Die heeft hij de eerste keer ook niet gehad toch?quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Al was het maar een rekening voor een glazen deur.![]()
Geen sancties is voor hen een bevestiging dat ze het goed gedaan hebben. Ze zullen het gevoel hebben/houden dat ze op de goede weg zijn. Wanneer er geen sancties volgen zal dat in de toekomst bij een andere wannabee ook geen sanctie meer gegeven kunnen worden. De Feboquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:36 schreef pullup het volgende:
[..]
De praatjes zijn weer groter aan het wordenNadat de sancties uitblijven !!!!
![]()
En hij is ook een ster in dingen verdraaien .quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:44 schreef Dark het volgende:
Brian is niet alleen slecht in draaien![]()
Het enige waar Brian goed in is, is zijn Manny tegen de douchewand beuken om haar te beschermen en uit liefde, natuurlijk![]()
ik weet niet precies wanneer je nokte maar na de heibelavond is het een beetje pauzequote:Op vrijdag 2 november 2007 12:49 schreef arneaux het volgende:
Heb ik nog niets gemist? überhaubt?
Klopt, maar dat zijn ze altijd heel snel vergeten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:48 schreef riri het volgende:
[..]
Als je nooit wat krijgt is het toch normaal dat je in zo'n huis als dat alles doet om iets voor jezelf veilig te stellen....wat Lieke ook krijgt...ook al is iets iets heel kleins zijn die 2 al ontzettend afgunstig.
In stemmingen of op welke manier dan ook wordt Lieke weinig tot niets gegund terwijl ik heel vaak heb gezien dat ze anderen wel geeft en helpt....
Als je nooit iets gegund wordt ga je natuurlijk voor jezelf vechten...niet meer dan normaal
Ah. Ik heb gezien dat zeen film aan t kijken waren dus ben zelf maar een paar afleveringen van House gaan kijken. NIets gemist dus. Thx.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:51 schreef pullup het volgende:
[..]
ik weet niet precies wanneer je nokte maar na de heibelavond is het een beetje pauze
Ik zie Lieke liever zaterdag gewoon met d'r vrienden de poort uitwandelen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:54 schreef riri het volgende:
Voor de verhaallijn zou het super zijn als er een gastspeler komt die versterking aan Lieke biedt.....als Lieke dan extra's krijgt van achter....niet éénmaal maar voortdurend,mooie spullen,uitjes,fotoshoots, dagen achter elkaar zullen Nadia en Amanda groen gaan zien van jaloezie...nu is dat al zo aanwezig kun je nagaan wat het wordt als Lieke eens echt voorgetrokken zou worden...(ze verdient het zeker na een half jaar bijna niets gehad te hebben....met de sterkte die zij getoond heeft komt het haar meer dan wie daar dan ook toe)
+1quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zie Lieke liever zaterdag gewoon met d'r vrienden de poort uitwandelen.
Vanochtend zei N vroeg N aan haar of haar tand nog los zat. Amanda moest even nadenken waar het over ging en bedacht plots dat ze naar de tandarts wilde.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:56 schreef 2live het volgende:
Is er nog iets over Amanda's losse tand gezegd vandaag?
Ik vind het positief dat er geen streamlock/switch plaats vind. Brian zal zich dus wel tegen Huub mogen verantwoorden van de febo. Het wordt dus niet helemaal doofpot.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:56 schreef kybe het volgende:
Nadia heeft tegen Huub gezegd dat Brian tegen haar wel heeft toegegeven dat hij de arm van Huub omdraaide.
Huub zei gisteravond dat hij nog even aan Brian ging vragen waarom hij dat aan Nadia wel heeft toegegeven.
Hoop dat hij dat snel gaat doen.
+3, ik erger me de laatste tijd kapot aan Lieke.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Aha en mama is daar toevallig ook?quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vanochtend zei N vroeg N aan haar of haar tand nog los zat. Amanda moest even nadenken waar het over ging en bedacht plots dat ze naar de tandarts wilde.
Ik ook maar waarschijnlijk om een andere reden dan jij.De febo heeft Lieke als boksbal gebruikt, alles wat er tegen Lieke wordt gedaan mag.Lieke had eens moeten flikken wat Amanda en Brian geflikt hebben,had de febo haar allang een exit gegeven.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:57 schreef akveor het volgende:
[..]
- 1quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:57 schreef akveor het volgende:
[..]
+ 4quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:57 schreef akveor het volgende:
Ik zie er eerlijk gezegd eerder een totale minachting voor de streamers in. 'We weten dat jullie het weten, maar we lappen het lekker allemaal aan onze laars.'quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:59 schreef akveor het volgende:
Ik vind het positief dat er geen streamlock/switch plaats vind. Brian zal zich dus wel tegen Huub mogen verantwoorden van de febo. Het wordt dus niet helemaal doofpot.
+1. Of wordt het dan -2???quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:01 schreef pullup het volgende:
[..]
- 1Eerst een stuk of 4 anderen graag
Natuurlijk, ik zie liever ook eerst wat andere de poort uit lopen, maar feit is wel dat ik nu vaak de streams met HJL ook mute vanwege het gezeik van Lieke en dus alles maar mute.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:01 schreef pullup het volgende:
[..]
- 1Eerst een stuk of 4 anderen graag
Hey dat valt nu pas opquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Aan z'n lip te zien heeft Amanda hem toch wel een flinke beuk gegeven .......
[ afbeelding ]
Nee, die hoop heb ik inmiddels ook wel opgegeven ....quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:03 schreef Copycat het volgende:
Ik zie er eerlijk gezegd eerder een totale minachting voor de streamers in. 'We weten dat jullie het weten, maar we lappen het lekker allemaal aan onze laars.'
Een sanctie dien je asap te geven, niet drie dagen na dato. Ik geloof er echt niets meer van dat dit muisje nog een staartje krijgt.
Amanda half extentionloos en Brian een dikke lip, top relaasie zeg ik.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Aan z'n lip te zien heeft Amanda hem toch wel een flinke beuk gegeven .......
[ afbeelding ]
Je merkt ook dat de streamers dat zo ervaren, maar we blijven met z'n allen gewoon achter de streams hangen. De redactie wordt dan ook steeds arroganter in het creeeren van hun eigen waarheid.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie er eerlijk gezegd eerder een totale minachting voor de streamers in. 'We weten dat jullie het weten, maar we lappen het lekker allemaal aan onze laars.'
Een sanctie dien je asap te geven, niet drie dagen na dato. Ik geloof er echt niets meer van dat dit muisje nog een staartje krijgt.
Wat is jouw reden?quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:01 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik ook maar waarschijnlijk om een andere reden dan jij.De febo heeft Lieke als boksbal gebruikt, alles wat er tegen Lieke wordt gedaan mag.Lieke had eens moeten flikken wat Amanda en Brian geflikt hebben,had de febo haar allang een exit gegeven.
Wat hebben we nou aan een wondje op Brian's bovenlip?quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nu zie je het toevallig 'n keer goed in beeld
[ afbeelding ]
Een nieuwe diersoort ondekt in de Gouden Kooiquote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:10 schreef beequeen het volgende:
Amanda en N wilde een column schrijven over loverboys.......Brian heel snel: Maar daar hebben jullie geen ervaring mee, dus dat onderwerp valt af.![]()
http://www.standby.fm/megatop100.htmquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:37 schreef BuffyJan het volgende:
Ik heb de charts binnen!
43 28 2 huub nooit meer naar huis 8ball Music 5
51 34 2 brian wat je doet 8ball Music 4
Wanneer loopt die wedstrijd af?
Dit is de single top 100 btw
Ik vind het ook een totale minachting van de streamers vandaar dat ik mijn sig maar weer eens heb aangepast. Maar na de molestatie van Lieke mocht er zo goed als niet gesproken worden over dat incident. Dat er nu wel over gesproken mag worden en Brian erop aangesproken wordt vind ik positief. Hij zal iets van verantwoording moeten afleggen. Al is dit natuurlijk veel te weinig. Huub, Jaap en zelfs Dennis vertelden gisteren dat er iets moois staat te gebeuren met Brian. Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
nee, dat was vorige week. Ze zijn al gezaktquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:14 schreef Katewalker het volgende:
[..]
http://www.standby.fm/megatop100.htm
Huub op 28 en Brian op 34 ...mooi!!!![]()
Geen beste reclame voor de gezinszender RTL5quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:14 schreef avonne het volgende:
Ik krijg ondertussen zo'n gevoel van "Brian kan niet meer winnen, want dan komt, met alle publiciteit, ook publiciteit voor zijn agressiviteit. De winnaar moet een beetje "clean" zijn en geschikt voor interviews."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |