nou ja nog genoeg wedstrijden om een beetje fatsoenlijk mee kunnen draaien bovenin de middenmoot of hoger..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:47 schreef Rave_NL het volgende:
[ afbeelding ]
En we kunnen eindelijk beginnen met de competitie![]()
![]()
![]()
heeft iedereen daar last van?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
toevallig op 4 december 2009? Ik lees net op het SI-forum dat daar meer mensen vastlopen..
Dat maakt de uitdaging alleen maar groterquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:49 schreef Jnk18 het volgende:
Ik wacht wel even voordat ik met een kleine club ga beginnen, gaat zo moeilijk door die vele bugs,
Wat ik wel leuk vind is dat SI die beta patch uitbrengt! Anders had je nog 3 weken ofsow kunnen wachten op een volledige patch :S
Wat voor tactiek gebruik jij nu Rave? je hebt het aantal tegengoals aardig onder controlequote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:47 schreef Rave_NL het volgende:
[ afbeelding ]
En we kunnen eindelijk beginnen met de competitie![]()
![]()
![]()
Die vraag kan je denk ik beter op het SI forum stellen. Daar zitten de software kenners.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:56 schreef Dieseland_ het volgende:
Vraag ook al elders gesteld, maar nog geen antwoord gehad.
Tijden shet opstarten van het spel krijg ik deze melding:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee wat dit is en hoe ik het kan oplossen?
Bij elke winstpartij stijg ik 2 tot 3 plaatsenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:01 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
nou ja nog genoeg wedstrijden om een beetje fatsoenlijk mee kunnen draaien bovenin de middenmoot of hoger..
Dan moet je de net uitgekomen patch maar niet installeren, want dan werkt dit leuke trucje niet meer. Ja, hij werkt wel, maar je krijgt niet meer zulke goede spelersquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:10 schreef Rumille het volgende:
Op forum van ManUtd leuk trucje gevonden:
Ga met AC Milan, doe alle spelers van je B-elftal naar het A-elftal, organiseer wedstrijd tegen je B-elftal, bied de grijze spelers die verschijnen een contract aan, want ze zijn focking goed.
Daarom hebben ze deze beta patch uitgebracht zodat hij getest kan worden door de fm fans...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:33 schreef Mike.Strutter het volgende:
Nu is het altijd maar hopen of er door de patch geen nieuwe bugs aan het licht komen.
Die zat ook in FM 2007 volgens mij, alleen het kwam praktisch nooit voorquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:56 schreef Dieseland_ het volgende:
Dit is ook wel een geinige nieuwe optie, had ik zelf nog nooit gezien.
[ afbeelding ]
Nee man! ze zijn het helemaal vergetenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:24 schreef TheVulture het volgende:
Zojuist de patch gedownload...ben benieuwd of het ergste probleem is verholpen, die closing down bug...
Nou ik krijg al gelijk bij het opstarten van een nieuw spel weer de melding Acces Area out of boundsquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:27 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Nee man! ze zijn het helemaal vergeten![]()
Is dat Verweggistan ofzo?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:04 schreef PirE het volgende:
Lekkere start van de competitie![]()
.
[ link | afbeelding ]
Parana State Championship in Braziliequote:
Ook ver wegquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:46 schreef PirE het volgende:
[..]
Parana State Championship in Brazilie
Ik ben nu 3 partijen onderweg in de oefencampagne... het lijkt er wel op... ik scoor zelf meer en mijn tegenstanders schieten minder vaak op goalquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:18 schreef Adothehague het volgende:
Is de closing down bug eruit?
Veel saven dan.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Ja ik moet zeggen dat de patch tot nu toe prima werkt... ook de afgekeurde goals en een overvloed aan kaarten zijn er uit gefilterd.... ik blijf alleen angstig dat mijn game er elk moment kan uitklappen maar goed
Ja ik heb hem nu met de geavanceerde opties geinstalleerd ipv via de snelle optie... hoe hebben jullie dit gedaan? Wie weet zit 'm daar het verschil in...quote:
Ik pak nog steeds behoorlijk wat kaartenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Ja ik moet zeggen dat de patch tot nu toe prima werkt... ook de afgekeurde goals en een overvloed aan kaarten zijn er uit gefilterd.... ik blijf alleen angstig dat mijn game er elk moment kan uitklappen maar goed
Soms is FM best realistischquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:39 schreef -Mo- het volgende:
Net met de patch op doelsaldo met PSV kampioen geworden.
Als ik een ruime marge heb van 3-0 of 4-0 geef ik aan dat ik tevreden ben of in de zevende hemel (bij sterke tegenstanders) bij een kleiner verschil geef ik aan dat ze niet te nonchalant moeten worden of iets in die strekking.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:39 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik pak nog steeds behoorlijk wat kaarten, maar er worden geen goals meer afgekeurd
![]()
. Nu moeten mijn spitsen alleen nog wat zuiverder schieten en dan komt het wel goed
![]()
[ link | afbeelding ]
Vraagje. Wat doen jullie qua tactiek of team-talk bij rust als je met 5-0 voorstaat. Ik sta vaak bij rust met 3-0 of meer voor, maar na rust gebeurd er helemaal niks meer. Soms zie ik gewoon 20 minuten geen 2d pitch voor key highlights.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:21 schreef Adothehague het volgende:
Ik geef ze altijd een uitbrander want niets in het voetbal is perfect het kan altijd beter. Ik heb alleen wel vaak ruzie met mijn spelers. Maarja als mijn spitsen gewoon tegen de nummer laatst niet meer dan 5 keer scoren dan vragen ze om een boete en die krijgen ze ook. Ik behandel iedereen eerlijk mijn keeper die meer als 1 tegengoal krijgt per wedstrijd gaat ook de boetepot in maar alsnog krijg ik ruzie met me selectie
haha inderdaad. Alhoewel het er soms op lijkt ik krijg tegen de grote ploegen uit Moskou altijd rode kaarten en pingels tegen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:27 schreef PirE het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ze moeten alleen nog een optie match-fixing toevoegen in russia, ukraine en greece, dan is het helemaal realistisch![]()
met de patch is het al een geweldig stuk beter.... ben nog ongeslagen dit seizoen en ik gebruik dezelfde tactiek en spelers als voor de patch.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:38 schreef Rnnz het volgende:
Wat een bugs toch ook zeg, niet normaal. Hoe durf je op deze manier een spel op de markt te brengen?![]()
Ik vind het een verbeteringquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:47 schreef M0NTANA het volgende:
Beta-patch is de moeite waard? Of beter wachten op de definitieve eerste patch?
Wat is dat nou weer voor een selectie?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:06 schreef Rumille het volgende:
Hmm... heb met dat trucje van AC Milan een goddelijke spits ontdekt, belangrijke dingen zijn 19 of 20, fysiek sterk, mentaal sterk.
Ik koop hem met Ajax
Mijn tea
----Suarez-------Huntelaar-----Wolbers (heb me zelf er in gegooid, beetje niveau Huntelaar)
----------------pijl naar AMC
---Seedorf--------Litmanen---------VdV
--------------------Tymoschuk ()
---Jansen----------Stam---------Heitinga
----------------------Steek
Heb onder andere Defour en Modric op de bank, samen met Ledesma en nog een paar.
Gooi de helft van mn Ajax team eruit, wat een slechte baggerzooi daar zeg.
Suarez gaat er straks uit voor die spitsEn Litmanen voor Modric, Litmanen stelt me teleur. Jammer.
Wat is er mis mee dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:19 schreef Blight het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een selectie?.
Nou, kwalikatief gezien niets, maar het lijkt me nogal onrealistisch. Maar ik las er ook even overheen dat je jezelf had toegevoegd, dus ik had niet direct in de gaten dat je de editor er op los hebt gelaten.quote:
Klopt, domestic biasquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:03 schreef Blight het volgende:
Tegenwoordig stond dat ook ergens in je manager profiel toch? In hoeverre je neigt naar het contracteren van spelers uit het eigen land?
Is het ook. Maar Litmanen is held dusquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:23 schreef Blight het volgende:
[..]
Nou, kwalikatief gezien niets, maar het lijkt me nogal onrealistisch. Maar ik las er ook even overheen dat je jezelf had toegevoegd, dus ik had niet direct in de gaten dat je de editor er op los hebt gelaten..
neequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:49 schreef Han-Pekel het volgende:
deze patch is toch save-game compatible?? dwz dat ik de fixes van de patch meemaak als ik verderga met mijn huidige game??
En zijn er problemen bij het opstarten van de game, bij de mensen die het CD' tje reeds kwijt zijn geraakt?? ( ivm. huidige NOCD..)
Als z'n creativiteit hoog is zou ik dat zeker doen ja. Veel vrijheid geven, en als zijn lange afstandsschoten hoog zijn ook lekker vaak laten aanleggen van een meter of 20.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:03 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Ik heb de Guzman op de nr.10 postitie staan. Hij is mijn spelmaker. Moet ik hem dan ook een vrije rol geven?
Welke tactiek speel je? 4-1-3-2? Of een 4-4-2 diamond systeem? En bij mij presteert de Guzman dus helemaal niet, ik krijg hem niet aan het voetballen :squote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:43 schreef Coencordia het volgende:
Mijn Feyenoord begint lekker te draaien, na zes wedstrijden 2 verliespunten door een gelijk spel.
Makaay scoort goed met 9goals uit 6 wedstrijden.
Mijn aankopen Demy de Zeeuw, Kerlon en Piet Veldhuizen kunnen de goedkeuring van het publiek genieten.
De geleende Nuri Sahin en Colins John wil ik wel tot mijn vaste kern laten behoren door ze daadwerkelijk te kopen.
Opstelling:
-------------------Slory/John/Kerlon------Makaay--------------------
van Bronckhorst/Soo-----Sahin/Bruins-------De Guzman/Hofs--
---------------------------------------De Zeeuw------------------------
De Cler(met pijl naar DMc)-----Hofland/Bahia----Vlaar----Lucius-
-------------------------Timmer/ Veldhuizen----------------------------
En vooral spelen met pressie en korte passing en een iets hoger tempo dan gemiddeld. Gaat goed, weinig tegengoals, snelle omschakeling. Controle over de wedstrijden.
Zelfde vraag hier. Heb de orginele game en ben net leuk begonnen met Hoffenheim.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:49 schreef Zinton het volgende:
Hej mensen!
Ik heb net de nieuwe patch gedownload. Is het verstandig om de patch te installeren en dan meteen weer aan de gang te gaan? Of moet ik een nieuwe install doen?
En werkt mijn savegame nog wel goed of pakt hij dan de oude configuratie op?
Bvd![]()
Ik heb mijn hele spel opnieuw geinstalleerd omdat ik een foutmelding bleef krijgen bij het opstarten van een nieuw spel... er zijn volgens het forum op SI meer mensen die er last van hebben.. dus ik zou gewoon met een nieuw spel beginnenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:49 schreef Zinton het volgende:
Hej mensen!
Ik heb net de nieuwe patch gedownload. Is het verstandig om de patch te installeren en dan meteen weer aan de gang te gaan? Of moet ik een nieuwe install doen?
En werkt mijn savegame nog wel goed of pakt hij dan de oude configuratie op?
Bvd![]()
Chelsea een uitdaging vinden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:45 schreef TheVulture het volgende:
Patch
Ik heb Chelsea op de rit... 6 wedstrijden gespeeld, 5 gewonnen waaronder 2-0 overwinning op Liverpool. Charity Shield gewonnen van Man U met 2-0... wat wel grappig is is dat de financieen van Chelsea naar de patch drastisch zijn afgenomen dus de bomen rijzen niet meer tot de hemel qua financiele mogelijkheden op het moment.... uitdaging erbij
Ik wou het niet zeggen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Chelsea een uitdaging vinden.
Zelfs met het geringe bedrag dat je uit mag geven is het geen uitdaging om er een winnend elftal van te maken...
Hm, daar baal ik wel mooi van. Ik heb Coventry goed op de rails en voel er weinig voor weer van voren af aan te moeten beginnen,quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele spel opnieuw geinstalleerd omdat ik een foutmelding bleef krijgen bij het opstarten van een nieuw spel... er zijn volgens het forum op SI meer mensen die er last van hebben.. dus ik zou gewoon met een nieuw spel beginnen
Jij hebt dus duidelijk de editor gebruiktquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:06 schreef Rumille het volgende:
Hmm... heb met dat trucje van AC Milan een goddelijke spits ontdekt, belangrijke dingen zijn 19 of 20, fysiek sterk, mentaal sterk.
Ik koop hem met Ajax
Mijn tea
----Suarez-------Huntelaar-----Wolbers (heb me zelf er in gegooid, beetje niveau Huntelaar)
----------------pijl naar AMC
---Seedorf--------Litmanen---------VdV
--------------------Tymoschuk ()
---Jansen----------Stam---------Heitinga
----------------------Steek
Heb onder andere Defour en Modric op de bank, samen met Ledesma en nog een paar.
Gooi de helft van mn Ajax team eruit, wat een slechte baggerzooi daar zeg.
Suarez gaat er straks uit voor die spitsEn Litmanen voor Modric, Litmanen stelt me teleur. Jammer.
Ach ik vind alles wat er te winnen valt ook een uitdaging en de druk is hoogquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Chelsea een uitdaging vinden.
Zelfs met het geringe bedrag dat je uit mag geven is het geen uitdaging om er een winnend elftal van te maken...
die krijg ik ook, maar ik kan dan gewoon doorspelen..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach ik vind alles wat er te winnen valt ook een uitdaging en de druk is hoog
Maar godverdegodver...versla ik net tweemaal achter elkaar Man U (League Cup en competitie) en krijg ik weer die verdomde array acces out of bounds fout![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij spelen ze ook FM 2008 in Madridquote:Ook Breno Vinicius Rodríguez Broges, kortweg Breno, staat op het verlanglijstje van de Koninklijke. De achttienjarige verdediger staat onder contract bij Sao Paulo en wordt ook gevolgd door twee clubs uit de Serie A. (Marca)
Dat is al eerder beantwoord. In het echt speelde Alves niet tot oktober, dus in het spel ook niet. Realisme enzo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:03 schreef Rnnz het volgende:
Net de patch geïnstalleerd, nog geen wedstrijden gespeeld dus kan hem niet beoordelen. Wel zie ik dat m'n gekochte Alves nog steeds NIET speelgerechtigd is, hoe kan dit? :S Dit was voor de patch ook al terwijl hij toch niet geschorst is oid. Ik kan hem nergens voor inzetten, geen competitie, geen CL, geen beker.
Er zit nog steeds een behoorlijke bug in het spel met die meerjarenplanningen van het bestuur. Dat is vooral lastig als je met een lower-league team gaat spelen. het gaat mis als je in je 1e seizoen direct promoveert terwijl het bestuur wil dat je binnen 2 jaar een respectabele positie bereikt in je league. Ze zijn dan kwaad omdat je de doelstelling niet bereikt hebquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:43 schreef EvertonPride het volgende:
He mannen,
is het zinvol om een game te starten met de betapatch. Ik wil graag optimaal carriere spelen zonder al te veel vervelende bugs. Ik weet dat FM altijd nooit echt bugvrij wordt maar als ik nog enkele weken moet wachten voor een betere patch dan heb ik het daar gerust voor over.
cheers
Meen je dat?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:01 schreef PirE het volgende:
[..]
Er zit nog steeds een behoorlijke bug in het spel met die meerjarenplanningen van het bestuur. Dat is vooral lastig als je met een lower-league team gaat spelen. het gaat mis als je in je 1e seizoen direct promoveert terwijl het bestuur wil dat je binnen 2 jaar een respectabele positie bereikt in je league. Ze zijn dan kwaad omdat je de doelstelling niet bereikt heb![]()
en dat kan je dan je baan kosten omdat je het te goed doet. Als je met clubs uit de hoogste divisie's speelt dan heb je dit probleem niet. Ik ben zelf maar gewoon begonnen met mijn lower league clubje, ik zie wel waar het schip strand. Ik heb geen zin om nog een paar weken te wachten.
Nog even snel buiten frisse lucht insnuiven en dan je opsluitenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tentamens zijn voorbij. Heb m ook gekocht
Ik ben m gaan halen op de fiets, dus dat lucht insnuiven is al gebeurdquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:24 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Nog even snel buiten frisse lucht insnuiven en dan je opsluiten![]()
![]()
Bij mij werkt ie gewoon met de beta patch. Hoezo?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:00 schreef markthemen het volgende:
iemand die het spel al kán spelen met de nieuwe patch
ze weten niet waar hij is..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:03 schreef Rnnz het volgende:
Net de patch geïnstalleerd, nog geen wedstrijden gespeeld dus kan hem niet beoordelen. Wel zie ik dat m'n gekochte Alves nog steeds NIET speelgerechtigd is, hoe kan dit? :S Dit was voor de patch ook al terwijl hij toch niet geschorst is oid. Ik kan hem nergens voor inzetten, geen competitie, geen CL, geen beker.
Dat is realistisch hè.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:09 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ze weten niet waar hij is..![]()
maar idd wel heel vaag.. ik snapte het zelf ook niet en vraag me ook af wat de reden er van is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |