Zo'n dubbele act met Huub en Brian kun je wel voor 2000 euri wegzetten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:15 schreef avonne het volgende:
Volgens Brian krijgt een persoon 1600 euro voor zo'n optreden.
Lijkt me toch eerder 200 euro, of niet? Max.
Hij zegt net dat hij denkt dat het volgende week zaterdag is.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:15 schreef petraa het volgende:
Maar als het morgen is dat hij naar Gemert moet, dan mist hij Joris.
sure...alsof die singles 100.000 exemplaren gaan verkopenquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub stelt voor de opbrengst naar een goed doel te doen "Het brengt toch niet zo veel op"
Manager : "Juist, het is maar 6 weken, dus zal het niet veel meer dan 500.000 euro opbrengen"
Huub trekt toch even bleek weg .......
kan ik me voorstellen, het is ook niet eerlijk, eerlijk zou zijn als ze met hun eigen single gaan toeren, nu is het alleen maar promotie van dgk.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:15 schreef petraa het volgende:
Ik vind het niet eerlijk aldus Lieke!!
Vind ik ook niks gek, die 2 mogen nu gewoon elk weekend min of meer stappen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:16 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke kan het niet hebben ze is weer is jaloers op Huub dat hij naar buiten mag en zei niet.
Huub gaat bellen en geef het aan dan.
Het een kun je toch niet los zien van het ander?quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:17 schreef Verida het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen, het is ook niet eerlijk, eerlijk zou zijn als ze met hun eigen single gaan toeren, nu is het alleen maar promotie van dgk.
![]()
Ja, dat is ook niet eerlijk! Of er moeten meer dingen voor de anderen komen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Vind ik ook niks gek, die 2 mogen nu gewoon elk weekend min of meer stappen.
van mij mag zequote:Op vrijdag 2 november 2007 14:20 schreef STAP01 het volgende:
Ik denk dat Lieke zo gaat klagen bij Jaap!
quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:19 schreef avonne het volgende:
http://www.time-out.nl/default.asp?oid=41
voor wie Brian helemaal niks meer gunt
Zei hij dat? Wat tactvol... notquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:24 schreef Scandalous het volgende:
H: Ik ben single, ik heb een single, dus ik ga ook alle vruchten ervan plukken
L: Nou loop lekker je lul achterna
Luister toch eens een keer. Hij had het erover dat hij single is en meiden kan ballen in de kleedkamer.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:24 schreef Dreamboy het volgende:
Huub ik ga lekker door het land heen.
Lieke ja loop lekker je lul achterna.
Ze loopt zo weg wat een K.U.T wijf zeg
Mee eens, irritante betweetster met misplaatst superioriteitsgevoel.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:22 schreef T-lex het volgende:
Lieke is gewoon een zuur wijf...tijd dat ze d'r koffers gaat pakken.![]()
Zou ik ook gezegd hebben als er iemand tegenover me zit met zo'n zuur gezicht die me helemaal niets meer gunt.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Luister toch eens een keer. Hij had het erover dat hij single is en meiden kan ballen in de kleedkamer.Dan is de opmerking van Lieke ineens weer heel begrijpelijk.
Ze heeft allang wat positieve dingen er over gezegd. Dat meneer ex nou weer moet zeggen dat hij dan groupies kan neuken..... logisch dat ze dat niet leuk vindt.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:26 schreef Clank het volgende:
Tjonge jonge wat laat Lieke zich nu kennen zeg!!! Niet eens een béétje blij kunnen zijn voor Huub..
nog niet. Ik bezin me nog op een geïnspireerde tekst.quote:
Heel slim uitgedokterd inderdaad. Dat Huub niet echt meer principieel blijft, kan ik me wel indenken. Je krijgt toch nul op rekest en daar worden je principes erg murw door geslagen, denk ik. Wat moet je dan? De poort uitlopen omdat regels met voeten worden getreden? Dan ben je nog verder van huis.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:20 schreef Verida het volgende:
weer geweldig gevonden van het hokje, Huub is allang blij met een keertje naar buiten en zal nu heus niet gaan zeuren dat hij vindt dat Brian nog een sanctie moet krijgen. Huub is dus inderdaad zo te lijmen en blijft niet echt meer principieel.
ze is heel blij voor hem...het is de toon waarop hij praat....toon van weinig respekt naar vrouwen en zeker naar iemand waar net de relatie mee is verbrokenquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:26 schreef Clank het volgende:
Tjonge jonge wat laat Lieke zich nu kennen zeg!!! Niet eens een béétje blij kunnen zijn voor Huub..
Wij weten niet beter dan dat Fons van Westerloo helemaal niet blij is met het programma, en het dit jaar nog wil beëindigen. Toch merkwaardig, dat er dan nu nog een relatief omvangrijke publiciteitscampagne wordt opgezet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:27 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
laat de redactie niet gebeuren
dit is promotie voor de gouden kooi
Wat voor positieve dingen dan?? 'Leuk' met het gezicht van 30 dagen onweer?!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft allang wat positieve dingen er over gezegd. Dat meneer ex nou weer moet zeggen dat hij dan groupies kan neuken..... logisch dat ze dat niet leuk vindt.
wat een kloothommel zeg, wat wil hij nou, dat Lieke hem op haar knietjes vraagt om dat niet te doen.quote:
Kado...NEE.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:26 schreef Gert het volgende:
[..]
En tóch.... heeft ze gewoon gelijk dat het nogal een kado is wat Brian en Huub hier krijgen.
Het is zó lekker, zó bevrijdend, om even uit de villa te mogen. En zij mogen dat dan weken achter elkaar. Speltechnisch is dat héél oneerlijk.
Iemand zei dat er een stemming voor zou komen? Is dit zeker?quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heel slim uitgedokterd inderdaad. Dat Huub niet echt meer principieel blijft, kan ik me wel indenken. Je krijgt toch nul op rekest en daar worden je principes erg murw door geslagen, denk ik. Wat moet je dan? De poort uitlopen omdat regels met voeten worden getreden? Dan ben je nog verder van huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |