Die vraag beantwoorden we hier nietquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:49 schreef Rumille het volgende:
Vraagje: Kan je met een gedownloade versie patches installeren?
Grote database.. (altijd)..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:17 schreef Rumille het volgende:
Met wat voor database spelen jullie? Groot, klein of medium? Er is ook een patch voor huge. Lijkt me opzich wel vet, maar het gaat dan denk ik retetraag.
1) Het is de schuld van de organisatie van de Royal League, die interlandweeken staan al jaren van tevoren vast. Maar het lijkt me eerder een bug in t spelquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:30 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Grote database.. (altijd)..
Verdomme de halve finale van de Royal League verloren van Kopenhagen.. met dank aan de FIFA.. met het organiseren van kut interlands terwijl ik mn halve finale moet spelen.. Bijna volledige team weg.. moest zelfs met jeugdspelers spelen..
1) Het blijft kutquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
1) Het is de schuld van de organisatie van de Royal League, die interlandweeken staan al jaren van tevoren vast. Maar het lijkt me eerder een bug in t spel
2) Daar heeft FCK toch ook last van?
Het is toch juist leuk om op zulke bijzondere omstandigheden je tactiek aan te passen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:19 schreef BobbyHill het volgende:
Poe poe. Zonder pressing komt er bij mij toch weinig van terecht. M'n tegenstander kan elke keer zo het hele veld oversteken en niemand die wat doet![]()
Al geprobeerd net op die dag vakantie te nemen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:00 schreef GeneraalUli het volgende:
Opeens loopt m'n game vast, telkens op hetzelfde moment....
Ben net halverwege het 3e seizoen met Arsenal..liep net zo lekker.
Jep, elke manier die ik probeer gaat zo, vlak ervoor saven en opnieuw laden, vakantie nemen enz.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Al geprobeerd net op die dag vakantie te nemen?
Wie weet verpest het het spel nog meer (het is een betading natuurlijk), maar mischien lost het ook de grootste problemen al op.quote:Following on from Neil's post yesterday about how we're planning to release the patch in the next couple of weeks, and because lots of people are having problems with the workaround for the closing down bug, and a couple of other long term bugs coming to our attention which we deem serious, we have decided to release a beta version of the patch in the next couple of days, which should solve these problems (and others).
This will also give people the chance to give feedback on said patch before we release it "officially" in a couple of weeks time.
As soon as this beta version of the patch is ready, we will unleash it.
For those who don't know what a "beta" is, it's basically a test version, and the same test version that we would be testing here before releasing.
We hope this appeases some of you who are unhappy, in particular with the closing down bug, and appreciate your patience.
toevallig op 4 december 2009? Ik lees net op het SI-forum dat daar meer mensen vastlopen..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:00 schreef GeneraalUli het volgende:
Opeens loopt m'n game vast, telkens op hetzelfde moment....
Ben net halverwege het 3e seizoen met Arsenal..liep net zo lekker.
ik mag toch hopen van wel zeg...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 07:24 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik ben benieuwd naar die beta, als 't vooral om de closing down bug gaat zou je zeggen dat ie ook save-gamecompatible is, toch?
Ja, zon SI gast zei dat het compatible is.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:32 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ik mag toch hopen van wel zeg...
Ja, ik geloof het wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
toevallig op 4 december 2009? Ik lees net op het SI-forum dat daar meer mensen vastlopen..
nou ja nog genoeg wedstrijden om een beetje fatsoenlijk mee kunnen draaien bovenin de middenmoot of hoger..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:47 schreef Rave_NL het volgende:
[ afbeelding ]
En we kunnen eindelijk beginnen met de competitie![]()
![]()
![]()
heeft iedereen daar last van?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
toevallig op 4 december 2009? Ik lees net op het SI-forum dat daar meer mensen vastlopen..
Dat maakt de uitdaging alleen maar groterquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:49 schreef Jnk18 het volgende:
Ik wacht wel even voordat ik met een kleine club ga beginnen, gaat zo moeilijk door die vele bugs,
Wat ik wel leuk vind is dat SI die beta patch uitbrengt! Anders had je nog 3 weken ofsow kunnen wachten op een volledige patch :S
Wat voor tactiek gebruik jij nu Rave? je hebt het aantal tegengoals aardig onder controlequote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:47 schreef Rave_NL het volgende:
[ afbeelding ]
En we kunnen eindelijk beginnen met de competitie![]()
![]()
![]()
Die vraag kan je denk ik beter op het SI forum stellen. Daar zitten de software kenners.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:56 schreef Dieseland_ het volgende:
Vraag ook al elders gesteld, maar nog geen antwoord gehad.
Tijden shet opstarten van het spel krijg ik deze melding:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee wat dit is en hoe ik het kan oplossen?
Bij elke winstpartij stijg ik 2 tot 3 plaatsenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:01 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
nou ja nog genoeg wedstrijden om een beetje fatsoenlijk mee kunnen draaien bovenin de middenmoot of hoger..
Dan moet je de net uitgekomen patch maar niet installeren, want dan werkt dit leuke trucje niet meer. Ja, hij werkt wel, maar je krijgt niet meer zulke goede spelersquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:10 schreef Rumille het volgende:
Op forum van ManUtd leuk trucje gevonden:
Ga met AC Milan, doe alle spelers van je B-elftal naar het A-elftal, organiseer wedstrijd tegen je B-elftal, bied de grijze spelers die verschijnen een contract aan, want ze zijn focking goed.
Daarom hebben ze deze beta patch uitgebracht zodat hij getest kan worden door de fm fans...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:33 schreef Mike.Strutter het volgende:
Nu is het altijd maar hopen of er door de patch geen nieuwe bugs aan het licht komen.
Die zat ook in FM 2007 volgens mij, alleen het kwam praktisch nooit voorquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:56 schreef Dieseland_ het volgende:
Dit is ook wel een geinige nieuwe optie, had ik zelf nog nooit gezien.
[ afbeelding ]
Nee man! ze zijn het helemaal vergetenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:24 schreef TheVulture het volgende:
Zojuist de patch gedownload...ben benieuwd of het ergste probleem is verholpen, die closing down bug...
Nou ik krijg al gelijk bij het opstarten van een nieuw spel weer de melding Acces Area out of boundsquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:27 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Nee man! ze zijn het helemaal vergeten![]()
Is dat Verweggistan ofzo?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:04 schreef PirE het volgende:
Lekkere start van de competitie![]()
.
[ link | afbeelding ]
Parana State Championship in Braziliequote:
Ook ver wegquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:46 schreef PirE het volgende:
[..]
Parana State Championship in Brazilie
Ik ben nu 3 partijen onderweg in de oefencampagne... het lijkt er wel op... ik scoor zelf meer en mijn tegenstanders schieten minder vaak op goalquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:18 schreef Adothehague het volgende:
Is de closing down bug eruit?
Veel saven dan.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Ja ik moet zeggen dat de patch tot nu toe prima werkt... ook de afgekeurde goals en een overvloed aan kaarten zijn er uit gefilterd.... ik blijf alleen angstig dat mijn game er elk moment kan uitklappen maar goed
Ja ik heb hem nu met de geavanceerde opties geinstalleerd ipv via de snelle optie... hoe hebben jullie dit gedaan? Wie weet zit 'm daar het verschil in...quote:
Ik pak nog steeds behoorlijk wat kaartenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Ja ik moet zeggen dat de patch tot nu toe prima werkt... ook de afgekeurde goals en een overvloed aan kaarten zijn er uit gefilterd.... ik blijf alleen angstig dat mijn game er elk moment kan uitklappen maar goed
Soms is FM best realistischquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:39 schreef -Mo- het volgende:
Net met de patch op doelsaldo met PSV kampioen geworden.
Als ik een ruime marge heb van 3-0 of 4-0 geef ik aan dat ik tevreden ben of in de zevende hemel (bij sterke tegenstanders) bij een kleiner verschil geef ik aan dat ze niet te nonchalant moeten worden of iets in die strekking.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:39 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik pak nog steeds behoorlijk wat kaarten, maar er worden geen goals meer afgekeurd
![]()
. Nu moeten mijn spitsen alleen nog wat zuiverder schieten en dan komt het wel goed
![]()
[ link | afbeelding ]
Vraagje. Wat doen jullie qua tactiek of team-talk bij rust als je met 5-0 voorstaat. Ik sta vaak bij rust met 3-0 of meer voor, maar na rust gebeurd er helemaal niks meer. Soms zie ik gewoon 20 minuten geen 2d pitch voor key highlights.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:21 schreef Adothehague het volgende:
Ik geef ze altijd een uitbrander want niets in het voetbal is perfect het kan altijd beter. Ik heb alleen wel vaak ruzie met mijn spelers. Maarja als mijn spitsen gewoon tegen de nummer laatst niet meer dan 5 keer scoren dan vragen ze om een boete en die krijgen ze ook. Ik behandel iedereen eerlijk mijn keeper die meer als 1 tegengoal krijgt per wedstrijd gaat ook de boetepot in maar alsnog krijg ik ruzie met me selectie
haha inderdaad. Alhoewel het er soms op lijkt ik krijg tegen de grote ploegen uit Moskou altijd rode kaarten en pingels tegen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:27 schreef PirE het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ze moeten alleen nog een optie match-fixing toevoegen in russia, ukraine en greece, dan is het helemaal realistisch![]()
met de patch is het al een geweldig stuk beter.... ben nog ongeslagen dit seizoen en ik gebruik dezelfde tactiek en spelers als voor de patch.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:38 schreef Rnnz het volgende:
Wat een bugs toch ook zeg, niet normaal. Hoe durf je op deze manier een spel op de markt te brengen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |