Zo'n dubbele act met Huub en Brian kun je wel voor 2000 euri wegzetten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:15 schreef avonne het volgende:
Volgens Brian krijgt een persoon 1600 euro voor zo'n optreden.
Lijkt me toch eerder 200 euro, of niet? Max.
Hij zegt net dat hij denkt dat het volgende week zaterdag is.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:15 schreef petraa het volgende:
Maar als het morgen is dat hij naar Gemert moet, dan mist hij Joris.
sure...alsof die singles 100.000 exemplaren gaan verkopenquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub stelt voor de opbrengst naar een goed doel te doen "Het brengt toch niet zo veel op"
Manager : "Juist, het is maar 6 weken, dus zal het niet veel meer dan 500.000 euro opbrengen"
Huub trekt toch even bleek weg .......
kan ik me voorstellen, het is ook niet eerlijk, eerlijk zou zijn als ze met hun eigen single gaan toeren, nu is het alleen maar promotie van dgk.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:15 schreef petraa het volgende:
Ik vind het niet eerlijk aldus Lieke!!
Vind ik ook niks gek, die 2 mogen nu gewoon elk weekend min of meer stappen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:16 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke kan het niet hebben ze is weer is jaloers op Huub dat hij naar buiten mag en zei niet.
Huub gaat bellen en geef het aan dan.
Het een kun je toch niet los zien van het ander?quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:17 schreef Verida het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen, het is ook niet eerlijk, eerlijk zou zijn als ze met hun eigen single gaan toeren, nu is het alleen maar promotie van dgk.
![]()
Ja, dat is ook niet eerlijk! Of er moeten meer dingen voor de anderen komen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Vind ik ook niks gek, die 2 mogen nu gewoon elk weekend min of meer stappen.
van mij mag zequote:Op vrijdag 2 november 2007 14:20 schreef STAP01 het volgende:
Ik denk dat Lieke zo gaat klagen bij Jaap!
quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:19 schreef avonne het volgende:
http://www.time-out.nl/default.asp?oid=41
voor wie Brian helemaal niks meer gunt
Zei hij dat? Wat tactvol... notquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:24 schreef Scandalous het volgende:
H: Ik ben single, ik heb een single, dus ik ga ook alle vruchten ervan plukken
L: Nou loop lekker je lul achterna
Luister toch eens een keer. Hij had het erover dat hij single is en meiden kan ballen in de kleedkamer.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:24 schreef Dreamboy het volgende:
Huub ik ga lekker door het land heen.
Lieke ja loop lekker je lul achterna.
Ze loopt zo weg wat een K.U.T wijf zeg
Mee eens, irritante betweetster met misplaatst superioriteitsgevoel.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:22 schreef T-lex het volgende:
Lieke is gewoon een zuur wijf...tijd dat ze d'r koffers gaat pakken.![]()
Zou ik ook gezegd hebben als er iemand tegenover me zit met zo'n zuur gezicht die me helemaal niets meer gunt.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Luister toch eens een keer. Hij had het erover dat hij single is en meiden kan ballen in de kleedkamer.Dan is de opmerking van Lieke ineens weer heel begrijpelijk.
Ze heeft allang wat positieve dingen er over gezegd. Dat meneer ex nou weer moet zeggen dat hij dan groupies kan neuken..... logisch dat ze dat niet leuk vindt.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:26 schreef Clank het volgende:
Tjonge jonge wat laat Lieke zich nu kennen zeg!!! Niet eens een béétje blij kunnen zijn voor Huub..
nog niet. Ik bezin me nog op een geïnspireerde tekst.quote:
Heel slim uitgedokterd inderdaad. Dat Huub niet echt meer principieel blijft, kan ik me wel indenken. Je krijgt toch nul op rekest en daar worden je principes erg murw door geslagen, denk ik. Wat moet je dan? De poort uitlopen omdat regels met voeten worden getreden? Dan ben je nog verder van huis.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:20 schreef Verida het volgende:
weer geweldig gevonden van het hokje, Huub is allang blij met een keertje naar buiten en zal nu heus niet gaan zeuren dat hij vindt dat Brian nog een sanctie moet krijgen. Huub is dus inderdaad zo te lijmen en blijft niet echt meer principieel.
ze is heel blij voor hem...het is de toon waarop hij praat....toon van weinig respekt naar vrouwen en zeker naar iemand waar net de relatie mee is verbrokenquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:26 schreef Clank het volgende:
Tjonge jonge wat laat Lieke zich nu kennen zeg!!! Niet eens een béétje blij kunnen zijn voor Huub..
Wij weten niet beter dan dat Fons van Westerloo helemaal niet blij is met het programma, en het dit jaar nog wil beëindigen. Toch merkwaardig, dat er dan nu nog een relatief omvangrijke publiciteitscampagne wordt opgezet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:27 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
laat de redactie niet gebeuren
dit is promotie voor de gouden kooi
Wat voor positieve dingen dan?? 'Leuk' met het gezicht van 30 dagen onweer?!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft allang wat positieve dingen er over gezegd. Dat meneer ex nou weer moet zeggen dat hij dan groupies kan neuken..... logisch dat ze dat niet leuk vindt.
wat een kloothommel zeg, wat wil hij nou, dat Lieke hem op haar knietjes vraagt om dat niet te doen.quote:
Kado...NEE.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:26 schreef Gert het volgende:
[..]
En tóch.... heeft ze gewoon gelijk dat het nogal een kado is wat Brian en Huub hier krijgen.
Het is zó lekker, zó bevrijdend, om even uit de villa te mogen. En zij mogen dat dan weken achter elkaar. Speltechnisch is dat héél oneerlijk.
Iemand zei dat er een stemming voor zou komen? Is dit zeker?quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heel slim uitgedokterd inderdaad. Dat Huub niet echt meer principieel blijft, kan ik me wel indenken. Je krijgt toch nul op rekest en daar worden je principes erg murw door geslagen, denk ik. Wat moet je dan? De poort uitlopen omdat regels met voeten worden getreden? Dan ben je nog verder van huis.
Hij heeft inderdaad gezegd dat het in december gaat stoppen, maar Fons lult wel vaker uit z`n nek. En aangezien ik nog steeds niets over een 'voorselectie' voor de nieuwe BigBrother gehoord hebt begin ik toch te geloven dat DGK volgend jaar gewoon doorgaat...quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:29 schreef Gert het volgende:
Wij weten niet beter dan dat Fons van Westerloo helemaal niet blij is met het programma, en het dit jaar nog wil beëindigen. Toch merkwaardig, dat er dan nu nog een relatief omvangrijke publiciteitscampagne wordt opgezet.
Saillant is het daarom, dat dit initiatief van John de Mol komt.
Net als dat tennissen van Brian, recentelijk.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:31 schreef T-lex het volgende:
Kado...NEE.![]()
Hier is naartoe gewerkt...zo heeft vooral Brian veel tijd erin gestoken met die hele Rap lessen enzo, die is er al maanden mee bezig.
Als we het dan over Kado'tjes hebben dan weet ik er nog wel eentje. Dat "spinning" van Lieke.Daar was niks aan vooraf gegaan. En een stemming was er ook niet voor nodig. Dan praat je over een kado'tje.
![]()
Speltechnisch kun je ook stellen dat het niet eerlijk is dat Huub en Brian (en Amanda) veel langer in DGK zitten dan de anderen om voor min of meer dezelfde prijs in aanmerking te komen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens, irritante betweetster met misplaatst superioriteitsgevoel.
Ze heeft ook zo'n "nu kijk ik intelligent"-blik die ze op kan zetten, brrrr..
En tóch.... heeft ze gewoon gelijk dat het nogal een kado is wat Brian en Huub hier krijgen.
Het is zó lekker, zó bevrijdend, om even uit de villa te mogen. En zij mogen dat dan weken achter elkaar. Speltechnisch is dat héél oneerlijk.
Hou toch op, 5 keer een uurtje rapgedoe, dat is alles wat onze grote rapper er voor gedaan heeft. Hij was nog te beroerd om te oefenen tussen de lessen door.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:31 schreef T-lex het volgende:
[..]
Kado...NEE.![]()
Hier is naartoe gewerkt...zo heeft vooral Brian veel tijd erin gestoken met die hele Rap lessen enzo, die is er al maanden mee bezig.
Als we het dan over Kado'tjes hebben dan weet ik er nog wel eentje. Dat "spinning" van Lieke.Daar was niks aan vooraf gegaan. En een stemming was er ook niet voor nodig. Dan praat je over een kado'tje.
![]()
Ja héél blijquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:29 schreef riri het volgende:
[..]
ze is heel blij voor hem...het is de toon waarop hij praat....toon van weinig respekt naar vrouwen en zeker naar iemand waar net de relatie mee is verbroken
Dit heeft gewoon met gisteren te maken wat Syl en Eric vertelde tegen hem dat hij Lieke en Jaap in de gaten moest houden dat ze niet te veel bonden samen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:27 schreef riri het volgende:
Lieke moet gewoon hetzelfde gaan praten....ik ga lekker sexen als ik eventjes het huis uit ben,ga ik er lekker even van genieten
kijken of huubje dan nog zo\'n smile op zijn gezicht tovert
Huub vertrouwde haar veel te veel. Hij moet haar het vertrouwen teruggeven dat hij van Lieke ontvangt en dat is bitter weinig.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:35 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Dit heeft gewoon met gisteren te maken wat Syl en Eric vertelde tegen hem dat hij Lieke en Jaap in de gaten moest houden dat ze niet te veel bonden samen.
Huub vertrouwt Lieke gewoon niet.
zo zag ik het ook.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:27 schreef Clank het volgende:
[..]
Zou ik ook gezegd hebben als er iemand tegenover me zit met zo'n zuur gezicht die me helemaal niets meer gunt.
Mwah, het mogen opnemen van die singles was óók al een kadootje.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:31 schreef T-lex het volgende:
[..]
Kado...NEE.![]()
![]()
ho, ho, ho...... ze wisten ruim een week geleden al dat ze naar buiten mochten hiervoorquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:20 schreef Verida het volgende:
weer geweldig gevonden van het hokje, Huub is allang blij met een keertje naar buiten en zal nu heus niet gaan zeuren dat hij vindt dat Brian nog een sanctie moet krijgen. Huub is dus inderdaad zo te lijmen en blijft niet echt meer principieel.
Haar slachtofferrolletje is ze al verloren en ze heeft in de tussentijd al laten zien dat ze net zo lelijk kan zijn als haar vermeende aanranders (dan denk ik aan het Dennis-bash moment).quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:36 schreef Sheel het volgende:
Middag iedereen, ff tussen werk en lippen door![]()
Lieke is weer eens niet blij? Jeetje ze moet is ophouden met zeuren, ik ben benieuwd hoe hoog ze as popu staat. Ze heeft de hele tijd mee gereden op het s6 van Huub. Dan moet ze zelf iets verzinnen waar ze fans mee binnen haalt. Nee doe mij Silvia maar, die kon tenminste relativeren en meegeinen met Huub.
Huub is zo'n mannetje wat weer single is en los kan gaan op de vrouwen die zich aan hem aanbieden. Als Lieke daar problemen mee heeft had ze in eerste instantie niks met hem moeten beginnen.
Mannen zijn nou eenmaal jagers en sommige vrouwen houden daar van. Ben zelf een Vtje maar als het je niet bevalt dat zoek je zelf toch wat anders!!
Heeft meneer Voeten last van een identiteitscrisis?quote:13:59 - Bloed, zweet en tranen
Francine, de columniste is nog niet de Villa uit of de volgende gast staat al weer te wachten. Het is Ludo van Total Rocket management/boekingskantoor die voor Brian en Huub langskomt voor de promotie van hun nieuwe single. “Mooie auto!”, merkt Huub op. “Ja en hij is betaald ook”, zegt Ludo “Bent u net terug van vakantie?”, vraagt Brian. “Nee ik woon om de paar weken in Spanje vandaar”, legt Henry uit. “Jullie gaan dus zingen?”, steekt Ludo van wal. “Onze singles zijn te downloaden via Youtube en ik ben al meer dan 10 000 keer gedownload”, glundert Brian. “Ik heb idee om voor jullie optreden ieder elkaars nummer te laten aankondigen en om daarnaast nog een duet met jullie samen op te nemen. Welk nummer lijkt jullie leuk om te zingen?”, vraagt de producer. “Bloed, zweet en tranen”, zegt Brian direct. “Toen ik je zag van Hero”, vindt Huub wel passend. Niet vechten hè jongens!
+1quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:37 schreef miesy het volgende:
[..]
zo zag ik het ook.
effe lekker terug bitchen, zou ik ook doen.
En zo zijn er nog wel wat zaken te verzinnen die niet eerlijk zijn.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Speltechnisch kun je ook stellen dat het niet eerlijk is dat Huub en Brian (en Amanda) veel langer in DGK zitten dan de anderen om voor min of meer dezelfde prijs in aanmerking te komen.
Hoe saillant als je weet dat beide plaatjes zijn uitgebracht bij de uitgeverij van JdM ?quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Wij weten niet beter dan dat Fons van Westerloo helemaal niet blij is met het programma, en het dit jaar nog wil beëindigen. Toch merkwaardig, dat er dan nu nog een relatief omvangrijke publiciteitscampagne wordt opgezet.
Saillant is het daarom, dat dit initiatief van John de Mol komt.
Hij vertrouwt haar wel...heeft hij meerdere keren uitgesproken....gisteren na het bezoek heeft hij tegen Lieke gezegd dat Sylvia en Eric hem heel veel insideinformatie hadden gegeven en dat hij die informatie zeeft....in informatie waar hij wat aan kan hebben en in informatie waarbij hij weet dat een buitenstaander het anders ziet dan als iemand die zelf in het huis woont....daarbij gaf hij aan dat hij Lieke vertrouwtquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:35 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Dit heeft gewoon met gisteren te maken wat Syl en Eric vertelde tegen hem dat hij Lieke en Jaap in de gaten moest houden dat ze niet te veel bonden samen.
Huub vertrouwt Lieke gewoon niet.
En exposure voor DGK, een tegemoetkoming naar "de fans"quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:39 schreef Gert het volgende:
[..]
En zo zijn er nog wel wat zaken te verzinnen die niet eerlijk zijn.
Maar dit neemt niet weg dat wekenlang de villa uit mogen om de gevierde jongen uit te hangen in discotheken, een vét kado is.
Dat DIT geen kado'tje is voor Brian.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Hou toch op, 5 keer een uurtje rapgedoe, dat is alles wat onze grote rapper er voor gedaan heeft. Hij was nog te beroerd om te oefenen tussen de lessen door.
Probeer mij niet wijs te maken dat Brian hier hard voor gewerkt heeft, dan lach ik je keihard in je gezicht uit.
Lieke ging spinnen, Brian ging tennissen, Dennis ging voetballen...... wat is je punt?
Precies.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:35 schreef riri het volgende:
En voor iemand die eergisteren nog zijn vriendin met haar hoofd 3 x tegen de douchewand heeft gebeukt is het toch een leuk cadeau....geen sanctie maar een uitje als beloning daarvoor....ja,heel eerlijk....bravo
niet eerlijk dus...het klopt allemaal van geen kant
Ik kan me heel goed voorstellen waarom Lieke dingen niet eerlijk vindt gaan.....als streamer zie je hoe oneerlijk het spel gespeeld wordt laat staan als je erin zit
als je daar brian ook mee hebt vind ik het wel een hele mooie actie.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:32 schreef avonne het volgende:
[..]
Iemand zei dat er een stemming voor zou komen? Is dit zeker?
Dan staat Huub daar met zijn uitspraak dat hij ook alles voor zichzelf zou blokken.
Het aanrand incident was iid verschrikkelijk, maar als je het niet eens bent met de buren over dit voorval (wat ik zou zijn!) dan stapte ik zelf wel op. Je laat je gvd toch niet zo behandelen?! Na die klap van Brian net zo....... Hoeveel eigenwaarde heb je dan? Ze was toch zo zelfstandig? Van Amanda snap ik het wel, die heeft verder niks, maar van Lieke snap ik het niet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Haar slachtofferrolletje is ze al verloren en ze heeft in de tussentijd al laten zien dat ze net zo lelijk kan zijn als haar vermeende aanranders (dan denk ik aan het Dennis-bash moment).
Ik verwacht hier geen stemming voor, hoor. Brian zou eens de dupe kunnen worden, God forbid!quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:44 schreef miesy het volgende:
als je daar brian ook mee hebt vind ik het wel een hele mooie actie.
als amanda het dan als eerste zou blocken zou dat echt een giller zijn!
Helemaal als je dan als dooddoener nog te horen krijgt dat hij nu lekker single is en wat hij in de kleedkamers van plan is te gaan doenquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:42 schreef avonne het volgende:
[..]
Precies.
En gisteren vroeg Huub nog aan Lieke om te kijken of Brian niet in de slaapkamer was zodat Huub hem niet tegen zou komen omdat het anders een confrontatie zou zijn.
Mond vol over wat voor een klootzak Brian was dat hij Lieke ook al eens had geslagen.
En nu...? Huub mag optreden, en weg zijn die grieven. Dan zal Lieke ook wel het gevoel hebben "nou, dus ik ben alleen handig als het jou uitkomt"
Stoere praat, ik ben benieuwd hoe jij zelf zou reageren als degene met wie je een paar dagen geleden een relatie hebt beëindigd tegen je zou zeggen dat hij er nu lekker op los zal gaan met andere vrouwen. Ik vind het ronduit onbeschoft.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:36 schreef Sheel het volgende:
Middag iedereen, ff tussen werk en lippen door![]()
Lieke is weer eens niet blij? Jeetje ze moet is ophouden met zeuren, ik ben benieuwd hoe hoog ze as popu staat. Ze heeft de hele tijd mee gereden op het s6 van Huub. Dan moet ze zelf iets verzinnen waar ze fans mee binnen haalt. Nee doe mij Silvia maar, die kon tenminste relativeren en meegeinen met Huub.
Huub is zo'n mannetje wat weer single is en los kan gaan op de vrouwen die zich aan hem aanbieden. Als Lieke daar problemen mee heeft had ze in eerste instantie niks met hem moeten beginnen.
Mannen zijn nou eenmaal jagers en sommige vrouwen houden daar van. Ben zelf een Vtje maar als het je niet bevalt dat zoek je zelf toch wat anders!!
Dat versterkt het alleen maar.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoe saillant als je weet dat beide plaatjes zijn uitgebracht bij de uitgeverij van JdM ?
Precies, Brian heeft zijn woede nu al een paar keer tegen Lieke gericht [ paardenbak en eergisteren slaapkamer]quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:42 schreef avonne het volgende:
[..]
Precies.
En gisteren vroeg Huub nog aan Lieke om te kijken of Brian niet in de slaapkamer was zodat Huub hem niet tegen zou komen omdat het anders een confrontatie zou zijn.
Mond vol over wat voor een klootzak Brian was dat hij Lieke ook al eens had geslagen.
En nu...? Huub mag optreden, en weg zijn die grieven. Dan zal Lieke ook wel het gevoel hebben "nou, dus ik ben alleen handig als het jou uitkomt"
Voor mij zegt het wel iets over de persoon Huub....je vriendin extra dissen met opmerkingen over sexen met groupies terwijl je net zelf de relatie hebt beeindigt.....als je een toffe persoon bent ga je dat er niet extra inwrijven...vindt hem erg onkies daarin....en die lach nadat ze uit de chill is iets waar hij trots op moet zijn....notquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:42 schreef avonne het volgende:
[..]
Precies.
En ik pis erna jou kotst er wel afquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:04 schreef Rens_Wilders het volgende:
Nou als Brian hier in een plaatselijke disco komt optreden kom ik zeker... om hem in een dronken bui onder te kotsen![]()
same here....vindt het beschamend zoals hij er ook nog om lacht...ff een ander nog op d'r hart trappenquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stoere praat, ik ben benieuwd hoe jij zelf zou reageren als degene met wie je een paar dagen geleden een relatie hebt beëindigd tegen je zou zeggen dat hij er nu lekker op los zal gaan met andere vrouwen. Ik vind het ronduit onbeschoft.
Ik vind dat juist een heel ónlogisch rijtje, voor iemand die aan een spel meedoet waarin hij "oneindig is opgesloten in luxe".quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:42 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat DIT geen kado'tje is voor Brian.![]()
Oefenen/lessen volgen, plaat opnemen, uitbrengen en optreden.
Logisch rijtje lijkt me, en ja ik noem dat loon na werken.![]()
Ach hou toch op. Lieke geilde helemaal op toen Brian haar vorige week vroeg of ze ook mee gaat naar zijn optredens. Toen had ze er opeens wel oren naar. Ze weet zelf niet wat ze wil.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:48 schreef 2live het volgende:
[..]
Precies, Brian heeft zijn woede nu al een paar keer tegen Lieke gericht [ paardenbak en eergisteren slaapkamer]
tot woede van Huub ,maar die gaat vervolgens nu wel doodleuk een duetje uitzoeken met die eikel en heeft de grootste lol met hem. Lijkt me voor Lieke moeilijk te verkroppen.
Allemachtigquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:53 schreef Lady-night het volgende:
Gaan jullie eens wat nuttigs doen.![]()
Van VOL:
Voor wie zin heeft om te bellen naar RTL voor Exit Brian
tel. 035 - 671 84 09.
Ze schijnen al heel vaak gebeld te zijn en moeten nog om de tafel.
Ah, is de bel-,mail- en en faxbrigade weer heroïsch werk aan het verrichten?quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:53 schreef Lady-night het volgende:
Gaan jullie eens wat nuttigs doen.![]()
Van VOL:
Voor wie zin heeft om te bellen naar RTL voor Exit Brian
tel. 035 - 671 84 09.
Ze schijnen al heel vaak gebeld te zijn en moeten nog om de tafel.
Gaat niet gebeuren, anders moeten die singles en de bijbehorende verhaaltjes voor de TV uitzendingen gecancelled worden. Het maximale haalbare is dat ie een waarschuwing + boete gaat krijgen, maar zelfs dat betwijfel ik. Je vriendin keihard in elkaar beuken is immers minder erg dan met een oorbelletje gooien...quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:50 schreef tipsch het volgende:
Dus, waar we nog altijd wachten op de EXIT van Brian.
Hij zei ook dat hij er een grapje over maakte.. maar ja.. humor is niet Lieke's sterkste kant.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:54 schreef avonne het volgende:
Huub vertelt Nadia dat Lieke over the piss is.
Hij vindt het erg grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |