en we lopen 2 punten in op RKC.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:18 schreef DutchGooner het volgende:
Onverdiende overwinning maar who cares?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:37 schreef fanneke het volgende:
"Och," dacht Dordt, "Rossen is hun beste man en licht geblesseerd, dus die schoppen we er in de 1e minuut uit".![]()
En jullie nr. 19 met z'n continu loszittende handjes die ook nog Van Muyen eruit werkt.........1-1 dan maar?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:58 schreef Yeahinho het volgende:
Het was idd met voorbedachte rade, die overtreding op Rossen. Maar hij was ook gewoon niet fit genoeg. Zó hard ging het nou ook weer niet, en hij kon er gelijk niet meer van lopen.
Baggerslecht. Eerste helft niet om aan te gluren. Tweede helft beter, maar nog niet eens redelijk. Stomme onnodige tegengoals. Gewoon weer klote.quote:Slechte wedstrijd, goede instelling en veel vechtlust, maar we kunnen gewoon niet beter. Toch twee mooie goals en de overwinning gestolen. Heya Den Bosch!
De M-side zit tegenwoordig allemaal? En lekker blijven beuken op die trommel, irriteert namelijk helemaal niet........quote:Dramatisch laag niveau op de tribune trouwens. Het wordt echt met de wedstrijd erger.... Achterlijk teringmennekes.
De eerder genoemde 500 man gaan we overigens zeker niet halen. Denk dat we blijven mogen zijn met 200 ofzo.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:00 schreef Yeahinho het volgende:
Dinsdag op naar Sittard trouwens. Ik heb er zin in. Come on Den Bosch!! [ afbeelding ]
Wat een frustratiequote:
quote:waarna de bal voor de voeten kwam van Guy Ramos. Diens pass werd geblokt door het Bossche talent Barry Maguire, die meteen diep speelde op de snelle Nyron Wau.
Zouden we dat dit seizoen nog mee mogen maken?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Als iedereen straks fit is,
Logisch.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Uitvak in Oss is uitverkocht.
Hij is echt gegroeid ja. Een stuk beter geworden. Overigens is hij nooit echt verguisd hoor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:07 schreef Coelho het volgende:
Wel lachen dat de verguisde spits van vorig jaar dit seizoen al een keer of 4 de winnende heeft gemaakt.
Als ie echt verguisd was had ie niet meer bij ons gespeeldquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij is echt gegroeid ja. Een stuk beter geworden. Overigens is hij nooit echt verguisd hoor.
Nou, eind vorig seizoen heeft hij (hier op het forum) toch de nodige bakken stront over zich heen gekregen. En als hij zo doorgaat als nu, dan kan misschien volgend seizoen wel naar Heerenveen (net als die andere Maasdonker...)quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij is echt gegroeid ja. Een stuk beter geworden. Overigens is hij nooit echt verguisd hoor.
Kitiek is wat anders dan verguisd maar goed.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:25 schreef Coelho het volgende:
[..]
Nou, eind vorig seizoen heeft hij (hier op het forum) toch de nodige bakken stront over zich heen gekregen. En als hij zo doorgaat als nu, dan kan misschien volgend seizoen wel naar Heerenveen (net als die andere Maasdonker...)
Doe eens quoten dan... Leugenaar.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:25 schreef Coelho het volgende:
Nou, eind vorig seizoen heeft hij (hier op het forum) toch de nodige bakken stront over zich heen gekregen. En als hij zo doorgaat als nu, dan kan misschien volgend seizoen wel naar Heerenveen (net als die andere Maasdonker...)
Als je Prince heet vraag je er ook gewoon om afgezeken te worden.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:08 schreef ScottTracy het volgende:
Toen v/d Biezen vorig jaar tegen TOP Oss twee keer alleen voor de keeper stond en twee keer naast schoot, werd hij zelfs uitgefloten. Maar volgens mij is hij niet zo erg afgezeken hier op het forum, althans niet zo als Rajcomar destijds.![]()
Dat was de enige keer inderdaad. Overigens maakte hij vorig jaar ook een paar belangrijke doelpunten als de winnende tegen RBC thuis en de gelijkmaker in de laatste minuut bij GAE.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:08 schreef ScottTracy het volgende:
Toen v/d Biezen vorig jaar tegen TOP Oss twee keer alleen voor de keeper stond en twee keer naast schoot, werd hij zelfs uitgefloten. Maar volgens mij is hij niet zo erg afgezeken hier op het forum, althans niet zo als Rajcomar destijds.![]()
Hij is afgelopen seizoen derde geworden op de topscorerslijst van de IJslandse competitiequote:Op zondag 28 oktober 2007 01:20 schreef Hathor het volgende:
Ik heb gehoord dat ie momenteel op zoek is naar een club die alleen in paarse tenues met roze stippen speelt.![]()
Inderdaad, hij schijnt daar zich als een vis in het water te voelen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:50 schreef ScottTracy het volgende:
Hij is afgelopen seizoen derde geworden op de topscorerslijst van de IJslandse competitie![]()
Goh....quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:50 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hij is afgelopen seizoen derde geworden op de topscorerslijst van de IJslandse competitie![]()
Waarom?quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Willen jullie stoppen met het afzeiken van Prince?
Dankjewel.
Nee, schijnt een Braziliaanse te zijn. Ze woon ook in Belgie omdat zij hier (nog) geen verblijfsvergunning krijgt.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand die de vriendin van Frank Demouge vorig jaar gezien heeft?
Ik wil eigenlijk weten of ze zuiden komt en blank en waarschijnlijk lekker is of uit het noorden komt en waarschijnlijk Afrikaanse roots heeft.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee, schijnt een Braziliaanse te zijn. Ze woon ook in Belgie omdat zij hier (nog) geen verblijfsvergunning krijgt.
Geloof me, wij zitten ook niet op Den Bosch te wachten hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Precies, maar niet zo'n halve clubje als roda ofzo(wat Lady al noemde)
Groene Ster uit?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:58 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Geloof me, wij zitten ook niet op Den Bosch te wachten hoor
Je zus anders wel heb ik gehoord.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:58 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Geloof me, wij zitten ook niet op Den Bosch te wachten hoor
Hopelijk ben je nu niet besmet met kutteritus?quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:03 schreef fuckbuddy het volgende:
[Offtopic....]
Gisteren in Den Bosch geweest, geweldige stad, lekker bier bij "Roels" en super gegeten bij "Tante Pietje".. Zondag mag ik er weer me kop laten zien.
Voor de eerste keer in aanraking met "jullie volk" en als Alkmaarder was het te doen.
[/offtopic]
Nu het voetbal nog..![]()
Dat de tegenstander niet echt aanspreekt is een ding, maar sterke tegenstander valt ook wel mee, das allemaal theoretisch gelul. In bekervoetbal gelden andere regels, de neuzen werden in de vorige ronde nota bene bijna gewipt door een amateurploeg. Als amateurs Ajax kunnen doen beven, dan kan Den Bosch Heracles ook pakken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:15 schreef DarkShine het volgende:
Kutloting voor jullie dus.
Een sterkere tegenstander die niet echt aanspreekt.
Oud nieuws natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:03 schreef fuckbuddy het volgende:
[Offtopic....]
Gisteren in Den Bosch geweest, geweldige stad,
[/offtopic]
quote:
Neuh dat is nooit in Ossquote:Op zondag 4 november 2007 16:43 schreef Nashje het volgende:
2-1Jammer jongens. Buiten valt er vast nog wel iets te doen.
Die er afgelopen dinsdag dus wel was. Raar, je zou het eerder andersom verwachten. Blijkt dus maar weer dat we nog een hoop moeten leren.quote:Op zondag 4 november 2007 17:51 schreef DutchGooner het volgende:
We verdiende niet meer.
...de bezieling die bij ons de gehele wedstrijd ontbrak.
Die floot afgelopen week bij RKC-Veendam ook al zijn eigen wedstrijdje, tot irritatie van iedereen in het stadion.quote:Op zondag 4 november 2007 17:51 schreef DutchGooner het volgende:
Van Egmond was zoals gewoonlijk weer drama, tijd voor zijn pensioen.
Zag zojuist de beelden. Dat was dus duidelijk een penalty.quote:Op zondag 4 november 2007 18:33 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Eindelijk weer een keer gewonnen! Wat die penalty betreft, mochten wij van geluk spreken. Maar het was moeilijk te zien vanaf mijn plek.
Hoe meer doorgebroken wil je het hebben?quote:Op zondag 4 november 2007 23:47 schreef fanneke het volgende:
[..]
Zag zojuist de beelden. Dat was dus duidelijk een penalty.
En volgens de regels ook een rode kaart.
quote:Mopperend liep Theo Bos na afloop door de catacomben en een deel van zijn onvrede was ook verklaarbaar. Scheidsrechter Van Egmond liep inderdaad te marchanderen dat het een aard had. Wellicht had de arbiter de bal halverwege de eerste helft bij een 0-0 stand op de stip moeten leggen, toen Leon van Dalen de doorgebroken Koen van der Biezen van achteren attaqueerde. En had Van Egmond hier en daar een kaart meer kunnen trekken, met een rode tot gevolg. Maar de Bossche coach was ook realist genoeg om toe te geven dat zijn ploeg de problemen over zichzelf had afgeroepen. "TOP was scherper, bereid er meer energie in te steken. Dan kun je voetballend wel beter zijn, maar uiteindelijk leg je het af. Ik weet het nog van vroeger als wij met Vitesse tegen NEC speelden."
Nope, lieten ze niet zien.quote:Op maandag 5 november 2007 15:43 schreef DutchGooner het volgende:
Lieten ze trouwens ook nog de situatie zien met vd Biezen (?) in blessuretijd? Was dat ook een pingel?
-Levering zwaar dramatischquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:44 schreef Stpan het volgende:
Sparta wil in zee met Patrick als kledingsponsor. Wat is jullie ervaring, levering merchandise, eventueel oog voor historie, oog voor supporters etc.?
quote:Heracles Almelo - FC Den Bosch op 16 januari
De bekerwedstrijd Heracles Almelo - FC Den Bosch, met als inzet een plek in de kwartfinales, wordt gespeeld op woensdag 16 januari aanstaande, aanvang 20.00 uur.
De competitiewedstrijd FC Den Bosch - Helmond Sport, die in eerste instantie gepland stond op vrijdag 18 januari 2008 (20.00 uur), wordt hierdoor verplaatst naar zondag 20 januari. De aftrap van deze wedstrijd vindt plaats om 14.30 uur.
Dat zijn ze al zolang Beekmans bij ons speelt volgens mijquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:23 schreef annelies80 het volgende:
Uhm... zeg... wat is er nou waar van het gerucht dat Utrecht geinteresseerd is in Paul Beekmans???
Ik zou er niet echt gek van staan te kijken, ook niet van Utrecht kant die zich willen versterken met middenvelders maar, weet iemand IETS![]()
Nou, dan is dat blijkbaar weer wat nieuws voor me sinds ik onder mijn steen vandaan gekropen ben.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat zijn ze al zolang Beekmans bij ons speelt volgens mij
Zoeken wij niet nog een linksback/half. Bij ons deed hij het heel aardig.quote:NEC neemt afscheid van Ferne Snoyl. De Nijmeegse club heeft genoeg van de randzaken waarbij de ex-Feyenoorder is betrokken.
NEC wil het contract van de 22-jarige speler nu zo spoedig mogelijk afkopen. Vorige week bracht Snoyl wegens vermeend huiselijk geweld een nacht door in een politiecel. Eerder werd de voormalige speler van onder meer FC Den Bosch en Aberdeen uit de selectie verwijderd wegens drastisch overgewicht.
Snoyl bleek verder geen man van de klok en kwam dan ook regelmatig te laat op trainingen. Zijn contract bij NEC loopt nog door tot medio 2009.
ach, voor de 3e keer winnen sinds 91 van ons in Oss is inderdaad een belevenis voor de gemiddelde Ossenaar.quote:
ADO speelde op zijn Vloets en vergeet niet, wij spelen dit seizoen ook regelmatig zo dus daar mag je niets over zeggen.quote:Op zondag 11 november 2007 17:08 schreef fanneke het volgende:
Trieste ploeg dat ado.
2 keer op doel schieten levert dus 3 punten op. Verder anti-voetbal van de bovenste plank.
Maar ja, als je, zoals wij, 70% balbezit hebt en geen kansen creëert verdien je ook niet meer.
Waar blijft Aborah!!!
Het is weer k#t...quote:Op zondag 11 november 2007 17:08 schreef fanneke het volgende:
Trieste ploeg dat ado.
2 keer op doel schieten levert dus 3 punten op. Verder anti-voetbal van de bovenste plank.
Maar ja, als je, zoals wij, 70% balbezit hebt en geen kansen creëert verdien je ook niet meer.
Waar blijft Aborah!!!
Maar wij hebben niet de begroting van ado en zijn geen kampioenskandidaat.quote:Op zondag 11 november 2007 17:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ADO speelde op zijn Vloets en vergeet niet, wij spelen dit seizoen ook regelmatig zo dus daar mag je niets over zeggen.
Voetbal gaat om de 3 punten, niet om de schoonheid.quote:Op zondag 11 november 2007 17:16 schreef fanneke het volgende:
[..]
Maar wij hebben niet de begroting van ado en zijn geen kampioenskandidaat.
Ik verwacht van zo'n club toch wel wat meer.
Hij was gewoon aan het luchtgraaien.quote:Op zondag 11 november 2007 17:40 schreef Yeahinho het volgende:
Ik vond het geen blunder, maar wat ie bij die 0-1 deed vraag ik me nog steeds af...
Hoe het is binnengehaalt boeit niet. Ik herinner me nog hoe triest Den Bosh dit seizoen uit van Helmond sport won en nu wint ado een keer op deze manier van jullie en jullie gaan gelijk huilenquote:Op zondag 11 november 2007 17:08 schreef fanneke het volgende:
Trieste ploeg dat ado.
Waar blijft Aborah!!!
"jullie" ?quote:Op zondag 11 november 2007 17:41 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hoe het is binnengehaalt boeit niet. Ik herinner me nog hoe triest Den Bosh dit seizoen uit van Helmond sport won en nu wint ado een keer op deze manier van jullie en jullie gaan gelijk huilenJullie in db hebben dat laffe voetbal zelf uitgevonden
![]()
Mag ook wel een keer dat we de scheidsrechter mee hebben lijkt me na vorig seizoen in de eredivisie.quote:Op zondag 11 november 2007 17:46 schreef DutchGooner het volgende:
Het verhaal dat de KNVB altijd tegen Den Haag is kan trouwens ook weer de ijskast in na vandaag.
flikker hier op, hageneesquote:Op zondag 11 november 2007 17:41 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hoe het is binnengehaalt boeit niet. Ik herinner me nog hoe triest Den Bosh dit seizoen uit van Helmond sport won en nu wint ado een keer op deze manier van jullie en jullie gaan gelijk huilenJullie in db hebben dat laffe voetbal zelf uitgevonden
![]()
Ja joh.quote:Op zondag 11 november 2007 17:47 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Mag ook wel een keer dat we de scheidsrechter mee hebben lijkt me na vorig seizoen in de eredivisie.
Ik post hier alleen mijn mening over deze wedstrijd. Ik tref zo te zien in jou een huilende puberale bossche bol aan die gelijk gaat schelden met ziektes. Een beetje laag bij de grond van jezelf om je zo te laten kennen.quote:
Je hebt hem niet gezien dus kan je er geen mening over hebbenquote:Op zondag 11 november 2007 17:50 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik post hier alleen mijn mening over deze wedstrijd.
Van vanmiddag:quote:Op zondag 11 november 2007 18:27 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jep, ik ben gebanned voor schelden maar ik heb van mijn ban geleert dat schelden niks oplost dus ik probeer alles netjes op te lossen hier.
Bij de EO op Ned-2 alle Godverommes zijn er dan uit gepiept.quote:
quote:Op zondag 11 november 2007 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij de EO op Ned-2 alle Godverommes zijn er dan uit gepiept.
In?quote:
Ja Robbie, het valt tegen dit seizoen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Slechts 100 man morgen.
Serieus? Jullie draaien toch aardig, en dit is een vrij belangrijke wedstrijd? Normaal hebben jullie wel leuke groep mee..quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Slechts 100 man morgen.
en de laatste 3 dus inmiddels.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Laatste 2 (belangrijke) wedstrijden verloren...
De hele top 5 kwam gisteren idd niet tot winst. Laten we ons daar dan maar aan vasthouden.quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Trouwens is de hele competitie wisselvalligheid troef, dus wat dat betreft kunnen er nog verrassende dingen gaan gebeuren.
quote:Go Ahead Eagles - FC Den Bosch
Vrijdag 30 november, aanvang 20.00 uur, speelt FC Den Bosch in Deventer tegen Go Ahead Eagles. Voor supporters van FC Den Bosch geldt een buscombiregeling. Met een seizoenkaart van FC Den Bosch of een clubcard met uitreismogelijkheid kan t/m 28 november een omwisselbiljet worden gekocht bij de TicketBox-winkels. De prijs bedraagt EUR 26,00 (busreis plus toegangskaart).
De bussen vertrekken om 17.30 uur richting Deventer.
Blij dat die voor Ebbinge geen rood was.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:32 schreef fanneke het volgende:
Weer redelijk gespeeld, vooral 1e helft.
4-0 is toch een mooie uitslag tegen Veendam.
Alleen jammer van 2 domme gele kaarten.
Maar RJC is oppermachting natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:42 schreef DarkShine het volgende:
Als een verdediger (Saeijs) en van Tornhout () al 2x scoren...
Nee hoor. Maar als je 2 goals van van Tornhout binnenkrijgt is dat behoorlijk lachwekkend!quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar RJC is oppermachting natuurlijk.
Gast, alsof er hier iemand van wakker ligtquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:09 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar als je 2 goals van van Tornhout binnenkrijgt is dat behoorlijk lachwekkend!
Moet werken maar zou sowieso op EV gegaan zijn.quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie gaan er vrijdag trouwens (met de bus) naar GAE?
Wat boeit mij dat 2e elftal.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:32 schreef DarkShine het volgende:
Word jullie beloften elftal wekelijks zo vernederd in eigen huis of was dit gewoon toeval?
Laat alleen zien hoe breed je selectie is.quote:
Lijkt me niet dat FC hem laat gaan...quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:53 schreef fanneke het volgende:
Nyron Wau denkt er volgens het BD over na om voor de Nederlandse Antillen te gaan voetballen (WK kwalificatie).
Dat zou betekenen dat ie in februari en maart 2 competitiewedstrijden gaat missen.
![]()
Ze zullen wel moeten, lijkt me?quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat FC hem laat gaan...
Neuh niet echt, voor de wedstrijd schenen ze een welkomscomitee te hebben maar niks van gezien. Vanwege teveel ME aldus hun. Na de wedstrijd 3 x de bus in en uit geweest. GAE wilde ons aanvallen. Den Bosch reageerde maar veel verder dan hekje rammelen kwam het door de toegesnelde politie en hondenbrigade niet. Was nog wel lachen toen 2 aangehouden eagles gastjes met hondenbeten en al door de politie werden afgevoerd via de sportvelden die pal naast onze bussluis lagquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:21 schreef Hathor het volgende:
Nog iets gebeurd?
Ben ik de enige die em niet snapt?quote:Op maandag 3 december 2007 16:49 schreef -Vaduz- het volgende:
FC Den Bosch: “. Goede leus voor op een spandoek.
Nee hoor ik snap hem ook nietquote:Op maandag 3 december 2007 16:57 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ben ik de enige die em niet snapt?
Goeie actie trouwens.
Zal wel met het door mij gecopy paste stuk te maken hebben waarin bepaalde leestekens op de een of andere manier zijn veranderd in vage tekencombinaties.quote:
quote:FC Den Bosch staat voor 100e thuisgoal onder Theo Bos!Mocht FC Den Bosch aanstaande vrijdag tot scoren komen, is de 100e competitie thuisgoal onder Theo Bos een feit. De oefenmeester kan sowieso buigen op overtuigende prestaties in eigen huis; sinds zijn aanstelling behaalde FC Den Bosch gemiddeld 2,21 punten per wedstrijd in Stadion De Vliert.
Aanstaande vrijdag zal de 48e competitiewedstrijd in eigen huis onder leiding van trainer/coach Theo Bos worden afgewerkt. In de voorgaande 47 duels scoorde de ploeg 99 maal, wat neer komt op een gemiddelde van 2,11 goals per wedstrijd. Maarliefst zestien keer scoorde FC Den Bosch drie maal of meer.
Slechts vijf maal wist een ploeg drie punten mee te nemen uit Stadion De Vliert in de afgelopen tweeëneenhalf seizoenen. Alleen Excelsior, FC Eindhoven, VVV-Venlo, De Graafschap en ADO Den Haag lieten de Bossche ploeg met lege handen achter. Niet vaker dan acht wedstrijden kon de tegenstander meer dan één keer het net laten bollen.
Elf keer moest FC Den Bosch de punten delen met de tegenstander. Een overwinning voor de thuisploeg viel 31 keer te vieren. Opvallend genoeg wist FC Den Bosch zowel in het eerste als in het tweede seizoen onder de huidige oefenmeester 42 punten te behalen tijdens thuiswedstrijden. Na negen wedstrijden in eigen huis staat de ploeg dit seizoen op gemiddeld 2,22 punten per wedstrijd. Deze lijn doortrekkend zou betekenen dat de ploeg na de resterende tien thuisduels uitkomt op - wederom - 42 punten in eigen huis.
quote:Slechts vijf maal wist een ploeg drie punten mee te nemen uit Stadion De Vliert in de afgelopen tweeëneenhalf seizoenen. Alleen Excelsior, FC Eindhoven, VVV-Venlo, De Graafschap en ADO Den Haag lieten de Bossche ploeg met lege handen achter. Niet vaker dan acht wedstrijden kon de tegenstander meer dan één keer het net laten bollen.
Dat absoluut maar het gaat eens tijd worden dat de FC zijn handen eens in eigen boezem gaat steken mbt veiligheid.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:30 schreef Yeahinho het volgende:
Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten enzo....
Nee hoor, thuis 2 x gewonnen 1 x verloren. 8 voor 3 tegen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:40 schreef Adothehague het volgende:
Historisch gezien ziet het er voor Den Bosch vanavond heel slecht uit tegen AGOVV
ze wisselen al vanaf het begin 3 punten uit:quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee hoor, thuis 2 x gewonnen 1 x verloren. 8 voor 3 tegen.
Wat een theorie.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:11 schreef Adothehague het volgende:
[..]
ze wisselen al vanaf het begin 3 punten uit:
[ afbeelding ]
Aangezien Den Boshc de eerste wedstrijd uit won is het nu tijd om de 3 punten aan AGOV te geven
Den Bosch wint wel van ons.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:40 schreef Adothehague het volgende:
Historisch gezien ziet het er voor Den Bosch vanavond heel slecht uit tegen AGOVV
Dat dus.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:15 schreef DutchGooner het volgende:
Zeer sterke 20 openingsminuten waar het makkelijk 4-0 in had kunnen staan, daarna matig en onnodig de spanning er nog ingehouden al was AGOVV vrij onmachtig.
In de tweede helft moeten wij gewoon 2-2 maken. Eensch dat Den Bosch voor rust al op 3-0 had moeten staan.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:15 schreef DutchGooner het volgende:
Zeer sterke 20 openingsminuten waar het makkelijk 4-0 in had kunnen staan, daarna matig en onnodig de spanning er nog ingehouden al was AGOVV vrij onmachtig.
Hebben jullie nog een kans op de 2-2 gehad dan?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In de tweede helft moeten wij gewoon 2-2 maken. Eensch dat Den Bosch voor rust al op 3-0 had moeten staan.
Ik weet dat de ze een kans op de 1-1 hebben gehad in het begin een het balletje tegen de lat voor de 2-1 maar kan in de 2e helft eerlijk gezegd niets herinneren van echte kansen iddquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:53 schreef fanneke het volgende:
[..]
Hebben jullie nog een kans op de 2-2 gehad dan?
Ja.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:53 schreef fanneke het volgende:
[..]
Hebben jullie nog een kans op de 2-2 gehad dan?
We zijn niet kieskeurig.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Een paar mislukte schoten uit de tweede lijn bedoel je?
Staat Dries Mertens nog lang onder contract bij jullie?quote:
Nog tot 2011.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:09 schreef fanneke het volgende:
[..]
Staat Dries Mertens nog lang onder contract bij jullie?
Ik heb hem nu een aantal keren tegen Den Bosch zien spelen en ik vind het een goeie speler. Te goed voor een middenmoter in de Jupiler League.
Das die kleine toch? Erg gevaarlijk voetballertje inderdaad. Vorig jaar speelde ie in Apeldoorn onze verdediging ook helemaal zoek.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:09 schreef fanneke het volgende:
[..]
Staat Dries Mertens nog lang onder contract bij jullie?
Ik heb hem nu een aantal keren tegen Den Bosch zien spelen en ik vind het een goeie speler. Te goed voor een middenmoter in de Jupiler League.
Ja, die # 13.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:16 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Das die kleine toch? Erg gevaarlijk voetballertje inderdaad. Vorig jaar speelde ie in Apeldoorn onze verdediging ook helemaal zoek.
quote:Swansea City volgt Van der Biezen?
FC Den Bosch-spits Koen van der Biezen (22) staat in de belangstelling van Swansea City. De aanvaller werd vrijdag in het thuisduel met AGOVV Apeldoorn (3-1) bekeken door scouts van de club uit Wales. Zij zagen de spits een keer scoren.
Van der Biezen tilde zijn doelpuntenproductie op naar twaalf. Swansea City is koploper in de League One, het derde niveau in het Engelse profvoetbal. Met Ferrie Bodde (ex-ADO Den Haag) en doelman Dorus de Vries die naast ADO Den Haag ook bij Dunfermline en Telstar keepte, staan er al twee Nederlanders onder contract bij de club.
Technisch manager Fred van der Hoorn: "Ik heb niks gehoord, en clubs zullen zich toch eerst bij ons moeten melden. Koen staat tot het eind van dit seizoen bij ons onder contract en we zijn in gesprek over een nieuwe verbintenis. Ik denk dat hij er verstandig aan zou doen hier te blijven." Kees Ploegsma jr., zaakwaarnemer van Van der Biezen, bevestigt de interesse van Swansea.
Bron: papieren VI | 12/12/2007 1:04:14 PM
quote:2 oefenwedstrijden in de winterstop
In de winterstop zal FC Den Bosch het twee keer opnemen tegen een amateurclub uit de regio.
Op 5 januari (14.00 uur) zal in Geffen worden afgetrapt tussen FC Den Bosch en Nooit Gedacht. De wedstrijd staat in het teken van een ernstig zieke ex-werkneemster van FC. Die tevens supporter is van beide clubs.
Op zondag 6 januari (ook om 14.00 uur) zal FC Den Bosch spelen tegen hoofdklasser OJC uit Rosmalen.
Bron: M-side.com / Voetbal International | 12/12/2007 12:58:36 PM
quote:Geplaatst door het ANP op 13 december 2007 (17:29 uur)
Categorie: ANP
Strafvoorstel ADO en Den Bosch
ZEIST (ANP) - ADO Den Haag mag de komende twee officiële uitwedstrijden bij FC Den Bosch geen supporters meer meenemen. Dat strafvoorstel heeft de openbaar aanklager van de KNVB donderdag gedaan aan de eerstedivisieclub naar aanleiding van onlusten in het uitduel op 11 november.
Ook Den Bosch heeft een strafvoorstel ontvangen. De aanklager deed aan Den Bosch het voorstel om bij de eerstvolgende uitwedstrijd bij ADO Den Haag geen Bossche fans mee te nemen. De voorgestelde straf voor ADO is hoger omdat deze club al twee recente aantekeningen (2006 en 2007) heeft in het strafdossier bij de KNVB.
De clubs zijn in staat van beschuldiging gesteld omdat fans van beide clubs op 11 november het speelveld betraden, met elkaar de confrontatie wilden aangaan en gooiden met vuurwerk en andere voorwerpen. De clubs hebben tot donderdag 20 december de tijd te reageren. Gaan ze niet akkoord, dan gaat de zaak door naar de tuchtcommissie.
Inderdaad. Groot dramaquote:
Schouder gebroken dus. Kan er ook nog wel bij....quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:27 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er met niki is
Nou, doe maar weer terug op de vrijdag hèquote:Op vrijdag 14 december 2007 02:58 schreef Yeahinho het volgende:
Morgen naar Eindhoven.
En dat is zwaar relaxt tong, aangezien het weer ouderwets op zaterdag is en dat veul fijnerderder is dan op die kutvrijdagavond!!
het veld wordt zodadelijk (rond 13.00 uur) gekeurd door iemand van de KNVB.quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Wedstrijd morgen waarschijnlijk niet door.
Van mij hadden ze de wedstrijd er ook uit mogen gooien.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:54 schreef Yeahinho het volgende:
Godverdomme. Dat wordt vernikkelen bevriezen vanavond op de tribune.
Nee, iemand van de shirtsponsor had kaartjes over, dus we gaan er met een paar vrienden heen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:54 schreef Yeahinho het volgende:
Kaartje gekregen? Je mag gratis met een seizoenkaarthouder mee bedoel je?
Je moet opletten dat je DG en/of TR niet tegen het lijf loopt. Levend gevaarlijk die twee!!
Waar zit je? Zo te lezen eretribune... gezellig!quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, iemand van de shirtsponsor had kaartjes over, dus we gaan er met een paar vrienden heen.
Zijn de broodjes worst een beetje lekker bij jullie?Heb er wel zin in, nog nooit een eerste divisiewedstrijd gezien, laat staan op een bevroren veld.
Nee valt wel mee, gewoon een zomerjas aan!quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:16 schreef Stereotomy het volgende:
Damn, waar zijn m'n sjaal en muts, 't is echt KOUD buiten?
Meteen na deze post krijg ik telefoon dat het is afgelast.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:19 schreef LadyFCDB het volgende:
Ik ben er weer helemaal klaar voor.
Dik aangekleed, sjaal en handschoenen liggen klaar. Op naar de bevriezingen 3 punten!
Dit meen je niet?! Sta ook op het punt te vertrekken...quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:21 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Meteen na deze post krijg ik telefoon dat het is afgelast.
Maar goed dat ik je belde hequote:Op vrijdag 21 december 2007 19:23 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dit meen je niet?! Sta ook op het punt te vertrekken...
Dat was eerlijk gezegd ook mijn gedachte...quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:51 schreef N.i.c.k het volgende:
Dat meen je ook ?
Het gaat meer om de grond dan om harde grassprietjes hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:10 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, halfuur vantevoren op aandringen van beide coaches. Ik moet zeggen, het was echt heel mistig in het stadion, en van buiten kon je al zien dat je maar het halve veld over kon kijken. Daarnaast was het gras gewoon bevroren.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het gaat meer om de grond dan om harde grassprietjes hoor.
Ik wist allang dat het afgelast zou worden.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:05 schreef N.i.c.k het volgende:
TR was nogal naar de klote en zat s'ochtends al god op zijn blote knietjes te smeken dat de partij afgelast zou wordenNu is hij er
Beter als 22 januariquote:Op woensdag 26 december 2007 21:56 schreef Yeahinho het volgende:
Volendam komt nu woensdag 23 januari langs dus.
Teringzooi...
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:46 schreef LadyFCDB het volgende:
Allemaal een gelukkig, gezond en sportief 2008!
Net ook geweest. Was koud.... en een magere 0-5 overwinning. Aborah 2e helft ingevallen maar ook weer geblesseerd uitgevallenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo effe noar Geffen.
Maar we waren er weer ff uit.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:26 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Net ook geweest. Was koud.... en een magere 0-5 overwinning. Aborah 2e helft ingevallen maar ook weer geblesseerd uitgevallen
Lijkt me dan meer een ado spelerquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:14 schreef Adothehague het volgende:
Aborah is in mijn ogen ook een overschatte voetballer. Hij is veel te wisselvallig.
Hij speelde alleen de 2e helft, toen FC 11 andere spelers(2e keus) in het veld bracht.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:13 schreef Dirkos1987 het volgende:
Heb begrepen dat stef wijlaars ook gespeeld heeft, wou graag weten hoe hij speelde
alvast bedankt
Niet echt, onze rechterflank is goed bezet met Meric die denk ik een stukbeter is als Aborah. Naar met wisselvallig bedoel ik dat hij goede prestaties afwisselt met slechte. Bovendien is hij erg blessuregevoelig wat ook niet goed is voor een speler die zo zwaar op de loonlijst drukt.quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:14 schreef Adothehague het volgende:
Aborah is in mijn ogen ook een overschatte voetballer. Hij is veel te wisselvallig.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:19 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Niet echt, onze rechterflank is goed bezet met Meric die denk ik een stukbeter is als Aborah. Naar met wisselvallig bedoel ik dat hij goede prestaties afwisselt met slechte. Bovendien is hij erg blessuregevoelig wat ook niet goed is voor een speler die zo zwaar op de loonlijst drukt.
Vooral dit seizoen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:14 schreef Adothehague het volgende:
Oke Robbie wat een veelzeggende bijdrage van jou weer in dit topic. Goede inhoudelijke reactie op mijn beargumenteerde mening van jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |