De laatste keer dat ik bij een meeting was, was op 13 mei 2000 in Enschede....De gevolgen zijn bekend.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:10 schreef error het volgende:
[..]
alsof jij meehelpt. Val Ang3l eens wat duidelijker bij!
Ik kreeg afgelopen keer zowaar Horizon van Esprit en die bleek nog lekker te ruiken ookquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:12 schreef Zakje het volgende:
[..]
Och, dat is beter dan de mexx troep die ik altijd van de mijne moet ontvangen, en dan doen of je er blij mee bent![]()
Rollade?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zolang ik nog steeds dat beeld van jou en die rollade op mijn netvlies heb staan maakt dat geen enkele indruk.
jij had het toch met Vlarp gedaan, of met Cazman, of met Cybart... of met meer dan een ervan...quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik bij een meeting was, was op 13 mei 2000 in Enschede....De gevolgen zijn bekend.
als moderne variant op de ouderwetse motteballenquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:09 schreef Zakje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het ver achterin de kast staat?
Dan ga ik het gewoon steeds "relatie" noemen i.p.v. scharrel, dan voel ik mezelf ook niet zo'n slet meerquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:15 schreef Cairon het volgende:
ok je had geloof ik er een relatie mee en dan is het iets anders... maar details daar struikelen we niet over.
Integendeel. Jij moet duidelijk meer neuken en je hebt wel zijn steun nodigquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen steun nodig. Ik kan mezelf heel goed overeind houden. Bovendien was ik er de hele avond zelf bij, i.t.t. anderen die zich een beeld en oordeel aan het vormen zijnMaar goed, mijn oordeel is natuurlijk enorm vertroebeld aangezien ik na al dat geneuk geen normen en waarden meer over heb en zelfs een 15-mans orgie nog "hardtsikke normaal" vind!
(Ik moet wel ff mijn beeld weer rechtiop zetten nu Sitetheif het na 1 avond afgezwakt heeft en Samjustme me ook aardig vond!)
Je probeert het zelf ook te verdringenquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rollade?
Ik heb nu de Soho in m'n hoofd maar klopt die associatie?
Moet ik nu kiezen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:15 schreef Cairon het volgende:
[..]
jij had het toch met Vlarp gedaan, of met Cazman, of met Cybart... of met meer dan een ervan...
whehehe, vergeet marcmga nietquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:15 schreef Cairon het volgende:
[..]
jij had het toch met Vlarp gedaan, of met Cazman, of met Cybart... of met meer dan een ervan...
Zakje met ECHT eens met hem gaan pratenquote:
boringquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:18 schreef samjustme het volgende:
Maar ja genoeg over Nathans bed avonturen.
Laten we eens over iets leuks hebben.
NEWS EXCLUSIVE thespicegirls.com can exclusively reveal that the girls’ new single, Headlines (Friendship Never Ends), will be played simultaneously by radio stations across the UK tomorrow at 7.40am.
Hmm trouwens wat een dilemma heb mobiel nummer van een hele lekkere boy van Pann maar durf hem niet echt te sms. En kan niks leuks verzinnen.
Dat is nou echt wat je noemt, een schat van een jongen.quote:
tech, was toch die jongen die zijn volvo aan de straatstenen niet kwijtraakte?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:19 schreef Cairon het volgende:
ok dan gaan we praten over mensen die niet meer in Nederland zijn geloof ik...
wie heeft het allemaal met Tech gedaan?
Ik niet, maar ik kan er 5 opnoemen die het wel hebben gedaan
grootste [homo]-hoer verkiezing... wie wint Nathan of Tech?
dan moet je het wel specifiek in [fok-homo] hoer veranderenquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:19 schreef Cairon het volgende:
ok dan gaan we praten over mensen die niet meer in Nederland zijn geloof ik...
wie heeft het allemaal met Tech gedaan?
Ik niet, maar ik kan er 5 opnoemen die het wel hebben gedaan
grootste [homo]-hoer verkiezing... wie wint Nathan of Tech?
Daar had ie zaterdag de kans voor aangezien hij er ook wasquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:19 schreef Cairon het volgende:
[..]
Zakje met ECHT eens met hem gaan praten
die ene waar je mee geemigreerd bent toch, of loop ik 800 topics achter?quote:
ja en jaquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
die ene waar je mee geemigreerd bent toch, of loop ik 800 topics achter?
quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:17 schreef error het volgende:
[..]
Integendeel. Jij moet duidelijk meer neuken en je hebt wel zijn steun nodig![]()
Ikke of Spice Girls, want van mijn meiden blijf je met je potten af. Ik kan idd soms boring wezen.quote:
Ik val meteen af, heb met niemand van fok gedaanquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dan moet je het wel specifiek in [fok-homo] hoer veranderen![]()
ik ook met geen enkele, maar ik zou er wel een wetenquote:
Dubbelfris!quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:26 schreef samjustme het volgende:
Ik val meteen af, heb met niemand van fok gedaan.
Ik heb geen potten, de andere reeks heeft er echter heel veel.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:26 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ikke of Spice Girls, want van mijn meiden blijf je met je potten af. Ik kan idd soms boring wezen.
[..]
Ik alleen met een ex-fokker. Maar dat telt niet aangezien we beide pas zijn gaan fokken toen we al op waren gehouden met zelf fokkenquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:26 schreef samjustme het volgende:
Ik val meteen af, heb met niemand van fok gedaan.
Wacht ff. Ik ga mee *pakt boek* Ik wil het hoofdstuk uithebben vanavond!quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dan maar gaan slapen.
Ik doe wel het licht aan mijn kant uit.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht ff. Ik ga mee *pakt boek* Ik wil het hoofdstuk uithebben vanavond!
ach hij weet het zelf welquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:27 schreef Cairon het volgende:
wie wie wie wie?
Ja is goed. Maar je vindt 't niet erg dat ik nog ff een half uurtje de mijne aan laat he?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik doe wel het licht aan mijn kant uit.
ja die campagne om weer oude mensen terug te halen naar H zo vlak voor het lustrum werkt goedquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:38 schreef Cairon het volgende:
jezus, het loopt weer met een sisser af...
maar ach we hebben weer wat leven in het topic.
oud, oud. wie is er hier oud?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja die campagne om weer oude mensen terug te halen naar H zo vlak voor het lustrum werkt goed![]()
Had je zaterdag maar wat langer moeten blijvenquote:
dat is zo gelogen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:51 schreef Waxxer het volgende:
Hee hai maar ik heb die hele Nathan nog nooit in het echt gezien hoor!![]()
Dus eeehhh....
Dit antwoord heeft wel een errug groot roddelnichtgehalte.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:02 schreef Cairon het volgende:
[..]
dat is zo gelogen.
Verschillende mensen hebben me dat in ieder geval verteld
Toch is het zo, sorry.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:02 schreef Cairon het volgende:
[..]
dat is zo gelogen.
Verschillende mensen hebben me dat in ieder geval verteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |