Vond je heel anders irl. Wel een fijn mens hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar dat had ik al gezegd, dat vond ik leukIk heb me echt ontzettend vermaakt, beide dagen, met al die leuke mensen.
LEES TOCH EENS TERUG LAMLUL!!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:18 schreef Weemz het volgende:
Wat een nasleep heeft pann toch weer...
Nog langer dan de sleep van de trouwjurk van Maxima
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 05:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik denk dat deze naspleep nog langer wordt dan die van Diana, eindelijk weer wat leven in een toppic dat zo goed als dood is.
Zolang hij maar niet met blokken speelt vind ik alles prima.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:23 schreef samjustme het volgende:
[..]
Vond je heel anders irl. Wel een fijn mens hoor.
Wat vinden jullie van een leeftijdsverschil van 8 jaar, hij is 8 jaar jonger. Cute maar veels te jong voor moi.
"papa sam, ik wil lego voor mijn verjaardag en een clown op mijn partijtje!"quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zolang hij maar niet met blokken speelt vind ik alles prima.
is dat diegene die je net ge sms't hebt ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:23 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wat vinden jullie van een leeftijdsverschil van 8 jaar, hij is 8 jaar jonger. Cute maar veels te jong voor moi.
Ach kom, we hebben amper een woord gewisseld. Ik vind het lief van je dat je het probeert, maar je moet wel realistisch blijven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:23 schreef samjustme het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zolang hij maar niet met blokken speelt vind ik alles prima.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
"papa sam, ik wil lego voor mijn verjaardag en een clown op mijn partijtje!"
Je bent 30?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ga hem denk ik toch maar sms dat het leeftijdsverschil gewoon te groot is.
Vind een ander gozer ook leuk hij is 27, leeftijdsverschil nihil. We schelen maar 3 jaar.
Dan huur je aan aannemer....scheelt een hoop ruzie.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mwoah, zo'n DHZ-vriendje kan wel handig zijn toch? Als je wil verbouwen enzo.
Ik ben 24quote:
Is een aannemer goedkoper ook?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dan huur je aan aannemer....scheelt een hoop ruzie.
En ik kan het weten.
Mentaal gezien wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Is een aannemer goedkoper ook?
dankjequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat geef ik je niet trouwens.
Sigaretje opgestoken?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:03 schreef Zakje het volgende:
Oh bah, bah,bah , ik haal net mijn leuke zwarte shirt uit de was wat ik aanhad bij pann, zitten er allemaal gaten in! Alsof er een muis aan gevreten heeft![]()
Nee, dat was Nathanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:03 schreef Zakje het volgende:
Oh bah, bah,bah , ik haal net mijn leuke zwarte shirt uit de was wat ik aanhad bij pann, zitten er allemaal gaten in! Alsof er een muis aan gevreten heeft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |