ach, voor de 3e keer winnen sinds 91 van ons in Oss is inderdaad een belevenis voor de gemiddelde Ossenaar.quote:
ADO speelde op zijn Vloets en vergeet niet, wij spelen dit seizoen ook regelmatig zo dus daar mag je niets over zeggen.quote:Op zondag 11 november 2007 17:08 schreef fanneke het volgende:
Trieste ploeg dat ado.
2 keer op doel schieten levert dus 3 punten op. Verder anti-voetbal van de bovenste plank.
Maar ja, als je, zoals wij, 70% balbezit hebt en geen kansen creëert verdien je ook niet meer.
Waar blijft Aborah!!!
Het is weer k#t...quote:Op zondag 11 november 2007 17:08 schreef fanneke het volgende:
Trieste ploeg dat ado.
2 keer op doel schieten levert dus 3 punten op. Verder anti-voetbal van de bovenste plank.
Maar ja, als je, zoals wij, 70% balbezit hebt en geen kansen creëert verdien je ook niet meer.
Waar blijft Aborah!!!
Maar wij hebben niet de begroting van ado en zijn geen kampioenskandidaat.quote:Op zondag 11 november 2007 17:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ADO speelde op zijn Vloets en vergeet niet, wij spelen dit seizoen ook regelmatig zo dus daar mag je niets over zeggen.
Voetbal gaat om de 3 punten, niet om de schoonheid.quote:Op zondag 11 november 2007 17:16 schreef fanneke het volgende:
[..]
Maar wij hebben niet de begroting van ado en zijn geen kampioenskandidaat.
Ik verwacht van zo'n club toch wel wat meer.
Hij was gewoon aan het luchtgraaien.quote:Op zondag 11 november 2007 17:40 schreef Yeahinho het volgende:
Ik vond het geen blunder, maar wat ie bij die 0-1 deed vraag ik me nog steeds af...
Hoe het is binnengehaalt boeit niet. Ik herinner me nog hoe triest Den Bosh dit seizoen uit van Helmond sport won en nu wint ado een keer op deze manier van jullie en jullie gaan gelijk huilenquote:Op zondag 11 november 2007 17:08 schreef fanneke het volgende:
Trieste ploeg dat ado.
Waar blijft Aborah!!!
"jullie" ?quote:Op zondag 11 november 2007 17:41 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hoe het is binnengehaalt boeit niet. Ik herinner me nog hoe triest Den Bosh dit seizoen uit van Helmond sport won en nu wint ado een keer op deze manier van jullie en jullie gaan gelijk huilenJullie in db hebben dat laffe voetbal zelf uitgevonden
![]()
Mag ook wel een keer dat we de scheidsrechter mee hebben lijkt me na vorig seizoen in de eredivisie.quote:Op zondag 11 november 2007 17:46 schreef DutchGooner het volgende:
Het verhaal dat de KNVB altijd tegen Den Haag is kan trouwens ook weer de ijskast in na vandaag.
flikker hier op, hageneesquote:Op zondag 11 november 2007 17:41 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hoe het is binnengehaalt boeit niet. Ik herinner me nog hoe triest Den Bosh dit seizoen uit van Helmond sport won en nu wint ado een keer op deze manier van jullie en jullie gaan gelijk huilenJullie in db hebben dat laffe voetbal zelf uitgevonden
![]()
Ja joh.quote:Op zondag 11 november 2007 17:47 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Mag ook wel een keer dat we de scheidsrechter mee hebben lijkt me na vorig seizoen in de eredivisie.
Ik post hier alleen mijn mening over deze wedstrijd. Ik tref zo te zien in jou een huilende puberale bossche bol aan die gelijk gaat schelden met ziektes. Een beetje laag bij de grond van jezelf om je zo te laten kennen.quote:
Je hebt hem niet gezien dus kan je er geen mening over hebbenquote:Op zondag 11 november 2007 17:50 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik post hier alleen mijn mening over deze wedstrijd.
Van vanmiddag:quote:Op zondag 11 november 2007 18:27 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jep, ik ben gebanned voor schelden maar ik heb van mijn ban geleert dat schelden niks oplost dus ik probeer alles netjes op te lossen hier.
Bij de EO op Ned-2 alle Godverommes zijn er dan uit gepiept.quote:
quote:Op zondag 11 november 2007 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij de EO op Ned-2 alle Godverommes zijn er dan uit gepiept.
In?quote:
Ja Robbie, het valt tegen dit seizoen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Slechts 100 man morgen.
Serieus? Jullie draaien toch aardig, en dit is een vrij belangrijke wedstrijd? Normaal hebben jullie wel leuke groep mee..quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Slechts 100 man morgen.
en de laatste 3 dus inmiddels.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Laatste 2 (belangrijke) wedstrijden verloren...
De hele top 5 kwam gisteren idd niet tot winst. Laten we ons daar dan maar aan vasthouden.quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Trouwens is de hele competitie wisselvalligheid troef, dus wat dat betreft kunnen er nog verrassende dingen gaan gebeuren.
quote:Go Ahead Eagles - FC Den Bosch
Vrijdag 30 november, aanvang 20.00 uur, speelt FC Den Bosch in Deventer tegen Go Ahead Eagles. Voor supporters van FC Den Bosch geldt een buscombiregeling. Met een seizoenkaart van FC Den Bosch of een clubcard met uitreismogelijkheid kan t/m 28 november een omwisselbiljet worden gekocht bij de TicketBox-winkels. De prijs bedraagt EUR 26,00 (busreis plus toegangskaart).
De bussen vertrekken om 17.30 uur richting Deventer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |