Ik denk dat wat sylvia en Eric zeiden over het gesprek tussen Lieke en Jaap hard is aangekomen bij Huub.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Huub moeite om bij een eventuele stemming Lieke weg te stemmen. Daarom doet hij er alles aan om te zorgen dat ze zelf wegloopt.
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:03 schreef tipsch het volgende:
Krijgen we dan nu eindelijk Brian's EXIT?![]()
Volgens mij haal je de concepten van BB en DGK door elkaar.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:53 schreef Lady-night het volgende:
Gaan jullie eens wat nuttigs doen.![]()
Van VOL:
Voor wie zin heeft om te bellen naar RTL voor Exit Brian
tel. 035 - 671 84 09.
Ze schijnen al heel vaak gebeld te zijn en moeten nog om de tafel.
Dóór Brian en andere liefdesknapen beschermd worden. Vanuit de idee dat de enige goede liefde, harde liefde is. Als je dat idee onderschrijft, verklaar ik hierbij het STAP01 noodfonds voor geopend.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:03 schreef STAP01 het volgende:
Ik ben wel alleenstaand! Niet te oud en hoef niet beschermd te worden tegen Brains.
geldt dat ook?
... is nog nooit grappig geweest...quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:59 schreef Gert het volgende:
[..]
O, omdat die zure muts er niet tegen kan, is het niet grappig.
Psies, dat bedoel ik nou........... zo was Huub voor Lieke, toen vonden mensen hem leuk, zo is Huub nog steeds, zo vinden mensen hem leuk. Huub is het met veel dingen niet eens wat de buren besloten, maar om zo lang mogelijk in de kooi te blijven speelt hij volgens de spelregels van de buren.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:03 schreef avonne het volgende:
[..]
het gaat mij niet zo zeer om liefdesverdriet of zo.
Huub is helemaal van het plan afgestapt om Brian aan te pakken. Dat was toch de bedoeling van het team?
En de "oprechte woede" van Huub over dat Brian Lieke had geslagen is helemaal een leugen geweest.
"Eerlijke Huub" bestaat niet. Opportunist als een kind zo blij met het vooruitzicht om juichende fans voor zich te zien staan.
Hoe kom je er toch bij dat Huub helemaal van het plan is afgestapt om Brian aan te pakken. Mogen er niet meerdere processen tegelijk lopen? Sterker nog, is het niet juist heel handig om naar iemand toe te groeien om informatie te verkrijgen om die informatie vervolgens tegen diegene te gebruiken?quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:03 schreef avonne het volgende:
[..]
het gaat mij niet zo zeer om liefdesverdriet of zo.
Huub is helemaal van het plan afgestapt om Brian aan te pakken. Dat was toch de bedoeling van het team?
En de "oprechte woede" van Huub over dat Brian Lieke had geslagen is helemaal een leugen geweest.
"Eerlijke Huub" bestaat niet. Opportunist als een kind zo blij met het vooruitzicht om juichende fans voor zich te zien staan.
Kweekt men zieke mensen ? Volgens mij waren ze al gestoord toen ze er in staptequote:Op vrijdag 2 november 2007 15:03 schreef riri het volgende:
Het spel wat in dit huis gespeeld wordt is geen spel maar is één grote geregisseerde farce....
deze mensen worden gebruikt en gekneed om naar te pijpen te dansen van de hoge heren die aan de verkoop van dit programma veel geld willen verdienen...
Dat brian zijn vriendin in elkaar beukt is iets wat ze dus maar snel wegstoppen want het hoort niet in het script wat ze al uitgeschreven hebben thuis.
naar mijn idee kweekt men in dit huis alleen maar zieke mensen die straks als ze eruit zijn grote moeite zullen hebben om zich weer aan te passen in de gewone wereld...
quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dóór Brian en andere liefdesknapen beschermd worden. Vanuit de idee dat de enige goede liefde, harde liefde is. Als je dat idee onderschrijft, verklaar ik hierbij het STAP01 noodfonds voor geopend.
Janken bij de Febo omdat Huub zijn plaatje mag promoten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:10 schreef Nomrc2 het volgende:
waar is lieke ?
en ik zie het als volgt"quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:08 schreef Sheel het volgende:
[..]
Psies, dat bedoel ik nou........... zo was Huub voor Lieke, toen vonden mensen hem leuk, zo is Huub nog steeds, zo vinden mensen hem leuk. Huub is het met veel dingen niet eens wat de buren besloten, maar om zo lang mogelijk in de kooi te blijven speelt hij volgens de spelregels van de buren.
Denk dat hij daarom het wel lang kan volhouden in de villa en Lieke kan dat niet.
De akties en reacties van Huub zijn soms leuk maar ook zo F irritant, maar Huub komt er mee weg. Dat is een "gave" van hem, zo zie ik het![]()
De kalender is een project van Huub, Lieke, Nadia en Dennis.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:10 schreef Scandalous het volgende:
Jaap doet niet mee in het filmpje? Soms lijkt het alsof hij er niet eens meer in zit, in die kooi.
Eergisteren was het "morgen"quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoe kom je er toch bij dat Huub helemaal van het plan is afgestapt om Brian aan te pakken. Mogen er niet meerdere processen tegelijk lopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |