Zeker doenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:57 schreef Blight het volgende:
Straks die tactiek van Nywuob eens bekijken.
Ik hoop toch de komende week...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:05 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Wanneer kunnen we de patch verwachten?
Dat is altijd maar even afwachten...quote:
Die lul van lenen.nl vond het bij mij nodig om om hem voor 5,75 miljoen te verkopen...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:54 schreef Bullet-tooth het volgende:
de Finse topschutter Ääritalo
Hoe herkenbaar zeg...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:29 schreef Rave_NL het volgende:
Zelfde verhaal met Leeds.
Bij elke voorbeschouwing voorspellen ze dat ik de tegenstander van de mat veeg maar moet elke wedstrijd mijn billen samenknijpen uit angst dat de 1-1 valt
Nog erger is als de scout positief is, de speler graag naar je wilt komen, de club bereid is een zeer redelijk aanbod te doen, je die speler nog een contract geeft waar het management van moet slikken en is alles rond...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:43 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar zeg...
Ook zoiets irritants is dat als je een bod doet op een speler en de club van die speler doet een tegenbod waarbij ze een bepaald percentage van de volgende verkoop willen. Ze geen enkel bod accepteren zonder dat dat percentage erbij zit. Zelfs niet als je het dubbele bied..
Scheelt dat ik 'm zelf gemaakt hebquote:
daarom juist, narcisme is zóóó fm2007quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Scheelt dat ik 'm zelf gemaakt heb![]()
Of met Fortuna Sittard...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:46 schreef druide het volgende:
Palermo heeft de allerbeste verdedigers van het hele spel... Probeer maar eens kampioen te worden met AZ.
Ik heb toch positieve ervaringen ermee. Ik heb een wonderkind in 1 seizoen op niveau gekregen door hem te koppelen aan een van m'n oudere spitsen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:30 schreef ethiraseth het volgende:
Goed, ook het koppelen van jonge spelers aan meer ervaren spelers is bugged. ik krijg ALTIJD het bericht dat de jonge speler het nut er niet van inziet, en na een paar weken/maanden altijd dat het niets had opgeleverd omdat er zoveel persoonlijkheidsverschil tussen beide spelers was. Alleen hadden beide spelers altijd dezelfde persoonlijkheid omdat ik al wist dat dat van belang was...
Ik heb het ook nog eens getest via FMM. Beide spelers dezelfde mentale stats (+ dingen als sportsmanship en loyalty, welke je normaal niet ziet) gegeven en gekoppeld en kreeg alsnog precies hetzelfde resultaat. Dus het is denk ik beter het niet te gebruiken op het moment, als het niet lukt gaat de relatie tussen beide spelers met -50 omlaag en beide spelers' relatie met jou daalt ook met -10 tot -30.
Ik heb een hekel aan AZ dus nee bedanktquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:46 schreef druide het volgende:
Palermo heeft de allerbeste verdedigers van het hele spel... Probeer maar eens kampioen te worden met AZ.
Ik kon VDV met PSV voor maar 16 miljoen halen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Moet 35 miljoen euro kosten, kan hem wel voor 30 miljoen euro halen, maar vind het teveel geld.
Daar heb ik dus ook last van. Zwaar irritant.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:50 schreef Rave_NL het volgende:
Pfff...
Ik weet niet wat het is maar soms kom je een tegenstander tegen waar je wel van móét verliezen. Moet nu met Leeds tegen een derderangs bierteam wat 1 plaats boven mij staat (en ik sta nog op -3) en bookmakers, fans, zelfs de trainer van de tegenpartij is ervan overtuigd dat ik ze van de mat speel, maar toch verlies je dan met 4-0. Nee, dat kan toch zeker niet? 2e keer proberen: 4-1.
3e keer na 5 minuten al 2-0 achter...Zelfs als ik met 10 man om de goal ga liggen en elke bal naar voren wegram slagen ze erin om binnen een klein kwartiertje op voorsprong te komen...
Of zijn ze allemaal aan de doping daar?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:37 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Ajax volgt de ontwikkelingen van Liviu Ganea (19), dit meldt de Roemeense site Prosport naar aanleiding van een interview met de speler van Dinamo Boekarest. Ajax heeft naar eigen zeggen al interesse voor de Roemeense aanvaller, toen hij op 16-jarige leeftijd in de voetbalschool van Giga Popescu zat. Ganea maakte hieruit de overgang naar Dinamo Boekarest. Liviu Ganea wordt momenteel beschouwd als een van de grote talenten van Dinamo Boekarest samen met onder andere Radu Stefan en Ianis Zicu. De kleine spits is linksbenig maar wordt bij Dinamo vooral gebruikt als rechtsbuiten.
3 aanraders voor in FM, heb ze allemaal bekeken en spelen allen bij grote clubs
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:51 schreef sjimz het volgende:
Mijn game met Hull City verloopt redelijk goed.
Mijn doelstelling was om niet de degraderen en de prognose was de 21e plaats in het Championship.
Na 17 wedstrijden sta ik op een keurige 7e plek dus ik zit zelfs dik tegen een playoff plaats aan.
Heb redelijk wat spelers kunnen halen.
De 2 die het het beste doen zijn Maor Bozaglo die als aanvallende middenvelder speelt en de spits Liviu Ganea die ik voor 0 euro kon overnemen en nu al 4,5 miljoen waard is!
Daarnaast heb ik ook nog good old Kevin Phillips weten te strikken dus doelpunten maken lukt wel.
Helaas krijg ik er ook nog te veel tegen.
Het bestuur is zeer tevreden met me en de supporters ook, nu maar hopen dat ik de lijn vast kan houden en wie weet zit er wel een play off plek in.
Alleen Barzagli is een van de beste in het spel. Zaccardo is wel goed, maar niet ontzettend geweldig als Barzagli.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:46 schreef druide het volgende:
ja idd ook herkenbaar.. of dat je ze een contractaanbod doet dat langer is dan de periode waarvoor ze het zelf willen.. ze dan de basicwage ineens niet meer goed genoeg vinden je dat blijft verhogen en ze er ontevreden over blijven en ineens als je de gewenste looptijd van het contract doet ze het contract ineens wel accepteren...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:13 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nog erger is als de scout positief is, de speler graag naar je wilt komen, de club bereid is een zeer redelijk aanbod te doen, je die speler nog een contract geeft waar het management van moet slikken en is alles rond...
wil de speler nog geen afscheid nemen van zijn omgeving... of haalt hij opeens zn neus op voor je aanbod
waar is de "KGB-breek-allebei-zn-knieschijven"-knop als je hem nodig hebt...
lolquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:49 schreef BigKahuna het volgende:
Ook belachelijk he... wil ik Edgar Davids selecteren, omdat de Zeeuw een tijdje geblesseerd is (ik ben bondscoach).. kan dat niet omdat Davids ook geblesseerd is. Dus ik selecteer iemand anders en bevestig de selectie.
Krijg ik een bericht van: "de dagen van Edgar Davids bij Nederland lijken geteld nadat de bondscoach hem niet opriep voor de wedstrijden tegen Roemenië en Slovenië"
Bij mij ging het nog erger: verloor drie thuiswedstrijden op rij tegen FC Utrecht, NEC en Heracles. Met nog negen wedstrijden te gaan sta ik één punt achter op koploper Feyenoord, heb ik de eerste wedstrijd in de tweede ronde van de CL (thuis) met 2-0 verloren en speel ik tegen FC Utrecht in de beker. Luka Modric is overigens de tien geworden, aangezien ik met een medium-database speel en Steven Defour zit er dus niet in.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 03:02 schreef stefmans het volgende:
Uiteindelijk ging alles fout met mijn Ajax game, constant blessures en daardoor verloor ik 3 keer op rij(Feyenoord, Groningen, PSV) daardoor werd psv kampioen op doelsaldo![]()
In de CL werd ik in de halve finale uitgeschakeld door Arsenal door een doelpunt van Eduardo in de laatste minuut![]()
Wat voor tactiek gebruik jij als ik vragen mag?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:35 schreef Rave_NL het volgende:
Ja hoor, het bestuursverslag is binnen...
Ik ben verkozen tot manager van de maand, mijn Piatti laat alle gerenomeerde topscoorders mijlenver achter zich, ben doorgestoten tot de derde ronde van de beker, heb spelers die het elftal van de week domineren, supporters prijzen me unaniem de hemel in in hun polls, heb een ongeslagen reeks vanaf de allereerste vriendschappelijke wedstrijd en wat is de mening van het bestuur?
"Ondanks de positieve punten zijn de fan ontevreden over het 1-1 gelijkspel tussen Leeds en Stoke in de Vriendschappelijk duel moet je je team hiervan op de hoogte stellen."
Dat was de allereerste vriendschappelijk partijtje om te kijken wat voor vlees ik in de kuip had met dit dit stelletje semi-amateurs dat teert op ouwe glorie...
stelletje azijnzeikers!
Ga lekker naar aartsrivaal ManU toe ofzo!![]()
![]()
Misschien maar het beste, bespaart je een hoop ergernis.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:39 schreef EvertonPride het volgende:
Ik hoorde dat je zonder patch een pressingbug hebt. Ik wil graag optimaal FM spelen, desnoods moet ik nog even wachten, dus het is mij beste aan te raden om nog even te wachten op de volgende patch(en)?
cheers
Ik zou wachten. Je bent niet de enige, ik doe het ook en nog veel meer anderen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:39 schreef EvertonPride het volgende:
Ik hoorde dat je zonder patch een pressingbug hebt. Ik wil graag optimaal FM spelen, desnoods moet ik nog even wachten, dus het is mij beste aan te raden om nog even te wachten op de volgende patch(en)?
cheers
ik speel in een 4-4-2 met aanvallende ruit op het middenveld (piatti op 10), maar door al die bugs speel ik meestal vanaf de 70e minuut in een 4-2-4 op het scherpst van de snede om er nog iets postitiefs uit te halenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat voor tactiek gebruik jij als ik vragen mag?
aha, dat is dus ook de tactiek die ik het liefst speel maar met al die bugs werkt ie voor geen meterquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:13 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
ik speel in een 4-4-2 met aanvallende ruit op het middenveld (piatti op 10), maar door al die bugs speel ik meestal vanaf de 70e minuut in een 4-2-4 op het scherpst van de snede om er nog iets postitiefs uit te halen
Even de instellingen wijzigen dat ie weinig tot niets hoeft laten te zien, en dan dus gewoon op je spatiebalk rammen en tussendoor wat anders gaan doenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:49 schreef BobbyHill het volgende:
Hoe komen jullie de lange wedstrijdloze periodes door? Ik vond het namelijk nogal saai zo.
Die speelt bij mijn Nederlands elftal ook hemels jaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:09 schreef OreO het volgende:
Sneijder is echt goed zeg.
Had bij my real madrid 8 goals gemaakt in 5 wedstrijden.
Die vraag beantwoorden we hier nietquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:49 schreef Rumille het volgende:
Vraagje: Kan je met een gedownloade versie patches installeren?
Grote database.. (altijd)..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:17 schreef Rumille het volgende:
Met wat voor database spelen jullie? Groot, klein of medium? Er is ook een patch voor huge. Lijkt me opzich wel vet, maar het gaat dan denk ik retetraag.
1) Het is de schuld van de organisatie van de Royal League, die interlandweeken staan al jaren van tevoren vast. Maar het lijkt me eerder een bug in t spelquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:30 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Grote database.. (altijd)..
Verdomme de halve finale van de Royal League verloren van Kopenhagen.. met dank aan de FIFA.. met het organiseren van kut interlands terwijl ik mn halve finale moet spelen.. Bijna volledige team weg.. moest zelfs met jeugdspelers spelen..
1) Het blijft kutquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
1) Het is de schuld van de organisatie van de Royal League, die interlandweeken staan al jaren van tevoren vast. Maar het lijkt me eerder een bug in t spel
2) Daar heeft FCK toch ook last van?
Het is toch juist leuk om op zulke bijzondere omstandigheden je tactiek aan te passen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:19 schreef BobbyHill het volgende:
Poe poe. Zonder pressing komt er bij mij toch weinig van terecht. M'n tegenstander kan elke keer zo het hele veld oversteken en niemand die wat doet![]()
Al geprobeerd net op die dag vakantie te nemen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:00 schreef GeneraalUli het volgende:
Opeens loopt m'n game vast, telkens op hetzelfde moment....
Ben net halverwege het 3e seizoen met Arsenal..liep net zo lekker.
Jep, elke manier die ik probeer gaat zo, vlak ervoor saven en opnieuw laden, vakantie nemen enz.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Al geprobeerd net op die dag vakantie te nemen?
Wie weet verpest het het spel nog meer (het is een betading natuurlijk), maar mischien lost het ook de grootste problemen al op.quote:Following on from Neil's post yesterday about how we're planning to release the patch in the next couple of weeks, and because lots of people are having problems with the workaround for the closing down bug, and a couple of other long term bugs coming to our attention which we deem serious, we have decided to release a beta version of the patch in the next couple of days, which should solve these problems (and others).
This will also give people the chance to give feedback on said patch before we release it "officially" in a couple of weeks time.
As soon as this beta version of the patch is ready, we will unleash it.
For those who don't know what a "beta" is, it's basically a test version, and the same test version that we would be testing here before releasing.
We hope this appeases some of you who are unhappy, in particular with the closing down bug, and appreciate your patience.
toevallig op 4 december 2009? Ik lees net op het SI-forum dat daar meer mensen vastlopen..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:00 schreef GeneraalUli het volgende:
Opeens loopt m'n game vast, telkens op hetzelfde moment....
Ben net halverwege het 3e seizoen met Arsenal..liep net zo lekker.
ik mag toch hopen van wel zeg...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 07:24 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik ben benieuwd naar die beta, als 't vooral om de closing down bug gaat zou je zeggen dat ie ook save-gamecompatible is, toch?
Ja, zon SI gast zei dat het compatible is.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:32 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ik mag toch hopen van wel zeg...
Ja, ik geloof het wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
toevallig op 4 december 2009? Ik lees net op het SI-forum dat daar meer mensen vastlopen..
nou ja nog genoeg wedstrijden om een beetje fatsoenlijk mee kunnen draaien bovenin de middenmoot of hoger..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:47 schreef Rave_NL het volgende:
[ afbeelding ]
En we kunnen eindelijk beginnen met de competitie![]()
![]()
![]()
heeft iedereen daar last van?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
toevallig op 4 december 2009? Ik lees net op het SI-forum dat daar meer mensen vastlopen..
Dat maakt de uitdaging alleen maar groterquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:49 schreef Jnk18 het volgende:
Ik wacht wel even voordat ik met een kleine club ga beginnen, gaat zo moeilijk door die vele bugs,
Wat ik wel leuk vind is dat SI die beta patch uitbrengt! Anders had je nog 3 weken ofsow kunnen wachten op een volledige patch :S
Wat voor tactiek gebruik jij nu Rave? je hebt het aantal tegengoals aardig onder controlequote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:47 schreef Rave_NL het volgende:
[ afbeelding ]
En we kunnen eindelijk beginnen met de competitie![]()
![]()
![]()
Die vraag kan je denk ik beter op het SI forum stellen. Daar zitten de software kenners.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:56 schreef Dieseland_ het volgende:
Vraag ook al elders gesteld, maar nog geen antwoord gehad.
Tijden shet opstarten van het spel krijg ik deze melding:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee wat dit is en hoe ik het kan oplossen?
Bij elke winstpartij stijg ik 2 tot 3 plaatsenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:01 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
nou ja nog genoeg wedstrijden om een beetje fatsoenlijk mee kunnen draaien bovenin de middenmoot of hoger..
Dan moet je de net uitgekomen patch maar niet installeren, want dan werkt dit leuke trucje niet meer. Ja, hij werkt wel, maar je krijgt niet meer zulke goede spelersquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:10 schreef Rumille het volgende:
Op forum van ManUtd leuk trucje gevonden:
Ga met AC Milan, doe alle spelers van je B-elftal naar het A-elftal, organiseer wedstrijd tegen je B-elftal, bied de grijze spelers die verschijnen een contract aan, want ze zijn focking goed.
Daarom hebben ze deze beta patch uitgebracht zodat hij getest kan worden door de fm fans...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:33 schreef Mike.Strutter het volgende:
Nu is het altijd maar hopen of er door de patch geen nieuwe bugs aan het licht komen.
Die zat ook in FM 2007 volgens mij, alleen het kwam praktisch nooit voorquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:56 schreef Dieseland_ het volgende:
Dit is ook wel een geinige nieuwe optie, had ik zelf nog nooit gezien.
[ afbeelding ]
Nee man! ze zijn het helemaal vergetenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:24 schreef TheVulture het volgende:
Zojuist de patch gedownload...ben benieuwd of het ergste probleem is verholpen, die closing down bug...
Nou ik krijg al gelijk bij het opstarten van een nieuw spel weer de melding Acces Area out of boundsquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:27 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Nee man! ze zijn het helemaal vergeten![]()
Is dat Verweggistan ofzo?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:04 schreef PirE het volgende:
Lekkere start van de competitie![]()
.
[ link | afbeelding ]
Parana State Championship in Braziliequote:
Ook ver wegquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:46 schreef PirE het volgende:
[..]
Parana State Championship in Brazilie
Ik ben nu 3 partijen onderweg in de oefencampagne... het lijkt er wel op... ik scoor zelf meer en mijn tegenstanders schieten minder vaak op goalquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:18 schreef Adothehague het volgende:
Is de closing down bug eruit?
Veel saven dan.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Ja ik moet zeggen dat de patch tot nu toe prima werkt... ook de afgekeurde goals en een overvloed aan kaarten zijn er uit gefilterd.... ik blijf alleen angstig dat mijn game er elk moment kan uitklappen maar goed
Ja ik heb hem nu met de geavanceerde opties geinstalleerd ipv via de snelle optie... hoe hebben jullie dit gedaan? Wie weet zit 'm daar het verschil in...quote:
Ik pak nog steeds behoorlijk wat kaartenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Ja ik moet zeggen dat de patch tot nu toe prima werkt... ook de afgekeurde goals en een overvloed aan kaarten zijn er uit gefilterd.... ik blijf alleen angstig dat mijn game er elk moment kan uitklappen maar goed
Soms is FM best realistischquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:39 schreef -Mo- het volgende:
Net met de patch op doelsaldo met PSV kampioen geworden.
Als ik een ruime marge heb van 3-0 of 4-0 geef ik aan dat ik tevreden ben of in de zevende hemel (bij sterke tegenstanders) bij een kleiner verschil geef ik aan dat ze niet te nonchalant moeten worden of iets in die strekking.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:39 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik pak nog steeds behoorlijk wat kaarten, maar er worden geen goals meer afgekeurd
![]()
. Nu moeten mijn spitsen alleen nog wat zuiverder schieten en dan komt het wel goed
![]()
[ link | afbeelding ]
Vraagje. Wat doen jullie qua tactiek of team-talk bij rust als je met 5-0 voorstaat. Ik sta vaak bij rust met 3-0 of meer voor, maar na rust gebeurd er helemaal niks meer. Soms zie ik gewoon 20 minuten geen 2d pitch voor key highlights.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:21 schreef Adothehague het volgende:
Ik geef ze altijd een uitbrander want niets in het voetbal is perfect het kan altijd beter. Ik heb alleen wel vaak ruzie met mijn spelers. Maarja als mijn spitsen gewoon tegen de nummer laatst niet meer dan 5 keer scoren dan vragen ze om een boete en die krijgen ze ook. Ik behandel iedereen eerlijk mijn keeper die meer als 1 tegengoal krijgt per wedstrijd gaat ook de boetepot in maar alsnog krijg ik ruzie met me selectie
haha inderdaad. Alhoewel het er soms op lijkt ik krijg tegen de grote ploegen uit Moskou altijd rode kaarten en pingels tegen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:27 schreef PirE het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ze moeten alleen nog een optie match-fixing toevoegen in russia, ukraine en greece, dan is het helemaal realistisch![]()
met de patch is het al een geweldig stuk beter.... ben nog ongeslagen dit seizoen en ik gebruik dezelfde tactiek en spelers als voor de patch.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:38 schreef Rnnz het volgende:
Wat een bugs toch ook zeg, niet normaal. Hoe durf je op deze manier een spel op de markt te brengen?![]()
Ik vind het een verbeteringquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:47 schreef M0NTANA het volgende:
Beta-patch is de moeite waard? Of beter wachten op de definitieve eerste patch?
Wat is dat nou weer voor een selectie?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:06 schreef Rumille het volgende:
Hmm... heb met dat trucje van AC Milan een goddelijke spits ontdekt, belangrijke dingen zijn 19 of 20, fysiek sterk, mentaal sterk.
Ik koop hem met Ajax
Mijn tea
----Suarez-------Huntelaar-----Wolbers (heb me zelf er in gegooid, beetje niveau Huntelaar)
----------------pijl naar AMC
---Seedorf--------Litmanen---------VdV
--------------------Tymoschuk ()
---Jansen----------Stam---------Heitinga
----------------------Steek
Heb onder andere Defour en Modric op de bank, samen met Ledesma en nog een paar.
Gooi de helft van mn Ajax team eruit, wat een slechte baggerzooi daar zeg.
Suarez gaat er straks uit voor die spitsEn Litmanen voor Modric, Litmanen stelt me teleur. Jammer.
Wat is er mis mee dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:19 schreef Blight het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een selectie?.
Nou, kwalikatief gezien niets, maar het lijkt me nogal onrealistisch. Maar ik las er ook even overheen dat je jezelf had toegevoegd, dus ik had niet direct in de gaten dat je de editor er op los hebt gelaten.quote:
Klopt, domestic biasquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:03 schreef Blight het volgende:
Tegenwoordig stond dat ook ergens in je manager profiel toch? In hoeverre je neigt naar het contracteren van spelers uit het eigen land?
Is het ook. Maar Litmanen is held dusquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:23 schreef Blight het volgende:
[..]
Nou, kwalikatief gezien niets, maar het lijkt me nogal onrealistisch. Maar ik las er ook even overheen dat je jezelf had toegevoegd, dus ik had niet direct in de gaten dat je de editor er op los hebt gelaten..
neequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:49 schreef Han-Pekel het volgende:
deze patch is toch save-game compatible?? dwz dat ik de fixes van de patch meemaak als ik verderga met mijn huidige game??
En zijn er problemen bij het opstarten van de game, bij de mensen die het CD' tje reeds kwijt zijn geraakt?? ( ivm. huidige NOCD..)
Als z'n creativiteit hoog is zou ik dat zeker doen ja. Veel vrijheid geven, en als zijn lange afstandsschoten hoog zijn ook lekker vaak laten aanleggen van een meter of 20.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:03 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Ik heb de Guzman op de nr.10 postitie staan. Hij is mijn spelmaker. Moet ik hem dan ook een vrije rol geven?
Welke tactiek speel je? 4-1-3-2? Of een 4-4-2 diamond systeem? En bij mij presteert de Guzman dus helemaal niet, ik krijg hem niet aan het voetballen :squote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:43 schreef Coencordia het volgende:
Mijn Feyenoord begint lekker te draaien, na zes wedstrijden 2 verliespunten door een gelijk spel.
Makaay scoort goed met 9goals uit 6 wedstrijden.
Mijn aankopen Demy de Zeeuw, Kerlon en Piet Veldhuizen kunnen de goedkeuring van het publiek genieten.
De geleende Nuri Sahin en Colins John wil ik wel tot mijn vaste kern laten behoren door ze daadwerkelijk te kopen.
Opstelling:
-------------------Slory/John/Kerlon------Makaay--------------------
van Bronckhorst/Soo-----Sahin/Bruins-------De Guzman/Hofs--
---------------------------------------De Zeeuw------------------------
De Cler(met pijl naar DMc)-----Hofland/Bahia----Vlaar----Lucius-
-------------------------Timmer/ Veldhuizen----------------------------
En vooral spelen met pressie en korte passing en een iets hoger tempo dan gemiddeld. Gaat goed, weinig tegengoals, snelle omschakeling. Controle over de wedstrijden.
Zelfde vraag hier. Heb de orginele game en ben net leuk begonnen met Hoffenheim.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:49 schreef Zinton het volgende:
Hej mensen!
Ik heb net de nieuwe patch gedownload. Is het verstandig om de patch te installeren en dan meteen weer aan de gang te gaan? Of moet ik een nieuwe install doen?
En werkt mijn savegame nog wel goed of pakt hij dan de oude configuratie op?
Bvd![]()
Ik heb mijn hele spel opnieuw geinstalleerd omdat ik een foutmelding bleef krijgen bij het opstarten van een nieuw spel... er zijn volgens het forum op SI meer mensen die er last van hebben.. dus ik zou gewoon met een nieuw spel beginnenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:49 schreef Zinton het volgende:
Hej mensen!
Ik heb net de nieuwe patch gedownload. Is het verstandig om de patch te installeren en dan meteen weer aan de gang te gaan? Of moet ik een nieuwe install doen?
En werkt mijn savegame nog wel goed of pakt hij dan de oude configuratie op?
Bvd![]()
Chelsea een uitdaging vinden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:45 schreef TheVulture het volgende:
Patch
Ik heb Chelsea op de rit... 6 wedstrijden gespeeld, 5 gewonnen waaronder 2-0 overwinning op Liverpool. Charity Shield gewonnen van Man U met 2-0... wat wel grappig is is dat de financieen van Chelsea naar de patch drastisch zijn afgenomen dus de bomen rijzen niet meer tot de hemel qua financiele mogelijkheden op het moment.... uitdaging erbij
Ik wou het niet zeggen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Chelsea een uitdaging vinden.
Zelfs met het geringe bedrag dat je uit mag geven is het geen uitdaging om er een winnend elftal van te maken...
Hm, daar baal ik wel mooi van. Ik heb Coventry goed op de rails en voel er weinig voor weer van voren af aan te moeten beginnen,quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele spel opnieuw geinstalleerd omdat ik een foutmelding bleef krijgen bij het opstarten van een nieuw spel... er zijn volgens het forum op SI meer mensen die er last van hebben.. dus ik zou gewoon met een nieuw spel beginnen
Jij hebt dus duidelijk de editor gebruiktquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:06 schreef Rumille het volgende:
Hmm... heb met dat trucje van AC Milan een goddelijke spits ontdekt, belangrijke dingen zijn 19 of 20, fysiek sterk, mentaal sterk.
Ik koop hem met Ajax
Mijn tea
----Suarez-------Huntelaar-----Wolbers (heb me zelf er in gegooid, beetje niveau Huntelaar)
----------------pijl naar AMC
---Seedorf--------Litmanen---------VdV
--------------------Tymoschuk ()
---Jansen----------Stam---------Heitinga
----------------------Steek
Heb onder andere Defour en Modric op de bank, samen met Ledesma en nog een paar.
Gooi de helft van mn Ajax team eruit, wat een slechte baggerzooi daar zeg.
Suarez gaat er straks uit voor die spitsEn Litmanen voor Modric, Litmanen stelt me teleur. Jammer.
Ach ik vind alles wat er te winnen valt ook een uitdaging en de druk is hoogquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Chelsea een uitdaging vinden.
Zelfs met het geringe bedrag dat je uit mag geven is het geen uitdaging om er een winnend elftal van te maken...
die krijg ik ook, maar ik kan dan gewoon doorspelen..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach ik vind alles wat er te winnen valt ook een uitdaging en de druk is hoog
Maar godverdegodver...versla ik net tweemaal achter elkaar Man U (League Cup en competitie) en krijg ik weer die verdomde array acces out of bounds fout![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij spelen ze ook FM 2008 in Madridquote:Ook Breno Vinicius Rodríguez Broges, kortweg Breno, staat op het verlanglijstje van de Koninklijke. De achttienjarige verdediger staat onder contract bij Sao Paulo en wordt ook gevolgd door twee clubs uit de Serie A. (Marca)
Dat is al eerder beantwoord. In het echt speelde Alves niet tot oktober, dus in het spel ook niet. Realisme enzo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:03 schreef Rnnz het volgende:
Net de patch geďnstalleerd, nog geen wedstrijden gespeeld dus kan hem niet beoordelen. Wel zie ik dat m'n gekochte Alves nog steeds NIET speelgerechtigd is, hoe kan dit? :S Dit was voor de patch ook al terwijl hij toch niet geschorst is oid. Ik kan hem nergens voor inzetten, geen competitie, geen CL, geen beker.
Er zit nog steeds een behoorlijke bug in het spel met die meerjarenplanningen van het bestuur. Dat is vooral lastig als je met een lower-league team gaat spelen. het gaat mis als je in je 1e seizoen direct promoveert terwijl het bestuur wil dat je binnen 2 jaar een respectabele positie bereikt in je league. Ze zijn dan kwaad omdat je de doelstelling niet bereikt hebquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:43 schreef EvertonPride het volgende:
He mannen,
is het zinvol om een game te starten met de betapatch. Ik wil graag optimaal carriere spelen zonder al te veel vervelende bugs. Ik weet dat FM altijd nooit echt bugvrij wordt maar als ik nog enkele weken moet wachten voor een betere patch dan heb ik het daar gerust voor over.
cheers
Meen je dat?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:01 schreef PirE het volgende:
[..]
Er zit nog steeds een behoorlijke bug in het spel met die meerjarenplanningen van het bestuur. Dat is vooral lastig als je met een lower-league team gaat spelen. het gaat mis als je in je 1e seizoen direct promoveert terwijl het bestuur wil dat je binnen 2 jaar een respectabele positie bereikt in je league. Ze zijn dan kwaad omdat je de doelstelling niet bereikt heb![]()
en dat kan je dan je baan kosten omdat je het te goed doet. Als je met clubs uit de hoogste divisie's speelt dan heb je dit probleem niet. Ik ben zelf maar gewoon begonnen met mijn lower league clubje, ik zie wel waar het schip strand. Ik heb geen zin om nog een paar weken te wachten.
Nog even snel buiten frisse lucht insnuiven en dan je opsluitenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tentamens zijn voorbij. Heb m ook gekocht
Ik ben m gaan halen op de fiets, dus dat lucht insnuiven is al gebeurdquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:24 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Nog even snel buiten frisse lucht insnuiven en dan je opsluiten![]()
![]()
Bij mij werkt ie gewoon met de beta patch. Hoezo?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:00 schreef markthemen het volgende:
iemand die het spel al kán spelen met de nieuwe patch
ze weten niet waar hij is..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:03 schreef Rnnz het volgende:
Net de patch geďnstalleerd, nog geen wedstrijden gespeeld dus kan hem niet beoordelen. Wel zie ik dat m'n gekochte Alves nog steeds NIET speelgerechtigd is, hoe kan dit? :S Dit was voor de patch ook al terwijl hij toch niet geschorst is oid. Ik kan hem nergens voor inzetten, geen competitie, geen CL, geen beker.
Dat is realistisch hč.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:09 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ze weten niet waar hij is..![]()
maar idd wel heel vaag.. ik snapte het zelf ook niet en vraag me ook af wat de reden er van is..
Volgens mij zitten ze er niet allemaal in. En kloppen ze ook niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:25 schreef methodmich het volgende:
Zitten de hoofdklasse spelers er trouwens nog in en kloppen die selecties een beetje??
In kan wel even een screentje maken van de selectie hoor. Komt eraanquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:31 schreef methodmich het volgende:
Nee, dat is zelfs nooit officieel doorgegaan volgens mij.
Kan je uit de editor toevallig niet een selectie plukken? Die van ASWH ofzo.Dan heb ik een beeld welke selecties ze gebruikt hebben.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
In kan wel even een screentje maken van de selectie hoor. Komt eraan
Haha, ik had eigenlijk ook niet anders verwacht. Sommige selecties in de Jupiler League kloppen al niet meer.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:46 schreef methodmich het volgende:
Dank! Dit is wel een zeer opmerkelijke trouwens. Dit is echt alle jaargangen door elkaar heen. Nieuwe speler van dit seizoen, maar ook iemand die al een jaar of 5 weg is enzo. Af en toe ook foute posities en een paar spelers met YTH die dik 30 zijn.
Dan blijf ik toch maar FM06 met mijn eigen database spelen denk ik.
Dit is inderdaad klote, dan moet the famous MVV nog maar even wachten op mij.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:01 schreef PirE het volgende:
[..]
Er zit nog steeds een behoorlijke bug in het spel met die meerjarenplanningen van het bestuur. Dat is vooral lastig als je met een lower-league team gaat spelen.
*kuch*nergenslastvanhoor*kuch*quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:50 schreef Han-Pekel het volgende:
de game doet het dus niet meer nadat je de patch hebt geinstalleerd indien je het spel speelt via een NOCD?
Heb je daar zoveel voor betaalt?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Voor 49,99 ben je van je problemen af.
quote:
http://www.sortitoutsi.net/forums/index.php?showtopic=21948quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:21 schreef GeneraalUli het volgende:
Iemand al aardige facepacks voor de Italiaanse en Spaanse competities?
Heb er al een voor de engelse league geinstalleerd, maar kan geen goede vinden voor die andere.
haha oke welke 1?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
Je moet 'n 1 in 'n 0 veranderen Wurdsje
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:54 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
haha oke welke 1?
btw iemand Gabriel Torje al gezien? Volgens mijn scouts wel een talent..
jep.. hier wederom..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:58 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
FCU Poli o.i.d.? Ook al wel een bekend talent uit FM2007...
en dan mag ik zeker mn game weer opnieuw beginnen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:00 schreef Eric_Cantona het volgende:
In \...\data\db\800\lnc\all staat 'n bestandje fake. Openen met wordpad en daar wat 1-en in 0-en veranderen
ik had er niet eens aan gedachtquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:10 schreef Wessiej het volgende:
Ik dacht doe hetzelfde als vorig jaar, de fake.inc verwijderen, maar dat werkte niet
Dat is een bug die bij zowat alle clubs (met name de rijke) is ontstaan dankzij deze beta-versie... volgens het SI-forum wordt dat rechtgetrokken als de echte patch uitkomt...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:54 schreef Rnnz het volgende:
Wtf, Ajax is ineens een stuk slechter als je na de patch een nieuwe game start.
- slechts 133 mln waard i.p.v. 190 mln.
- saldo 8,12 mln, terwijl dat voor de patch zo'n 65 was
- slechts een paar miljoen euro voor transfers..
Wat is dat voor onzin ineens? Kan ik ook downgraden?
het eerste wat ik deed was het Ned elftal checken, en toen dacht ik: "oh die doet het, dan hoef ik dat bestandje niet weg te halen"quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:10 schreef Wessiej het volgende:
Ik dacht doe hetzelfde als vorig jaar, de fake.inc verwijderen, maar dat werkte niet
Dus dat is een bug veroorzaakt door de patch?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is een bug die bij zowat alle clubs (met name de rijke) is ontstaan dankzij deze beta-versie... volgens het SI-forum wordt dat rechtgetrokken als de echte patch uitkomt...
Verder speelt de patch heerlijk...heb gelukkig nu geen foutmelding meer gekregen maar toch save ik na elke wedstrijd maar een keer uit voorzorg
Sta na 10 competitiewedstrijden bovenaan met Chelsea, 3 punten los van Manchester... 2e ronde CL bereikt en kwartfinale League Cup... so far so good... pas een wedstrijd van de 16 verloren en eentje gelijk
Na-aaperquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:22 schreef markthemen het volgende:
ben met leeds begonnen.. ook ff die torje gehaalden piatti
Deleten die handel, kleine moeite.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het eerste wat ik deed was het Ned elftal checken, en toen dacht ik: "oh die doet het, dan hoef ik dat bestandje niet weg te halen"
Ik wil toch geen bondscoach van Duitsland worden
Ja maar dan moet ik een nieuw spel starten en ik ben nu eindelijk eens leuk op weg...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:34 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Deleten die handel, kleine moeite.
Nog niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:35 schreef bear87 het volgende:
Is er al een scout programma gevonden? Ik weet dat het leuker is zonder, maar ik wil altijd even de boel inventariseren bij elke nieuwe versie. Even zien wat er aangepast is
Ik zou het even posten op t SI-forum.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:02 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik kwam net iets tegen wat ik serieus nog nooit heb gezien bij FM.
Een speler brak in een friendly door en werd neergelegd door de keeper.
Alles leuk en aardig, keeper krijgt rood..maar dan:
[ afbeelding ]
Ja dat moet wel kunnen, mits je promoveert en voldoende geld hebtquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:26 schreef Zwoerd het volgende:
Even een vraagje; kan een club met amateur status professioneel worden?
Is allang melding van gemaakt...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik zou het even posten op t SI-forum.
Wel grappig though
Transfervrij terug gehaald naar Ajaxquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:13 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik kon VDV met PSV voor maar 16 miljoen halen.
Dit werkt nog steeds niet.. Heb al meerdere games gestart, maar die problemen blijven gewoon vreemd genoeg...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:00 schreef Eric_Cantona het volgende:
In \...\data\db\800\lnc\all staat 'n bestandje fake. Openen met wordpad en daar wat 1-en in 0-en veranderen
Kheb et bestandje verwijderd en het werkt ineens..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kijk ook eens in de andere bestandjes in die map? Ik weet niet meer precies hoe ik 't gedaan heb.
Het werkt trouwens alleen als je de Default Database gebruikt en niet een zelf aangepaste...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kijk ook eens in de andere bestandjes in die map? Ik weet niet meer precies hoe ik 't gedaan heb.
4-4-2 attacking diamond rulesquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:13 schreef druide het volgende:
Welke tactiek gebruiken jullie het liefst? Er vanuit gaande dat je elftal uit de beste spelers van het spel bestaat.
Aangezien ik het spel verdedigend niet zo sterk vind speel ik nog steeds het liefste met 4 verdedigers. In FM2007 kon ik het na een aantal seizoenen permitteren om met slecht 3 echt verdedigers te spelen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:13 schreef druide het volgende:
Welke tactiek gebruiken jullie het liefst? Er vanuit gaande dat je elftal uit de beste spelers van het spel bestaat.
4-3-2-1quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:13 schreef druide het volgende:
Alle grote clubs hebben nauwelijks cash als het spel begint... Chelsea is bijvoorbeeld van 130 miljoen naar een paar miljoen euro gegaan... en zo zijn er meer clubs... het is dus met die lonen en dergelijke bijna niet te doen om een goeie financiele huishouding op te bouwen, stadion uit te bouwen of laat staan spelers te kopen zonder in een financiele crisis te rakenquote:
Gewoon het spel opnieuw installeren. Nieuwe game starten onder 8.0.0, club kiezen, spel saven en daarna de upgraden naar 8.0.1 en dan verder spelen. Je hebt dan gewoon al je geld als je met een grote club speelt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alle grote clubs hebben nauwelijks cash als het spel begint... Chelsea is bijvoorbeeld van 130 miljoen naar een paar miljoen euro gegaan... en zo zijn er meer clubs... het is dus met die lonen en dergelijke bijna niet te doen om een goeie financiele huishouding op te bouwen, stadion uit te bouwen of laat staan spelers te kopen zonder in een financiele crisis te raken
quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:56 schreef PirE het volgende:
[..]
Gewoon het spel opnieuw installeren. Nieuwe game starten onder 8.0.0, club kiezen, spel saven en daarna de upgraden naar 8.0.1 en dan verder spelen. Je hebt dan gewoon al je geld als je met een grote club speelt.
Prog Files/Football manager 2008/Data/db/Inc volgens mij.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:33 schreef TheVulture het volgende:
ik kan dat fake bestandje nergens vinden, ik ben nu aan het doen wat PirE voorstelde en dacht gelijk even dat bestandje te verwijderen maar ik zie het niet
dank uquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Prog Files/Football manager 2008/Data/db/Inc volgens mij.
hangt er vanaf of je een eigen database hebt gemaakt.. als je de database hebt aangepast en opgeslagen staat ie onder "Mijn documenten/Sports Interactive/db/ ...naam van je database../Inc"quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Prog Files/Football manager 2008/Data/db/Inc volgens mij.
thnx voor de tips, maar ze willen niet.. heb maar alvast een aantal unrealistic players laten scouten door mn scouts.. misschien wil een van die lui..quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:39 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kijk es naar Coloccini, Miguel Veloso of als je echt 'n linksback zoekt Christian Pander. Weet niet of ze te duur zijn eigenlijk.
Thanks, dat ik hier zelf niet op ben gekomen... kan ik eindelijk eens met een serieuze campagne beginnenquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:56 schreef PirE het volgende:
[..]
Gewoon het spel opnieuw installeren. Nieuwe game starten onder 8.0.0, club kiezen, spel saven en daarna de upgraden naar 8.0.1 en dan verder spelen. Je hebt dan gewoon al je geld als je met een grote club speelt.
Ik start zelf niet zo vaak een nieuwe game. Ik speel eerst een testgame om mijn tactieken te testen/tweaken. Daarna begin ik met mijn careergames en die gaan wel een aantal maanden meequote:Op zondag 28 oktober 2007 16:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
![]()
En als je dan tussendoor overnieuw wilt beginnen eerst de savegames kopiëren, het spel de-installeren, opnieuw installeren, nieuw spel beginnen, saven en dan weer upgraden, en de savegames terugzetten....
jja ik ook met leeds.. sta ook goed in de middenmoot.. promoveren zit er zeker in.Die speler die psv in het echt gekocht heeft(die hongaar) dzuskak ofzo :p die heb ik ook.. echt goed spelertje ookquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:58 schreef Rave_NL het volgende:
Leeds United is on fire![]()
[ afbeelding ]
Als het zo doorgaat wordt ik nog kampioen ook
En dan komt er in januari ook nog eens een trefzekere spits bij
Die bug is aangemeld bij SI. Las er toevallig gisteren over. Zal dus wel wat aan gedaan worden.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:44 schreef ethiraseth het volgende:
Er zijn wel wat meer rare dingetjes in het spel. Elke speler die ik heb is volgen mijn assistent manager "one of the best players at the club". Ook al staat er in hetzelfde rapport dat die speler de op 6 na beste linksback in mijn team is, nog is hij de een van de beste.![]()
dszudzák, maar ik kan hem me niet veroorlovenquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:47 schreef markthemen het volgende:
[..]
jja ik ook met leeds.. sta ook goed in de middenmoot.. promoveren zit er zeker in.Die speler die psv in het echt gekocht heeft(die hongaar) dzuskak ofzo :p die heb ik ook.. echt goed spelertje ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |