Is dat een NC nummer ja? Lijkt me eerder een nummer van Neh'kron de resident daar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:47 schreef hardstyle_babbels het volgende:
http://www.empirenewyork.nl/default.asp?oid=13
en welke van the noisecontrollers is dit?
Edit: Improve, heb hem dus al!![]()
Noisecontrollers - Improve staat ergens op dezelfde site vermeld... Hoor het ook wel een klein beetje in de sound....quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:49 schreef Sethje het volgende:
[..]
Is dat een NC nummer ja? Lijkt me eerder een nummer van Neh'kron de resident daar.
Ja ik was in eerste instantie te lui om die veel te trancy intro af te luisterenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:55 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Noisecontrollers - Improve staat ergens op dezelfde site vermeld... Hoor het ook wel een klein beetje in de sound....
Lekker nummertje wel weer!![]()
Alweer?? En wie is de gelukkige........quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:10 schreef MrDice het volgende:
Gaat wel hard met de topics zeg. Man wat heb ik een zin in Qlimax!
Iemand trouwens nog een Qlimax VIP kaartje over? Ben eigenlijk op zoek naar nog eentje, ja alweer... het gaat maar door.![]()
Karst (schrijf je dat zo?).quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:24 schreef RodenCity het volgende:
[..]
Alweer?? En wie is de gelukkige........![]()
ik zou zeggen: " ga je gang"quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:39 schreef JortK het volgende:
Waarom knallen we de OP niet in de Fok WIKI, dan kan iedereen hem wijzigen
U vraagt, wij draaien.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
als iemand de link nog ff heeft naar die hardstyle lyrics site dan ben ik best bereid om die erin te zetten
ben alleen te lui om te zoeken
ja een mooi recente topic titel is nog niet zo snel verzonnen dus ik dacht ik pak een classic
Ik ga ook alleen waarschijnlijkquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
http://www.lololyrics.com/lyrics/202.html
En ik zit nou sterk te overwegen om een keer in mijn uppie naar een feest te gaan morgen en dan wel naar Thrilogy.....mijn vriendin is werken en andere vrienden hebben een weekendje weg met de carnavalsvereniging.... Weet nog niet of ik het doe, maar ben nou blij dat de E-ticket bestaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |