nee die heb ik met eigen ogen en oren mogen aanschouwen. Helaas.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:06 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dit antwoord heeft wel een errug groot roddelnichtgehalte.
Is jouw afgelopen meetingverslag ook uit zulke bronnen afkomstig?
Yesssquote:
Ik schaam me niet zo snel, dat zou je nu moeten wetenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
SCHAMEN JULLIE JE NIET![]()
armando is een kunstenaar
Amando is een geur:
http://www.drogisterij.net/amando/G/62J
en Armand een hippy
Hou het dan bij de feiten en ga geen roddels verspreiden over gerespecteerde fokkers, want dat komt je eigen geloofwaardigheid ook bepaald niet ten goede.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:12 schreef Cairon het volgende:
[..]
nee die heb ik met eigen ogen en oren mogen aanschouwen. Helaas.
Volgens mij heeft Cairon daar al jaren geleden afscheid van genomenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:20 schreef Nuvole het volgende:
, want dat komt je eigen geloofwaardigheid ook bepaald niet ten goede.
en jij deed ze af als oud nieuwsquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:39 schreef Cairon het volgende:
jij was anders 1 van de 2 die het me vertelde Stroekie!
Vond het trouwens leuk om jou te zien, of had ik dat al gezegd?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 03:57 schreef DennisMoore het volgende:
Was boe's neuklijstje al aangevuld?
Insgelijks. Hoewel de fotocamera een afschikwekkend effect had.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 03:57 schreef wonderer het volgende:
Vond het trouwens leuk om jou te zien, of had ik dat al gezegd?
Je weet toch wel wat je van de meet zelf vond? Je weet wel, die ranzige orgie waarbij sodom & gomorra verbleekte? Dat wespennest waarbij iedereen elkaar in de rug aanviel?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 03:32 schreef wonderer het volgende:Ik weet niet zo goed wat ik er verder van moet denken dus ik hou lekker mijn mond, saai he?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |