Ik wil eigenlijk weten of ze zuiden komt en blank en waarschijnlijk lekker is of uit het noorden komt en waarschijnlijk Afrikaanse roots heeft.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee, schijnt een Braziliaanse te zijn. Ze woon ook in Belgie omdat zij hier (nog) geen verblijfsvergunning krijgt.
Geloof me, wij zitten ook niet op Den Bosch te wachten hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Precies, maar niet zo'n halve clubje als roda ofzo(wat Lady al noemde)
Groene Ster uit?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:58 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Geloof me, wij zitten ook niet op Den Bosch te wachten hoor
Je zus anders wel heb ik gehoord.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:58 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Geloof me, wij zitten ook niet op Den Bosch te wachten hoor
Hopelijk ben je nu niet besmet met kutteritus?quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:03 schreef fuckbuddy het volgende:
[Offtopic....]
Gisteren in Den Bosch geweest, geweldige stad, lekker bier bij "Roels" en super gegeten bij "Tante Pietje".. Zondag mag ik er weer me kop laten zien.
Voor de eerste keer in aanraking met "jullie volk" en als Alkmaarder was het te doen.
[/offtopic]
Nu het voetbal nog..![]()
Dat de tegenstander niet echt aanspreekt is een ding, maar sterke tegenstander valt ook wel mee, das allemaal theoretisch gelul. In bekervoetbal gelden andere regels, de neuzen werden in de vorige ronde nota bene bijna gewipt door een amateurploeg. Als amateurs Ajax kunnen doen beven, dan kan Den Bosch Heracles ook pakken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:15 schreef DarkShine het volgende:
Kutloting voor jullie dus.
Een sterkere tegenstander die niet echt aanspreekt.
Oud nieuws natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:03 schreef fuckbuddy het volgende:
[Offtopic....]
Gisteren in Den Bosch geweest, geweldige stad,
[/offtopic]
quote:
Neuh dat is nooit in Ossquote:Op zondag 4 november 2007 16:43 schreef Nashje het volgende:
2-1Jammer jongens. Buiten valt er vast nog wel iets te doen.
Die er afgelopen dinsdag dus wel was. Raar, je zou het eerder andersom verwachten. Blijkt dus maar weer dat we nog een hoop moeten leren.quote:Op zondag 4 november 2007 17:51 schreef DutchGooner het volgende:
We verdiende niet meer.
...de bezieling die bij ons de gehele wedstrijd ontbrak.
Die floot afgelopen week bij RKC-Veendam ook al zijn eigen wedstrijdje, tot irritatie van iedereen in het stadion.quote:Op zondag 4 november 2007 17:51 schreef DutchGooner het volgende:
Van Egmond was zoals gewoonlijk weer drama, tijd voor zijn pensioen.
Zag zojuist de beelden. Dat was dus duidelijk een penalty.quote:Op zondag 4 november 2007 18:33 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Eindelijk weer een keer gewonnen! Wat die penalty betreft, mochten wij van geluk spreken. Maar het was moeilijk te zien vanaf mijn plek.
Hoe meer doorgebroken wil je het hebben?quote:Op zondag 4 november 2007 23:47 schreef fanneke het volgende:
[..]
Zag zojuist de beelden. Dat was dus duidelijk een penalty.
En volgens de regels ook een rode kaart.
quote:Mopperend liep Theo Bos na afloop door de catacomben en een deel van zijn onvrede was ook verklaarbaar. Scheidsrechter Van Egmond liep inderdaad te marchanderen dat het een aard had. Wellicht had de arbiter de bal halverwege de eerste helft bij een 0-0 stand op de stip moeten leggen, toen Leon van Dalen de doorgebroken Koen van der Biezen van achteren attaqueerde. En had Van Egmond hier en daar een kaart meer kunnen trekken, met een rode tot gevolg. Maar de Bossche coach was ook realist genoeg om toe te geven dat zijn ploeg de problemen over zichzelf had afgeroepen. "TOP was scherper, bereid er meer energie in te steken. Dan kun je voetballend wel beter zijn, maar uiteindelijk leg je het af. Ik weet het nog van vroeger als wij met Vitesse tegen NEC speelden."
Nope, lieten ze niet zien.quote:Op maandag 5 november 2007 15:43 schreef DutchGooner het volgende:
Lieten ze trouwens ook nog de situatie zien met vd Biezen (?) in blessuretijd? Was dat ook een pingel?
-Levering zwaar dramatischquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:44 schreef Stpan het volgende:
Sparta wil in zee met Patrick als kledingsponsor. Wat is jullie ervaring, levering merchandise, eventueel oog voor historie, oog voor supporters etc.?
quote:Heracles Almelo - FC Den Bosch op 16 januari
De bekerwedstrijd Heracles Almelo - FC Den Bosch, met als inzet een plek in de kwartfinales, wordt gespeeld op woensdag 16 januari aanstaande, aanvang 20.00 uur.
De competitiewedstrijd FC Den Bosch - Helmond Sport, die in eerste instantie gepland stond op vrijdag 18 januari 2008 (20.00 uur), wordt hierdoor verplaatst naar zondag 20 januari. De aftrap van deze wedstrijd vindt plaats om 14.30 uur.
Dat zijn ze al zolang Beekmans bij ons speelt volgens mijquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:23 schreef annelies80 het volgende:
Uhm... zeg... wat is er nou waar van het gerucht dat Utrecht geinteresseerd is in Paul Beekmans???
Ik zou er niet echt gek van staan te kijken, ook niet van Utrecht kant die zich willen versterken met middenvelders maar, weet iemand IETS![]()
Nou, dan is dat blijkbaar weer wat nieuws voor me sinds ik onder mijn steen vandaan gekropen ben.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat zijn ze al zolang Beekmans bij ons speelt volgens mij
Zoeken wij niet nog een linksback/half. Bij ons deed hij het heel aardig.quote:NEC neemt afscheid van Ferne Snoyl. De Nijmeegse club heeft genoeg van de randzaken waarbij de ex-Feyenoorder is betrokken.
NEC wil het contract van de 22-jarige speler nu zo spoedig mogelijk afkopen. Vorige week bracht Snoyl wegens vermeend huiselijk geweld een nacht door in een politiecel. Eerder werd de voormalige speler van onder meer FC Den Bosch en Aberdeen uit de selectie verwijderd wegens drastisch overgewicht.
Snoyl bleek verder geen man van de klok en kwam dan ook regelmatig te laat op trainingen. Zijn contract bij NEC loopt nog door tot medio 2009.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |