Ikke of Spice Girls, want van mijn meiden blijf je met je potten af. Ik kan idd soms boring wezen.quote:
Ik val meteen af, heb met niemand van fok gedaanquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dan moet je het wel specifiek in [fok-homo] hoer veranderen![]()
ik ook met geen enkele, maar ik zou er wel een wetenquote:
Dubbelfris!quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:26 schreef samjustme het volgende:
Ik val meteen af, heb met niemand van fok gedaan.
Ik heb geen potten, de andere reeks heeft er echter heel veel.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:26 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ikke of Spice Girls, want van mijn meiden blijf je met je potten af. Ik kan idd soms boring wezen.
[..]
Ik alleen met een ex-fokker. Maar dat telt niet aangezien we beide pas zijn gaan fokken toen we al op waren gehouden met zelf fokkenquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:26 schreef samjustme het volgende:
Ik val meteen af, heb met niemand van fok gedaan.
Wacht ff. Ik ga mee *pakt boek* Ik wil het hoofdstuk uithebben vanavond!quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dan maar gaan slapen.
Ik doe wel het licht aan mijn kant uit.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht ff. Ik ga mee *pakt boek* Ik wil het hoofdstuk uithebben vanavond!
ach hij weet het zelf welquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:27 schreef Cairon het volgende:
wie wie wie wie?
Ja is goed. Maar je vindt 't niet erg dat ik nog ff een half uurtje de mijne aan laat he?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik doe wel het licht aan mijn kant uit.
ja die campagne om weer oude mensen terug te halen naar H zo vlak voor het lustrum werkt goedquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:38 schreef Cairon het volgende:
jezus, het loopt weer met een sisser af...
maar ach we hebben weer wat leven in het topic.
oud, oud. wie is er hier oud?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja die campagne om weer oude mensen terug te halen naar H zo vlak voor het lustrum werkt goed![]()
Had je zaterdag maar wat langer moeten blijvenquote:
dat is zo gelogen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:51 schreef Waxxer het volgende:
Hee hai maar ik heb die hele Nathan nog nooit in het echt gezien hoor!![]()
Dus eeehhh....
Dit antwoord heeft wel een errug groot roddelnichtgehalte.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:02 schreef Cairon het volgende:
[..]
dat is zo gelogen.
Verschillende mensen hebben me dat in ieder geval verteld
Toch is het zo, sorry.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:02 schreef Cairon het volgende:
[..]
dat is zo gelogen.
Verschillende mensen hebben me dat in ieder geval verteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |