nee, danny verleent toegang.quote:
Geoorloofd wel. Maar je kunt ook de eer aan jezelf houden.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:59 schreef Cairon het volgende:
leuk altijd, normaal gesproken heb je altijd wel een balans, elkaar een geheim toe vertrouwen... maar jah, als 1 iemand het openbreekt en uit de school klapt... tjah, ben ik dan geoorloofd om terug te slaan?
de hele wijk is top daarquote:
Ja, maar da's vast alleen omdat je'm geneukt hebtquote:
je kentquote:
Heb ik nog eer dan?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:05 schreef Ang3l het volgende:
Geoorloofd wel. Maar je kunt ook de eer aan jezelf houden.
Kan het niet zo zijn dat ik ergens ver achterin de kast een geurtje van dat merk heb staan?quote:
Lol wil je me bang maken, de waarheid is nou eenmaal ja ik had soort van crush op je, dat dacht ik tenminste en wou met je afspreken en jij niet met moi, gedroeg me als een wanhopige meid en jij viel behoorlijk tegen irl en that's all.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:56 schreef Cairon het volgende:
Sam slaat om als een blad in de wind.
Ik weet wie het gezien heeft en wie nietIk ben daar nog steeds redelijk zorgvuldig in.
Maar snoezig dat je dat soort dingen op straat zet... wil je dat ik ook nog even jouw vuile was op straat hang. Ik geloof dat je wel weet waar ik over kan babbelen hier in het topic.
Vond je trouwens wel een aardige gozer.quote:
Nou oké, vooruit dan *modder aanreik*quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:06 schreef Cairon het volgende:
[..]
Heb ik nog eer dan?
Ik geloof niet dat ik nog iets te verliezen heb.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:06 schreef Zakje het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat ik ergens ver achterin de kast een geurtje van dat merk heb staan?
Dat is toch van die cheap-ass semi kruidvathuismerk nog erger stinkend dan Axe zooi?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:06 schreef Zakje het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat ik ergens ver achterin de kast een geurtje van dat merk heb staan?
Ben ik ook wel als ik die rol speelquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:07 schreef samjustme het volgende:
Vond je trouwens wel een aardige gozer.
Waarom denk je dat het ver achterin de kast staatquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is toch van die cheap-ass semi kruidvathuismerk nog erger stinkend dan Axe zooi?
Is dat een aanval richting zakje?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is toch van die cheap-ass semi kruidvathuismerk nog erger stinkend dan Axe zooi?
Nee nee ik heb nog wel een greintje fatsoen ergens in me, dus ik houd braaf mijn mond.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou oké, vooruit dan *modder aanreik*
*popcorn pak* O bah, wacht. Ik lust een popcorn! *spuug*
*olijven pak*
KLAAR!
Jij merkt het vanzelf als we klaar zijn met jequote:Op maandag 22 oktober 2007 23:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zijn jullie nu al klaar?
alsof jij meehelpt. Val Ang3l eens wat duidelijker bij!quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zijn jullie nu al klaar?
Nee. Dat is een aanval richting Armando, aangezien ik me herinner dat ik dat ooit van een tante voor mijn verjaardag heb gekregen. Armando Noir of zoiets *rilt*quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is dat een aanval richting zakje?
idd, één schamele pagina, vroeger duurder dit minstens 4 topics...quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zijn jullie nu al klaar?
Zolang ik nog steeds dat beeld van jou en die rollade op mijn netvlies heb staan maakt dat geen enkele indruk.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij merkt het vanzelf als we klaar zijn met je
*nagels scherp* Miaaaaauuuuuuw.
Och, dat is beter dan de mexx troep die ik altijd van de mijne moet ontvangen, en dan doen of je er blij mee bentquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Dat is een aanval richting Armando, aangezien ik me herinner dat ik dat ooit van een tante voor mijn verjaardag heb gekregen. Armando Noir of zoiets *rilt*
Ik heb geen steun nodig. Ik kan mezelf heel goed overeind houden. Bovendien was ik er de hele avond zelf bij, i.t.t. anderen die zich een beeld en oordeel aan het vormen zijnquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:10 schreef error het volgende:
[..]
alsof jij meehelpt. Val Ang3l eens wat duidelijker bij!
Nu, nou, jij blij dan, ik bedoel ik had bijna gezegd dat je eigenlijk wel leuk en aardig was. Bijna, nu hoeft het gelukkig niet meer.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:07 schreef samjustme het volgende:
jij viel behoorlijk tegen irl en that's all.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |