wie zijn kant?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:53 schreef Adelante het volgende:
ik zie wel een aantal waarheden van zijn kant op deze pagina anders
Gaan we kinky doen Ang3l?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hup *pets* Pak uit en slapen! Je bed wacht, een of andere jongen!
Waarschijnlijk omdat geen hond weet wie Armando wasquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:55 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
de gehele kunstcollectie van Armando is vandaag gesneuveld en hier gaat het over afgunst over wie er met wie heeft gerollebold na een meet
jouw wijk is top!quote:
Ik en kinky? He bah nee! Sodom & Gomorra!quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gaan we kinky doen Ang3l?![]()
Je zal er zo een rel van kunnen maken.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik en kinky? He bah nee! Sodom & Gomorra!![]()
Dat was in de IJstijd manquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Verdomme 1x aanraken....toen je nog homo was, was je veel sneller.
cairon, maar die had ook een ander profiel geloof ikquote:
dudesnude... maar ik heb er geen nude pics op staan.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
cairon, maar die had ook een ander profiel geloof ik
mits zachte G-spot!quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je was iig van nature dus holbewoner?
sorry zelfs ik weet wie armando isquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat geen hond weet wie Armando wasMaar goed, toch is het tragisch. Eerder van de mooie toren en kerk dan van de kunst.
nee, danny verleent toegang.quote:
Geoorloofd wel. Maar je kunt ook de eer aan jezelf houden.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:59 schreef Cairon het volgende:
leuk altijd, normaal gesproken heb je altijd wel een balans, elkaar een geheim toe vertrouwen... maar jah, als 1 iemand het openbreekt en uit de school klapt... tjah, ben ik dan geoorloofd om terug te slaan?
de hele wijk is top daarquote:
Ja, maar da's vast alleen omdat je'm geneukt hebtquote:
je kentquote:
Heb ik nog eer dan?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:05 schreef Ang3l het volgende:
Geoorloofd wel. Maar je kunt ook de eer aan jezelf houden.
Kan het niet zo zijn dat ik ergens ver achterin de kast een geurtje van dat merk heb staan?quote:
Lol wil je me bang maken, de waarheid is nou eenmaal ja ik had soort van crush op je, dat dacht ik tenminste en wou met je afspreken en jij niet met moi, gedroeg me als een wanhopige meid en jij viel behoorlijk tegen irl en that's all.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:56 schreef Cairon het volgende:
Sam slaat om als een blad in de wind.
Ik weet wie het gezien heeft en wie nietIk ben daar nog steeds redelijk zorgvuldig in.
Maar snoezig dat je dat soort dingen op straat zet... wil je dat ik ook nog even jouw vuile was op straat hang. Ik geloof dat je wel weet waar ik over kan babbelen hier in het topic.
Vond je trouwens wel een aardige gozer.quote:
Nou oké, vooruit dan *modder aanreik*quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:06 schreef Cairon het volgende:
[..]
Heb ik nog eer dan?
Ik geloof niet dat ik nog iets te verliezen heb.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:06 schreef Zakje het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat ik ergens ver achterin de kast een geurtje van dat merk heb staan?
Dat is toch van die cheap-ass semi kruidvathuismerk nog erger stinkend dan Axe zooi?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:06 schreef Zakje het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat ik ergens ver achterin de kast een geurtje van dat merk heb staan?
Ben ik ook wel als ik die rol speelquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:07 schreef samjustme het volgende:
Vond je trouwens wel een aardige gozer.
Waarom denk je dat het ver achterin de kast staatquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is toch van die cheap-ass semi kruidvathuismerk nog erger stinkend dan Axe zooi?
Is dat een aanval richting zakje?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is toch van die cheap-ass semi kruidvathuismerk nog erger stinkend dan Axe zooi?
Nee nee ik heb nog wel een greintje fatsoen ergens in me, dus ik houd braaf mijn mond.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou oké, vooruit dan *modder aanreik*
*popcorn pak* O bah, wacht. Ik lust een popcorn! *spuug*
*olijven pak*
KLAAR!
Jij merkt het vanzelf als we klaar zijn met jequote:Op maandag 22 oktober 2007 23:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zijn jullie nu al klaar?
alsof jij meehelpt. Val Ang3l eens wat duidelijker bij!quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zijn jullie nu al klaar?
Nee. Dat is een aanval richting Armando, aangezien ik me herinner dat ik dat ooit van een tante voor mijn verjaardag heb gekregen. Armando Noir of zoiets *rilt*quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is dat een aanval richting zakje?
idd, één schamele pagina, vroeger duurder dit minstens 4 topics...quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zijn jullie nu al klaar?
Zolang ik nog steeds dat beeld van jou en die rollade op mijn netvlies heb staan maakt dat geen enkele indruk.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij merkt het vanzelf als we klaar zijn met je
*nagels scherp* Miaaaaauuuuuuw.
Och, dat is beter dan de mexx troep die ik altijd van de mijne moet ontvangen, en dan doen of je er blij mee bentquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Dat is een aanval richting Armando, aangezien ik me herinner dat ik dat ooit van een tante voor mijn verjaardag heb gekregen. Armando Noir of zoiets *rilt*
Ik heb geen steun nodig. Ik kan mezelf heel goed overeind houden. Bovendien was ik er de hele avond zelf bij, i.t.t. anderen die zich een beeld en oordeel aan het vormen zijnquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:10 schreef error het volgende:
[..]
alsof jij meehelpt. Val Ang3l eens wat duidelijker bij!
Nu, nou, jij blij dan, ik bedoel ik had bijna gezegd dat je eigenlijk wel leuk en aardig was. Bijna, nu hoeft het gelukkig niet meer.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:07 schreef samjustme het volgende:
jij viel behoorlijk tegen irl en that's all.
De laatste keer dat ik bij een meeting was, was op 13 mei 2000 in Enschede....De gevolgen zijn bekend.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:10 schreef error het volgende:
[..]
alsof jij meehelpt. Val Ang3l eens wat duidelijker bij!
Ik kreeg afgelopen keer zowaar Horizon van Esprit en die bleek nog lekker te ruiken ookquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:12 schreef Zakje het volgende:
[..]
Och, dat is beter dan de mexx troep die ik altijd van de mijne moet ontvangen, en dan doen of je er blij mee bent![]()
Rollade?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zolang ik nog steeds dat beeld van jou en die rollade op mijn netvlies heb staan maakt dat geen enkele indruk.
jij had het toch met Vlarp gedaan, of met Cazman, of met Cybart... of met meer dan een ervan...quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik bij een meeting was, was op 13 mei 2000 in Enschede....De gevolgen zijn bekend.
als moderne variant op de ouderwetse motteballenquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:09 schreef Zakje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het ver achterin de kast staat?
Dan ga ik het gewoon steeds "relatie" noemen i.p.v. scharrel, dan voel ik mezelf ook niet zo'n slet meerquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:15 schreef Cairon het volgende:
ok je had geloof ik er een relatie mee en dan is het iets anders... maar details daar struikelen we niet over.
Integendeel. Jij moet duidelijk meer neuken en je hebt wel zijn steun nodigquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen steun nodig. Ik kan mezelf heel goed overeind houden. Bovendien was ik er de hele avond zelf bij, i.t.t. anderen die zich een beeld en oordeel aan het vormen zijnMaar goed, mijn oordeel is natuurlijk enorm vertroebeld aangezien ik na al dat geneuk geen normen en waarden meer over heb en zelfs een 15-mans orgie nog "hardtsikke normaal" vind!
(Ik moet wel ff mijn beeld weer rechtiop zetten nu Sitetheif het na 1 avond afgezwakt heeft en Samjustme me ook aardig vond!)
Je probeert het zelf ook te verdringenquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rollade?
Ik heb nu de Soho in m'n hoofd maar klopt die associatie?
Moet ik nu kiezen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:15 schreef Cairon het volgende:
[..]
jij had het toch met Vlarp gedaan, of met Cazman, of met Cybart... of met meer dan een ervan...
whehehe, vergeet marcmga nietquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:15 schreef Cairon het volgende:
[..]
jij had het toch met Vlarp gedaan, of met Cazman, of met Cybart... of met meer dan een ervan...
Zakje met ECHT eens met hem gaan pratenquote:
boringquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:18 schreef samjustme het volgende:
Maar ja genoeg over Nathans bed avonturen.
Laten we eens over iets leuks hebben.
NEWS EXCLUSIVE thespicegirls.com can exclusively reveal that the girls’ new single, Headlines (Friendship Never Ends), will be played simultaneously by radio stations across the UK tomorrow at 7.40am.
Hmm trouwens wat een dilemma heb mobiel nummer van een hele lekkere boy van Pann maar durf hem niet echt te sms. En kan niks leuks verzinnen.
Dat is nou echt wat je noemt, een schat van een jongen.quote:
tech, was toch die jongen die zijn volvo aan de straatstenen niet kwijtraakte?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:19 schreef Cairon het volgende:
ok dan gaan we praten over mensen die niet meer in Nederland zijn geloof ik...
wie heeft het allemaal met Tech gedaan?
Ik niet, maar ik kan er 5 opnoemen die het wel hebben gedaan
grootste [homo]-hoer verkiezing... wie wint Nathan of Tech?
dan moet je het wel specifiek in [fok-homo] hoer veranderenquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:19 schreef Cairon het volgende:
ok dan gaan we praten over mensen die niet meer in Nederland zijn geloof ik...
wie heeft het allemaal met Tech gedaan?
Ik niet, maar ik kan er 5 opnoemen die het wel hebben gedaan
grootste [homo]-hoer verkiezing... wie wint Nathan of Tech?
Daar had ie zaterdag de kans voor aangezien hij er ook wasquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:19 schreef Cairon het volgende:
[..]
Zakje met ECHT eens met hem gaan praten
die ene waar je mee geemigreerd bent toch, of loop ik 800 topics achter?quote:
ja en jaquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
die ene waar je mee geemigreerd bent toch, of loop ik 800 topics achter?
quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:17 schreef error het volgende:
[..]
Integendeel. Jij moet duidelijk meer neuken en je hebt wel zijn steun nodig![]()
Ikke of Spice Girls, want van mijn meiden blijf je met je potten af. Ik kan idd soms boring wezen.quote:
Ik val meteen af, heb met niemand van fok gedaanquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dan moet je het wel specifiek in [fok-homo] hoer veranderen![]()
ik ook met geen enkele, maar ik zou er wel een wetenquote:
Dubbelfris!quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:26 schreef samjustme het volgende:
Ik val meteen af, heb met niemand van fok gedaan.
Ik heb geen potten, de andere reeks heeft er echter heel veel.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:26 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ikke of Spice Girls, want van mijn meiden blijf je met je potten af. Ik kan idd soms boring wezen.
[..]
Ik alleen met een ex-fokker. Maar dat telt niet aangezien we beide pas zijn gaan fokken toen we al op waren gehouden met zelf fokkenquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:26 schreef samjustme het volgende:
Ik val meteen af, heb met niemand van fok gedaan.
Wacht ff. Ik ga mee *pakt boek* Ik wil het hoofdstuk uithebben vanavond!quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dan maar gaan slapen.
Ik doe wel het licht aan mijn kant uit.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht ff. Ik ga mee *pakt boek* Ik wil het hoofdstuk uithebben vanavond!
ach hij weet het zelf welquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:27 schreef Cairon het volgende:
wie wie wie wie?
Ja is goed. Maar je vindt 't niet erg dat ik nog ff een half uurtje de mijne aan laat he?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik doe wel het licht aan mijn kant uit.
ja die campagne om weer oude mensen terug te halen naar H zo vlak voor het lustrum werkt goedquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:38 schreef Cairon het volgende:
jezus, het loopt weer met een sisser af...
maar ach we hebben weer wat leven in het topic.
oud, oud. wie is er hier oud?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja die campagne om weer oude mensen terug te halen naar H zo vlak voor het lustrum werkt goed![]()
Had je zaterdag maar wat langer moeten blijvenquote:
dat is zo gelogen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:51 schreef Waxxer het volgende:
Hee hai maar ik heb die hele Nathan nog nooit in het echt gezien hoor!![]()
Dus eeehhh....
Dit antwoord heeft wel een errug groot roddelnichtgehalte.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:02 schreef Cairon het volgende:
[..]
dat is zo gelogen.
Verschillende mensen hebben me dat in ieder geval verteld
Toch is het zo, sorry.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:02 schreef Cairon het volgende:
[..]
dat is zo gelogen.
Verschillende mensen hebben me dat in ieder geval verteld
nee die heb ik met eigen ogen en oren mogen aanschouwen. Helaas.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:06 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dit antwoord heeft wel een errug groot roddelnichtgehalte.
Is jouw afgelopen meetingverslag ook uit zulke bronnen afkomstig?
Yesssquote:
Ik schaam me niet zo snel, dat zou je nu moeten wetenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
SCHAMEN JULLIE JE NIET![]()
armando is een kunstenaar
Amando is een geur:
http://www.drogisterij.net/amando/G/62J
en Armand een hippy
Hou het dan bij de feiten en ga geen roddels verspreiden over gerespecteerde fokkers, want dat komt je eigen geloofwaardigheid ook bepaald niet ten goede.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:12 schreef Cairon het volgende:
[..]
nee die heb ik met eigen ogen en oren mogen aanschouwen. Helaas.
Volgens mij heeft Cairon daar al jaren geleden afscheid van genomenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:20 schreef Nuvole het volgende:
, want dat komt je eigen geloofwaardigheid ook bepaald niet ten goede.
en jij deed ze af als oud nieuwsquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:39 schreef Cairon het volgende:
jij was anders 1 van de 2 die het me vertelde Stroekie!
Vond het trouwens leuk om jou te zien, of had ik dat al gezegd?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 03:57 schreef DennisMoore het volgende:
Was boe's neuklijstje al aangevuld?
Insgelijks. Hoewel de fotocamera een afschikwekkend effect had.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 03:57 schreef wonderer het volgende:
Vond het trouwens leuk om jou te zien, of had ik dat al gezegd?
Je weet toch wel wat je van de meet zelf vond? Je weet wel, die ranzige orgie waarbij sodom & gomorra verbleekte? Dat wespennest waarbij iedereen elkaar in de rug aanviel?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 03:32 schreef wonderer het volgende:Ik weet niet zo goed wat ik er verder van moet denken dus ik hou lekker mijn mond, saai he?![]()
hij heeft in elk geval wel wat van JT wegquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:08 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind onze nieuwe stagiaire op de dansschool (en tevens een teamlid van me) wel iets voor Sam
Is toch heel gebruikelijk in een godsverlaten plek als Pannquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 07:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat je van de meet zelf vond? Je weet wel, die ranzige orgie waarbij sodom & gomorra verbleekte? Dat wespennest waarbij iedereen elkaar in de rug aanviel?
Ik ben verkouden en dat is zekers niet leuk maar hiermee OMG YOU MADE MY DAYquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:08 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind onze nieuwe stagiaire op de dansschool (en tevens een teamlid van me) wel iets voor Sam
die is de afgelopen 2 dagen toch al lang en breed aan de buitenlucht bloot gesteld?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Aah weer een mooie dag om de vuile was buiten te hangen.
Er is vast nog wel wat haat over wat onderbelicht is gebleven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die is de afgelopen 2 dagen toch al lang en breed aan de buitenlucht bloot gesteld?
denk je dat er na gisteren (maandag wasdag) nog steeds vuile was te vinden is ?![]()
niet dat er ook maar enigsinds nieuwe zaken genoemd worden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Er is vast nog wel wat haat over wat onderbelicht is gebleven.
Ach, ik was er snel uit, alleen maar omdat mensen me blijkbaar miste. Is dat een compliment of niet?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet dat er ook maar enigsinds nieuwe zaken genoemd worden.
het is puur het recyclen van de vuile was van dat tournament toen![]()
Nou SAJ, zoveel heb ik niet gemist gisteravond toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach, ik was er snel uit, alleen maar omdat mensen me blijkbaar miste. Is dat een compliment of niet?
Nou, ik weet niet hoe jij aan je vuile was komt, maar dat je zelfs aan anderen je reinste flauwekul loopt te verkondigen vind ik echt heel erg laag bij de grond.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die is de afgelopen 2 dagen toch al lang en breed aan de buitenlucht bloot gesteld?
denk je dat er na gisteren (maandag wasdag) nog steeds vuile was te vinden is ?![]()
Yep. Zo'n première-avondje is altijd leuk. Nog gezellig met wat mensen van Universal zitten nakletsen ook. Tuschinski is overigens een bios die best zonder aanhalingstekens mag, hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:15 schreef Cairon het volgende:
oh jah jij en CDP zijn allebei naar de "bios" geweest...
Nee, Roel, dat heeft zich alleen in je fantasie voorgedaan. Geen etentje, geen drank. En gezien de hoeveelheid fantasievolle spuisels van je de afgelopen dagen denk ik niet dat jij nou direct over geloofwaardigheid moet beginnen. Maar leef gerust verder in je eigen fantasiewereldje. Val mij er alleen niet mee lastig, het gaat zo vervelen. Zo goed is je fantasie nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:31 schreef Cairon het volgende:
Inderdaad "napraten" en een leuk "etentje" waarbij wat "drank" vloeit.
Het zou bijna geloofwaardig zijn... bijna...
iedereen weet dat CDP helemaal jouw type is... ik neem aan dat hij nog steeds een hartslag heeft?
Platte bewoording, maar goed. Nee, die dingen ontken ik niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:38 schreef Cairon het volgende:
Oh je hebt geen sex met mitchell gehad?
Oh dus je hebt niet met zakje staan droogneuken op pann wat overigens iedereen heeft gezien?
Dus je hebt Mitchell niet afgezogen drie uur nadat je afscheid had genomen van Zakje?
Ontken je het?
Jesus, Roel. Waarom kun je het niet in dat depressieve zielige koppie krijgen dat 2 mensen gewoon normaal naar de film kunnen en een toffe avond kunnen hebben zonder sexuele toespelingen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:31 schreef Cairon het volgende:
Inderdaad "napraten" en een leuk "etentje" waarbij wat "drank" vloeit.
Het zou bijna geloofwaardig zijn... bijna...
iedereen weet dat CDP helemaal jouw type is... ik neem aan dat hij nog steeds een hartslag heeft?
Ik zie je walging als wat het is, seksuele frustratie van een zielig mannetje. Het is dat je alle sympathie bij mij verspeelt hebt, nu, anders had ik nog medelijden met je gehad.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:46 schreef Cairon het volgende:
Zou trouwens niet slim zijn, om het nu ineens te ontkennen, je hebt het namelijk al toegegeven eerder, en dan zou je omslaan als een blad in de wind. Beetje vreemd dat wel.
Vreemd eigenlijk, dat ik mensen toch altijd nog inschat als zijnde fatsoenlijke mensen die hun ranzige lusten onder bedwang kunnen hebben, vooral als ze geen alcohol drinken. Ja Nathan, zie mijn walging als een compliment, ik had je hoger ingeschat.
Het nieuwe nummer van Spice Girls is uitgelekt, maar dat zal je vast wel niet spannend vinden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:06 schreef Nuno_G het volgende:
goedemorgen allemaal, is er nog wat spanneds gebeurt of zijn we weer ingeslapen
Och, als beide 'dieren' er lol in hebben en er niemand gekwetst wordt etc etc...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:53 schreef Cairon het volgende:
overgeven aan hun dierlijke banale lusten.
ach ach ach doe eens niet zo zwak. Je vlees is al zwak, je geest ook al? Valt me van je tegen. Je kan jezelf niet eens verdedigen. Je vlucht weg van de confrontatie. Dat is de prijs die je betaald, door sex te hebben terwijl ik wakker in de kamer ernaast lag, heb je mij erbij betrokken. Als je had gewild dat dit nooit op het forum was gekomen, weet je was, dan had je je gewoon in kunnen houden. Het is echt niet moeilijk hoor om je lul in je broek te houden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:49 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik zie je walging als wat het is, seksuele frustratie van een zielig mannetje. Het is dat je alle sympathie bij mij verspeelt hebt, nu, anders had ik nog medelijden met je gehad.
Je bent het verdere reageren dan ook niet waard, dus ik ga verder met interessantere dingen. Het afwassen van mijn theemok, bijvoorbeeld.
Nou werd er in dit geval helaas wel iemand gekwetst, natuurlijk. Mea Culpa enzo, maar dat wordt verder ook gewoon netjes uitgepraat. Zo ben ik dan ook wel weer. In weerwil van wat de roddeltantes hopen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:55 schreef DennisMoore het volgende:
Och, als beide 'dieren' er lol in hebben en er niemand gekwetst wordt etc etc...
Net gedownloadquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:52 schreef samjustme het volgende:
@CDP wat vind je trouwens van het nieuwe Spice Girls nummer?
Netjes is als je het nooit zo ver laat komen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:00 schreef NathaN het volgende:
Nou werd er in dit geval helaas wel iemand gekwetst, natuurlijk. Mea Culpa enzo, maar dat wordt verder ook gewoon netjes uitgepraat. Zo ben ik dan ook wel weer. In weerwil van wat de roddeltantes hopen.
Zie het als een les, je kan de reputatie die Nathan voor zichzelf heeft opgebouwd, niet ontlopen. Als hij met alle gemak van de wereld van Zakje overstap op Mitchell in een tijdsbestek van luttle uren... nou wat dan wel niet te denken als hij alleen is met iemand die er vrijwillig is... hoe gaat die oude volkswijheid ook alweer: Wie met pek omgaat...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jesus, Roel. Waarom kun je het niet in dat depressieve zielige koppie krijgen dat 2 mensen gewoon normaal naar de film kunnen en een toffe avond kunnen hebben zonder sexuele toespelingen?
Is goedquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Net gedownloadRace nu stad in met nr op iPod en je hoort later wat ik er van vind okay
?
Ga voor een fierce lookquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:44 schreef Zakje het volgende:
Hmz, de piercing zie ik toch maar vanaf, teveel gedoe. Daarom ga ik zo maar de kapper bellen voor een verfbeurt. Zwart zou wel vet zijn![]()
Jep, ik denk dat ik zwart haar ga doen met gifgroene ogen, zoals die vrouw die af en toe in de banner verschijntquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:47 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ga voor een fierce looken zeer waarschijnlijk ben ik zaterdag van partij. Dan zie ik je daar wel
.
't Is redelijk rustig nu.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh we zijn nog niet klaar.
Ik kan er ook nog wel een schepje bovenop doen hoor.quote:
I knowquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als je niks terug hoort weet je genoeg.
Wie niet waagt wie niet wintquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:56 schreef samjustme het volgende:
Uh net de lekkere jongen van Pann gsmst. De kans dat ie met me uit wil is nihil maar wie niet waagt die niet wint hij is zo lekkerrr licht donker getint, slank gespierd lijf en haar ala JT.
Ik hou je niet tegen hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kan er ook nog wel een schepje bovenop doen hoor.![]()
Ja, maar dat had ik al gezegd, dat vond ik leukquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 07:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat je van de meet zelf vond? Je weet wel, die ranzige orgie waarbij sodom & gomorra verbleekte? Dat wespennest waarbij iedereen elkaar in de rug aanviel?
Vond je heel anders irl. Wel een fijn mens hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar dat had ik al gezegd, dat vond ik leukIk heb me echt ontzettend vermaakt, beide dagen, met al die leuke mensen.
LEES TOCH EENS TERUG LAMLUL!!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:18 schreef Weemz het volgende:
Wat een nasleep heeft pann toch weer...
Nog langer dan de sleep van de trouwjurk van Maxima
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 05:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik denk dat deze naspleep nog langer wordt dan die van Diana, eindelijk weer wat leven in een toppic dat zo goed als dood is.
Zolang hij maar niet met blokken speelt vind ik alles prima.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:23 schreef samjustme het volgende:
[..]
Vond je heel anders irl. Wel een fijn mens hoor.
Wat vinden jullie van een leeftijdsverschil van 8 jaar, hij is 8 jaar jonger. Cute maar veels te jong voor moi.
"papa sam, ik wil lego voor mijn verjaardag en een clown op mijn partijtje!"quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zolang hij maar niet met blokken speelt vind ik alles prima.
is dat diegene die je net ge sms't hebt ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:23 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wat vinden jullie van een leeftijdsverschil van 8 jaar, hij is 8 jaar jonger. Cute maar veels te jong voor moi.
Ach kom, we hebben amper een woord gewisseld. Ik vind het lief van je dat je het probeert, maar je moet wel realistisch blijven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:23 schreef samjustme het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zolang hij maar niet met blokken speelt vind ik alles prima.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
"papa sam, ik wil lego voor mijn verjaardag en een clown op mijn partijtje!"
Je bent 30?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ga hem denk ik toch maar sms dat het leeftijdsverschil gewoon te groot is.
Vind een ander gozer ook leuk hij is 27, leeftijdsverschil nihil. We schelen maar 3 jaar.
Dan huur je aan aannemer....scheelt een hoop ruzie.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mwoah, zo'n DHZ-vriendje kan wel handig zijn toch? Als je wil verbouwen enzo.
Ik ben 24quote:
Is een aannemer goedkoper ook?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dan huur je aan aannemer....scheelt een hoop ruzie.
En ik kan het weten.
Mentaal gezien wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Is een aannemer goedkoper ook?
dankjequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat geef ik je niet trouwens.
Sigaretje opgestoken?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:03 schreef Zakje het volgende:
Oh bah, bah,bah , ik haal net mijn leuke zwarte shirt uit de was wat ik aanhad bij pann, zitten er allemaal gaten in! Alsof er een muis aan gevreten heeft![]()
Nee, dat was Nathanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:03 schreef Zakje het volgende:
Oh bah, bah,bah , ik haal net mijn leuke zwarte shirt uit de was wat ik aanhad bij pann, zitten er allemaal gaten in! Alsof er een muis aan gevreten heeft![]()
Nee, het komt denk ik omdat ik het altijd op een bepaalde manier draag, en dan komt hij langs mijn riem, en sommige van mijn riemen hebben van die metalen 'plaatjes' waardoor er puntjes aan de binnenkanten van die riemen zittenquote:
Er komt een man bij de dokterquote:
Dat fenomeen ken ik.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:06 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nee, het komt denk ik omdat ik het altijd op een bepaalde manier draag, en dan komt hij langs mijn riem, en sommige van mijn riemen hebben van die metalen 'plaatjes' waardoor er puntjes aan de binnenkanten van die riemen zitten.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Er komt een man bij de dokter
De man zegt: "dokter wat heeft u een kleine praktijk"
zegt de dokter: "sodemieter op, ik zit te schijten"![]()
![]()
Och, weer een excuus om op een shopping-spree te gaan, ik moest sowieso een nieuwe zonnebril, de vorige is wat krasserig nadat ik er tegen een zuil mee ben opgelopenquote:
zakje kom je vrijdag ee naar frisofeest, slaapplaatsen genoegquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:06 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nee, het komt denk ik omdat ik het altijd op een bepaalde manier draag, en dan komt hij langs mijn riem, en sommige van mijn riemen hebben van die metalen 'plaatjes' waardoor er puntjes aan de binnenkanten van die riemen zitten.
CAIRONquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:46 schreef NathaN het volgende:
[..]
Platte bewoording, maar goed. Nee, die dingen ontken ik niet.
De rest van wat je verder gepost en geinsinueerd hebt wel. Dat komt allemaal voort uit je eigen natte dromen.
Oh nee, die had je niet, he. En rukken doe je ook amper. En eigenlijk heb je ook maar 11 keer seks gehad met 11 jongens die vervolgens geen tweede keer meer met je wilden. Want dat deel van de conversatie bij het eten heb je voor het gemak even overgeslagen. Net zoals dat je tot tweemaal toe de deur van de woonkamer hebt opengedaan om alles maar zo goed mogelijk te kunnen horen.
Zou je niet gewoon een goede therapeut zoeken voor je seksuele frustraties?
Ik heb dat alleen met Jack&Jones meuk... zegt wel genoeg denk ik.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:14 schreef Zakje het volgende:
[..]
Och, weer een excuus om op een shopping-spree te gaan, ik moest sowieso een nieuwe zonnebril, de vorige is wat krasserig nadat ik er tegen een zuil mee ben opgelopen![]()
Hij gaat al naar Palace volgens mij.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zakje kom je vrijdag ee naar frisofeest, slaapplaatsen genoeg
Het was een diesel shirtje, daar verwacht ik toch wel iets meer van! En nee, de zonnebril was gewoon een domme zakje-actiequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:17 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik heb dat alleen met Jack&Jones meuk... zegt wel genoeg denk ik.
Die zonnebril verduisterde toch net ff iets te goed?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:19 schreef Zakje het volgende:
[..]
Het was een diesel shirtje, daar verwacht ik toch wel iets meer van! En nee, de zonnebril was gewoon een domme zakje-actieIk was naar mezelf aan het kijken in een weerspiegelende ruit en *boem*
![]()
Vrijdag moet ik overdag op kantoor zijn, en waarschijnlijk sta ik s'avonds achter de bar, maar dat is nog niet zekerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zakje kom je vrijdag ee naar frisofeest, slaapplaatsen genoeg
Welke flikkerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het boeit me helemaal geen flikker.
Geboeide flikkers zijn anders wel leuk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
oppakken dat is die leukerd van zaterdag sukkel!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
Welke flikker![]()
@Zakje succes vrijdagavond!
Ik voel me nog steeds ziek en ik ben zowel zaterdag en zondag meegevraagd om uit te gaan, maar voel me beroerd.
Kutzooi iemand belt me anoniem op, I hate that.
Precies. Iemand die het zo gigantisch koud heeft dat hij daarover steen en been gaat klagen laat altijd alle deuren op de tocht staan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:18 schreef Cairon het volgende:
nee dat vetgedrukte is niet waar. Toen ik ging slapen stond de deur open, op een kier, toen ik naar de plee had iemand de deur dicht gedaan, maar deed ik 'em niet terug dicht toen ik weer op de bank ging liggen. Toen waren ze al klaar met hun gekets. Overigens stond de deur toen ook maar op een kiertje.
Dus nee ik heb de deur echt niet expres open gezet om mee te kunnen genieten. Zoals ik al zei, ik ben niet het figuur dat daar zijn kicks vandaan haalt.
het maakt mij ook echt geen ene reet uit!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je kan alles over zeggen maar het is hem wel gelukt Mitchell het bed in te krijgen. Vraag me af hoe hij het doet, Sam kijkt vragend Nathan aanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:05 schreef Cairon het volgende:
Op de gang was het overigens warmer, op de wc ook.
Maar wees gerust hoor Nathan, terwijl je Mitchell aan het bedienen was, zat de deur dicht.
Ze hadden een "date" van te voren afgesproken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:14 schreef samjustme het volgende:
Je kan alles over zeggen maar het is hem wel gelukt het bed in te krijgen. Vraag me af hoe hij het doet, Sam kijkt vragend Nathan aan.
En dat doet Frustyboy dan ook met verve, zij het zonder besef van realiteit. Maar ach, jullie hebben er tenminste lol van.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:14 schreef samjustme het volgende:
Je kan alles over zeggen
Hopelijk gaat het niet hele week durenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:17 schreef NathaN het volgende:
[..]
En dat doet Frustyboy dan ook met verve, zij het zonder besef van realiteit. Maar ach, jullie hebben er tenminste lol van.
Aan mij ligt het niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:24 schreef samjustme het volgende:
Hopelijk gaat het niet hele week duren. Zal ik maar beginnen over mijn crushes
.
Laten we er gewoon over ophouden. Lijkt me een veel beter plan en komt de sfeer in het topic ook ten goede.quote:
Nou als het een lekker kontje isquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het maakt mij ook echt geen ene reet uit!
Iets waar we natuurlijk geen van twee behoefte aan hebben.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:34 schreef Cairon het volgende:
maar als we het uitpraten op msn kunnen we BFFL worden.
Wat goedmoedig van je. Maar ik heb die block erop gegooid omdat je inderdaad niks anders deed dan praten, zonder te luisteren. En na je gedrag hier in het topic heb ik in het geheel geen behoefte verder nog een woord met je te wisselen. Dus hou er maar fijn over op.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:52 schreef Cairon het volgende:
Oh dat zeg jij, ik heb je niet op block gegooid anders.
Ik wil er best over praten hoor op msn.
Ben je dan geen klein lief snolletjequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:40 schreef samjustme het volgende:
Trouwens Cairon je hebt geen manieren het eerste wat uit je mond kwam bij mij was jij hoer pff.
Het was niet opvallend dat had ik ook wel door maar er zijn andere manieren om iemand te begroeten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:47 schreef Cairon het volgende:
En jij bent achtergesteld in je ontwikkeling als je niet kan ontdekken wanneer iemand met een brede glimlach het tegen je zegt en de toon absoluut niet aanvallend is. Voor iemand die pretendeert dat als iemand je een "sletje" of een "bitch" noemt je het opvat in de geest van de opmerking, ben je akelig snel overgesprongen naar het idee dat ik een grondige hekel aan je heb.
Overigens, goede manieren? Je negeerde me vanaf het moment dat je me zag en wat was het ook alweer dat je tegen anderen zei op msn? "oh ik durf niet te gaan want Cairon komt ook" of iets in die richting.
Is er ook nog geslikt op zaterdag danquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:56 schreef Cairon het volgende:
Pffft, ik ben anders zeer benieuwd naar bepaalde antwoorden op vragen.
Je bent bang dat de vragen moeilijk zijn, dat ik niet slaafs alles slik wat ik krijg voorgeschoteld. Heb jij al naar mij geluisterd dan?
Ik ben 1.84 en een fat ass volgens de rest.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ben je dan geen klein lief snolletje![]()
dan ben je inderdaad v 4cm groter dan ik. en die fat ass zal wel meevallenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:03 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben 1.84 en een fat ass volgens de rest.
En als je een goed wasmiddel gebruikt?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:10 schreef wonderer het volgende:
En mijn kleren stinken na een wasbeurt goddomme nog STEEDS naar rook!
Gewoon een tijdje in een bak met water, waar je een citroen of 2 a 3 heb uitgeperst..en daarna wassen...werkt wel. Zowaar een echte "huis-nicht-tipquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:10 schreef wonderer het volgende:
En mijn kleren stinken na een wasbeurt goddomme nog STEEDS naar rook!
Hadden we dan ruzie? Bij deze mijn excuses dat ik zei dat je irl vond tegenvallen, had ik niet moeten doen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:06 schreef Cairon het volgende:
ik heb mijn verzoeningsaanbod gedaan, maar het is afgeslagen.
So be it!
Semiquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:15 schreef Semisane het volgende:
[..]
Gewoon een tijdje in een bak met water, waar je een citroen of 2 a 3 heb uitgeperst..en daarna wassen...werkt wel. Zowaar een echte "huis-nicht-tip
Oh en hoi Wonderer.
Trouwens...als neutrale lezer, leest dit topic deel toch wel lekker weg hoor. Met dank aan Cairon en iedereen die op hem reageert of toch d?.
Oh..dan ga je terug naar de States!? Nou ja...ook in de States heb je citroenenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Semi
Ik ga het thuis wel proberen, ik wil het niet vochtig mee naar huis nemen (niet alles kan in de droger).
Nog anderhalve dag...
Gelijk heb je! Al die koude lucht is de hel voor mijn lippen, handen en huid, ik smeer me gek, voordat ik kloofjes krijg.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:36 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oh..dan ga je terug naar de States!? Nou ja...ook in de States heb je citroenenEn anders hebben ze vast wel iets tegen rookluchtjes...de USA kennende hebben ze dat vast wel.
Hopelijk is het ook wat minder koud waar je woont....want het is me hier toch al weer te koud aan het worden.Ik ben ook zo'n mietje he.
Tijd voor vakantie richting de evenaar.
![]()
Hi, hoe bevalt het leven in Assen?quote:
Volgens mij word het in new hapshire nog kouder dan hierquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:36 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oh..dan ga je terug naar de States!? Nou ja...ook in de States heb je citroenenEn anders hebben ze vast wel iets tegen rookluchtjes...de USA kennende hebben ze dat vast wel.
Hopelijk is het ook wat minder koud waar je woont....want het is me hier toch al weer te koud aan het worden.Ik ben ook zo'n mietje he.
![]()
Goed hoor, en hoe is het bij jou?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:39 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hi, hoe bevalt het leven in Assen?
Ik weet eigenlijk niet wat het weer is thuis... gisteren toen ik naar huis liep, was de dauw op de auto's bevroren! WTF... echt koud dus.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:36 schreef Semisane het volgende:
[..]
![]()
wanneer kom je weer meeten in Nederland?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat het weer is thuis... gisteren toen ik naar huis liep, was de dauw op de auto's bevroren! WTF... echt koud dus.
Maar in NH hebben we lekker strenge winters ja dus ik denk dat tussen de middag bammetjes brengen geen optie meer is binnenkortHoewel, ik heb wel een nieuwe sjaal.
Ohw...New Hampshire...tja dan schiet het neit op met warm weer...althans 's winters.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat het weer is thuis... gisteren toen ik naar huis liep, was de dauw op de auto's bevroren! WTF... echt koud dus.
Maar in NH hebben we lekker strenge winters ja dus ik denk dat tussen de middag bammetjes brengen geen optie meer is binnenkortHoewel, ik heb wel een nieuwe sjaal.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:38 schreef Zakje het volgende:
[..]
Gelijk heb je! Al die koude lucht is de hel voor mijn lippen, handen en huid, ik smeer me gek, voordat ik kloofjes krijg.
Ik hoop april, als de financien het toelaten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wanneer kom je weer meeten in Nederland?
...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:17 schreef Zakje het volgende:
Ik moet echt meer aandacht bij het opruimen van mijn kamer hebben. Ik was de hele dag mijn portemonnee kwijt, bleek die in de vuilnisbak te liggen. Het erge is, dat dit al een paar keer eerder is gebeurt. Dan ga ik met een grote zak mijn kamer door en denk ik ,, he bah, wat een saaie, ik heb veel leukere, weg ermee!' en dan is dat natuurlijk weer net diegene met al mijn pasjes enzo.
![]()
tis volgende weekquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:06 schreef DennisMoore het volgende:
Ik geef 'r nog een half uur, en anders is 't blijkbaar volgende week.
Ik zal het hem zeggen als ik dinsdag weer les van hem krijg en volgende week vrijdag met hem samen meot trainenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:04 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben verkouden en dat is zekers niet leuk maar hiermee OMG YOU MADE MY DAY.
Dat soort jongens blijven nou eenmaal onweerstaanbaar.
Ik vind dat je een wat scherpere foto moet maken waar z'n hoofd groter opstaatquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik zal het hem zeggen als ik dinsdag weer les van hem krijg en volgende week vrijdag met hem samen meot trainen
Rel? Neuh. Hooguit frustraties van iemand waar dan door de overige pruimpjes op ingehaakt wordt met het wijzende vingertje van "Zie je wel! Sodom & Gomorra", er niet rekening mee houdend dat zonder af en toe een Sodom & gomorra dit topic nog saaier zou zijn dan het nu al af en toe is.quote:
Beerleader!!!quote:ang3l!.
Kan z'n Hyves wel gevenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik vind dat je een wat scherpere foto moet maken waar z'n hoofd groter opstaat.
K ben niet zo'n dansfeest iemand geef mij maar een kroegquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:41 schreef samjustme het volgende:
Thanks gaat ook wel redelijk, ben alleen verkouden dat is wat minder.
Jammer dat je niet bij Pann aanwezig was.
Eén grote vraag komt hier wel bij me op... waarom neem JIJ het Nathan kwalijk als Zakje het zelf NIET doet? Kortom: Waar bemoei je je eigenlijk mee en waarom neem je het voor iemand op die het duidelijk niet eens is met jouw standpunt? Niemand vraagt je de moraalridder uit te hangen, en de prinses in nood wil niet gered worden door je. Hang je superheldenpak dus aan de wilgen en hou op hiermee. Het komt de sfeer (WEDEROM) niet ten goede.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:06 schreef Cairon het volgende:
Face it, je hebt zakje gebruikt, dat neem ik je kwalijk.
Dat heb ik ook al meerdere malen aangehaald, maar het schijnt niet door te dringen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eén grote vraag komt hier wel bij me op... waarom neem JIJ het Nathan kwalijk als Zakje het zelf NIET doet? Kortom: Waar bemoei je je eigenlijk mee en waarom neem je het voor iemand op die het duidelijk niet eens is met jouw standpunt? Niemand vraagt je de moraalridder uit te hangen, en de prinses in nood wil niet gered worden door je. Hang je superheldenpak dus aan de wilgen en hou op hiermee. Het komt de sfeer (WEDEROM) niet ten goede.
Gevaaaaarlijke opmerking in Sodom & Gomorra landquote:
Zou ie stiekem een crush op je hebben en het daarom zo graag voor je op willen nemen? Ik bedoel, waarom anders? Want jij zit er niet mee, Guido zit erniet mee (duh, hahaa), Mitchell zit er niet mee, ik zit er niet me. Volgens mij zat niemand er mee.... alleen hij. Als ie 't nu hield op "Ik kon e rniet van slapen en ikzelf zou zoiets nooit gedaan hebben", ok. maar waarom boos worden dat ie jou gebruikt heeft... terwijl jij dat zelf niet zo ziet en het niet erg vind?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:06 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al meerdere malen aangehaald, maar het schijnt niet door te dringen.![]()
Which reminds me, er is een winkel bij ons in de buurt waar de kleding is onderverdeeld in "active tops" en "active bottoms". Moet er nog steeds een foto van makenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gevaaaaarlijke opmerking in Sodom & Gomorra land
Het feit dat je met Davidov naar bed bent geweest. Hoe vaak we dat wel niet aan hebben moeten horen hoe verderfelijk dat wasquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:20 schreef DennisMoore het volgende:
Tirade tegen mij?
Damn, die heb ik dan weer gemist!
Dennis en ik liepen laatst langs de America Today en daar stond "All bottoms for 30,-".quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Which reminds me, er is een winkel bij ons in de buurt waar de kleding is onderverdeeld in "active tops" en "active bottoms". Moet er nog steeds een foto van maken
Dat was dan zeker op MSNquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:27 schreef Ang3l het volgende:
Het feit dat je met Davidov naar bed bent geweest. Hoe vaak we dat wel niet aan hebben moeten horen hoe verderfelijk dat was
Idd van "Huh"?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:34 schreef wonderer het volgende:
Dennis en Davidov?? Wanneer?!
Oops....quote:
Ja zullen we daar dan eens een topic aan wijden en sensatie over gaan maken?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:45 schreef DennisMoore het volgende:
Maar met wie heeft Cairon allemaal seks gehad dan?
Ik doe meequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zullen we daar dan eens een topic aan wijden en sensatie over gaan maken?
Och, seks is ten eerste al een breed begrip. Volgens de een heb je al seks als je naakt tegen elkaar ligt, en voor een ander moet je elkaar eerst enorm geneukt hebben. En alles wat er tussenin ligt dus.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:45 schreef wonderer het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat het me in lichte mate wel schokt, maar dat heeft meer met mijn visie op seks te maken dan met wat anderen doen.
En het is natuurlijk niet echt anders omdat het Fokkers zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |