Nog niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:35 schreef bear87 het volgende:
Is er al een scout programma gevonden? Ik weet dat het leuker is zonder, maar ik wil altijd even de boel inventariseren bij elke nieuwe versie. Even zien wat er aangepast is
Ik zou het even posten op t SI-forum.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:02 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik kwam net iets tegen wat ik serieus nog nooit heb gezien bij FM.
Een speler brak in een friendly door en werd neergelegd door de keeper.
Alles leuk en aardig, keeper krijgt rood..maar dan:
[ afbeelding ]
Ja dat moet wel kunnen, mits je promoveert en voldoende geld hebtquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:26 schreef Zwoerd het volgende:
Even een vraagje; kan een club met amateur status professioneel worden?
Is allang melding van gemaakt...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik zou het even posten op t SI-forum.
Wel grappig though
Transfervrij terug gehaald naar Ajaxquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:13 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik kon VDV met PSV voor maar 16 miljoen halen.
Dit werkt nog steeds niet.. Heb al meerdere games gestart, maar die problemen blijven gewoon vreemd genoeg...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:00 schreef Eric_Cantona het volgende:
In \...\data\db\800\lnc\all staat 'n bestandje fake. Openen met wordpad en daar wat 1-en in 0-en veranderen
Kheb et bestandje verwijderd en het werkt ineens..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kijk ook eens in de andere bestandjes in die map? Ik weet niet meer precies hoe ik 't gedaan heb.
Het werkt trouwens alleen als je de Default Database gebruikt en niet een zelf aangepaste...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kijk ook eens in de andere bestandjes in die map? Ik weet niet meer precies hoe ik 't gedaan heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |