Ja dat moet wel kunnen, mits je promoveert en voldoende geld hebtquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:26 schreef Zwoerd het volgende:
Even een vraagje; kan een club met amateur status professioneel worden?
Is allang melding van gemaakt...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik zou het even posten op t SI-forum.
Wel grappig though
Transfervrij terug gehaald naar Ajaxquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:13 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik kon VDV met PSV voor maar 16 miljoen halen.
Dit werkt nog steeds niet.. Heb al meerdere games gestart, maar die problemen blijven gewoon vreemd genoeg...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:00 schreef Eric_Cantona het volgende:
In \...\data\db\800\lnc\all staat 'n bestandje fake. Openen met wordpad en daar wat 1-en in 0-en veranderen
Kheb et bestandje verwijderd en het werkt ineens..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kijk ook eens in de andere bestandjes in die map? Ik weet niet meer precies hoe ik 't gedaan heb.
Het werkt trouwens alleen als je de Default Database gebruikt en niet een zelf aangepaste...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kijk ook eens in de andere bestandjes in die map? Ik weet niet meer precies hoe ik 't gedaan heb.
4-4-2 attacking diamond rulesquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:13 schreef druide het volgende:
Welke tactiek gebruiken jullie het liefst? Er vanuit gaande dat je elftal uit de beste spelers van het spel bestaat.
Aangezien ik het spel verdedigend niet zo sterk vind speel ik nog steeds het liefste met 4 verdedigers. In FM2007 kon ik het na een aantal seizoenen permitteren om met slecht 3 echt verdedigers te spelen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:13 schreef druide het volgende:
Welke tactiek gebruiken jullie het liefst? Er vanuit gaande dat je elftal uit de beste spelers van het spel bestaat.
4-3-2-1quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:13 schreef druide het volgende:
Alle grote clubs hebben nauwelijks cash als het spel begint... Chelsea is bijvoorbeeld van 130 miljoen naar een paar miljoen euro gegaan... en zo zijn er meer clubs... het is dus met die lonen en dergelijke bijna niet te doen om een goeie financiele huishouding op te bouwen, stadion uit te bouwen of laat staan spelers te kopen zonder in een financiele crisis te rakenquote:
Gewoon het spel opnieuw installeren. Nieuwe game starten onder 8.0.0, club kiezen, spel saven en daarna de upgraden naar 8.0.1 en dan verder spelen. Je hebt dan gewoon al je geld als je met een grote club speelt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alle grote clubs hebben nauwelijks cash als het spel begint... Chelsea is bijvoorbeeld van 130 miljoen naar een paar miljoen euro gegaan... en zo zijn er meer clubs... het is dus met die lonen en dergelijke bijna niet te doen om een goeie financiele huishouding op te bouwen, stadion uit te bouwen of laat staan spelers te kopen zonder in een financiele crisis te raken
quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:56 schreef PirE het volgende:
[..]
Gewoon het spel opnieuw installeren. Nieuwe game starten onder 8.0.0, club kiezen, spel saven en daarna de upgraden naar 8.0.1 en dan verder spelen. Je hebt dan gewoon al je geld als je met een grote club speelt.
Prog Files/Football manager 2008/Data/db/Inc volgens mij.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:33 schreef TheVulture het volgende:
ik kan dat fake bestandje nergens vinden, ik ben nu aan het doen wat PirE voorstelde en dacht gelijk even dat bestandje te verwijderen maar ik zie het niet
dank uquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Prog Files/Football manager 2008/Data/db/Inc volgens mij.
hangt er vanaf of je een eigen database hebt gemaakt.. als je de database hebt aangepast en opgeslagen staat ie onder "Mijn documenten/Sports Interactive/db/ ...naam van je database../Inc"quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Prog Files/Football manager 2008/Data/db/Inc volgens mij.
thnx voor de tips, maar ze willen niet.. heb maar alvast een aantal unrealistic players laten scouten door mn scouts.. misschien wil een van die lui..quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:39 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kijk es naar Coloccini, Miguel Veloso of als je echt 'n linksback zoekt Christian Pander. Weet niet of ze te duur zijn eigenlijk.
Thanks, dat ik hier zelf niet op ben gekomen... kan ik eindelijk eens met een serieuze campagne beginnenquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:56 schreef PirE het volgende:
[..]
Gewoon het spel opnieuw installeren. Nieuwe game starten onder 8.0.0, club kiezen, spel saven en daarna de upgraden naar 8.0.1 en dan verder spelen. Je hebt dan gewoon al je geld als je met een grote club speelt.
Ik start zelf niet zo vaak een nieuwe game. Ik speel eerst een testgame om mijn tactieken te testen/tweaken. Daarna begin ik met mijn careergames en die gaan wel een aantal maanden meequote:Op zondag 28 oktober 2007 16:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
![]()
En als je dan tussendoor overnieuw wilt beginnen eerst de savegames kopiëren, het spel de-installeren, opnieuw installeren, nieuw spel beginnen, saven en dan weer upgraden, en de savegames terugzetten....
jja ik ook met leeds.. sta ook goed in de middenmoot.. promoveren zit er zeker in.Die speler die psv in het echt gekocht heeft(die hongaar) dzuskak ofzo :p die heb ik ook.. echt goed spelertje ookquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:58 schreef Rave_NL het volgende:
Leeds United is on fire![]()
[ afbeelding ]
Als het zo doorgaat wordt ik nog kampioen ook
En dan komt er in januari ook nog eens een trefzekere spits bij
Die bug is aangemeld bij SI. Las er toevallig gisteren over. Zal dus wel wat aan gedaan worden.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:44 schreef ethiraseth het volgende:
Er zijn wel wat meer rare dingetjes in het spel. Elke speler die ik heb is volgen mijn assistent manager "one of the best players at the club". Ook al staat er in hetzelfde rapport dat die speler de op 6 na beste linksback in mijn team is, nog is hij de een van de beste.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |