Ik pak nog steeds behoorlijk wat kaartenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Ja ik moet zeggen dat de patch tot nu toe prima werkt... ook de afgekeurde goals en een overvloed aan kaarten zijn er uit gefilterd.... ik blijf alleen angstig dat mijn game er elk moment kan uitklappen maar goed
Soms is FM best realistischquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:39 schreef -Mo- het volgende:
Net met de patch op doelsaldo met PSV kampioen geworden.
Als ik een ruime marge heb van 3-0 of 4-0 geef ik aan dat ik tevreden ben of in de zevende hemel (bij sterke tegenstanders) bij een kleiner verschil geef ik aan dat ze niet te nonchalant moeten worden of iets in die strekking.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:39 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik pak nog steeds behoorlijk wat kaarten, maar er worden geen goals meer afgekeurd
![]()
. Nu moeten mijn spitsen alleen nog wat zuiverder schieten en dan komt het wel goed
![]()
[ link | afbeelding ]
Vraagje. Wat doen jullie qua tactiek of team-talk bij rust als je met 5-0 voorstaat. Ik sta vaak bij rust met 3-0 of meer voor, maar na rust gebeurd er helemaal niks meer. Soms zie ik gewoon 20 minuten geen 2d pitch voor key highlights.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:21 schreef Adothehague het volgende:
Ik geef ze altijd een uitbrander want niets in het voetbal is perfect het kan altijd beter. Ik heb alleen wel vaak ruzie met mijn spelers. Maarja als mijn spitsen gewoon tegen de nummer laatst niet meer dan 5 keer scoren dan vragen ze om een boete en die krijgen ze ook. Ik behandel iedereen eerlijk mijn keeper die meer als 1 tegengoal krijgt per wedstrijd gaat ook de boetepot in maar alsnog krijg ik ruzie met me selectie
haha inderdaad. Alhoewel het er soms op lijkt ik krijg tegen de grote ploegen uit Moskou altijd rode kaarten en pingels tegen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:27 schreef PirE het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ze moeten alleen nog een optie match-fixing toevoegen in russia, ukraine en greece, dan is het helemaal realistisch![]()
met de patch is het al een geweldig stuk beter.... ben nog ongeslagen dit seizoen en ik gebruik dezelfde tactiek en spelers als voor de patch.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:38 schreef Rnnz het volgende:
Wat een bugs toch ook zeg, niet normaal. Hoe durf je op deze manier een spel op de markt te brengen?![]()
Ik vind het een verbeteringquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:47 schreef M0NTANA het volgende:
Beta-patch is de moeite waard? Of beter wachten op de definitieve eerste patch?
Wat is dat nou weer voor een selectie?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:06 schreef Rumille het volgende:
Hmm... heb met dat trucje van AC Milan een goddelijke spits ontdekt, belangrijke dingen zijn 19 of 20, fysiek sterk, mentaal sterk.
Ik koop hem met Ajax
Mijn tea
----Suarez-------Huntelaar-----Wolbers (heb me zelf er in gegooid, beetje niveau Huntelaar)
----------------pijl naar AMC
---Seedorf--------Litmanen---------VdV
--------------------Tymoschuk ()
---Jansen----------Stam---------Heitinga
----------------------Steek
Heb onder andere Defour en Modric op de bank, samen met Ledesma en nog een paar.
Gooi de helft van mn Ajax team eruit, wat een slechte baggerzooi daar zeg.
Suarez gaat er straks uit voor die spitsEn Litmanen voor Modric, Litmanen stelt me teleur. Jammer.
Wat is er mis mee dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:19 schreef Blight het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een selectie?.
Nou, kwalikatief gezien niets, maar het lijkt me nogal onrealistisch. Maar ik las er ook even overheen dat je jezelf had toegevoegd, dus ik had niet direct in de gaten dat je de editor er op los hebt gelaten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |