nee die heb ik met eigen ogen en oren mogen aanschouwen. Helaas.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:06 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dit antwoord heeft wel een errug groot roddelnichtgehalte.
Is jouw afgelopen meetingverslag ook uit zulke bronnen afkomstig?
Yesssquote:
Ik schaam me niet zo snel, dat zou je nu moeten wetenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
SCHAMEN JULLIE JE NIET![]()
armando is een kunstenaar
Amando is een geur:
http://www.drogisterij.net/amando/G/62J
en Armand een hippy
Hou het dan bij de feiten en ga geen roddels verspreiden over gerespecteerde fokkers, want dat komt je eigen geloofwaardigheid ook bepaald niet ten goede.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:12 schreef Cairon het volgende:
[..]
nee die heb ik met eigen ogen en oren mogen aanschouwen. Helaas.
Volgens mij heeft Cairon daar al jaren geleden afscheid van genomenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:20 schreef Nuvole het volgende:
, want dat komt je eigen geloofwaardigheid ook bepaald niet ten goede.
en jij deed ze af als oud nieuwsquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:39 schreef Cairon het volgende:
jij was anders 1 van de 2 die het me vertelde Stroekie!
Vond het trouwens leuk om jou te zien, of had ik dat al gezegd?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 03:57 schreef DennisMoore het volgende:
Was boe's neuklijstje al aangevuld?
Insgelijks. Hoewel de fotocamera een afschikwekkend effect had.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 03:57 schreef wonderer het volgende:
Vond het trouwens leuk om jou te zien, of had ik dat al gezegd?
Je weet toch wel wat je van de meet zelf vond? Je weet wel, die ranzige orgie waarbij sodom & gomorra verbleekte? Dat wespennest waarbij iedereen elkaar in de rug aanviel?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 03:32 schreef wonderer het volgende:Ik weet niet zo goed wat ik er verder van moet denken dus ik hou lekker mijn mond, saai he?![]()
hij heeft in elk geval wel wat van JT wegquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:08 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind onze nieuwe stagiaire op de dansschool (en tevens een teamlid van me) wel iets voor Sam
Is toch heel gebruikelijk in een godsverlaten plek als Pannquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 07:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat je van de meet zelf vond? Je weet wel, die ranzige orgie waarbij sodom & gomorra verbleekte? Dat wespennest waarbij iedereen elkaar in de rug aanviel?
Ik ben verkouden en dat is zekers niet leuk maar hiermee OMG YOU MADE MY DAYquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:08 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind onze nieuwe stagiaire op de dansschool (en tevens een teamlid van me) wel iets voor Sam
die is de afgelopen 2 dagen toch al lang en breed aan de buitenlucht bloot gesteld?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Aah weer een mooie dag om de vuile was buiten te hangen.
Er is vast nog wel wat haat over wat onderbelicht is gebleven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die is de afgelopen 2 dagen toch al lang en breed aan de buitenlucht bloot gesteld?
denk je dat er na gisteren (maandag wasdag) nog steeds vuile was te vinden is ?![]()
niet dat er ook maar enigsinds nieuwe zaken genoemd worden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Er is vast nog wel wat haat over wat onderbelicht is gebleven.
Ach, ik was er snel uit, alleen maar omdat mensen me blijkbaar miste. Is dat een compliment of niet?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet dat er ook maar enigsinds nieuwe zaken genoemd worden.
het is puur het recyclen van de vuile was van dat tournament toen![]()
Nou SAJ, zoveel heb ik niet gemist gisteravond toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach, ik was er snel uit, alleen maar omdat mensen me blijkbaar miste. Is dat een compliment of niet?
Nou, ik weet niet hoe jij aan je vuile was komt, maar dat je zelfs aan anderen je reinste flauwekul loopt te verkondigen vind ik echt heel erg laag bij de grond.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die is de afgelopen 2 dagen toch al lang en breed aan de buitenlucht bloot gesteld?
denk je dat er na gisteren (maandag wasdag) nog steeds vuile was te vinden is ?![]()
Yep. Zo'n première-avondje is altijd leuk. Nog gezellig met wat mensen van Universal zitten nakletsen ook. Tuschinski is overigens een bios die best zonder aanhalingstekens mag, hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:15 schreef Cairon het volgende:
oh jah jij en CDP zijn allebei naar de "bios" geweest...
Nee, Roel, dat heeft zich alleen in je fantasie voorgedaan. Geen etentje, geen drank. En gezien de hoeveelheid fantasievolle spuisels van je de afgelopen dagen denk ik niet dat jij nou direct over geloofwaardigheid moet beginnen. Maar leef gerust verder in je eigen fantasiewereldje. Val mij er alleen niet mee lastig, het gaat zo vervelen. Zo goed is je fantasie nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:31 schreef Cairon het volgende:
Inderdaad "napraten" en een leuk "etentje" waarbij wat "drank" vloeit.
Het zou bijna geloofwaardig zijn... bijna...
iedereen weet dat CDP helemaal jouw type is... ik neem aan dat hij nog steeds een hartslag heeft?
Platte bewoording, maar goed. Nee, die dingen ontken ik niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:38 schreef Cairon het volgende:
Oh je hebt geen sex met mitchell gehad?
Oh dus je hebt niet met zakje staan droogneuken op pann wat overigens iedereen heeft gezien?
Dus je hebt Mitchell niet afgezogen drie uur nadat je afscheid had genomen van Zakje?
Ontken je het?
Jesus, Roel. Waarom kun je het niet in dat depressieve zielige koppie krijgen dat 2 mensen gewoon normaal naar de film kunnen en een toffe avond kunnen hebben zonder sexuele toespelingen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:31 schreef Cairon het volgende:
Inderdaad "napraten" en een leuk "etentje" waarbij wat "drank" vloeit.
Het zou bijna geloofwaardig zijn... bijna...
iedereen weet dat CDP helemaal jouw type is... ik neem aan dat hij nog steeds een hartslag heeft?
Ik zie je walging als wat het is, seksuele frustratie van een zielig mannetje. Het is dat je alle sympathie bij mij verspeelt hebt, nu, anders had ik nog medelijden met je gehad.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:46 schreef Cairon het volgende:
Zou trouwens niet slim zijn, om het nu ineens te ontkennen, je hebt het namelijk al toegegeven eerder, en dan zou je omslaan als een blad in de wind. Beetje vreemd dat wel.
Vreemd eigenlijk, dat ik mensen toch altijd nog inschat als zijnde fatsoenlijke mensen die hun ranzige lusten onder bedwang kunnen hebben, vooral als ze geen alcohol drinken. Ja Nathan, zie mijn walging als een compliment, ik had je hoger ingeschat.
Het nieuwe nummer van Spice Girls is uitgelekt, maar dat zal je vast wel niet spannend vinden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:06 schreef Nuno_G het volgende:
goedemorgen allemaal, is er nog wat spanneds gebeurt of zijn we weer ingeslapen
Och, als beide 'dieren' er lol in hebben en er niemand gekwetst wordt etc etc...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:53 schreef Cairon het volgende:
overgeven aan hun dierlijke banale lusten.
ach ach ach doe eens niet zo zwak. Je vlees is al zwak, je geest ook al? Valt me van je tegen. Je kan jezelf niet eens verdedigen. Je vlucht weg van de confrontatie. Dat is de prijs die je betaald, door sex te hebben terwijl ik wakker in de kamer ernaast lag, heb je mij erbij betrokken. Als je had gewild dat dit nooit op het forum was gekomen, weet je was, dan had je je gewoon in kunnen houden. Het is echt niet moeilijk hoor om je lul in je broek te houden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:49 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik zie je walging als wat het is, seksuele frustratie van een zielig mannetje. Het is dat je alle sympathie bij mij verspeelt hebt, nu, anders had ik nog medelijden met je gehad.
Je bent het verdere reageren dan ook niet waard, dus ik ga verder met interessantere dingen. Het afwassen van mijn theemok, bijvoorbeeld.
Nou werd er in dit geval helaas wel iemand gekwetst, natuurlijk. Mea Culpa enzo, maar dat wordt verder ook gewoon netjes uitgepraat. Zo ben ik dan ook wel weer. In weerwil van wat de roddeltantes hopen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:55 schreef DennisMoore het volgende:
Och, als beide 'dieren' er lol in hebben en er niemand gekwetst wordt etc etc...
Net gedownloadquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:52 schreef samjustme het volgende:
@CDP wat vind je trouwens van het nieuwe Spice Girls nummer?
Netjes is als je het nooit zo ver laat komen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:00 schreef NathaN het volgende:
Nou werd er in dit geval helaas wel iemand gekwetst, natuurlijk. Mea Culpa enzo, maar dat wordt verder ook gewoon netjes uitgepraat. Zo ben ik dan ook wel weer. In weerwil van wat de roddeltantes hopen.
Zie het als een les, je kan de reputatie die Nathan voor zichzelf heeft opgebouwd, niet ontlopen. Als hij met alle gemak van de wereld van Zakje overstap op Mitchell in een tijdsbestek van luttle uren... nou wat dan wel niet te denken als hij alleen is met iemand die er vrijwillig is... hoe gaat die oude volkswijheid ook alweer: Wie met pek omgaat...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jesus, Roel. Waarom kun je het niet in dat depressieve zielige koppie krijgen dat 2 mensen gewoon normaal naar de film kunnen en een toffe avond kunnen hebben zonder sexuele toespelingen?
Is goedquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Net gedownloadRace nu stad in met nr op iPod en je hoort later wat ik er van vind okay
?
Ga voor een fierce lookquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:44 schreef Zakje het volgende:
Hmz, de piercing zie ik toch maar vanaf, teveel gedoe. Daarom ga ik zo maar de kapper bellen voor een verfbeurt. Zwart zou wel vet zijn![]()
Jep, ik denk dat ik zwart haar ga doen met gifgroene ogen, zoals die vrouw die af en toe in de banner verschijntquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:47 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ga voor een fierce looken zeer waarschijnlijk ben ik zaterdag van partij. Dan zie ik je daar wel
.
't Is redelijk rustig nu.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh we zijn nog niet klaar.
Ik kan er ook nog wel een schepje bovenop doen hoor.quote:
I knowquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als je niks terug hoort weet je genoeg.
Wie niet waagt wie niet wintquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:56 schreef samjustme het volgende:
Uh net de lekkere jongen van Pann gsmst. De kans dat ie met me uit wil is nihil maar wie niet waagt die niet wint hij is zo lekkerrr licht donker getint, slank gespierd lijf en haar ala JT.
Ik hou je niet tegen hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kan er ook nog wel een schepje bovenop doen hoor.![]()
Ja, maar dat had ik al gezegd, dat vond ik leukquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 07:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat je van de meet zelf vond? Je weet wel, die ranzige orgie waarbij sodom & gomorra verbleekte? Dat wespennest waarbij iedereen elkaar in de rug aanviel?
Vond je heel anders irl. Wel een fijn mens hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar dat had ik al gezegd, dat vond ik leukIk heb me echt ontzettend vermaakt, beide dagen, met al die leuke mensen.
LEES TOCH EENS TERUG LAMLUL!!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:18 schreef Weemz het volgende:
Wat een nasleep heeft pann toch weer...
Nog langer dan de sleep van de trouwjurk van Maxima
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 05:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik denk dat deze naspleep nog langer wordt dan die van Diana, eindelijk weer wat leven in een toppic dat zo goed als dood is.
Zolang hij maar niet met blokken speelt vind ik alles prima.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:23 schreef samjustme het volgende:
[..]
Vond je heel anders irl. Wel een fijn mens hoor.
Wat vinden jullie van een leeftijdsverschil van 8 jaar, hij is 8 jaar jonger. Cute maar veels te jong voor moi.
"papa sam, ik wil lego voor mijn verjaardag en een clown op mijn partijtje!"quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zolang hij maar niet met blokken speelt vind ik alles prima.
is dat diegene die je net ge sms't hebt ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:23 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wat vinden jullie van een leeftijdsverschil van 8 jaar, hij is 8 jaar jonger. Cute maar veels te jong voor moi.
Ach kom, we hebben amper een woord gewisseld. Ik vind het lief van je dat je het probeert, maar je moet wel realistisch blijven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:23 schreef samjustme het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zolang hij maar niet met blokken speelt vind ik alles prima.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
"papa sam, ik wil lego voor mijn verjaardag en een clown op mijn partijtje!"
Je bent 30?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ga hem denk ik toch maar sms dat het leeftijdsverschil gewoon te groot is.
Vind een ander gozer ook leuk hij is 27, leeftijdsverschil nihil. We schelen maar 3 jaar.
Dan huur je aan aannemer....scheelt een hoop ruzie.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mwoah, zo'n DHZ-vriendje kan wel handig zijn toch? Als je wil verbouwen enzo.
Ik ben 24quote:
Is een aannemer goedkoper ook?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dan huur je aan aannemer....scheelt een hoop ruzie.
En ik kan het weten.
Mentaal gezien wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Is een aannemer goedkoper ook?
dankjequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat geef ik je niet trouwens.
Sigaretje opgestoken?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:03 schreef Zakje het volgende:
Oh bah, bah,bah , ik haal net mijn leuke zwarte shirt uit de was wat ik aanhad bij pann, zitten er allemaal gaten in! Alsof er een muis aan gevreten heeft![]()
Nee, dat was Nathanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:03 schreef Zakje het volgende:
Oh bah, bah,bah , ik haal net mijn leuke zwarte shirt uit de was wat ik aanhad bij pann, zitten er allemaal gaten in! Alsof er een muis aan gevreten heeft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |