Dat bonden valt nog wel mee.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat mag van mij ook. Maar ik vertrouw Lieke gewoon niet meer. Maar mocht zij de finale halen met Huub dan vind ik het prima. Ik heb echt mijn twijfels over dat bonden met Jaap. Jaap zal een finale met Huub ook niet echt zien zitten. Een drie eenheid is in deze fase meer een gevaar en niet meer nodig omdat er geen tweede BU meer nodig is.
De drie eenheid is ook voornamelijk Huub's idee omdat hij goed doorheeft dat ie een grote kans maakt met eventuele SMS-ers. Wat mij betreft heeft ie dan ook een grote fout gemaakt toen Jaap nog met Dennis speelde. Hij had Dennis moeten inwisselen voor Lieke.
Ze gaan optreden dus moeten ze meerdere liedjes zingen..ieder solo 2 liedjes en 1 samen...quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:47 schreef beequeen het volgende:
Ik volg het niet helemaal. Waarom mogen ze hun eigen single niet zingen maar een ander nummer?![]()
Beide. Ze moeten elk 2 nummers kunnen doen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:47 schreef beequeen het volgende:
Ik volg het niet helemaal. Waarom mogen ze hun eigen single niet zingen maar een ander nummer?![]()
Ze moeten samen een heel optreden verzorgen. Dus hun eigen single.. dan nog beide een liedje en een duet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:47 schreef beequeen het volgende:
De single is nog niet te koop, ze komen alleen nog voor in de download Top 10.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:48 schreef avonne het volgende:
waarom staan Brian en Huub dan niet in de Top 40?
http://www.radio538.nl/web/show/id=44685/chartid=7244
En dan vinden ze mij triest omdat ik Puch rijdt....quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:47 schreef STAP01 het volgende:
[..]
in een DAF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Aha, thanx.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:49 schreef avonne het volgende:
[..]
Beide. Ze moeten elk 2 nummers kunnen doen.
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub stelt voor de opbrengst naar een goed doel te doen "Het brengt toch niet zo veel op"
Manager : "Juist, het is maar 6 weken, dus zal het niet veel meer dan 500.000 euro opbrengen"
Huub trekt toch even bleek weg .......
Is dat niet de manager van Corry Konings? En nee, dat is geen grapquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:50 schreef Clank het volgende:
Het is trouwens Ludo Voeten die daar nu is.. geen onbekende in de muziekwereld....
quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub stelt voor de opbrengst naar een goed doel te doen "Het brengt toch niet zo veel op"
Manager : "Juist, het is maar 6 weken, dus zal het niet veel meer dan 500.000 euro opbrengen"
Huub trekt toch even bleek weg .......
Koelewijn, Gordon, Joling, Meeuwis ...... Hij noemde heel bescheiden een paar namen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:50 schreef Clank het volgende:
Het is trouwens Ludo Voeten die daar nu is.. geen onbekende in de muziekwereld....
Ja, volgens mij ook.. uh.. is ze daar ook niet mee getrouwd geweest?? (hoog Privé gehalte hè)quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat niet de manager van Corry Konings? En nee, dat is geen grap.
Die jij hebt is van vorige weekquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:14 schreef Katewalker het volgende:
[..]
http://www.standby.fm/megatop100.htm
Huub op 28 en Brian op 34 ...mooi!!!![]()
Ik stel voor dat Brian Het dorp gaat zingen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:53 schreef Dreamboy het volgende:
Leuk een ander liedje dat kan Brian ook niet dus staat het weer een beetje gelijk.
Dat stond ook in mn post. ik heb net de nieuwe singlechart binnengekregen, en deze week staat Huub dus op 43 en Bra op 52quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:25 schreef avonne het volgende:
[..]
oh, ik zag die nummertjes 43 en 52 staan. Wat betekent dat dan?
http://www.rocket.nl/quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat niet de manager van Corry Konings? En nee, dat is geen grap.
Nee hij met Hanny.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:53 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ook.. uh.. is ze daar ook niet mee getrouwd geweest?? (hoog Privé gehalte hè)
neeheee....26 t/m 2 nov. 2007quote:
en in de single top 100quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
De single is nog niet te koop, ze komen alleen nog voor in de download Top 10.
Zet dat nu maar uit je hoofd schat, gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:56 schreef petraa het volgende:
Ik vind dit niet leuk, ik wil dat Brian oppleur.
Ja vandaag heb ik de nieuwe charts binnengekregen. Die ik dus poste is van deze weekquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:57 schreef Katewalker het volgende:
[..]
neeheee....26 t/m 2 nov. 2007
Het is toch vandaag 2 november?....
Dat vind ik dan wel weer mooi. Brian met zijn schijnheilige smoel er hebben ook 3 dames meegezongen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zet dat nu maar uit je hoofd schat, gaat niet gebeuren.
Lieke, Amanda en N mogen niet mee met de optrenens, wat zullen ze balen.![]()
Mooiiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:59 schreef avonne het volgende:
Zo... what to do?
Gemert plat mailen uit protest tegen de komst van Brian?
Dat is makkelijker dan er heen gaan met rotte eieren (of erger)
Ik verwacht niet dat er véél streamers aanwezig zullen zijn, maar acht de kans op één of meer agressieve streamers (t.o.v. Brian) zeker aanwezig.
nee. En de bewoners hebben het er al helemaal niet over.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:56 schreef arneaux het volgende:
Is t trouwens 100.000% zeker dat DGK stopt over 6 weken?
Nu je het zegt, staat me daar inderdaad ook iets van bij. Jaja, ik zit veel bij de kapperquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:53 schreef Clank het volgende:
Ja, volgens mij ook.. uh.. is ze daar ook niet mee getrouwd geweest?? (hoog Privé gehalte hè)
Die snapte ik niet...wil je nog een keer vertellen waar Huub staat en waar Brian en dan zonder andere cijfertjes graag...quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:58 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ja vandaag heb ik de nieuwe charts binnengekregen. Die ik dus poste is van deze week(aankomende week)
quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:03 schreef petraa het volgende:
A: Ik ga bellen of er een stemming overkomt. Maar ja dan verpest ik het misschien ook voor Brian.
Snap zowiezo niet dat Huub wil gaan "zingen".quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:01 schreef Clank het volgende:
Huub wil 'Toen ik je zag' van Anthonie Kamerling zingen.. (das nou niet echt een dijenkletser)
Maar wel een nummer dat zn stem net aankan, met veel moeite en wat valsheid.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:01 schreef Clank het volgende:
Huub wil 'Toen ik je zag' van Anthonie Kamerling zingen.. (das nou niet echt een dijenkletser)
Dan Brian, die Bloed, zweet en tranen wil doen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:05 schreef T-lex het volgende:
[..]
Snap zowiezo niet dat Huub wil gaan "zingen".
Want dat kan die niet...![]()
Was dat niet als Hero, zijn personage?quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:01 schreef Clank het volgende:
All Starsquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Was dat niet als Hero, zijn personage?
Waar was dat ook al weer van?
Maar dan met eigen tekst "Bloed Glas en Pammetjes" !!quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan Brian, die Bloed, zweet en tranen wil doen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |