Er komt een man bij de dokterquote:
Dat fenomeen ken ik.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:06 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nee, het komt denk ik omdat ik het altijd op een bepaalde manier draag, en dan komt hij langs mijn riem, en sommige van mijn riemen hebben van die metalen 'plaatjes' waardoor er puntjes aan de binnenkanten van die riemen zitten.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Er komt een man bij de dokter
De man zegt: "dokter wat heeft u een kleine praktijk"
zegt de dokter: "sodemieter op, ik zit te schijten"![]()
![]()
Och, weer een excuus om op een shopping-spree te gaan, ik moest sowieso een nieuwe zonnebril, de vorige is wat krasserig nadat ik er tegen een zuil mee ben opgelopenquote:
zakje kom je vrijdag ee naar frisofeest, slaapplaatsen genoegquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:06 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nee, het komt denk ik omdat ik het altijd op een bepaalde manier draag, en dan komt hij langs mijn riem, en sommige van mijn riemen hebben van die metalen 'plaatjes' waardoor er puntjes aan de binnenkanten van die riemen zitten.
CAIRONquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:46 schreef NathaN het volgende:
[..]
Platte bewoording, maar goed. Nee, die dingen ontken ik niet.
De rest van wat je verder gepost en geinsinueerd hebt wel. Dat komt allemaal voort uit je eigen natte dromen.
Oh nee, die had je niet, he. En rukken doe je ook amper. En eigenlijk heb je ook maar 11 keer seks gehad met 11 jongens die vervolgens geen tweede keer meer met je wilden. Want dat deel van de conversatie bij het eten heb je voor het gemak even overgeslagen. Net zoals dat je tot tweemaal toe de deur van de woonkamer hebt opengedaan om alles maar zo goed mogelijk te kunnen horen.
Zou je niet gewoon een goede therapeut zoeken voor je seksuele frustraties?
Ik heb dat alleen met Jack&Jones meuk... zegt wel genoeg denk ik.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:14 schreef Zakje het volgende:
[..]
Och, weer een excuus om op een shopping-spree te gaan, ik moest sowieso een nieuwe zonnebril, de vorige is wat krasserig nadat ik er tegen een zuil mee ben opgelopen![]()
Hij gaat al naar Palace volgens mij.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zakje kom je vrijdag ee naar frisofeest, slaapplaatsen genoeg
Het was een diesel shirtje, daar verwacht ik toch wel iets meer van! En nee, de zonnebril was gewoon een domme zakje-actiequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:17 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik heb dat alleen met Jack&Jones meuk... zegt wel genoeg denk ik.
Die zonnebril verduisterde toch net ff iets te goed?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:19 schreef Zakje het volgende:
[..]
Het was een diesel shirtje, daar verwacht ik toch wel iets meer van! En nee, de zonnebril was gewoon een domme zakje-actieIk was naar mezelf aan het kijken in een weerspiegelende ruit en *boem*
![]()
Vrijdag moet ik overdag op kantoor zijn, en waarschijnlijk sta ik s'avonds achter de bar, maar dat is nog niet zekerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zakje kom je vrijdag ee naar frisofeest, slaapplaatsen genoeg
Welke flikkerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het boeit me helemaal geen flikker.
Geboeide flikkers zijn anders wel leuk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
oppakken dat is die leukerd van zaterdag sukkel!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
Welke flikker![]()
@Zakje succes vrijdagavond!
Ik voel me nog steeds ziek en ik ben zowel zaterdag en zondag meegevraagd om uit te gaan, maar voel me beroerd.
Kutzooi iemand belt me anoniem op, I hate that.
Precies. Iemand die het zo gigantisch koud heeft dat hij daarover steen en been gaat klagen laat altijd alle deuren op de tocht staan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:18 schreef Cairon het volgende:
nee dat vetgedrukte is niet waar. Toen ik ging slapen stond de deur open, op een kier, toen ik naar de plee had iemand de deur dicht gedaan, maar deed ik 'em niet terug dicht toen ik weer op de bank ging liggen. Toen waren ze al klaar met hun gekets. Overigens stond de deur toen ook maar op een kiertje.
Dus nee ik heb de deur echt niet expres open gezet om mee te kunnen genieten. Zoals ik al zei, ik ben niet het figuur dat daar zijn kicks vandaan haalt.
het maakt mij ook echt geen ene reet uit!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je kan alles over zeggen maar het is hem wel gelukt Mitchell het bed in te krijgen. Vraag me af hoe hij het doet, Sam kijkt vragend Nathan aanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:05 schreef Cairon het volgende:
Op de gang was het overigens warmer, op de wc ook.
Maar wees gerust hoor Nathan, terwijl je Mitchell aan het bedienen was, zat de deur dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |