden. Dit is toch niet normaal !quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:45 schreef Desii het volgende:
Ik begin geleuven, dat st. schijnheiligheid Brian zonder boetes/exit verder mag......
te associaal voor woorden
Dennis die salsa probeert te dansen is misschien het gayste wat ik heb gezienquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:41 schreef tipsch het volgende:
Dennis doet stoer.dgk_fan, gaat het nog?
![]()
Ik ben nog redelijk objectief, ik wil dat Huub wint maar ik zie gelukkig nog wel zijn 'flaws', en ik vind dat Lieke ook bewondering verdient. Maar omdat het niet meer goed gaat tussen H&L waarvan ik vind dat ze daar beiden 'schuldig' aan zijn, lees ik hier pure walging voor Lieke, constant.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Da's niet waar, maar laat de Lieke enthousiasten haar maar als teamspelers verdedigen.![]()
wokee, zo zit dat.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee maar er zijn mensen die één keer per dag duidelijk willen maken dat als je Lieke niet moet je een typische Huubgroupie bent zonder enig relativeringsvermogen. Dan moet je een grip enzo krijgen.
Get a grip, tipsch!![]()
Agree, toch wat hier vaak plaatsvind: tomeloze enthousiasme voor 1 persoon en wat de rest ook doet, ze zijn altijd fout. maar goed, wie weet komt er wel spanning in het huis nuquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:48 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik ben nog redelijk objectief, ik wil dat Huub wint maar ik zie gelukkig nog wel zijn 'flaws', en ik vind dat Lieke ook bewondering verdient. Maar omdat het niet meer goed gaat tussen H&L waarvan ik vind dat ze daar beiden 'schuldig' aan zijn, lees ik hier pure walging voor Lieke, constant.
Dingen worden echt belachelijk geinterpreteerd, altijd op zo'n manier dat Huub niets gedaan heefthet valt echt op hoor.
Ach kom nou, het lijkt me geen toeval dat Huub overal mee weg komt en de rest niet. Get real, laat ik het dan zo zeggen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee maar er zijn mensen die één keer per dag duidelijk willen maken dat als je Lieke niet moet je een typische Huubgroupie bent zonder enig relativeringsvermogen. Dan moet je een grip enzo krijgen.
Get a grip, tipsch!![]()
dat had eerst ookquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik noemde het woord fan niet, maar goed. Ik ben geen Huub fan, maar wel behoorlijk klaar met Lieke.![]()
![]()
![]()
Dat is ook zo.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:48 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik ben nog redelijk objectief, ik wil dat Huub wint maar ik zie gelukkig nog wel zijn 'flaws', en ik vind dat Lieke ook bewondering verdient. Maar omdat het niet meer goed gaat tussen H&L waarvan ik vind dat ze daar beiden 'schuldig' aan zijn, lees ik hier pure walging voor Lieke, constant.
Dingen worden echt belachelijk geinterpreteerd, altijd op zo'n manier dat Huub niets gedaan heefthet valt echt op hoor.
quote:15:37 - Mopperkont Brian
Brian staat voor de spiegel twijfelend naar zijn koortslip te kijken. Hij negeert de waarschuwingen van Amanda om er niet aan te zitten. “Gelukkig herstelt je lip het snelst, omdat er speeksel bijzit”, zegt ze tegen haar vriendje. “Niet zo zeiken tegen mij”, reageert de Antilliaan geïrriteerd. Maar de blondine trekt zich niets aan van zijn gemopper. “Nadia, kijk eens, Brian heeft een strakke boxer aan!”, roept ze door de Villa. Haar vriendin komt er meteen aangerend om de boxer te keuren. De dames trekken zich helemaal niks aan van jouw chagrijnige bui, Brian!
Het sfeertje van afwachten hangt wel in de villaquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:45 schreef Scandalous het volgende:
omg het zal eens niet.
N: Vind je het niet raar dat je niet meer bent gebasht?
D:Nee ik zei toch, dat gaat over, dat houden ze niet vol. laat maar komen
N:Maar ga jij ook nog wat doen?
D:Tuurlijk
N:ZO natuurlijk vind ik dat niet
D: Ik ben aan het afwachten wat ze met Brian gaan doen. en de gastspelerrrrrr
![]()
niemand is perfect en beiden hebben ook mooie kanten,quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:48 schreef Taurus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:54 schreef Copycat het volgende:
Joh! Het was helemaal geen knal, al dan niet met bloempot van Amanda die Brian's lip zo deed opzwellen. het is een doodnormale koortslip:
[..]
Dit is echt niet te geloven!! Te walgelijk voor woorden..quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:54 schreef Copycat het volgende:
Joh! Het was helemaal geen knal, al dan niet met bloempot van Amanda die Brian's lip zo deed opzwellen. het is een doodnormale koortslip:
[..]
Ook goed.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:50 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ach kom nou, het lijkt me geen toeval dat Huub overal mee weg komt en de rest niet. Get real, laat ik het dan zo zeggen.
Mijn laatste post met VV-quote.quote:
Nou jaaaaaaa......quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat de "koortslip" van Brian in het echt een scheur in z'n lip is, aangericht door Amanda met ws. een bloempotquote:
Het wordt steeds zieliger bij die lafbekken van de Febo, what a shitlode of sorry peoplequote:Op vrijdag 2 november 2007 15:54 schreef Copycat het volgende:
Joh! Het was helemaal geen knal, al dan niet met bloempot van Amanda die Brian's lip zo deed opzwellen. EEN KOORTSLIP!
[..]
LOLquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:59 schreef arneaux het volgende:
Dus Amanda heeft Brian een koortslip geslagen..
Vanaf het eerste moment dat Lieke de chill in kwam met de opmerking 'vertel'.. heeft ze geen ogenblik ook maar iets uitgestraald van dat ze écht blij voor Huub was dat hij deze kans kreeg. In deze cos kun je ook de reacites terug lezen hoe er met verbazing gereageerd werd op Lieke's houding.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:34 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
maar het knappe van huub is dat het altijd lijkt alsof de andere schuldig is en niet hij
*shitloadquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:58 schreef Dark het volgende:
[..]
Het wordt steeds zieliger bij die lafbekken van de Febo, what a shitlode of sorry people![]()
Speculaties...quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat de "koortslip" van Brian in het echt een scheur in z'n lip is, aangericht door Amanda met ws. een bloempot![]()
amanda zei toch gisteren zelf dat ze met haar tand tegen brian zijn mond stoote..quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat de "koortslip" van Brian in het echt een scheur in z'n lip is, aangericht door Amanda met ws. een bloempot![]()
"Ondanks dat Brian enorm veel last heeft van zijn plots op komen zetten koortslip, is hij toch nog zo lief zijn vriendinnetje Amanda onder de douche te helpen, wanneer ze te veel heeft gedronken. Als hij de volgende dag huilend van de pijn aan zijn lip de kapsalon binnenwandelt, is Amanda er dan ook als de kippen bij haar lieve vriendje een troostende schouder te bieden. Ze is zo geschrokken van de tranen van de doorgaans zo stoere Antilliaan, dat het niet lang duurt eer de waterlanders ook over haar wangen biggelen."quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:00 schreef Kaleddis het volgende:
En ik zat net al te denken. Je kunt het fysiek geweld nu ook openlijk zien aan de lip van Brian. Hoe gaan ze dat verbloemen in de uitzendingen. Nou, zo dus![]()
Bloempot.. werd gezegd door Nadia en Huub die over dat voorval aan het praten waren, dus geen speculaties..quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:03 schreef T-lex het volgende:
[..]
Speculaties...![]()
Eerst slaat Brian Amanda tegen de douchewand (3x), blijkt later dat hij haar vast had, was glad en ze gleden uit en vielen tegen de wand. (soort sandwich)
Dan nu weer de bloempot. Terwijl het eerst slaan en later een botsing tussen de mond van Amanda (losse tand) en de mond van Brian (gescheurde lip) was.
Nog zoiets inderdaad. Ook het hele 'script'-gebeuren wat hier rondloopt is gebaseerd op niets anders dan speculaties. Mensen willen graag het programma en de gebeurtenissen spannender maken dan ze zijn, lijkt het. Veel fokkers zijn sowieso sterk in complottheorien en dat soort ongein.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:03 schreef T-lex het volgende:
[..]
Speculaties...![]()
Eerst slaat Brian Amanda tegen de douchewand (3x), blijkt later dat hij haar vast had, was glad en ze gleden uit en vielen tegen de wand. (soort sandwich)
Dan nu weer de bloempot. Terwijl het eerst slaan en later een botsing tussen de mond van Amanda (losse tand) en de mond van Brian (gescheurde lip) was.
Waarom denk je dat er waarschijnlijk staat ? Ik weet het ook niet, maar dit is wat ik uit de opmerkingen heb kunnen opmaken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:03 schreef T-lex het volgende:
[..]
Speculaties...![]()
nogmaals hij gaat met door hem zo gehaate brian een liefdes duetje zingenquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:01 schreef Clank het volgende:
[..]
Vanaf het eerste moment dat Lieke de chill in kwam met de opmerking 'vertel'.. heeft ze geen ogenblik ook maar iets uitgestraald van dat ze écht blij voor Huub was dat hij deze kans kreeg. In deze cos kun je ook de reacites terug lezen hoe er met verbazing gereageerd werd op Lieke's houding.
Dus daar heeft Huub helemaal niets voor hoeven doen.. dat heeft ze alleen aan zichzelf te danken.
Bewondering moet ze verdienen. Naar mijn mening zat ze alwéér fout en laat ze daarop tot grote ergernis ook weer haar rolletje als actief zwijger zien.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:48 schreef Taurus het volgende:
[..]
In die DGK slowchat daar? Die altijd bol staat van de kwaaltjes, pijntjes en groetjes?quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:08 schreef mootie het volgende:
Ik lach! Zag net een post op Vol van iemand die klaagde over gisteravond, zo veel off topic, het was net FOK!
Wacht, ik lach niet, ik lig dubbel!
En zieke katten en achternevenquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
In die DGK slowchat daar? Die altijd bol staat van de kwaaltjes, pijntjes en groetjes?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |