Volgens mij is ze idd nog niet geweest.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vraagje tussendoor: Is Lieke nu al naar de dokter geweest, ze zou om 09.15 uur weggaan maar daar heb ik helemaal niks van meegekregen, ze zat om 10.30 uur gewoon nog in de kamer en daarna kwam Jaco, iemand?
Inderdaad ! Rat en del groeien hier weer enorm door natuurlijk en gaan nog meer naast hun schoenen lopen. Heb de streams ondertussen maar weer eens gemute. Niet om aan te horenquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:36 schreef pullup het volgende:
[..]
De praatjes zijn weer groter aan het wordenNadat de sancties uitblijven !!!!
![]()
Ik heb heb me toch wel heel vaak zitten ergeren omdat Lieke altijd ''ja''zegt tegen die mutsen als ze weer kwamen lenen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:37 schreef Varen het volgende:
Nadia heeft meer met Huub dan met Lieke
Nadia ergert zich aan de gierigheid van Lieke, haar hebberigheid
Lieke, mag ik dit van je lenen, nee
Dat polsomdraai incident was een schwalbe van Huub, ZE STOND ER TOCH NAAST.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:35 schreef Varen het volgende:
Amanda: Huub liegt en verzint de laatste tijd, jonge
Dit soort dingen krijg je als je op je 15de al uit huis gaat en een moeder hebt waarvan alles magquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:40 schreef Desii het volgende:
Die kledingkast van Amanda is wel lachen
Ze trekt de deur open, vallen een aantal kledingstukken op de vloer
ze pakt alles op en propt het zo weer terug.... en doet de deur weer dicht.
Doordat er geen sancties zijn op buitensporige vormen van agressie, kan Amanda blijven geloven dat Brian en zij, kindjes van god zijn en dat Huub liegt!quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Inderdaad ! Rat en del groeien hier weer enorm door natuurlijk en gaan nog meer naast hun schoenen lopen. Heb de streams ondertussen maar weer eens gemute. Niet om aan te horen![]()
En wie zijn woorden zou ze hier herhalen?!!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:42 schreef kybe het volgende:
Amanda zegt dat zij er zelf naast stond en dus zelf gezien heeft dat Huub een schwalbe maakte toen Brian zijn arm omdraaide.![]()
Brian is niet alleen slecht in draaienquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:42 schreef TiNo_Flo het volgende:
Arrgh, dat mixen van Brian is gewoon niet om aan te horen. En hij heeft het vaak over in clubs draaien als hij uit de kooi is, ik kan hem verzekeren dat NIEMAND hem wil. Wat is hij toch slecht!
Als zij de volgende keer naar de kno gaat moet ze ook even langs de oogarts om die roze waas van haar ogen te laten laseren.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:43 schreef Clank het volgende:
[..]
En wie zijn woorden zou ze hier herhalen?!!!![]()
Hij is wel goed in glasbewerking.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:44 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian is niet alleen slecht in draaien![]()
Het enige waar Brian goed in is, is zijn Manny tegen de douchewand beuken om haar te beschermen en uit liefde, natuurlijk![]()
Al was het maar een rekening voor een glazen deur.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:46 schreef Desii het volgende:
Ik ben nog steeds in afwachting van een brief met boetes....... ben niet meer zo naief dat ik een exit verwacht......
Maar een boete voor st. schijnheiligheid Brain is toch niet teveel gevraagd![]()
Ik denk ook dat het meer een verhaallijn is dat het nu uit is.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:45 schreef Desii het volgende:
Wel een verademing.... Huub en Lieke doen gewoon aardig tegen elkaar
Als je nooit wat krijgt is het toch normaal dat je in zo'n huis als dat alles doet om iets voor jezelf veilig te stellen....wat Lieke ook krijgt...ook al is iets iets heel kleins zijn die 2 al ontzettend afgunstig.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:38 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia. en Lieke als hier iemand komt dan wil ze gelijk alles hebben en ze is zelf harstikke gierig.
Dat ze alles wil hebben daar ben ik het wel mee eens
Daar zal vst over gesproken zijn tussen Brian en de redactie. Brian zet ze vast voor het blok. Nog een boete en hij stap vanzelf op. Hoe langer de redactie Brian er nu nog laat inziten, hoe langer hij op de fora wordt uitgekotst wat mogelijk tot nog meer schade zal leiden (zie Natasia).quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:46 schreef Desii het volgende:
Ik ben nog steeds in afwachting van een brief met boetes....... ben niet meer zo naief dat ik een exit verwacht......
Maar een boete voor st. schijnheiligheid Brain is toch niet teveel gevraagd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |