Blij dat die voor Ebbinge geen rood was.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:32 schreef fanneke het volgende:
Weer redelijk gespeeld, vooral 1e helft.
4-0 is toch een mooie uitslag tegen Veendam.
Alleen jammer van 2 domme gele kaarten.
Maar RJC is oppermachting natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:42 schreef DarkShine het volgende:
Als een verdediger (Saeijs) en van Tornhout () al 2x scoren...
Nee hoor. Maar als je 2 goals van van Tornhout binnenkrijgt is dat behoorlijk lachwekkend!quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar RJC is oppermachting natuurlijk.
Gast, alsof er hier iemand van wakker ligtquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:09 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar als je 2 goals van van Tornhout binnenkrijgt is dat behoorlijk lachwekkend!
Moet werken maar zou sowieso op EV gegaan zijn.quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie gaan er vrijdag trouwens (met de bus) naar GAE?
Wat boeit mij dat 2e elftal.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:32 schreef DarkShine het volgende:
Word jullie beloften elftal wekelijks zo vernederd in eigen huis of was dit gewoon toeval?
Laat alleen zien hoe breed je selectie is.quote:
Lijkt me niet dat FC hem laat gaan...quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:53 schreef fanneke het volgende:
Nyron Wau denkt er volgens het BD over na om voor de Nederlandse Antillen te gaan voetballen (WK kwalificatie).
Dat zou betekenen dat ie in februari en maart 2 competitiewedstrijden gaat missen.
![]()
Ze zullen wel moeten, lijkt me?quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat FC hem laat gaan...
Neuh niet echt, voor de wedstrijd schenen ze een welkomscomitee te hebben maar niks van gezien. Vanwege teveel ME aldus hun. Na de wedstrijd 3 x de bus in en uit geweest. GAE wilde ons aanvallen. Den Bosch reageerde maar veel verder dan hekje rammelen kwam het door de toegesnelde politie en hondenbrigade niet. Was nog wel lachen toen 2 aangehouden eagles gastjes met hondenbeten en al door de politie werden afgevoerd via de sportvelden die pal naast onze bussluis lagquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:21 schreef Hathor het volgende:
Nog iets gebeurd?
Ben ik de enige die em niet snapt?quote:Op maandag 3 december 2007 16:49 schreef -Vaduz- het volgende:
FC Den Bosch: “. Goede leus voor op een spandoek.
Nee hoor ik snap hem ook nietquote:Op maandag 3 december 2007 16:57 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ben ik de enige die em niet snapt?
Goeie actie trouwens.
Zal wel met het door mij gecopy paste stuk te maken hebben waarin bepaalde leestekens op de een of andere manier zijn veranderd in vage tekencombinaties.quote:
quote:FC Den Bosch staat voor 100e thuisgoal onder Theo Bos!Mocht FC Den Bosch aanstaande vrijdag tot scoren komen, is de 100e competitie thuisgoal onder Theo Bos een feit. De oefenmeester kan sowieso buigen op overtuigende prestaties in eigen huis; sinds zijn aanstelling behaalde FC Den Bosch gemiddeld 2,21 punten per wedstrijd in Stadion De Vliert.
Aanstaande vrijdag zal de 48e competitiewedstrijd in eigen huis onder leiding van trainer/coach Theo Bos worden afgewerkt. In de voorgaande 47 duels scoorde de ploeg 99 maal, wat neer komt op een gemiddelde van 2,11 goals per wedstrijd. Maarliefst zestien keer scoorde FC Den Bosch drie maal of meer.
Slechts vijf maal wist een ploeg drie punten mee te nemen uit Stadion De Vliert in de afgelopen tweeëneenhalf seizoenen. Alleen Excelsior, FC Eindhoven, VVV-Venlo, De Graafschap en ADO Den Haag lieten de Bossche ploeg met lege handen achter. Niet vaker dan acht wedstrijden kon de tegenstander meer dan één keer het net laten bollen.
Elf keer moest FC Den Bosch de punten delen met de tegenstander. Een overwinning voor de thuisploeg viel 31 keer te vieren. Opvallend genoeg wist FC Den Bosch zowel in het eerste als in het tweede seizoen onder de huidige oefenmeester 42 punten te behalen tijdens thuiswedstrijden. Na negen wedstrijden in eigen huis staat de ploeg dit seizoen op gemiddeld 2,22 punten per wedstrijd. Deze lijn doortrekkend zou betekenen dat de ploeg na de resterende tien thuisduels uitkomt op - wederom - 42 punten in eigen huis.
quote:Slechts vijf maal wist een ploeg drie punten mee te nemen uit Stadion De Vliert in de afgelopen tweeëneenhalf seizoenen. Alleen Excelsior, FC Eindhoven, VVV-Venlo, De Graafschap en ADO Den Haag lieten de Bossche ploeg met lege handen achter. Niet vaker dan acht wedstrijden kon de tegenstander meer dan één keer het net laten bollen.
Dat absoluut maar het gaat eens tijd worden dat de FC zijn handen eens in eigen boezem gaat steken mbt veiligheid.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:30 schreef Yeahinho het volgende:
Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten enzo....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |