Volgens mij zitten ze er niet allemaal in. En kloppen ze ook niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:25 schreef methodmich het volgende:
Zitten de hoofdklasse spelers er trouwens nog in en kloppen die selecties een beetje??
In kan wel even een screentje maken van de selectie hoor. Komt eraanquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:31 schreef methodmich het volgende:
Nee, dat is zelfs nooit officieel doorgegaan volgens mij.
Kan je uit de editor toevallig niet een selectie plukken? Die van ASWH ofzo.Dan heb ik een beeld welke selecties ze gebruikt hebben.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
In kan wel even een screentje maken van de selectie hoor. Komt eraan
Haha, ik had eigenlijk ook niet anders verwacht. Sommige selecties in de Jupiler League kloppen al niet meer.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:46 schreef methodmich het volgende:
Dank! Dit is wel een zeer opmerkelijke trouwens. Dit is echt alle jaargangen door elkaar heen. Nieuwe speler van dit seizoen, maar ook iemand die al een jaar of 5 weg is enzo. Af en toe ook foute posities en een paar spelers met YTH die dik 30 zijn.
Dan blijf ik toch maar FM06 met mijn eigen database spelen denk ik.
Dit is inderdaad klote, dan moet the famous MVV nog maar even wachten op mij.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:01 schreef PirE het volgende:
[..]
Er zit nog steeds een behoorlijke bug in het spel met die meerjarenplanningen van het bestuur. Dat is vooral lastig als je met een lower-league team gaat spelen.
*kuch*nergenslastvanhoor*kuch*quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:50 schreef Han-Pekel het volgende:
de game doet het dus niet meer nadat je de patch hebt geinstalleerd indien je het spel speelt via een NOCD?
Heb je daar zoveel voor betaalt?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Voor 49,99 ben je van je problemen af.
quote:
http://www.sortitoutsi.net/forums/index.php?showtopic=21948quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:21 schreef GeneraalUli het volgende:
Iemand al aardige facepacks voor de Italiaanse en Spaanse competities?
Heb er al een voor de engelse league geinstalleerd, maar kan geen goede vinden voor die andere.
haha oke welke 1?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
Je moet 'n 1 in 'n 0 veranderen Wurdsje
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:54 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
haha oke welke 1?
btw iemand Gabriel Torje al gezien? Volgens mijn scouts wel een talent..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |