precies, toen zat ze er ook niet mee of dat misschien is niet zo eerlijk zou kunnen zijn voor een ander.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Ach hou toch op. Lieke geilde helemaal op toen Brian haar vorige week vroeg of ze ook mee gaat naar zijn optredens. Toen had ze er opeens wel oren naar. Ze weet zelf niet wat ze wil.
Ze wordt met de dag zuurder.
Dat is idd een stomme zet!quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:55 schreef avonne het volgende:
Hoezo je tegenstanders ammunitie geven en je teammaat afvallen?
Tuurlijk das niet leuk, dan weet je toch hoe het zit? Je jankt en baalt voor een bepaalde tijd maar dan weet je dat het voor hem niks voorstelde! Maar om nou zo te lopen zanikken....... Lieke trok Huub niet meer, zij wou er al eerder een eind aan maken. Als je nou nog niet weet dat "sommige" mannen zo zijn.....quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stoere praat, ik ben benieuwd hoe jij zelf zou reageren als degene met wie je een paar dagen geleden een relatie hebt beëindigd tegen je zou zeggen dat hij er nu lekker op los zal gaan met andere vrouwen. Ik vind het ronduit onbeschoft.
O, omdat Huub het zegt is het grappig.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:56 schreef Clank het volgende:
[..]
Hij zei ook dat hij er een grapje over maakte.. maar ja.. humor is niet Lieke's sterkste kant.
Volgens mij heeft Huub moeite om bij een eventuele stemming Lieke weg te stemmen. Daarom doet hij er alles aan om te zorgen dat ze zelf wegloopt.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:55 schreef avonne het volgende:
Hoezo je tegenstanders ammunitie geven en je teammaat afvallen?
Over welk grapje is ze nu boos? Over groupies ballen?quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:56 schreef Clank het volgende:
[..]
Hij zei ook dat hij er een grapje over maakte.. maar ja.. humor is niet Lieke's sterkste kant.
O, omdat die zure muts er niet tegen kan, is het niet grappig.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:57 schreef avonne het volgende:
[..]
O, omdat Huub het zegt is het grappig.
sorry
misschien wel niet of het grapje was helemaal niet leuk.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:56 schreef Clank het volgende:
[..]
gaat vast over het singel zijn en groupies in de kleedkamerquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:52 schreef avonne het volgende:
iemand enig idee wat Huub 2 dagen geleden gezegd had dat tegenstrijdig is met wat hij nu zegt?
Huub vindt het komisch.
Och dan zegt zuurpruimpje dat toch gewoon.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
misschien wel niet of het grapje was helemaal niet leuk.
Dan word ik wel je pennigmeester.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:59 schreef STAP01 het volgende:
Ik heb trouwens nog wel een goed doel voor Huub en Brain!
"Help Stap de winter door"
Wie laat zich daar in godsnaam voor lenen!quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Over welk grapje is ze nu boos? Over groupies ballen?
Nee joh, dat geld moet allemaal naar de zielige loverboys van Aruba. Of naar de alleenstaande moeders die te oud zijn om beschermd te worden door deze liefdesknapen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:59 schreef STAP01 het volgende:
Ik heb trouwens nog wel een goed doel voor Huub en Brain!
"Help Stap de winter door"
ik vond het ook wel grappigquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:57 schreef avonne het volgende:
[..]
O, omdat Huub het zegt is het grappig.
sorry
Ik ben wel alleenstaand! Niet te oud en hoef niet beschermd te worden tegen Brains.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee joh, dat geld moet allemaal naar de zielige loverboys van Aruba. Of naar de alleenstaande moeders die te oud zijn om beschermd te worden door deze liefdesknapen.
Adem in ... en adem uit.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:02 schreef trettie het volgende:
Mag ik even vragen of dit de beloning is voor het laten sneuvelen van 2 glazen deuren met gevaar voor omstanders en het kapot voetballen van een glas naar Dennis
het onder de douche zetten van je vriendin en met haar kop ergens tegenaan slaan?
Nou bedankt Febo wat een erge straf!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik had 'm zelf niet erger kunnen bedenken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
het gaat mij niet zo zeer om liefdesverdriet of zo.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:57 schreef Sheel het volgende:
[..]
Tuurlijk das niet leuk, dan weet je toch hoe het zit? Je jankt en baalt voor een bepaalde tijd maar dan weet je dat het voor hem niks voorstelde! Maar om nou zo te lopen zanikken....... Lieke trok Huub niet meer, zij wou er al eerder een eind aan maken. Als je nou nog niet weet dat "sommige" mannen zo zijn.....
Ik werk al jaren in de uitgaanswereld, en ik zie dingen die niet voor het daglicht bestemd zijn, maar ik gun het de kerel niet dat ze mij ervan zien balen!!! Maar ja iedere vrouw is anders!
Ik denk dat wat sylvia en Eric zeiden over het gesprek tussen Lieke en Jaap hard is aangekomen bij Huub.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Huub moeite om bij een eventuele stemming Lieke weg te stemmen. Daarom doet hij er alles aan om te zorgen dat ze zelf wegloopt.
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:03 schreef tipsch het volgende:
Krijgen we dan nu eindelijk Brian's EXIT?![]()
Volgens mij haal je de concepten van BB en DGK door elkaar.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:53 schreef Lady-night het volgende:
Gaan jullie eens wat nuttigs doen.![]()
Van VOL:
Voor wie zin heeft om te bellen naar RTL voor Exit Brian
tel. 035 - 671 84 09.
Ze schijnen al heel vaak gebeld te zijn en moeten nog om de tafel.
Dóór Brian en andere liefdesknapen beschermd worden. Vanuit de idee dat de enige goede liefde, harde liefde is. Als je dat idee onderschrijft, verklaar ik hierbij het STAP01 noodfonds voor geopend.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:03 schreef STAP01 het volgende:
Ik ben wel alleenstaand! Niet te oud en hoef niet beschermd te worden tegen Brains.
geldt dat ook?
... is nog nooit grappig geweest...quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:59 schreef Gert het volgende:
[..]
O, omdat die zure muts er niet tegen kan, is het niet grappig.
Psies, dat bedoel ik nou........... zo was Huub voor Lieke, toen vonden mensen hem leuk, zo is Huub nog steeds, zo vinden mensen hem leuk. Huub is het met veel dingen niet eens wat de buren besloten, maar om zo lang mogelijk in de kooi te blijven speelt hij volgens de spelregels van de buren.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:03 schreef avonne het volgende:
[..]
het gaat mij niet zo zeer om liefdesverdriet of zo.
Huub is helemaal van het plan afgestapt om Brian aan te pakken. Dat was toch de bedoeling van het team?
En de "oprechte woede" van Huub over dat Brian Lieke had geslagen is helemaal een leugen geweest.
"Eerlijke Huub" bestaat niet. Opportunist als een kind zo blij met het vooruitzicht om juichende fans voor zich te zien staan.
Hoe kom je er toch bij dat Huub helemaal van het plan is afgestapt om Brian aan te pakken. Mogen er niet meerdere processen tegelijk lopen? Sterker nog, is het niet juist heel handig om naar iemand toe te groeien om informatie te verkrijgen om die informatie vervolgens tegen diegene te gebruiken?quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:03 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub is helemaal van het plan afgestapt om Brian aan te pakken. Dat was toch de bedoeling van het team?
En de "oprechte woede" van Huub over dat Brian Lieke had geslagen is helemaal een leugen geweest.
"Eerlijke Huub" bestaat niet. Opportunist als een kind zo blij met het vooruitzicht om juichende fans voor zich te zien staan.
Kweekt men zieke mensen ? Volgens mij waren ze al gestoord toen ze er in staptequote:Op vrijdag 2 november 2007 15:03 schreef riri het volgende:
Het spel wat in dit huis gespeeld wordt is geen spel maar is één grote geregisseerde farce....
deze mensen worden gebruikt en gekneed om naar te pijpen te dansen van de hoge heren die aan de verkoop van dit programma veel geld willen verdienen...
Dat brian zijn vriendin in elkaar beukt is iets wat ze dus maar snel wegstoppen want het hoort niet in het script wat ze al uitgeschreven hebben thuis.
naar mijn idee kweekt men in dit huis alleen maar zieke mensen die straks als ze eruit zijn grote moeite zullen hebben om zich weer aan te passen in de gewone wereld...
quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dóór Brian en andere liefdesknapen beschermd worden. Vanuit de idee dat de enige goede liefde, harde liefde is. Als je dat idee onderschrijft, verklaar ik hierbij het STAP01 noodfonds voor geopend.
Janken bij de Febo omdat Huub zijn plaatje mag promoten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:10 schreef Nomrc2 het volgende:
waar is lieke ?
en ik zie het als volgt"quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:08 schreef Sheel het volgende:
[..]
Psies, dat bedoel ik nou........... zo was Huub voor Lieke, toen vonden mensen hem leuk, zo is Huub nog steeds, zo vinden mensen hem leuk. Huub is het met veel dingen niet eens wat de buren besloten, maar om zo lang mogelijk in de kooi te blijven speelt hij volgens de spelregels van de buren.
Denk dat hij daarom het wel lang kan volhouden in de villa en Lieke kan dat niet.
De akties en reacties van Huub zijn soms leuk maar ook zo F irritant, maar Huub komt er mee weg. Dat is een "gave" van hem, zo zie ik het![]()
De kalender is een project van Huub, Lieke, Nadia en Dennis.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:10 schreef Scandalous het volgende:
Jaap doet niet mee in het filmpje? Soms lijkt het alsof hij er niet eens meer in zit, in die kooi.
Eergisteren was het "morgen"quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoe kom je er toch bij dat Huub helemaal van het plan is afgestapt om Brian aan te pakken. Mogen er niet meerdere processen tegelijk lopen?
ok maar ik denk dat er wel wat meer speeltquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Janken bij de Febo omdat Huub zijn plaatje mag promoten.
Het was een projectje van Lieke, Huub,D en A.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:10 schreef Scandalous het volgende:
Jaap doet niet mee in het filmpje? Soms lijkt het alsof hij er niet eens meer in zit, in die kooi.
Held Huub heeft totaal geen last van ook maar enige vorm van bescheidenheid. Ik vindt het eigenlijk wel grappig, zo een mannetje die denkt dat hij iets geweldigs heeft gedaan.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:03 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik wacht met je meequote:Op vrijdag 2 november 2007 15:12 schreef tipsch het volgende:
Maar, dat was dus nog steeds geen exit voor Brian. Waar we verder wachten op Brian's EXIT.
als DGK is afgelopen is Brian wel exitquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:12 schreef tipsch het volgende:
Maar, dat was dus nog steeds geen exit voor Brian. Waar we verder wachten op Brian's EXIT.
Mailen naar kim.koppenol@rtl.nlquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:53 schreef Lady-night het volgende:
Gaan jullie eens wat nuttigs doen.![]()
Van VOL:
Voor wie zin heeft om te bellen naar RTL voor Exit Brian
tel. 035 - 671 84 09.
Ze schijnen al heel vaak gebeld te zijn en moeten nog om de tafel.
Oh ja idd, niet eens opgemerktquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:13 schreef Clank het volgende:
[..]
De kalender is een project van Huub, Lieke, Nadia en Dennis.
Brian en Amanda zaten ook niet in dit filmpje.
Goed idee ja.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:15 schreef tipsch het volgende:
Het zou leuk zijn, redactie, wanneer jullie Amanda eens instrueren om Lieke erop aan te spreken (waar Huub bij is) dat Lieke een zuurpruim richting Huub is.
Hij is blij terwijl het spel niet gespeeld kan worden?quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:14 schreef blomst het volgende:
Als Huub de keuze had van optreden of Brian exit, dan ging Brian volgens mij exit, maar helaas heeft hij die keuze niet.
Zou hij dan het aftreden moeten afwijzen??
Groot gelijk dat hij er blij mee is.
Wat wat?quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:15 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik wacht met je mee![]()
En gezien het gespannen gezicht van Brian net heb ik idee dat er ook werkelijk nog wat kan komen.![]()
Oke dan zo kan je het ook zien, wekt het sympathie bij je op of niet......... hou je der van of niet......quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:12 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
en ik zie het als volgt"
de enige gave die die gozer heeft is alles recht te lullen wat krom is
Nee het knauwen op ijs van Dennis is gezellig om te horen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:19 schreef dgk_fan het volgende:
Brrrrrrr wat klinkt dat toch altijd smerig als Japio zit te eten !!
Pas op de bank tijdens een stemming zei ze zelfs nog dat Huub al zijn dingen niet door waren gegaan.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Janken bij de Febo omdat Huub zijn plaatje mag promoten.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:18 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij is blij terwijl het spel niet gespeeld kan worden?
Raar. Wil hij het spel wel spelen? Waarom heeft hij dan een team?
Gaat het woord van de Febo boven de spelregels?
Is de strategie van Huub om met Jaap en Lieke een team te vormen? Of vormt hij een team met de Febo?
Ik denk dat Lieke wel eens zou concluderen dat Huub geen teamspeler is.
Daar krijg ik, in tegenstelling tot bij Jaap, juist MEER eetlust van !!quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nee het knauwen op ijs van Dennis is gezellig om te horen.
Foutje, het was Brian die begon over zijn achtergrondkoordje, A/L/N.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:19 schreef Nomrc2 het volgende:
btw in het gesprekt met onze ludo heeft huub toch wel gevraagt of lieke ook mee mocht
zou je toch denken na z'n gezeur over dat ze braian's plaatje zou willen promoten
of is onze eerlijke huub dat spontaan vergeten ?
die keek gewoon achter mee.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het was een projectje van Lieke, Huub,D en A.
Ik vond het wel vreemd die Lieke er niet bij was om de filmpjes te bekijken.
Gelukkig is Lieke een hele goede teamspeler!quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:18 schreef avonne het volgende:
[..]
Is de strategie van Huub om met Jaap en Lieke een team te vormen? Of vormt hij een team met de Febo?
Ja laat die grootbek nog meer zeggen en zie je niet hoe vrolijk zij erbij zit op dit moment?????quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:15 schreef tipsch het volgende:
Het zou leuk zijn, redactie, wanneer jullie Amanda eens instrueren om Lieke erop aan te spreken (waar Huub bij is) dat Lieke een zuurpruim richting Huub is.
Humor en Lieke..... nee.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
... is nog nooit grappig geweest...
hij heeft zeker 3 uur aan haar kop lopen zeiken dat ze ZIJN plaatje moest promoten en dat het maar belachelijk was dat zij in de clip van brian zat, ectquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:22 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Pas op de bank tijdens een stemming zei ze zelfs nog dat Huub al zijn dingen niet door waren gegaan.
En nu loopt ze zo te zeuren.
Hij er wel uit en zei niet.
Het zijn mogelijk haar laatste uurtjes voor een écht vrij weekend.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:25 schreef trettie het volgende:
[..]
Ja laat die grootbek nog meer zeggen en zie je niet hoe vrolijk zij erbij zit op dit moment?????
Daat had je EXIT gemoeten, net zoals Brian nu.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:27 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
hij heeft zeker 3 uur aan haar kop lopen zeiken dat ze ZIJN plaatje moest promoten en dat het maar belachelijk was dat zij in de clip van brian zat, ect
en dan niet ff aan oom ludo vragen of lieke en jaap ook meemogen om z'n plaatje te promoten
hoezo hypcriet ?
persoonlijk zou ik hem een doodschop geven
Dat is te mooi om waar te zijn, maar wij wachten af nog steeds.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het zijn mogelijk haar laatste uurtjes voor een écht vrij weekend.![]()
Dit is dus het eenzijdige beeld van 'n typische Huubfan. Waar jij Lieke hier van beticht doet Huub werkelijk exact hetzelfde.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat zou wel de allerdomste conclusie van Lieke zijn. Ik zie dat toch echt zo dat Lieke absoluut geen teamspeler is. Ze valt Huub in z'n gezicht en achter zn rug om af. Het is bovendien niet voor niets dat Lieke met de groep al HELEMAAL NIET kan meekomen.
Het spel spelen als het nodig is en het leuk hebben als het kan, dat is de manierquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:18 schreef avonne het volgende:
[..]
ik zit niet in de villaquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daat had je EXIT gemoeten, net zoals Brian nu.![]()
maar het knappe van huub is dat het altijd lijkt alsof de andere schuldig is en niet hijquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:32 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dit is dus het eenzijdige beeld van 'n typische Huubfan. Waar jij Lieke hier van beticht doet Huub werkelijk exact hetzelfde.![]()
Da's niet waar, maar laat de Lieke enthousiasten haar maar als teamspelers verdedigen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:32 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dit is dus het eenzijdige beeld van 'n typische Huubfan. Waar jij Lieke hier van beticht doet Huub werkelijk exact hetzelfde.![]()
ben geen lieke fanquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Da's niet waar, maar laat de Lieke enthousiasten haar maar als teamspelers verdedigen.![]()
Waarom ? Als je zelf opstapt dan krijg je je borg toch niet terug. Ik denk ook niet dat ik dan netjes op m'n 24 uur zou wachten. En misschien is ze dat nu achter wel aan het regelen, je weet het niet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:35 schreef blomst het volgende:
Als Lieke morgen mee wil moet ze vandaag wel haar 24.00uur aanvragen.
Ik noemde het woord fan niet, maar goed. Ik ben geen Huub fan, maar wel behoorlijk klaar met Lieke.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:38 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ben geen lieke fan
maar simpel huub zit nog niet thuis
Ik denk dat het ego van Lieke groter is dan dat van Huub. Hij durft tenminste de fout bij zichzelf te zoeken en ook toe te geven. Dat mis ik bij Lieke. In dat gesprek met Anita was het ook voornamelijk Huub dit en dat.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:36 schreef Desii het volgende:
Zowel Huub als Lieke maken fouten, doordat er teveel iritaties tussen hun tweeen zit.... krijg meer het gevoel ze kunnen niet met en niet zonder elkaar.
Huub heeft een ego, door wordt je knetter van... dus soms begrijp ik Lieke wel...
Maar Lieke is zo een enorme zeur........ dus soms begrijp ik Huub wel![]()
De bank begint al weer aardig nat te worden hier !!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:41 schreef tipsch het volgende:
Dennis doet stoer.dgk_fan, gaat het nog?
![]()
Het is een meisje die denkt dat je een man kunt kneden naar jouw maatstaven. Zo naïef.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:40 schreef blomst het volgende:
Volgens mij is Lieke iemand in een realtie die al begint te zeuren als je een kwartier later thuis komt van het sporten dan normaal.
klopt........quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk dat het ego van Lieke groter is dan dat van Huub. Hij durft tenminste de fout bij zichzelf te zoeken en ook toe te geven. Dat mis ik bij Lieke. In dat gesprek met Anita was het ook voornamelijk Huub dit en dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |