neeheee....26 t/m 2 nov. 2007quote:
en in de single top 100quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
De single is nog niet te koop, ze komen alleen nog voor in de download Top 10.
Zet dat nu maar uit je hoofd schat, gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:56 schreef petraa het volgende:
Ik vind dit niet leuk, ik wil dat Brian oppleur.
Ja vandaag heb ik de nieuwe charts binnengekregen. Die ik dus poste is van deze weekquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:57 schreef Katewalker het volgende:
[..]
neeheee....26 t/m 2 nov. 2007
Het is toch vandaag 2 november?....
Dat vind ik dan wel weer mooi. Brian met zijn schijnheilige smoel er hebben ook 3 dames meegezongen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zet dat nu maar uit je hoofd schat, gaat niet gebeuren.
Lieke, Amanda en N mogen niet mee met de optrenens, wat zullen ze balen.![]()
Mooiiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:59 schreef avonne het volgende:
Zo... what to do?
Gemert plat mailen uit protest tegen de komst van Brian?
Dat is makkelijker dan er heen gaan met rotte eieren (of erger)
Ik verwacht niet dat er véél streamers aanwezig zullen zijn, maar acht de kans op één of meer agressieve streamers (t.o.v. Brian) zeker aanwezig.
nee. En de bewoners hebben het er al helemaal niet over.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:56 schreef arneaux het volgende:
Is t trouwens 100.000% zeker dat DGK stopt over 6 weken?
Nu je het zegt, staat me daar inderdaad ook iets van bij. Jaja, ik zit veel bij de kapperquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:53 schreef Clank het volgende:
Ja, volgens mij ook.. uh.. is ze daar ook niet mee getrouwd geweest?? (hoog Privé gehalte hè)
Die snapte ik niet...wil je nog een keer vertellen waar Huub staat en waar Brian en dan zonder andere cijfertjes graag...quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:58 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ja vandaag heb ik de nieuwe charts binnengekregen. Die ik dus poste is van deze week(aankomende week)
quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:03 schreef petraa het volgende:
A: Ik ga bellen of er een stemming overkomt. Maar ja dan verpest ik het misschien ook voor Brian.
Snap zowiezo niet dat Huub wil gaan "zingen".quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:01 schreef Clank het volgende:
Huub wil 'Toen ik je zag' van Anthonie Kamerling zingen.. (das nou niet echt een dijenkletser)
Maar wel een nummer dat zn stem net aankan, met veel moeite en wat valsheid.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:01 schreef Clank het volgende:
Huub wil 'Toen ik je zag' van Anthonie Kamerling zingen.. (das nou niet echt een dijenkletser)
Dan Brian, die Bloed, zweet en tranen wil doen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:05 schreef T-lex het volgende:
[..]
Snap zowiezo niet dat Huub wil gaan "zingen".
Want dat kan die niet...![]()
Was dat niet als Hero, zijn personage?quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:01 schreef Clank het volgende:
All Starsquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Was dat niet als Hero, zijn personage?
Waar was dat ook al weer van?
Maar dan met eigen tekst "Bloed Glas en Pammetjes" !!quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan Brian, die Bloed, zweet en tranen wil doen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |