Kan z'n Hyves wel gevenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik vind dat je een wat scherpere foto moet maken waar z'n hoofd groter opstaat.
K ben niet zo'n dansfeest iemand geef mij maar een kroegquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:41 schreef samjustme het volgende:
Thanks gaat ook wel redelijk, ben alleen verkouden dat is wat minder.
Jammer dat je niet bij Pann aanwezig was.
Eén grote vraag komt hier wel bij me op... waarom neem JIJ het Nathan kwalijk als Zakje het zelf NIET doet? Kortom: Waar bemoei je je eigenlijk mee en waarom neem je het voor iemand op die het duidelijk niet eens is met jouw standpunt? Niemand vraagt je de moraalridder uit te hangen, en de prinses in nood wil niet gered worden door je. Hang je superheldenpak dus aan de wilgen en hou op hiermee. Het komt de sfeer (WEDEROM) niet ten goede.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:06 schreef Cairon het volgende:
Face it, je hebt zakje gebruikt, dat neem ik je kwalijk.
Dat heb ik ook al meerdere malen aangehaald, maar het schijnt niet door te dringen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eén grote vraag komt hier wel bij me op... waarom neem JIJ het Nathan kwalijk als Zakje het zelf NIET doet? Kortom: Waar bemoei je je eigenlijk mee en waarom neem je het voor iemand op die het duidelijk niet eens is met jouw standpunt? Niemand vraagt je de moraalridder uit te hangen, en de prinses in nood wil niet gered worden door je. Hang je superheldenpak dus aan de wilgen en hou op hiermee. Het komt de sfeer (WEDEROM) niet ten goede.
Gevaaaaarlijke opmerking in Sodom & Gomorra landquote:
Zou ie stiekem een crush op je hebben en het daarom zo graag voor je op willen nemen? Ik bedoel, waarom anders? Want jij zit er niet mee, Guido zit erniet mee (duh, hahaa), Mitchell zit er niet mee, ik zit er niet me. Volgens mij zat niemand er mee.... alleen hij. Als ie 't nu hield op "Ik kon e rniet van slapen en ikzelf zou zoiets nooit gedaan hebben", ok. maar waarom boos worden dat ie jou gebruikt heeft... terwijl jij dat zelf niet zo ziet en het niet erg vind?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:06 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al meerdere malen aangehaald, maar het schijnt niet door te dringen.![]()
Which reminds me, er is een winkel bij ons in de buurt waar de kleding is onderverdeeld in "active tops" en "active bottoms". Moet er nog steeds een foto van makenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gevaaaaarlijke opmerking in Sodom & Gomorra land
Het feit dat je met Davidov naar bed bent geweest. Hoe vaak we dat wel niet aan hebben moeten horen hoe verderfelijk dat wasquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:20 schreef DennisMoore het volgende:
Tirade tegen mij?
Damn, die heb ik dan weer gemist!
Dennis en ik liepen laatst langs de America Today en daar stond "All bottoms for 30,-".quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Which reminds me, er is een winkel bij ons in de buurt waar de kleding is onderverdeeld in "active tops" en "active bottoms". Moet er nog steeds een foto van maken
Dat was dan zeker op MSNquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:27 schreef Ang3l het volgende:
Het feit dat je met Davidov naar bed bent geweest. Hoe vaak we dat wel niet aan hebben moeten horen hoe verderfelijk dat was
Idd van "Huh"?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:34 schreef wonderer het volgende:
Dennis en Davidov?? Wanneer?!
Oops....quote:
Ja zullen we daar dan eens een topic aan wijden en sensatie over gaan maken?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:45 schreef DennisMoore het volgende:
Maar met wie heeft Cairon allemaal seks gehad dan?
Ik doe meequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zullen we daar dan eens een topic aan wijden en sensatie over gaan maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |