wie zijn kant?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:53 schreef Adelante het volgende:
ik zie wel een aantal waarheden van zijn kant op deze pagina anders
Gaan we kinky doen Ang3l?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hup *pets* Pak uit en slapen! Je bed wacht, een of andere jongen!
Waarschijnlijk omdat geen hond weet wie Armando wasquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:55 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
de gehele kunstcollectie van Armando is vandaag gesneuveld en hier gaat het over afgunst over wie er met wie heeft gerollebold na een meet
jouw wijk is top!quote:
Ik en kinky? He bah nee! Sodom & Gomorra!quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gaan we kinky doen Ang3l?![]()
Je zal er zo een rel van kunnen maken.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik en kinky? He bah nee! Sodom & Gomorra!![]()
Dat was in de IJstijd manquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Verdomme 1x aanraken....toen je nog homo was, was je veel sneller.
cairon, maar die had ook een ander profiel geloof ikquote:
dudesnude... maar ik heb er geen nude pics op staan.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
cairon, maar die had ook een ander profiel geloof ik
mits zachte G-spot!quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je was iig van nature dus holbewoner?
sorry zelfs ik weet wie armando isquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat geen hond weet wie Armando wasMaar goed, toch is het tragisch. Eerder van de mooie toren en kerk dan van de kunst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |