Hahaha, en dus is Brian ook een foute manquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:17 schreef Clank het volgende:
Amanda: Ik ben één keer met een niet foute man geweest.. en dat was ook echt saai.
huh? dit is de chart van 26 t/m 2 nov. 2007quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:15 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, dat was vorige week. Ze zijn al gezakt
Wat betreft 'geschikt voor interviews'.. dan is echt Huub de meest geschikte persoon. Die houdt tot nu toe ook het meest spel en realiteit uit elkaar.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:14 schreef avonne het volgende:
Ik krijg ondertussen zo'n gevoel van "Brian kan niet meer winnen, want dan komt, met alle publiciteit, ook publiciteit voor zijn agressiviteit. De winnaar moet een beetje "clean" zijn en geschikt voor interviews."
Het eerste gedeelte ben ik helemaal met je eens.Het gesprek tussen Jaap en Lieke ging merendeel over de relatie van Huub en Lieke, ik kan me best voorstellen dat Lieke haar verhaal kwijt wilde.Huub heeft ook gesprekken met Jaap over de relatie gehad.Dat je in die kooi niemand hebt waar je even je verhaal bij kwijt kan en dat zij dat dus bij Jaap hebben gedaan vind ik begrijpelijk.Huub en Lieke zijn allebei geen makkelijke mensen,zoeken allebei de discussie graag op en willen allebei gelijk hebben.Huub heeft wel heel wat dingen naar haar hoofd geslingerd die ik nooit van mijn leven zou pikken maar Lieke is heel zeurderig en kan dingen niet met humor oplossen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat is jouw reden?
De mijne is dat ik moeite heb met hoe Huub en Lieke met elkaar omgaan en voornamelijk in gesprekken. De confrontaties onstaan vaak omdat ze elkaar niet laten uitspreken en niet naar elkaar luisteren. Hier heeft oook Huub een groot aandeel in. Daarnaast vind ik dat Lieke een cruxiale fout heeft gemaakt door Huub buiten te sluiten nav eeen gesprek met Jaap en daarmee de 3 eenheid ondergraafd. In mijn ogen is Lieke nooit van plan geweest om met Huub naar de finale te gaan simpel omdat zij bang is dat het door SMS-ers wordt beslist.
oh, ik zag die nummertjes 43 en 52 staan. Wat betekent dat dan?quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:19 schreef Katewalker het volgende:
[..]
huh? dit is de chart van 26 t/m 2 nov. 2007
![]()
Nadia is een ster in het aanpassen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:24 schreef Dark het volgende:
Gaan die 2 girltalk wijven ook al elkaars lachje overnemen?![]()
Zo lekker fris ook.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:25 schreef Varen het volgende:
Nadia: eerst doggy en daarna 69 Wat een niveau![]()
Het is met al; die verschillende noteringen toch niet te volgen wie nu daadwerkelijk het hoogst staat? En dus des te makkelijker sjoemelen. Ten gunste van wie zou dat nu toch gebeurenquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:25 schreef Dreamboy het volgende:
Huub heeft nog een aantal stemmen nodig zeg die rat staat een stuk hoger.
http://zazell.nl/shops/zazell/
[ afbeelding ]
Is dat wicht nu echt zo dom dat ze niet snapt dat ze zo ook de optredens van Brian blokkeert?quote:Op [target=http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2135355#2135355]vrijdag 2 november 2007 @ 13:22[/target] schreef ladynight het volgende:
Om13 uur komt er een man om de optredens te bespreken met Huub en Brian, volgens Amanda moet daar wel een stemming voor komen en die gaat ze blokken voor Huub.
Vraag je je dat nog steeds af?quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:30 schreef Copycat het volgende:
Van VOL:
[..]
Is dat wicht nu echt zo dom dat ze niet snapt dat ze zo ook de optredens van Brian blokkeert?
Volgens mij is het een kleine minderheid die nog denkt dat er een brief komtquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:32 schreef HuubLiekeFan het volgende:
waarom denkt iedereen hier nog aan een exit voor brian? ze krijgen niet eens een boete, anders was er allang een brief gekomen.... neenee, die rat en de bimbo komen hier gewoon mee weg... echt niet normaal meer.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:30 schreef Copycat het volgende:
Van VOL:
[..]
Is dat wicht nu echt zo dom dat ze niet snapt dat ze zo ook de optredens van Brian blokkeert?
Enkel retorisch en vol ongeloof over zoveel domheidquote:
Dat mag van mij ook. Maar ik vertrouw Lieke gewoon niet meer. Maar mocht zij de finale halen met Huub dan vind ik het prima. Ik heb echt mijn twijfels over dat bonden met Jaap. Jaap zal een finale met Huub ook niet echt zien zitten. Een drie eenheid is in deze fase meer een gevaar en niet meer nodig omdat er geen tweede BU meer nodig is.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:22 schreef kybe het volgende:
[..]
Het eerste gedeelte ben ik helemaal met je eens.Het gesprek tussen Jaap en Lieke ging merendeel over de relatie van Huub en Lieke, ik kan me best voorstellen dat Lieke haar verhaal kwijt wilde.Huub heeft ook gesprekken met Jaap over de relatie gehad.Dat je in die kooi niemand hebt waar je even je verhaal bij kwijt kan en dat zij dat dus bij Jaap hebben gedaan vind ik begrijpelijk.Huub en Lieke zijn allebei geen makkelijke mensen,zoeken allebei de discussie graag op en willen allebei gelijk hebben.Huub heeft wel heel wat dingen naar haar hoofd geslingerd die ik nooit van mijn leven zou pikken maar Lieke is heel zeurderig en kan dingen niet met humor oplossen.
Wat betreft het feit dat Lieke niet van plan is met Huub in de finale te komen ,ben ik niet met je eens.Als er iemand niets met die anderen heeft is het Lieke wel,ik geloof echt dat zij pas in de finale tegen Huub zou gaan spelen.
Ik zie toch veel liever een finale met Huub en Lieke dan met die andere verschrikkelijke mensen.
voor Nathanael de volgende avond om 20 uur, dus na ongeveer 18 uurtjes.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:32 schreef HuubLiekeFan het volgende:
waarom denkt iedereen hier nog aan een exit voor brian? ze krijgen niet eens een boete, anders was er allang een brief gekomen.... neenee, die rat en de bimbo komen hier gewoon mee weg... echt niet normaal meer.
hoelang duurde het bij nathanael en huub destijds voordat er een brief kwam? of hoelang heeft zo`n brief er maximaal over gedaan tot nu toe?
Oh gelukkigquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Enkel retorisch en vol ongeloof over zoveel domheid.
Zat ook nog een beetje etter bij.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:25 schreef Clank het volgende:
Iemand nog belang bij de info dat Nadia tijdens een standje 69 een keer een scheet heeft gelaten?
ik denk het nietquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij is het een kleine minderheid die nog denkt dat er een brief komt.
Klopt..maar wat moeten we dan?quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Je merkt ook dat de streamers dat zo ervaren, maar we blijven met z'n allen gewoon achter de streams hangen. De redactie wordt dan ook steeds arroganter in het creeeren van hun eigen waarheid.
Toen kwam de brief de volgende dag rond 19:00. Maar dat zegt niet zo veel, het is meestal afhankelijk van het aanwezig zijn van de hoge bazen om de beslissing te nemen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:32 schreef HuubLiekeFan het volgende:
hoelang duurde het bij nathanael en huub destijds voordat er een brief kwam? of hoelang heeft zo`n brief er maximaal over gedaan tot nu toe?
Ik heb je gemistquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:38 schreef dgk_fan het volgende:
GOEIEMORGEN vriendjes en vriendinnetjes !!! Heb ik me gisterenavond de
hele avond en nacht zitten vervelen met Dennis caps, blijk ik een mailtje
van Disana gehad te hebben dat jullie op VOL lekker verder zijn gegaan![]()
![]()
(Ik wilde daar OOK zijn !!!)
het is geven en nemen héquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda half extentionloos en Brian een dikke lip, top relaasie zeg ik.![]()
Wat raar! Disana heb ik daar gisteravond niet gezien! Wel een kloon van jou btw! Alleen dan een Brian fan!quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:38 schreef dgk_fan het volgende:
GOEIEMORGEN vriendjes en vriendinnetjes !!! Heb ik me gisterenavond de
hele avond en nacht zitten vervelen met Dennis caps, blijk ik een mailtje
van Disana gehad te hebben dat jullie op VOL lekker verder zijn gegaan![]()
![]()
(Ik wilde daar OOK zijn !!!)
Een Brian fan ??? BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:43 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Wat raar! Disana heb ik daar gisteravond niet gezien! Wel een kloon van jou btw! Alleen dan een Brian fan!
De brief met niet meer glazen gooien was er ook snel. Daarmee lijkt dat afgedaan. Leek er genoeg ruimte in die brief lijkt het me nu sterk dat ze er na 3 dagen op terugkomenquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:36 schreef avonne het volgende:
[..]
voor Nathanael de volgende avond om 20 uur, dus na ongeveer 18 uurtjes.
voor Huub was die brief er na 60 minuten.
Flens wou echt wel van Huub af...
Het charme-offensief is volledig ingezet nu Brian mag/moet meeliften op de populariteit van Huub.quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:44 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Een Brian fan ??? BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |