abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2007 @ 13:17:52 #201
135305 beequeen
Lost.
pi_54314854
Brian krijgt het maar niet voor elkaar bij de snollies. Hij zegt dat ze moeten schrijven over foute mannen als Huub en D. N en Amanda zijn het niet met hem eens en zeggen dat hij de foute man is.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54314872
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 13:17 schreef Clank het volgende:
Amanda: Ik ben één keer met een niet foute man geweest.. en dat was ook echt saai.
Hahaha, en dus is Brian ook een foute man
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_54314888
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 13:15 schreef avonne het volgende:

[..]

nee, dat was vorige week. Ze zijn al gezakt
huh? dit is de chart van 26 t/m 2 nov. 2007
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_54314909
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 13:14 schreef avonne het volgende:
Ik krijg ondertussen zo'n gevoel van "Brian kan niet meer winnen, want dan komt, met alle publiciteit, ook publiciteit voor zijn agressiviteit. De winnaar moet een beetje "clean" zijn en geschikt voor interviews."
Wat betreft 'geschikt voor interviews'.. dan is echt Huub de meest geschikte persoon. Die houdt tot nu toe ook het meest spel en realiteit uit elkaar.
  vrijdag 2 november 2007 @ 13:19:58 #205
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_54314911
Wat een kutmuziek luistert Lieke.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_54314936
Amanda is wel een keihard haar hoofd gestoten (sexueele blunder)
het water roept
pi_54314982
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 13:10 schreef akveor het volgende:

[..]

Wat is jouw reden?
De mijne is dat ik moeite heb met hoe Huub en Lieke met elkaar omgaan en voornamelijk in gesprekken. De confrontaties onstaan vaak omdat ze elkaar niet laten uitspreken en niet naar elkaar luisteren. Hier heeft oook Huub een groot aandeel in. Daarnaast vind ik dat Lieke een cruxiale fout heeft gemaakt door Huub buiten te sluiten nav eeen gesprek met Jaap en daarmee de 3 eenheid ondergraafd. In mijn ogen is Lieke nooit van plan geweest om met Huub naar de finale te gaan simpel omdat zij bang is dat het door SMS-ers wordt beslist.
Het eerste gedeelte ben ik helemaal met je eens.Het gesprek tussen Jaap en Lieke ging merendeel over de relatie van Huub en Lieke, ik kan me best voorstellen dat Lieke haar verhaal kwijt wilde.Huub heeft ook gesprekken met Jaap over de relatie gehad.Dat je in die kooi niemand hebt waar je even je verhaal bij kwijt kan en dat zij dat dus bij Jaap hebben gedaan vind ik begrijpelijk.Huub en Lieke zijn allebei geen makkelijke mensen,zoeken allebei de discussie graag op en willen allebei gelijk hebben.Huub heeft wel heel wat dingen naar haar hoofd geslingerd die ik nooit van mijn leven zou pikken maar Lieke is heel zeurderig en kan dingen niet met humor oplossen.
Wat betreft het feit dat Lieke niet van plan is met Huub in de finale te komen ,ben ik niet met je eens.Als er iemand niets met die anderen heeft is het Lieke wel,ik geloof echt dat zij pas in de finale tegen Huub zou gaan spelen.
Ik zie toch veel liever een finale met Huub en Lieke dan met die andere verschrikkelijke mensen.
pi_54315014
Nadia zit te vertellen dat ze bij haar bezoek aan de Bergmankliniek naast een vrouw zat, die vertelde dat ze haar schaamlippen liet verkleinen.
het water roept
  vrijdag 2 november 2007 @ 13:24:07 #209
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54315022
Gaan die 2 girltalk wijven ook al elkaars lachje overnemen?
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_54315045
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 13:19 schreef Katewalker het volgende:

[..]

huh? dit is de chart van 26 t/m 2 nov. 2007
oh, ik zag die nummertjes 43 en 52 staan. Wat betekent dat dan?
pi_54315047
Nadia: eerst doggy en daarna 69 Wat een niveau
het water roept
pi_54315048
Leuk verhaal over vaginale scheetjes
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_54315057
Huub heeft nog een aantal stemmen nodig zeg die rat staat een stuk hoger.

http://zazell.nl/shops/zazell/
pi_54315071
Iemand nog belang bij de info dat Nadia tijdens een standje 69 een keer een scheet heeft gelaten?
pi_54315082
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 13:24 schreef Dark het volgende:
Gaan die 2 girltalk wijven ook al elkaars lachje overnemen?
Nadia is een ster in het aanpassen.
Haar stem wordt schor, stomme lach... Ze plakt zich helemaal vast aan Amanda.
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2007 @ 13:26:35 #216
135305 beequeen
Lost.
pi_54315091
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 13:25 schreef Varen het volgende:
Nadia: eerst doggy en daarna 69 Wat een niveau
Zo lekker fris ook.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  vrijdag 2 november 2007 @ 13:27:03 #217
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54315103
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 13:25 schreef Dreamboy het volgende:
Huub heeft nog een aantal stemmen nodig zeg die rat staat een stuk hoger.

http://zazell.nl/shops/zazell/
[ afbeelding ]
Het is met al; die verschillende noteringen toch niet te volgen wie nu daadwerkelijk het hoogst staat? En dus des te makkelijker sjoemelen. Ten gunste van wie zou dat nu toch gebeuren .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 2 november 2007 @ 13:30:02 #218
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54315189
Van VOL:
quote:
Op [target=http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2135355#2135355]vrijdag 2 november 2007 @ 13:22[/target] schreef ladynight het volgende:

Om13 uur komt er een man om de optredens te bespreken met Huub en Brian, volgens Amanda moet daar wel een stemming voor komen en die gaat ze blokken voor Huub.
Is dat wicht nu echt zo dom dat ze niet snapt dat ze zo ook de optredens van Brian blokkeert?
pi_54315254
waarom denkt iedereen hier nog aan een exit voor brian? ze krijgen niet eens een boete, anders was er allang een brief gekomen.... neenee, die rat en de bimbo komen hier gewoon mee weg... echt niet normaal meer.

hoelang duurde het bij nathanael en huub destijds voordat er een brief kwam? of hoelang heeft zo`n brief er maximaal over gedaan tot nu toe?
pi_54315273
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 13:30 schreef Copycat het volgende:
Van VOL:
[..]

Is dat wicht nu echt zo dom dat ze niet snapt dat ze zo ook de optredens van Brian blokkeert?
Vraag je je dat nog steeds af?
  vrijdag 2 november 2007 @ 13:33:40 #221
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54315286
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 13:32 schreef HuubLiekeFan het volgende:
waarom denkt iedereen hier nog aan een exit voor brian? ze krijgen niet eens een boete, anders was er allang een brief gekomen.... neenee, die rat en de bimbo komen hier gewoon mee weg... echt niet normaal meer.
Volgens mij is het een kleine minderheid die nog denkt dat er een brief komt .
pi_54315324
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 13:30 schreef Copycat het volgende:
Van VOL:
[..]

AMANDA GIRLPOWER

Doe vooral niet wat Brian wil, dan komt alles goed
  vrijdag 2 november 2007 @ 13:35:22 #223
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54315332
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 13:33 schreef NS het volgende:
Vraag je je dat nog steeds af?
Enkel retorisch en vol ongeloof over zoveel domheid .
  vrijdag 2 november 2007 @ 13:36:17 #224
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54315349
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 13:22 schreef kybe het volgende:

[..]

Het eerste gedeelte ben ik helemaal met je eens.Het gesprek tussen Jaap en Lieke ging merendeel over de relatie van Huub en Lieke, ik kan me best voorstellen dat Lieke haar verhaal kwijt wilde.Huub heeft ook gesprekken met Jaap over de relatie gehad.Dat je in die kooi niemand hebt waar je even je verhaal bij kwijt kan en dat zij dat dus bij Jaap hebben gedaan vind ik begrijpelijk.Huub en Lieke zijn allebei geen makkelijke mensen,zoeken allebei de discussie graag op en willen allebei gelijk hebben.Huub heeft wel heel wat dingen naar haar hoofd geslingerd die ik nooit van mijn leven zou pikken maar Lieke is heel zeurderig en kan dingen niet met humor oplossen.
Wat betreft het feit dat Lieke niet van plan is met Huub in de finale te komen ,ben ik niet met je eens.Als er iemand niets met die anderen heeft is het Lieke wel,ik geloof echt dat zij pas in de finale tegen Huub zou gaan spelen.
Ik zie toch veel liever een finale met Huub en Lieke dan met die andere verschrikkelijke mensen.
Dat mag van mij ook. Maar ik vertrouw Lieke gewoon niet meer. Maar mocht zij de finale halen met Huub dan vind ik het prima. Ik heb echt mijn twijfels over dat bonden met Jaap. Jaap zal een finale met Huub ook niet echt zien zitten. Een drie eenheid is in deze fase meer een gevaar en niet meer nodig omdat er geen tweede BU meer nodig is.
De drie eenheid is ook voornamelijk Huub's idee omdat hij goed doorheeft dat ie een grote kans maakt met eventuele SMS-ers. Wat mij betreft heeft ie dan ook een grote fout gemaakt toen Jaap nog met Dennis speelde. Hij had Dennis moeten inwisselen voor Lieke.
Op vrijdag 2 november 2007 13:32 schreef HuubLiekeFan het volgende:

hoelang duurde het bij nathanael en huub destijds voordat er een brief kwam? of hoelang heeft zo`n brief er maximaal over gedaan tot nu toe?
voor Nathanael de volgende avond om 20 uur, dus na ongeveer 18 uurtjes.
voor Huub was die brief er na 60 minuten.

Flens wou echt wel van Huub af...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')