hij heeft in elk geval wel wat van JT wegquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:08 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind onze nieuwe stagiaire op de dansschool (en tevens een teamlid van me) wel iets voor Sam
Is toch heel gebruikelijk in een godsverlaten plek als Pannquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 07:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat je van de meet zelf vond? Je weet wel, die ranzige orgie waarbij sodom & gomorra verbleekte? Dat wespennest waarbij iedereen elkaar in de rug aanviel?
Ik ben verkouden en dat is zekers niet leuk maar hiermee OMG YOU MADE MY DAYquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:08 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind onze nieuwe stagiaire op de dansschool (en tevens een teamlid van me) wel iets voor Sam
die is de afgelopen 2 dagen toch al lang en breed aan de buitenlucht bloot gesteld?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Aah weer een mooie dag om de vuile was buiten te hangen.
Er is vast nog wel wat haat over wat onderbelicht is gebleven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die is de afgelopen 2 dagen toch al lang en breed aan de buitenlucht bloot gesteld?
denk je dat er na gisteren (maandag wasdag) nog steeds vuile was te vinden is ?![]()
niet dat er ook maar enigsinds nieuwe zaken genoemd worden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Er is vast nog wel wat haat over wat onderbelicht is gebleven.
Ach, ik was er snel uit, alleen maar omdat mensen me blijkbaar miste. Is dat een compliment of niet?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet dat er ook maar enigsinds nieuwe zaken genoemd worden.
het is puur het recyclen van de vuile was van dat tournament toen![]()
Nou SAJ, zoveel heb ik niet gemist gisteravond toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach, ik was er snel uit, alleen maar omdat mensen me blijkbaar miste. Is dat een compliment of niet?
Nou, ik weet niet hoe jij aan je vuile was komt, maar dat je zelfs aan anderen je reinste flauwekul loopt te verkondigen vind ik echt heel erg laag bij de grond.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die is de afgelopen 2 dagen toch al lang en breed aan de buitenlucht bloot gesteld?
denk je dat er na gisteren (maandag wasdag) nog steeds vuile was te vinden is ?![]()
Yep. Zo'n première-avondje is altijd leuk. Nog gezellig met wat mensen van Universal zitten nakletsen ook. Tuschinski is overigens een bios die best zonder aanhalingstekens mag, hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:15 schreef Cairon het volgende:
oh jah jij en CDP zijn allebei naar de "bios" geweest...
Nee, Roel, dat heeft zich alleen in je fantasie voorgedaan. Geen etentje, geen drank. En gezien de hoeveelheid fantasievolle spuisels van je de afgelopen dagen denk ik niet dat jij nou direct over geloofwaardigheid moet beginnen. Maar leef gerust verder in je eigen fantasiewereldje. Val mij er alleen niet mee lastig, het gaat zo vervelen. Zo goed is je fantasie nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:31 schreef Cairon het volgende:
Inderdaad "napraten" en een leuk "etentje" waarbij wat "drank" vloeit.
Het zou bijna geloofwaardig zijn... bijna...
iedereen weet dat CDP helemaal jouw type is... ik neem aan dat hij nog steeds een hartslag heeft?
Platte bewoording, maar goed. Nee, die dingen ontken ik niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:38 schreef Cairon het volgende:
Oh je hebt geen sex met mitchell gehad?
Oh dus je hebt niet met zakje staan droogneuken op pann wat overigens iedereen heeft gezien?
Dus je hebt Mitchell niet afgezogen drie uur nadat je afscheid had genomen van Zakje?
Ontken je het?
Jesus, Roel. Waarom kun je het niet in dat depressieve zielige koppie krijgen dat 2 mensen gewoon normaal naar de film kunnen en een toffe avond kunnen hebben zonder sexuele toespelingen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:31 schreef Cairon het volgende:
Inderdaad "napraten" en een leuk "etentje" waarbij wat "drank" vloeit.
Het zou bijna geloofwaardig zijn... bijna...
iedereen weet dat CDP helemaal jouw type is... ik neem aan dat hij nog steeds een hartslag heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |